Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Little bird [ Emnesøgning ]
2 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Little bird [ Emnesøgning ]
Jane E. Carpenter er hermed klar til at få diverse relationer..
¤¤ Kort om Jane ¤¤
Hun er en ung vampyr der oprindeligt stammer fra England, hvor hun har været på opdragelsesskole takkeværet hendes tante. Jane skulle egentlig giftes, men det gik galt i sidste ende og hun stak af, da hun vendte tilbage til ham hun skulle giftes med, var han blevet blind grundet en brand, da der var nogen der ønskede ham død og han måtte rede en af de unge piger fra godset. Hun blev ved ham i nogle måneder før han døde. Jane blev forvandlet til vampyr i 1827, hvor hun så mange år boede for sig selv og havde meget lidt kontakt med hendes skaber... Hun blev kontaktet af sin skaber og flyttede til Terre, for at undgå det sorgfulde England og bor nu i en lille lejlighed.
¤¤ Relationer ¤¤
Fortid # Folk som kender hende fra dengang hun måske var menneske? det vil sige for mere end 189 år siden...
En person som har fulgt hende gennem tiden.. Måske altid været i skyggerne og holdt øje med hende... Tænker at denne person er en gammel fjende, måske en der enten var forelsket i godsejeren [ OBS kvinden skal være over 190 i hvert fald ]
Nutid # Venner og veninder som hun af og til mødes med, både for at gå i byen, men også blot for hyggens skyld.
En person som kender hendes baggrund... En person hun ville gå til hvis hun havde det svært.. Man kan vel kalde denne person en form for caretaker?
Fremtid # Her tænker jeg der godt kunne komme en mulig flirt ind, dog skal man være opsat på at det IKKE bliver nemt, da hun mere eller mindre har mistet tiltro til de fleste mænd omkring hende.
(Caretaker... Måske kunne denne socalled caretaker ende ud i mere end blot en person der beskyttede hende?)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Det var i så fald de ideer jeg havde... Hvis der er nogle ting Du/I tænker kunne være interessante er jeg altid åben...
¤¤ Kort om Jane ¤¤
Hun er en ung vampyr der oprindeligt stammer fra England, hvor hun har været på opdragelsesskole takkeværet hendes tante. Jane skulle egentlig giftes, men det gik galt i sidste ende og hun stak af, da hun vendte tilbage til ham hun skulle giftes med, var han blevet blind grundet en brand, da der var nogen der ønskede ham død og han måtte rede en af de unge piger fra godset. Hun blev ved ham i nogle måneder før han døde. Jane blev forvandlet til vampyr i 1827, hvor hun så mange år boede for sig selv og havde meget lidt kontakt med hendes skaber... Hun blev kontaktet af sin skaber og flyttede til Terre, for at undgå det sorgfulde England og bor nu i en lille lejlighed.
¤¤ Relationer ¤¤
Fortid # Folk som kender hende fra dengang hun måske var menneske? det vil sige for mere end 189 år siden...
En person som har fulgt hende gennem tiden.. Måske altid været i skyggerne og holdt øje med hende... Tænker at denne person er en gammel fjende, måske en der enten var forelsket i godsejeren [ OBS kvinden skal være over 190 i hvert fald ]
Nutid # Venner og veninder som hun af og til mødes med, både for at gå i byen, men også blot for hyggens skyld.
En person som kender hendes baggrund... En person hun ville gå til hvis hun havde det svært.. Man kan vel kalde denne person en form for caretaker?
Fremtid # Her tænker jeg der godt kunne komme en mulig flirt ind, dog skal man være opsat på at det IKKE bliver nemt, da hun mere eller mindre har mistet tiltro til de fleste mænd omkring hende.
(Caretaker... Måske kunne denne socalled caretaker ende ud i mere end blot en person der beskyttede hende?)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Det var i så fald de ideer jeg havde... Hvis der er nogle ting Du/I tænker kunne være interessante er jeg altid åben...
Sidst rettet af Jane Ons 6 Jan 2016 - 21:30, rettet i alt 2 gange
Gæst- Gæst
Sv: Little bird [ Emnesøgning ]
haløj der :3
jeg vil da gerne være en slags special caretaker, hvis det er? kan være han mødte hende i tiderne's morgen, måske hvor han var på orlov fra militær tjeneste, og da var sket noget gøgl der? og han har så sendt hende nogle penge løbene, og andre nødvendigheder, da penge har aldrig været en mangelvare for ham? hun har måske fungeret som en slags støtte for han's vanvid, da han som sagt, er krig's skadet, og mere eller mindre sindsyg? :P
og så finder han ud af hun er i Terre, og han opsøger hende, som en gammel ven, med lidt extra krydderi? :P
jeg vil da gerne være en slags special caretaker, hvis det er? kan være han mødte hende i tiderne's morgen, måske hvor han var på orlov fra militær tjeneste, og da var sket noget gøgl der? og han har så sendt hende nogle penge løbene, og andre nødvendigheder, da penge har aldrig været en mangelvare for ham? hun har måske fungeret som en slags støtte for han's vanvid, da han som sagt, er krig's skadet, og mere eller mindre sindsyg? :P
og så finder han ud af hun er i Terre, og han opsøger hende, som en gammel ven, med lidt extra krydderi? :P
Kuuma- Beginner (Rank 4)
- Bosted : Quartier de Saint Jean i en stor villa, med bevæbnede vagter da patruljere, i et lille lukket område, dog pænt enormt alligevel.
Antal indlæg : 41
Well.. Eftersom Jane's skaber betaler hvad hun har brug for, ville det være umuligt at Kuuma gjorde det xD Plus... Jane er ældre end Kuuma og hun har nærmest aldrig forladt det sted hun boede i England, eftersom hun ikke stolede på andre end hendes skaber... Så måske har de mødtes noget tid siden her i Terre? Men der har ikke været så meget snak? Måske havde hun siddet og tegnet ham og så gået forbi ham og "tabt" tegningen og han har ledt efter hende siden?
Jane bor i slummen, så der er ikke er nogen der rigtig ved hvor hun er ^^' Så måske kunne det være hun havde forvildet sig ind i byen for at finde føde og så støder de på hinanden igen? Måske går de efter samme bytte? Kuuma genkender hende og de falder i snak? Så kan vi tage caretakeren derfra `(:
Jane bor i slummen, så der er ikke er nogen der rigtig ved hvor hun er ^^' Så måske kunne det være hun havde forvildet sig ind i byen for at finde føde og så støder de på hinanden igen? Måske går de efter samme bytte? Kuuma genkender hende og de falder i snak? Så kan vi tage caretakeren derfra `(:
Gæst- Gæst
Jeg smide gerne Tchort ind i et emme, hvis du kan bruge ham til noget
Tchort- Highly competent (Rank 12)
- Antal indlæg : 646
Venner, måske fremtid.
Hvad for en fremtid tænkte du? Nu kan det jo ikke blive caretaker eftersom den er taget^^'
Gæst- Gæst
Flirt selvom han ikke søger noget fat, ellers ved jeg det enlig ikke, har du nogen ideer til noget?
Kunne vi godt prøve, men han kommer til at kæmpe for sagen xD
Gæst- Gæst
Oka, ellers må vi bare hold hos til venner.
Kan jeg få dig til at laver, da jeg også snart skal spise?
Kan jeg få dig til at laver, da jeg også snart skal spise?
Så kommer du til at vente længe ^^* eftersom jeg skal til at oprette emne til Zane
Gæst- Gæst
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont