Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10

5 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 - Page 2 Empty Sv: Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10

Indlæg af Seelie Lør 1 Okt 2016 - 12:25

Det kan vi sagtens sige!
Så hvad skal dette emne være om? Hvad skal der ske?

Skye skrev:Stadig Katherine, og jeg tænker det samme plot.
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Antal indlæg : 73

Tilbage til toppen Go down

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 - Page 2 Empty Sv: Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10

Indlæg af Gæst Lør 1 Okt 2016 - 12:28

Måske med Seelie, omhandlende kampen imellem varulv og vampyr?

Gæst
Gæst

Indlæg af Seelie Lør 1 Okt 2016 - 12:30

Okay snakker vi to emner?

Skye og Seelie?
- Forholdet mellem Vampyr og Varulv
Ayah og Katherine?
- De kender hinanden (bekendte), men hvad skal der ske mellem dem i emnet?

Skye skrev:Måske med Seelie, omhandlende kampen imellem varulv og vampyr?
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Indlæg af Gæst Lør 1 Okt 2016 - 12:32

Oh, så blev jeg forvirret. Bare et emne til at starte med. xD Men jeg tænker i Katherine og Ayah emnet, at Ayah forsøger desperat at være venner med hende. Altså, ligepræcis hvad der kommer til at ske, har jeg ingen ide om. Jeg tænker at det kan være noget der køre?

Gæst
Gæst

Indlæg af Seelie Lør 1 Okt 2016 - 12:33

Det er helt okay ^^

Men jo det kan vi godt sige! Kunne du evt. lave emnet?

Skye skrev:Oh, så blev jeg forvirret. Bare et emne til at starte med. xD Men jeg tænker i Katherine og Ayah emnet, at Ayah forsøger desperat at være venner med hende. Altså, ligepræcis hvad der kommer til at ske, har jeg ingen ide om. Jeg tænker at det kan være noget der køre?
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Indlæg af Gæst Lør 1 Okt 2016 - 12:34

Jep, men jeg skal lige godkendes først. xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Seelie Lør 1 Okt 2016 - 12:35

Perfekt!!!

Skye skrev:Jep, men jeg skal lige godkendes først. xD
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Indlæg af Seelie Søn 2 Okt 2016 - 17:03

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 - Page 2 Tumblr_mvnhgqBX7i1szie1po3_250Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 - Page 2 Tumblr_mvnhgqBX7i1szie1po5_250

Searching for almost everything.

Well hallo everyone of you!
Jeg er klar til at søge en masse emner! Det er her jeg for brug for jer skønne, smukke væsner. Dette er en opdateret version af min søgning, hvor jeg smider nogle nye ind på banen, samtidig med nogle gamle. Hvis vi har nogle emner, hvor jeg ikke har svaret, så skriv endelig til mig! Jeg er oftest altid åben for emner, men jeg har dog få krav, da jeg selv kan være lidt af en perfektionist.
FC Helst ikke anime fc, ikke hate imod folk der vælger anime fc
Længden Jeg er glad for detaljer, så hvis folk kan skrive mindst 200-300 ord, ville det være helt igennem perfekt.
Stavning Helst ikke for mange stavefejl, og er man i tvivl om hvorvidt det man skriver er forkert, så kan man altid skrive sine svar i Word. Word er nemlig så fantastisk, at den vise hvor man har stavet tingene forkert.

The Seductress Seelie

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 - Page 2 Alp5jo

Birthname Unknown
Current name Seelie Adara Fairchild
Species Vampire
Body age 21
Existence Old
Maker Unknown

http://www.vielamort.net/u3664

Seelie:
The innocent Halfling Eva

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 - Page 2 Tumblr_mektpfGqWT1qehp0zo2_400

Birthname Eva Josephine Delilah Hart
Current name Eva Josephine Delilah Hart
Species Halfling (Fairie/Human)
Body age 21
Existence 21

http://www.vielamort.net/u3675

Eva:
The manipualtive halfling Katherine

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 - Page 2 Tumblr_o4ineeV0o31qc5p6yo1_500

Birthname Katerina Nikolina Constantinova Svetlana
Current name Katherine Anastasiya Quinn
Species Halfling (Vampire/Human)
Body age 24
Existence old
Maker Seelie

http://www.vielamort.net/u3622

Name:
The crazy Astrid

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 - Page 2 Tumblr_inline_mtuw7kRzzk1rmduwhSie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 - Page 2 Tumblr_inline_mtuw96MHTV1rmduwh

Birthname Astrid Helena Carang
Current name Astrid Helena Carang
Species A mix of a Demon, devil and an elf
Body age 21
Existence 25

http://www.vielamort.net/u3335

Name:
The strong believing Nora

Sie multi search of your life!!! [emnesøgning] - Opdateret - 02/10 - Page 2 Large

Birthname Nora de Muralisci
Current name Nora de Muralisci
Species Vampire
Body age 26
Existence 470
Maker Seelie

http://www.vielamort.net/u3785

Name:

Det var alt jeg søgte indtil videre, håber at høre fra jer ^^
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum