Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
we met at a Shoot - Benji - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
we met at a Shoot - Benji - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
we met at a Shoot - Benji - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
we met at a Shoot - Benji - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
we met at a Shoot - Benji - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
we met at a Shoot - Benji - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
we met at a Shoot - Benji - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
we met at a Shoot - Benji - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
we met at a Shoot - Benji - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
we met at a Shoot - Benji - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

we met at a Shoot - Benji

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

we met at a Shoot - Benji - Page 2 Empty Sv: we met at a Shoot - Benji

Indlæg af Benji Ons 6 Apr 2016 - 13:51

Da de havde sat sig ned, så Benji roligt på Max. Smilede over det som Max sagde. Det var klart han vil vide mere om Benji, da de jo lige havde mødtes, og hvem vil ikke gerne lære mere om en person man havde mødt, så man kunne finde ud a, hvem denne person var? Det vil de fleste nu nok gerne. Benji valgte at svare på Max' spørgsmål roligt. "Jeg bor i en lejlighed her i byen. Faktisk ikke så langt her fra faktisk. Hvad med dig selv? Hvor bor du henne af?" spurgte han, og så på Max imens han talte. Havde ikke lyst til, at tage blikket fra ham lige nu, af en eller anden grund, som han ikke lige kendte selv. Han tog en tår af sin øl mens han lyttede til hans svar. "Okay. Tænkte lige på noget. Hvor mange her til denne fest, kender du egentlig? Mange eller kun få?" vil han gerne vide af en eller anden grund.

Han sad lidt og overvejede noget, inden han roligt talte. "Hvad siger du til at spille et slags drukspil, hvor man samtidig lære hinanden bedre at kende? Vi kunne spille 'jeg har aldrig'?" forslog han, og betragtede Max. På den måde, vil man jo egentlig lære hinanden metget bedre at kende.
Benji
Benji
Beginner (Rank 4)

Bosted : En lejlighed et sted i Terre

Antal indlæg : 38


Tilbage til toppen Go down

we met at a Shoot - Benji - Page 2 Empty Sv: we met at a Shoot - Benji

Indlæg af Gæst Tors 7 Apr 2016 - 21:07

Max lyttede til hvad Benji fortalte. Han nikkede lidt til det mens han drak af sin øl. ”Jeg bor i den anden ende af byen” sagde han og trak lidt på skuldrende. Det var lidt nederen da han ikke altid havde råd til taxa men han fandt nok nogle at sove hos.
Han tog en tår af sin øl. ”Du sagde du boede i en lejlighed?... bor du alene? Eller sammen med dine forældre? Eller du har måske en Roomie?” spurgte han lidt. Han lagde egentlig godt mærke til Benji kiggede meget på ham, men det var vel ikke så underligt? Det gjorde han jo også selv den anden vej.
Han så på Benji da han spurgte om de skulle spille et druk spil. Han så tænkende ud ”tjo hvorfor ikke” sagde han med et smil. Det var jo rigtig nok det var en nem måde at lære hinanden at kende på.
”men lad mig lige hente en ny øl så… skal du have en med, med det samme?” spurgte han med et smil. Han gik op og hentede en øl, også en til Benji hvis han ville have.

Lidt efter kom han ned i sofaen igen, og satte sig til rette. ”Når?.. vil du starte…” spurgte han med et smil, og drak den første øl ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

we met at a Shoot - Benji - Page 2 Empty Sv: we met at a Shoot - Benji

Indlæg af Benji Tors 7 Apr 2016 - 21:49

"I den anden ende? Der er virkelig langt" sagde han, og smilede lidt over det. Men hvis Max skulle hjem i dag, så håbede Benji da for ham, at han havde råd til en taxi eller noget i den stil. "Har du så tænkt dig at tage hjem her efter festen her, eller hvad?" spurgte han, da han egentlig gerne ville vide det.
Da Max spurgte mere ind til det, at Benji boede i lejlighed, lyttede Benji bare roligt efter. "Jeg bor for mig selv. Det er ikke så længe siden jeg flyttede hjemme fra, men behøvede virkelig et sted for mig selv, hvor der ikke lige var andre som hele tiden rande rundt og kan gå en på nerverne." sagde han leende, og trak kort på skulderne over det. "Dog kunne det med en roomie godt overvejes, men kræver lige, at jeg finder en som jeg vil kunne holde ud at have der. Gider ikke lade en flytte ind, som ender med hurtigt at gå mig på." forklarede han.

Han smilede da Max gik med til, at de kunne spille det. Han vil utrolig gerne finde ud af meget mere om Max. Da Max sagde at han så først skulle have en ny øl, og spurgte Benji om han vil have en med, nikkede Benji roligt. "Jo tak vil jeg gerne." sagde han, og da Max gik over efter dem, lod Benji sit blik følge Max imens. Tog roligt imod øllen, da Max kom tilbage med den. Smilede roligt til ham, og satte sig mere ret op i sofaen. "jo kan sagtens starte" sagde han, og så en smule tænkende ud, inden han stillede sit spørgsmål. "Jeg har aldrig kysset med en" sagde han roligt, og tog en tår af sin øl. Så på Max for at se om han også drak, eller ikke. Selvom der nok var en eller anden Max havde kysset med. Benji tvivlede lidt på andet.
Benji
Benji
Beginner (Rank 4)

Bosted : En lejlighed et sted i Terre

Antal indlæg : 38


Tilbage til toppen Go down

we met at a Shoot - Benji - Page 2 Empty Sv: we met at a Shoot - Benji

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2016 - 11:38

Max trak lidt på skuldrende da Benji konstaterede at han boede langt væk. "Tja.. Men jeg kan godt lide at gå, så det gør ikke så meget, selvfølgelig er det ikke det fedeste om aften, og hvis man har drukket... Man kan løbe ind i de underligste typer" grinte han lidt. Han gik aldrig om aften, ikke ret langt i hvert fald, for han ville ikke ende med at komme op og slås med nogle tosser!
Han ttak lidt på skuldrende over Benjis spørsgsmål. "Det ved keg ikke endnu, det kommer nok an på hvor fuld jeg bliver" grinte han lidt.

Da max havde hentet øl til dem begge, og sad nu og ventede på Benjis første ting. Hsm grinte lidt over den, og tog en slurk. Jo! Hsn havde skam kysset.. Mere end en gang.
Han sad lidt og så tænkende ud "hmm... Okay.. Jeg har aldrig været så fuld, at jeg ikke vidste hvad jeg lavede" grinte han lidt, og drak selv lige efter. Okay.. Jo det havde han også gjordt mange gange.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

we met at a Shoot - Benji - Page 2 Empty Sv: we met at a Shoot - Benji

Indlæg af Benji Tors 21 Apr 2016 - 20:57

Han grinede kort. "Det er også af og til hyggeligt at gå, specielt hvis man har nogle at følges med, ellers er det ikke altid lige sjovt hvis jeg skal være helt ærlig" Indrømmede Benji lidt. "Jeg prøver for det meste at undgå at gå specielt meget om aftenen og natten da man jo som du siger, kan løbe ind i de mærkeligste typer." Hvis Benji løb på en af de typer, vidste han da godt at han ikke vil kunne forsvare sig over for de fleste. Dog vidste han ikke at der fandtes overnaturlige som sådan. Ingen havde fortalt ham om dem, at de fandtes. Han vil nok også tro den person som prøvede på at fortælle ham det, prøvede at bilde ham noget på ærmet, med mindre de kunne bevise det over for ham, at det overnaturlige fandtes.

Da Max svarede at han endnu ikke vidste, om han tog helt hjem eller ikke, nikkede Benji stille til det. Noget i ham håbede ikke på, at Max tog hjem i aften faktisk, men han kunne dog ikke helt svare på hvorfor lige på stående fod. Måske håbede han blot på, at der vil komme til at ske et eller andet her til aften. Man kunne jo aldrig vide hvad aftenen vil bringe på, om det vil blive en god eller dårlig aften, men Benji håbede på det første. "Hvis du blir for fuld til at tage hjem, så er det okay med mig hvis du vil overnatte hos mig, så du ikke skal hele vejen til den anden ende af byen." kom det fra ham.

Efter Benji havde stillet det første 'spørgsmål' betragtede han roligt Max, og smilede kort da Max også drak. Benji havde heller ikke regnet med andet end det. Han vil være blevet overrasket hvis Max ikke havde kysset nogle før. Mens Max tænkte over det han vil sige, sad Benji blot roligt og betragtede Max roligt. Han hørte kort efter det Max sagde, og smilede over det. Så Max havde altså før været så fuld, at han ikke vidste hvad han havde lavet? Well. Benji sad lidt og tænkte over om han faktisk selv havde prøvet det, men kunne ikke lige huske det. "Tror jeg ikke jeg har prøvet før. Har altid mere eller mindre vidst hvad jeg lavede, men måske vil det ske for mig en gang fremtiden. Hvem ved?" Lo han kort. Han bed sig i læben. Han skulle selv finde på et eller andet nu som han kunne spørge om. Det var vel stadig for tidligt at komme ind på det han egentlig gerne vil vide. Alt det seksuelle. Det var de nok ikke fulde nok til endnu, så han lod vær, og ventede med at spørge om det. Men hvad skulle han så spørge om? "Hmm.... Jeg har aldrig.." han så let rundt med øjnene uden at bevæge hovedet, og så let tænkende ud stadig. "Aldrig været så fuld, at jeg vågnede op et eller andet sted, og ikke anede hvordan jeg er havnet der." sagde han. Han blev roligt siddende da han aldrig selv havde prøvet det, men måske havde Max? Hvem vidste?
Benji
Benji
Beginner (Rank 4)

Bosted : En lejlighed et sted i Terre

Antal indlæg : 38


Tilbage til toppen Go down

we met at a Shoot - Benji - Page 2 Empty Sv: we met at a Shoot - Benji

Indlæg af Gæst Søn 24 Apr 2016 - 20:36

Max kunne udmærket god forstå hvorfor Benji ikke kunne lide at gå om aften, det var heller ikke særlig sjovt! ”jeg forstår dig godt, jeg plejer for det meste også at holde mig væk fra gaderne om aften, med mindre man selvfølgelig er flere!” sagde han med et roligt smil.
Han smilede stort da Benji tilbød at Max kunne sove hos ham efter festen her, hvis han blev for fuld til at gå hjem ”Tak!... det er virkelig sødt af dig!. Det skal jeg nok overveje!” sagde han med et bredt smil. Han ville nu ikke have noget imod at sove hos Benji! Slet ikke! Han var en virkelig sød fyr, og han kunne allerede godt lide at bruge tid sammen med ham!. Han håbede faktisk lidt på at dette kunne blive et godt venskab.

Han så lidt på Benji da han ikke drak til at han havde været så fuld så han ikke vidste hvad han lavede! Havde alle ikke været så fulde? Okay måske var det bare ham der drak som et hul i jorden? Han grinte lidt over det Benji sagde ”haha nej lad vær med at ønsk dig at prøve det! Der sker mange du dumme ting” grinte han over det.
Han så på Benji mens han tænke. Han så lidt overrasket på ham over hans spørgsmål. Det havde benji vel ikke gjort hvis han aldrig havde været så fuld at han ikke vidste hvad han lavede. Max tog flasken til munden og tog en tår, og så bestemt ikke stolt ud.
Han så på Benji, og brummede lidt ”ja… det var ikke den fedeste oplevelse” erkende han.

Han så selv tænkende ud. Hvad skulle han spørge om? Hmm.
Han så lidt rundt. ”Jeg har aldrig stjålet” sagde han så med et grin.. han var virkelig dårlig til en her slags. Han tog dog ikke selv en tår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

we met at a Shoot - Benji - Page 2 Empty Sv: we met at a Shoot - Benji

Indlæg af Benji Søn 24 Apr 2016 - 21:04

Han smilede lidt over det Max sagde, og var helt enig. Han gik også kun ud om aftenen hvis han havde andre med sig, ellers ikke. Eller jo i sjældne tilfælde hvis han endelig ikke kunne slippe uden om det, men han var bestemt ikke vild med det.
Han smilede til Max da han takkede for Benjis tilbud. "Så lidt da. Vil nødig have at der skulle ske dig et eller andet på turen." sagde han.

Han så roligt på Max, som lige nu grinede over ham, og smilede blot af det. "Jeg drikker sjældent og har heller ikke nogle at drikke med, så har ikke helt set meningen med at drikke så meget endnu." lo han stille. Da Max så også drak til det Benji sagde, smilede Benji over det. Smilede endnu mere over det han så også valgte at sige. "Hvis man må høre, vor befandt du dig så?" spurgte han, og så nysgerrigt på Max. Han vil virkelig gerne vide det, men det var okay hvis Max ikke vil fortælle det.

Da Max så kom med sit, bed Max sig i læben inden han drak. Han havde stjålet slik da han var mindre. Det måtte vel tælle med ikke? "Det var dog kun slik og det var da jeg var 5-6 år." sagde han, og så lige på Max. Han lod kort efter sin tunge fugte sine læber da han prøvede at finde på noget nyt noget. "Jeg har aldrig haft sex" sagde han så bare, da han gerne vil vide om Max havde prøvet det. Han drak selv, da han selv havde prøvet det. Og endda med begge køn, og kunne bedst lide det med fyre. Og han vidste også han bedst kunne lide at være den der styrede, men vil ikke protestere specielt meget hvis han fik den af en anden fyr. Dog sagde han intet om det til Max.
Benji
Benji
Beginner (Rank 4)

Bosted : En lejlighed et sted i Terre

Antal indlæg : 38


Tilbage til toppen Go down

we met at a Shoot - Benji - Page 2 Empty Sv: we met at a Shoot - Benji

Indlæg af Gæst Søn 15 Maj 2016 - 22:18

Max smilede lidt da Benji spurgte hvor han var vågnet op. Han grinte han lidt, og kløede sig i nakken. ”Ja det er lidt pinligt” grinte han. ”Jeg var faktisk endt hjemme hos Claus… Det er sådan vi er blevet venner” sagde han med et smil. Han tog en tår af sin øl. ”det var mens vi gik i high school.. der havde været en fest, og jeg var taget der over… i håb om at se en jeg var helt vild med… Men vedkommende lagde slet ikke mærke til mig.. i stedet stod vedkommende og kyssede med en anden” sagde han og sukkede lidt med et smil. ”Jeg havde så ondt af mig selv, at jeg besluttede mig for at drikke mig alt for fuld… Jeg husker ikke ret meget efter der.. Men Claus har fortalt at han fandt mig siddende på fortovet med en flaske og tude… Han tilbød mig at følge mig hjem, men da jeg ikke kunne huske hvor det var, så tog han mig med her hjem” sagde han med et smil. Han så på Benji med et mildt smil ”siden der har vi været venner” sagde han så.

Han kunne ikke lade vær med at grine da Benji drak og sagde at han havde stjålet som barn. Max begynde at grine helt vildt ”haha hvor er du kær” grinte han bare. Det var nok noget af det sødeste han havde hørt.
Da Benji så kom med sit spørgsmål, overraskede det Max en smule, men han var allerede ved at være en smule beruset, så han tænke ikke nærmere over det. Han grinte bare lidt for sig selv, og tog en slurk. Det havde han. Han havde været sammen med nogle stykker, dog kun piger.
Han smilede bare roligt til Benji, og skulle til at finde på noget da der kom et par piger hen til dem ”MAX!... Max du skal synge!” udbrød de alt for skingert og fuldt.
Max smilede bare lidt ”Nej ikke i aften piger!” sagde han bare roligt. Men det nægtede pigerne at tage som et svar, og trak ham i armen ”kom nu Max!”

Max sukkede og så på Benji ”undskyld.. et øjeblik så er jeg tilbage… med et mega godt spørgsmål” grinte han lidt, og blev trukket med. Han blev skubbet op i den ende hvor der var en karaoke maskine. Der var mange der piftede og klappede, det var vidst tydeligt at det var noget han gjorde tit.
Han tog micofonen, og startede en sang og begynde så at synge. Det lød godt, og det var tydeligt at han var godt tilpas der oppe i ”rampelyset”
Han så lidt ned mod Benji imens, og smilede til ham mens han sang. Han kunne ikke helt forklare det. Men han håbede virkelig at han blev for fuld i aften, og kunne sove hos Benji. Hvorfor vidste han ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

we met at a Shoot - Benji - Page 2 Empty Sv: we met at a Shoot - Benji

Indlæg af Benji Man 16 Maj 2016 - 19:46

Benji begyndte at grine en smule over det som Max fortalte, at han var havnet hjemme hos Claus og det var den måde de var endt ud som venner på. Det var lidt en sjov måde at blive venner på syntes Benji. Han drak selv en smule mere af sin øl imens han lyttede til resten af historien som Max lige nu fortalte ham. Det lød som en god en af slagsen, hvilket det jo også var siden Max jo havde fået en ny ven ud af det, men knap så sjovt var den del hvor han havde set den han var vild med, stå og kysse med en anden. Det vil nok gøre de fleste kede af det, hvis den slags skete.

Da Max begyndte at grine over ham, bed han sig en smule i læben og så lige på ham. Han var ikke sikker på hvad han skulle sige. Max syntes han var kær? Det var ikke så tit han hørte den dog havde han hørt det før.
Da Max tog en tår af sin øl til det Benji lige havde sagt, med aldrig at have haft sex, smilede Benji lidt over det. Han havde heller ikke helt regnet med andet end at Max havde prøvet sex før.

Benjis opmærksomhed blev meget pludselig fanget af nogle piger som kom her over for at få Max til at synge? Benji smilede bare lidt over dem og til Max som nu blev hevet med op til scenen for at synge. Han kunne faktisk synge temmelig godt den knægt. Benji sad bare roligt og lyttede til det, og ventede på Max var færdig og igen kom ned til bordet til ham. "Du synger da meget godt" roste han, og smilede til Max. "Når har du fundet på et godt spørgsmål mens du sang eller hvad?" spurgte han roligt, og så lige på Max. Hvis ikke vil han forslå at de også kunne spille et drukspil i stedet for, hvor man nok blev hurtigere fuld eller noget?
Benji
Benji
Beginner (Rank 4)

Bosted : En lejlighed et sted i Terre

Antal indlæg : 38


Tilbage til toppen Go down

we met at a Shoot - Benji - Page 2 Empty Sv: we met at a Shoot - Benji

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2016 - 20:02

Max elskede at synge, og der var faktisk mange der havde spurgt ham hvorfor han ikke var blevet sanger i stedet for model. Men det krævede bare noget helt andet at være sanger. Det var et helt andet pres. Som model var det de færreste der faktisk lagde mærke til hvordan du så ud, og kunne genkende dig på gaden, en sanger havde jo fangrupper, og mange af dem kunne ikke engang gå gaden uden at blive overfadet.

Da han var færdig kom han ned til bordet og satte sig, han og en stor slurk af sin øl, og så på Benji da han sagde at han sang godt. ”det er jeg glad for at du syntes” sagde han roligt. Han vidste ikke helt hvorfor men det betød faktisk en del at Benji kunne lide det. Han hørte det næste Benji sagde, og smilede akavet ”Ja der løj jeg nok… haha jeg her ikke kunne finde på noget” sagde han med et grin.
Han havde ærligtalt ikke tænkt på ret meget andet end sangen mens han havde stået der oppe! Det kunne han jo lige så godt indrømme.

Max så å sin øl der var blevet tom, og rejste sig så for at hente en ny. ”en med til dig?” spurgte han. Han gik op og hentede øl, og rakte en til Benji da han kom ned igen, hvis han skulle have. Han havde allerede drukket 3 så det gik godt fremad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

we met at a Shoot - Benji - Page 2 Empty Sv: we met at a Shoot - Benji

Indlæg af Benji Man 16 Maj 2016 - 20:17

Det var tydeligt hvor meget Max kunne lide at synge så godt tilpas som han virkede oppe på scenen. Da Max var kommet ned igen, smilede Benji til ham, og hørte det han sagde. Han havde ikke fundet på noget. "Well, vi kunne også spille et eller andet drukspil i stedet?" sagde han. "Kender du maria?" spurgte han og så lige på Max. Det var et sjovt spil både som drukspil og ikke drukspil.
Da Max så spurgte om han vil have en øl mere med, nikkede han til det. "Jo tak må du meget gerne nu du alligevel henter, så jeg ikke behøver hente en om lidt." sagde han med et smil, og drak det sidste som var tilbage i sin egen øl. Ventede roligt til Max havde hentet nye øl, og tog imod den ene af dem, som Max rakte ham. "Mange tak." Han åbnede den og tog en slurk af den, og så igen på Max. "Men hvad sir du til at spille maria?" spurgte han roligt.
Benji
Benji
Beginner (Rank 4)

Bosted : En lejlighed et sted i Terre

Antal indlæg : 38


Tilbage til toppen Go down

we met at a Shoot - Benji - Page 2 Empty Sv: we met at a Shoot - Benji

Indlæg af Gæst Ons 18 Maj 2016 - 18:35

Max smilede da Benji foreslog et andet drukspil. han rystede på hovedet da han spurgte om Max kende maria. "ikke hvad jeg ved af i hvertfald" griinte han lidt.

da han havde hentet øllene, og sat sig, så han på Bdnji, og regnede med at han ville begynde at forklare reglerne til dette spil. Det var meget sjovt, normalt var han ikke til drukspil og sådan, men det var faktiskk ret hyggeligt at spille med Benji, og indtil nu havde det da kun hjulpet ham til at lære Benji lidt bedre at kende!

Han lyttede mens Benji forklarede spillet, og smilede. roligt. pludselig kom der 2 piger over til dem ""hej drenge!.. må vi spille med?" spurgte den ene med en frisk og sød stemme. Max så op på dem, og derefter på Benji "hvad siger du?" spurgte han så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

we met at a Shoot - Benji - Page 2 Empty Sv: we met at a Shoot - Benji

Indlæg af Benji Fre 27 Maj 2016 - 18:34

Benji smilede tilbage til Max som vist ikke kendte til maria. Det var ellers ikke et svært spil, det krævede blot lige de fik fat på 2 terninger først dog, men det vil nok ikke være et problem sådan et sted som de var nu. "Okay. Kan du få fat på 2 terninger?" spurgte Benji roligt.

Han ventede til Max kom tilbage igen, og smilede til ham. "Vi skal som sagt bruge 2 terninger og gerne et raflebære så den anden ikke kan se hvad vedkommende slår. Det man slår skal man så sige, eller man må sagtens lyve om hvad man har slået. fx hvis man slåer 2 og 3 så har man slået 23 eller 14 alt efter hvad man vælger at tage først. Den anden skal så se om han kan slå højere end den før, og hvis man ikke gør det, må man lyve om det. Den anden skal så vælge om han tror på det, og gør han ikke, så løfter han bæret. Hvis det så er lig med eller højere så har ham som løfter tabt, men er det derimod lavere så har den anden tabt. Hvis man slår 2 ens har man fået par og så det antal øjne der er, forstår du? Det største du kan slå er maria som er 1 og 2 og næsthøjest er 1 og 3 som hedder lille maria. 1 og 4 er fælleskål og det betyder alle drikker. Forstår du reglerne?" forklarede Benji og håbede Max havde forstået det.

Benji så på pigerne som kom over til dem, og hørte hvad de spurgte om. Benji så på Max og var ikke helt begejstret for ideen, men kunne han jo ikke rigtig sige. "Okay fint nok. I kan sagtens være med." sagde han roligt.
Benji
Benji
Beginner (Rank 4)

Bosted : En lejlighed et sted i Terre

Antal indlæg : 38


Tilbage til toppen Go down

we met at a Shoot - Benji - Page 2 Empty Sv: we met at a Shoot - Benji

Indlæg af Gæst Man 30 Maj 2016 - 23:10

Max lyttede til hvad Benji forklarede, og forstod hurtigt spillet.
Han smilede bare da pigerne satte sig, ikke fordi.. han kunne som godt have undværet dem, men det gik vel nok. Pigerne klemte sig ned ved siden af hver sin fyre, og de kende godt spillet.

Spillet gik i gang, og det startede okay ud for Max, men efter hånden tabte han bare hele tiden, og der gik ikke længe inden han allerede havde drukket 3 øl under det her spil. Og han kunne tydeligt mærke at det slog lidt hårdt nu.
Til sidst lade han panden ned mod bordet. ”okay Benji! Du vinder” mumlede han bare fuldt, og ed en opgivende stemme.

Han rejste hovedet op, ”ej hvor er jeg allerede fuld” brummede han lidt. Han lænede sig tilbage, og tog endnu en tår af sin øl, skønt han egentlig ikke burde. Pigen der sad ved siden af ham, var også lidt fuld, dog ikke nok til at hun ikke kunne udnytte situationen ”tror du ikke du skulle have noget luft så?” spurgte hun mens hun lod en hænd glide lidt ned over hans brystkasse, og smed et ben ind over hans.

Max der allerede var godt kørende, så på hende ”jo det er nok en meget god ide” sagde han så, og de rejste sig. ”jeg får lige noget luft, og så smadre jeg dig i det der spil om lidt” sagde han og sende Benji et skæt smil og et fuldt blink med øjet, mens han gik ud samme med pigen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

we met at a Shoot - Benji - Page 2 Empty Sv: we met at a Shoot - Benji

Indlæg af Benji Tirs 31 Maj 2016 - 0:00

Benji var ikke specielt glad for det her måtte han ærligt indrømme, at de tøsser sådan skulle komme og masse sig ned mellem ham og Max. Det havde været sjovt før tøserne kom, men Benji ville bare ikke sige nej til dem, selvom han helst selv ville have Max for sig selv. Dog sagde han intet om det til nogle, og i stedet spillede han blot spillet.

Han tabte en del af spillene, men slet ikke lige så mange som Max gjorde. Det var jo nærmest snydt for ham at han tabte så mange af runderne. Benji så overraskende på Max, som nu havde lagt sig ned over boret og nu sagde at Benji havde vundet. Det fik Benji til at smile en smule. "Så du sir jeg er bedre til det her spil her?" sagde han med en selvsikker stemme og smilede af det.

Da tøsen ved siden af Max spurgte om Max ikk skulle have noget luft så, var der noget i Benji som med et blev jaloux over det her. At hun lige nu flirtede med Max, og sikkert vil have ham ud så hun kunne gøre noget imod ham alene. Den tanke var Benji langt fra fan af. Han vil ikke lade hende få fingrene i Max. Det kunne hun godt droppe.

Dog da Max rejste sig blev Benji siddende og så efter ham. Han havde ikke planer om at gøre noget, med mindre Max var væk i mere end 5 min så vil Benji gå ud efter ham eller ud og se om han havde det godt eller noget.
Benji
Benji
Beginner (Rank 4)

Bosted : En lejlighed et sted i Terre

Antal indlæg : 38


Tilbage til toppen Go down

we met at a Shoot - Benji - Page 2 Empty Sv: we met at a Shoot - Benji

Indlæg af Gæst Ons 1 Jun 2016 - 21:12

Max var fulgt med pigen ud, og han fandt sig hurtigt et bord han lænede sig op af. Han tog sig lidt til hovedet ”puha… det gik virkelig stærkt” mumlede han lidt, og kunne virkelig mærke hvor fuld han var.
Pigen kom over ved siden af ham, og grinede bare lidt af det han sagde, dog blot for at flirte. Hun smilede lidt til ham ”måske skulle du bare tage hjem hvis du er blevet så fuld?” sagde hun med en rolig stemme.
Max rystede lidt på hovedet ”der er alt for langt” sagde han så.

Pigen smilede lidt lumsk, og tog fat i Max, og trak ham over til sig, så han stod foran hende, og mellem hendes ben. Hun tog lidt fat i hans trøje ”du kan da bare sove hos mig?” sagde hun med en flirtende og lokkende stemme. Max så på hende, og var så fuld at hendes flirten pludselig virkede som en skide god ide, dog skar han lidt ansigt. ”aarh det kan jeg ikke… jeg har… (hik) jeg har lovet at sove hos Ben…Benji” brummede han fulgt.
Pigen skød underlæben frem og så trist på ham ”Årh Max! Nu havde jeg lige håbet på at vi kunne hygge os lidt” sagde hun så, og trak ham ned mod sig, og placerede sine læber mod hans, og kyssede ham legende og sultent.

Max var virkelig fuld, og registrerede slet ikke kysset til at starte med. Dog ende han med at deltage, det kunne umuligt være et godt kys da han var alt for fuld til det.
Hun svang bene om ham, og kørte hænderne ned til hans buksekant ”skal vi ikke bare gøre det her?" spurgte hun.
Max så undrende på hende ”her?... gøre hvad?” spurgte han helt tåbeligt. Hun himlede med øjnene over ham ”ja hvad tror du?... Knalde?” sagde hun bare, og begynde at åbne hans bukser. Han opfattede lidt hvad der var ved at ske, og gik lidt baglæns ”hov hov… vent.. det går ikke!” sagde han så.
Hun så undrende på hende ”hvorfor ikke?”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

we met at a Shoot - Benji - Page 2 Empty Sv: we met at a Shoot - Benji

Indlæg af Benji Lør 4 Jun 2016 - 19:11

Benji blev roligt siddende og ventede da Max gik ud. Han var faktisk en smule nervøs for hvad den pige ville prøve at finde på som var fulgt med Max ud. Hun så ud som den type som ville prøve på ting, så han var nervøs for hvad hun vil prøve at gøre mod Max. En svag ejerfornemmelse rørte på sig i Benji selvom han slet ikke kendte Max specielt godt. Han vidste jo ingen gang om Max egentlig var til fyre eller kun piger eller hvad han varr, men Benji håbede faktisk på at han var til fyre også.
Tøsen ved siden af Benji lagde tydeligt op og Benji så blot helt roligt på hende. "Sorry men jeg er ikke interraseret i noget." prøvede han at sige, men hun tog sig ikke af det og prøvede nu at kysse ham mens hendes ene hånd var på vej ned i hans bukser. Meget hurtigt flyttede Benji sig og så lige på hende. "Hey tøs jeg er altså ikke iterasseret i det så drop det." vrissede han, dog var hun temmelig fuld så hun valgte at kravle over imod ham og smile til ham imens. "Ah kom nu baby. Du ved du vil" sagde hun med en forførende stemme. Dette fik Benji til at sukke. "Sorry men blir lige nødt til at tjekke om Max er okay" sagde han undvigende og skyndte sig ud her fra for at prøve at finde Max.

Han fik ret hurtigt øje på Max da han kom ud, og ikke kun det, men at tøsen som var fulgt med Max ud tydeligt prøvede at komme i bukserne på ham. Benji standsede og så bare på mens tøsen prøvede at åbne Max' bukser. Benji sukkede lidt over det. Hvad havde han også lige regnet med? At Max her vil ham? Han skulle lige til at vende sig om og smutte da han så Max skubbede hende væk og tydeligt ikke gad hende. Det fik Benji til at gå over imod dem. "Hey Max. Tror du ikke vi i stedet skulle smutte? Det vil nok være bedre så fuld som du vist er blvet?" sagde han, og smilede skævt til ham. Tog sig slet ikke af tøsen som også var her lige nu.
Benji
Benji
Beginner (Rank 4)

Bosted : En lejlighed et sted i Terre

Antal indlæg : 38


Tilbage til toppen Go down

we met at a Shoot - Benji - Page 2 Empty Sv: we met at a Shoot - Benji

Indlæg af Gæst Søn 5 Jun 2016 - 13:21

Det var jo ikke fordi Max ikke kunne med piger, men når han var så fuld, og hun var så fuld.. ja så var det for det meste aldrig rigtig en god ide, og så orkede han det heller ikke rigtig. Han syntes heller ikke han kunne være det bekendt overfor Benji, nu hvor han havde taget ham med til fest, kunne han jo ikke være bekendt bsre at skride fra ham for at humpe en eller amden tøs han slet ikke kende navnet på endnu.

Han vende sig lidt da han hørte Benjis stemme. Han så lettet på ham. Han kom som kaldet. Dog da han valgte at takkede ja til at smutte med hjem, var det ikke lige hvad denne tøs havde i tankerne.
hun tog nemlig fat i ham "skatter bliv nu her?.. vi kan tage hjem til mig!? hvad siger du til det?" Max prøvede lidt at trække sig "det går virkeligt ikke.. jeg skal med ham her hjem" sagde han. Tøsen løftede et øjenbryn "du vil hellere med ham der hjem, når jeg tilbyder dig sex?" sagde hun så.
Max så på hende med et lidt overrasket blik. tøsen så meget undrende på begge drengene "sig mig?... skal du med ham hjem af samme grund?" sagde hun med en undrende stemme.
Max vende hovedet lidt mod Benji. Han smilede undskyldende til ham, og vende hovedet mod tøsen igen "faktisk ja" sagde han bare. tøsen så ud til at blive tosset "ad! fuck hvor er det klamt Max" udbrød hun bare og skubbede ham væk, og gik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

we met at a Shoot - Benji - Page 2 Empty Sv: we met at a Shoot - Benji

Indlæg af Benji Tirs 7 Jun 2016 - 15:50

Han smilede lidt da Max takkede ja til de skulle smutte, men så så på pigen som vist havde andre planer. Han sukkede lidt over det hun sagde. Han gad ikke den tøs her som ville have Max med sig. Benji havde allerede for meget ejerfornemmelser over Max selvom de ikke helt kendte hinanden endnu, men det kunne de jo komme til.
Da Max kort efter så på ham med et undskyldende smil, smilede Benji en smule skævt da han vidste hvad Max nu vil sige til tøsen, og han havde gættet helt rigtigt. Det at tøsen valgte at sige det var klamt, gjorde Benji en smule vred. Det var ikke mere klamt end hvis man gjorde det med en pige. På ingen måde. Han havde lyst til at sige noget til hende, men orkede egentlig ikke, så han lod hende blot smutte. Han gik over til Max og lagde armen over hans skulder. "Når skal vi smutte?" spurgte han. Han var dog blevet nysgerrig på, om Max havde samme holdning som tøssen, at det var klamt, men noget sagde ham, at han ikke havde det. Det var det han håbede på da han på en måde sagtens kunne se sig selv sammen med Max her. Han var jo både sød og sjov og så faktisk også temmelig godt ud. Men nu måtte han se hvad fremtiden ville bringe på.
Benji
Benji
Beginner (Rank 4)

Bosted : En lejlighed et sted i Terre

Antal indlæg : 38


Tilbage til toppen Go down

we met at a Shoot - Benji - Page 2 Empty Sv: we met at a Shoot - Benji

Indlæg af Gæst Tors 9 Jun 2016 - 23:46

Max tog sig egentlig ikke så meget af at denne pige valgte at kalde det klamt. Han kunne ikke se at det var klammere end at være sammen med en pige?
Han så bare kort efter hende da hun gik ind, og vende derefter blikket mod Benji ”der kom du lige i tide” sagde han med et fuldt smil.

Han lænede hovedet lidt frem, og hvilede panden mod Benjis skulder. ”hvorfor bliver jeg dog altid så fuld?” mumlede han. Han stod sådan lidt. Men valgte dog at rette sig op igen. Han nikkede da Benji spurgte om de skulle gå. Han stak hænderne i lommerne, og fulgte med da Benji begynde at gå. Han gik lidt og prøvede at komme lidt mere til sig selv ”jeg håber ikke jeg ødelage festen for dig fordi jeg gik ud?” spurgte han så. Han betragtede Benji, og overvejede hvorfor han mon var kommet ud til Max i første omgang.
De fleste fyre ville aldrig forstyrre en anden fyr når han var sammen med en pige. Men igen.. det var nok mest fordi han havde kedet sig. Han kende jo ikke nogle der inde!

Han så på Benji ”det er altså virkelig sødt af dig at jeg må sove hos dig i nat” sagde han med et smil. Han var oprigtig glad for at Benji ville lade ham sove der. Ellers skulle han gå gennem hele byen på denne tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

we met at a Shoot - Benji - Page 2 Empty Sv: we met at a Shoot - Benji

Indlæg af Benji Fre 10 Jun 2016 - 0:24

Han smilede over det Max sagde at han kom lige til tide. "Det var så lidt" kom det roligt fra ham, og han så ned på Max som lagde hovedet ved hans skulder. Det fik Benji til at smile endnu mere. "Fordi du ikke ved hvornår du skal stoppe dig selv." svarede han roligt. Da de begyndte at gå hjem af mod Benji, var Benji glad for Max fulgte med, men hvorfor skulle han ikke det? Hvis han ikke tog med, så skulle han jo helt hjem til sig selv, som Benji vidste var i den anden ende af byen fordi Max havde fortalt ham det, og der var lige lovligt langt der over. Han så på Max da Max snakkede. "Nej da du ødelagde den ikke for mig" Han sendte Max et skævt smil.

Efter noget tid hørte han igen Max snakke, og han vendte hovedet imod ham og smilede til ham. "Det er da intet. Du skal jo heller ikke tage hele vejen til den anden ende af byen på denne tid jo. Man ved aldrig hvad man kan støde på der ude." sagde han roligt.
Da de nåde hans hjem låste han roligt døren op og lod Max komme ind først. "Ja dette er så her jeg bor" sagde han roligt. "Lad endelig som om du er hjemme." Han smed sine sko og gik ind i stuen.
Benji
Benji
Beginner (Rank 4)

Bosted : En lejlighed et sted i Terre

Antal indlæg : 38


Tilbage til toppen Go down

we met at a Shoot - Benji - Page 2 Empty Sv: we met at a Shoot - Benji

Indlæg af Gæst Fre 10 Jun 2016 - 0:44

Max smilede roligt da Benji sagde at hans aften ikke var blevet ødelagt af Max. Det var han nu glad for! Han var glad for at han ikke havde endt med at være skyld i at Benji ville hjem. Men det var nok også en god ide. Max var desværre blevet ret fuld, så han vidste at han havde godt af at kommet hjem. Det var kun godt for ham, at Benji havde valgt at sige de skulle gå. Ellers var det kun blevet værre.

Da de kom hjem til Benji, gik Max roligt ind og så sig om ”her er da hyggeligt” sagde han med et smil. Han så sig om, med interesse. Han gik dog ind i stuen samme med Benji, og smed sig lidt i sofaen, dog stadig så der var plads til at Benji kunne side der. Han tog sig en smule til hovedet ”undskyld at jeg er så fuld!.. det er virkelig ikke fedt når jeg har fået lov til at sove her” sagde han med et skævt undskyldende blik.

Max lå og betragtede Benji lidt, han var faktisk slet ikke grim. Ham kunne man bestemt godt. *stop dig selv Max* tænkte han, og fjernede hurtigt blikket for ikke at ende med at stirre på Benji for meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

we met at a Shoot - Benji - Page 2 Empty Sv: we met at a Shoot - Benji

Indlæg af Benji Søn 12 Jun 2016 - 23:47

Benji smilede over Max sagde der var hyggeligt her hvor han boede. "Tak det jeg glad for du sys." sagde han med et smil. Lige nu lod han bare Max se sig rundt som han vil, og smilede bredt over ham da han smed sig i sofaen da de var kommet ind i stuen. roligt gik han selv der over og satte sig ved siden af ham med et skævt smil. Høre hans undskyldning og smiler over det. "Det er helt okay. Dog har du lyst til vi bare smutter i seng nu, eller vil du lave et eller andet først? Jeg er frisk på begge ting nemlig." sagde han roligt. Han håbede helst på Max ikke vil sove allerede nu, men det var vel okay hvis det var det han ville. Benji vil dog helst hygge lidt med Max først på en eller anden måde. Han anede dog ikke hvor meget Max vil være med på men det måtte de jo få at se hvis det var.
Benji
Benji
Beginner (Rank 4)

Bosted : En lejlighed et sted i Terre

Antal indlæg : 38


Tilbage til toppen Go down

we met at a Shoot - Benji - Page 2 Empty Sv: we met at a Shoot - Benji

Indlæg af Gæst Man 13 Jun 2016 - 0:07

Max lå roligt på sofaen, og betragtede Benji som han kom hen mod ham, og satte sig i sofaen sammen med ham. Han smilede let til ham. Han hørte hvad han spurte om, og trak på skuldrende ”vi kan godt lave et eller andet, jeg er ikke rigtig træt” sagde han og rettede sig lidt op i sofaen. Han trak sin blazer af, og smed den på gulvet, så han kun sad i en T-shirt. Han så lidt på Benji ”når?... hvad har du lyst til at lave?.” spurgte han så, og så lidt rundt. ”jeg tror lidt jeg er nød til at lave noget aktivt… hvis vi ser film, ender jeg bare med at snoksove” grinte han lidt

Han var ikke sådan træt at han ville i seng, men hvis de sad/lå og så film, så ville han helt sikkert fade i søvn. Han så på Benji ”vi kunne spille noget? Eller måske bare snakke..hva har du lyst til?” spurgte han igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

we met at a Shoot - Benji - Page 2 Empty Sv: we met at a Shoot - Benji

Indlæg af Benji Man 13 Jun 2016 - 17:57

Han lage godt en smule mærke til, at Max lige nu lå og betragtede ham hvilket fik Benji til at smile en smule. Dog sagde han intet til Max lige nu, og lod ham blot ligge der og betragte ham. Da han havde sat sig ned hørte han det som Max sagde, at de sagtens kunne lave noget da han ikke var træt. Benji nikkede stille til det. Han var glad for max ikke ville i seng endnu. "Det er jeg heller ikke så vi kan sagtens lave noget." sagde han og betragtede Max smide sin blazer på gulvet. Han betragtede selv Max en smule som nu sad med kun T-shirt og bukser. Han kunne meget godt lide det selvom det vil være endnu bedre hvis han smed mere, men han sagde intet om det. Da Max begyndte at snakke så han dog på hans ansigt og lyttede til det som han sagde. Han trak let på skulderne over spørgsmålet. Ja hvad kunne de lave? Han smilede dog bredt da Max sagde han vil ende med at snorksove hvis de så film. Han sad lidt og tænkte sig om. "Hm vi kan vel godt bare snakke? Hvad skal vi snakke om?" spurgte han rolig.
Benji
Benji
Beginner (Rank 4)

Bosted : En lejlighed et sted i Terre

Antal indlæg : 38


Tilbage til toppen Go down

we met at a Shoot - Benji - Page 2 Empty Sv: we met at a Shoot - Benji

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum