Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Vladimir, og Klan Rasputin's Emne Søgning EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Vladimir, og Klan Rasputin's Emne Søgning EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Vladimir, og Klan Rasputin's Emne Søgning EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Vladimir, og Klan Rasputin's Emne Søgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Vladimir, og Klan Rasputin's Emne Søgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Vladimir, og Klan Rasputin's Emne Søgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Vladimir, og Klan Rasputin's Emne Søgning EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Vladimir, og Klan Rasputin's Emne Søgning EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Vladimir, og Klan Rasputin's Emne Søgning EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Vladimir, og Klan Rasputin's Emne Søgning EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Vladimir, og Klan Rasputin's Emne Søgning

Go down

Vladimir, og Klan Rasputin's Emne Søgning Empty Vladimir, og Klan Rasputin's Emne Søgning

Indlæg af Vladimir Tirs 2 Aug 2016 - 16:42

Godaften, Vie La Mort's beboere, og besøgende! Dette er en søgning, efter alle og en hver, interesseret i et sted for deres karakter at arbejde, eller alternativt noget at lave!

Jeg søger ikke så meget tilfældige møder, med andre karaktere, da der stort set ikke er noget tilfældigt i Vladimirs eksistens, på nuværende tidspunkt. Til gengæld, så søger hans Klan, og derved også mig, flere medlemmer! Jeg har en dybere søgning under Klanens tråd, hvor de også vil kunne læse noget mere om hvad den står for, og hvilke karaktere under Vladimir, du ville kunne møde i den. Under denne side, vil du også kunne læse om de forskællige stillinger i Klanen, som der nettop søges, eller er til rådighed til nettop din karakter, skulle interessen tilfalde sig.

Alternativt, så søger Klanen også arbejde. Har de et stykke arbejde som deres karakter skal bruge hjælp til? Kontakt mig, og så ville vi kunne finde ud af, at få Klanen hyret til at udføre nettop dette stykke arbejde.

In any case. Skulle du være interesseret i et emne med mig, og mere specifikt Vladimir, kan de kontakte mig via private beskeder. Er lidt nemmere for mig at holde styr på. Alternativt, vil jeg nok også kunne se dit ønske hvis du kontakter mig her.

Klan Rasputin, ønsker dem en dejlig dag, og alt godt i deres fremtid!

For Blood . For Family
Vladimir
Vladimir
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Un Mineur i Nain Des' bjergkæde.

Antal indlæg : 88


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum