Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Og der søges....
2 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Og der søges....
Heey eksotiske væener, mennesker og diverse!
Nu har jeg så puttet mig selv herud, hvor jeg leder efter emner, da jeg ikke har været det mest aktive medlem det sidste år (efterskole kaldte) og til det har jeg jo så brug for nogle af jer (no kidding....). Jeg har to ledige karakterer; min djævelske Nessa her og så mit søde menneske, Kate. To meget forskellige karakterer, som nok også skal varetages med forskellige attituder xD
Hvad jeg søger til Kate: Venner, folk, der måske ikke vil hende det helt godt, elskere eller kærlighedsforhold, kunder - hun er urmager, men også køber og sælger af overnaturlige varer - barndomsvenner, familiemedlemmer.
Hvad jeg søger til Nessa: Noget, der kan sammenlignes med en ven, elskere, folk fra hendes fortid - både i nutiden, men også i fortiden - kunder - hun er mambo og praktiserer derfor voodoo - fjender, samarbejdspartner...
Jeg er desuden mere end modtagelig overfor andre ideer.
Krav: Til denne del har jeg da også nogle få input. Jeg har super svært ved at fokusere på emnet, hvis min partner virkelig ikke kan stave, aldrig bruger punktummer eller overhovedet ikke har en smule forståelse overfor normal grammatik. Kommaer er dog også noget, som jeg sætter lidt hen ad vejen, så det kan da også glippe for mig.
Til længden kunne det da være super rart, hvis man kunne komme op over de 200 ord - hvilket faktisk ikke er så langt igen - men hvis ens kreativitet virkelig bare ikke kører den dag, så er det da forståeligt og jeg kan også have disse dage.
Jeg håber ikke, at jeg har skræmt jer meget langt væk, så det ville glæde mig, hvis I ville skrive over PM eller her i tråden:)
-Nessa
Nessa- Advanced Beginner (Rank 6)
- Antal indlæg : 83
Sv: Og der søges....
Hej :D
Jeg vil super gerne emne med dig! jeg føler Nessa og Astrid!
Jeg tænker de evt. kunne være en form for elskere eller flirt? En anden idé kunne også være, at de var venner og her drak sammen? Astrid har både et alkohol problem og en lettere afhængighed til stoffer (kokain og hash).
Om ikke andet så vil jeg meget gerne emne med dig :D
Jeg vil super gerne emne med dig! jeg føler Nessa og Astrid!
Jeg tænker de evt. kunne være en form for elskere eller flirt? En anden idé kunne også være, at de var venner og her drak sammen? Astrid har både et alkohol problem og en lettere afhængighed til stoffer (kokain og hash).
Om ikke andet så vil jeg meget gerne emne med dig :D
Christian- Advanced Beginner (Rank 6)
Antal indlæg : 105
Det lyder som en god ide - vi kunne da sagtens lave en form for kombination af det hele? :)
Det kan vi da sagtens!!
Skal de havde kendt hinanden i forvejen? Hvis ja hvor lang tid? Og hvordan tænker du deres første møde var? En ide til dette kunne være, de var til en fest og jer endte op i sengen med hinanden? De fandt hinanden spændende også her mødtes op, og her drak sammen?
Skal de havde kendt hinanden i forvejen? Hvis ja hvor lang tid? Og hvordan tænker du deres første møde var? En ide til dette kunne være, de var til en fest og jer endte op i sengen med hinanden? De fandt hinanden spændende også her mødtes op, og her drak sammen?
De kunne sagtens arrangere et møde. Det ville måske også være nemmere at starte emnet op så, hvis de faktisk har et udgangspunkt kontra at vi starter det og lader det udfolde sig tilfældigt.
I så fald, skal de måske ikke have kendt hinanden i længere end et par uger-?
I så fald, skal de måske ikke have kendt hinanden i længere end et par uger-?
Det lyder som en fantastisk ide!!
To en halv uge?
Så måske enten Nessa har kaldt Astrid over eller omvendt? Så spørgsmålet er blot hvem der kalder den anden over
To en halv uge?
Så måske enten Nessa har kaldt Astrid over eller omvendt? Så spørgsmålet er blot hvem der kalder den anden over
Las os!
Mmh, hvis Astrid har en lejlighed i Terre, så kunne de muligvis mødes der - så måske Astrid til Nessa?
Mmh, hvis Astrid har en lejlighed i Terre, så kunne de muligvis mødes der - så måske Astrid til Nessa?
Sagtens!
Vil du lave eller?
Vil du lave eller?
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum