Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Searching for you maybe? - Emnesøgning.

4 deltagere

Go down

Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  Empty Searching for you maybe? - Emnesøgning.

Indlæg af Nerissa Lør 29 Okt 2016 - 16:03

Imens jeg venter på at blive godkendt, så kan jeg lige så godt søge lidt :3

Nerissa har brug får mange ting i hendes liv og specielt nogen som kan hive hende ud af hendes lille hule. Hun er meget reserveret, men ellers virkelig en sød person. Sensitiv og meget følsom. Hvilket dog godt kan lede til at hendes humør kan svinge voldsomt. Nerissa har kun gået op i at svømme, men også læse mange bøger, se film og lære lidt af hvordan denne verden er. Dog har hun ikke prøvet noget af det. Hun er helt ny i virkelig mange ting.

Så det jeg søger til hende errrr:

Ven/Veninder.
Flirts/måske en kæreste.
Fjender.
Træner.
Måske en som kan give hende nye jobs.
Andet?


Skriv endelig! Jeg er åben for virkelig mange ting!
Nerissa
Nerissa
Novice (Rank 3)

Bosted : En lejlighed i Terre

Antal indlæg : 31


Tilbage til toppen Go down

Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  Empty Sv: Searching for you maybe? - Emnesøgning.

Indlæg af Khaa Lør 29 Okt 2016 - 17:31

Altså hvis det er så har jeg min varulv Charlie eller Nightrage. Jeg tror de to kan finde en ro i hinanden i hvertfald for en tid :
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  Empty Sv: Searching for you maybe? - Emnesøgning.

Indlæg af Nerissa Lør 29 Okt 2016 - 17:35

Uhh c: Op til dig, hvem det skulle være, men det kunne da være hyggeligt!
Nerissa
Nerissa
Novice (Rank 3)

Bosted : En lejlighed i Terre

Antal indlæg : 31


Tilbage til toppen Go down

Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  Empty Sv: Searching for you maybe? - Emnesøgning.

Indlæg af Khaa Lør 29 Okt 2016 - 17:55

Du kan evt lige søge på Nightrage og læse lidt hvis det er :) De andre er lidt optaget nemlig :)
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  Empty Sv: Searching for you maybe? - Emnesøgning.

Indlæg af Nerissa Lør 29 Okt 2016 - 18:11

Well, det kan vi godt finde ud af :)
- Men hvordan skal de mødes og har du et plot i tankerne?
Nerissa
Nerissa
Novice (Rank 3)

Bosted : En lejlighed i Terre

Antal indlæg : 31


Tilbage til toppen Go down

Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  Empty Sv: Searching for you maybe? - Emnesøgning.

Indlæg af Khaa Lør 29 Okt 2016 - 19:00

Det kommer jo an på om du vil møde ham i hans varulveform eller ikke :) Det kan jo være alt fra de mødes i skoven til at han har midlertidigt arbejde der hvor hun svømmer :)
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  Empty Sv: Searching for you maybe? - Emnesøgning.

Indlæg af Nerissa Lør 29 Okt 2016 - 19:25

Han kunne nemt have arbejde der hvor hun svømmede :3
Nerissa
Nerissa
Novice (Rank 3)

Bosted : En lejlighed i Terre

Antal indlæg : 31


Tilbage til toppen Go down

Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  Empty Sv: Searching for you maybe? - Emnesøgning.

Indlæg af Seelie Lør 29 Okt 2016 - 20:27

Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  6c0tIjrESMqPXsz0MR2U_Blue%20Bird

Hello my dear

Jeg vil meget gerne emne med dig. Din karakter virker mega interessant!!!
Jeg har dog et par enkelte karakterer, skulle du være interesseret i noget forskelligt

Seelie Seelie var skabt som en forfører. Hun er skabt til udelukkende kun at forfører, misbruge og udnytte. Hun har en hård side til sig, såvel som en mere blød. For de som hun holder af, ganske vist er der få, er hun beskyttende og til tider venlig. For fremmede kan hun være ens drøm, men også ens mareridt.

Ide Her er de ideer jeg har hvis der skulle forekomme et emne mellem Nerissa og Seelie
- Nerissa er en ung kvinde, hun er omkring samme alder (udseendsmæssigt), som Seelie's datter. Ganske vist ikke af udseende, men af personlighed (hvad jeg kan læse mig frem til) minder om hendes højt elskede Ivy (hendes afdøde datter). Dette kan få hende til at være en smule beskyttende overfor denne unge dæmon, såfremt betale for et bedre liv og hvad end hun skulle ønske. Hun kender mange mænd, og den vej igennem kunne Nerissa også få et godt job, med den slags løn hun skulle ønske.
Emnet kunne starte ud med, at Nerissa er i farer og Seelie hjælper hende, her i opdager hun ligheden mellem Ivy og Nerissa.
En anden måde emnet kunne starte på, er Nerissa er til en konkurrence (svømme), Seelie ser dette og ser hendes styrke. Hun forslå at betale hende, da hun kan se noget stærkt i hende.

Astrid Hun er en kvinde med problemer. At sige Astrid har haft det svært, ville være en underdrivelse. Hun har slået mange ihjel, alle ved et uheld og hun er fanget af minderne om dette (hun har dræbt en ungdomskæreste, sin datter, sine forældre, sin ægtemand og hans forældre). Hun er derfor også hvad man kan kalde en kvinde, som i den grad tager ind af hvad hun kan få. For at slppe for minderne, ryger hun smøger, tager stoffer og drikker alkohol. I øjeblikket arbejder hun som både model og sanger, hvor hun har et meget specielt ryg

Ide Her er ideer jeg har til et emne mellem Nerissa og Astrid
- Astrid kunne være en fremtidig fest ven for Nerissa. Hun elsker selv at feste, da hun her kan få stoffer eller alkohol, endda sex, som fjerner alle de grimme minder. De kan også have et one night stand, hvor de finder morskab i hinanden
Jeg tænker emnet her kan starte ved en fest, hvor en grim fyr lægger an på Nerissa (for hendes åbenlyse skønhed), Astrid kommer hende til undsætning, ved at kysse hende og fremkomme som hendes elskerinde
- Hun kan være en ven, de kan finde støtte i hinanden. Astrid kan hjælpe Nerissa med at få selvtillid, endda komme og heppe på hende til hendes svømmekonkurrencer osv.

Eva Eva er en utrolig venlig kvinde, som har haft det uheld at være født med fe blod i sine åre. Dette gør hende meget eftertragtet blandt vampyrerne, da hendes blod smager bedre end det af engle og jomfruer. Da det samtidig giver dem evnen til at gå i solen. Hun er en loyal kvinde, som dog har flygtet hele sit liv og i dag arbejder hun som en simpel blomstersælger. Nysgererig af natur, og kendt som sine venlige person, forsøger hun at få en verdag til at fungere

Ide Dette er disse ideer jeg har for et emne mellem Nerissa og Eva
- De kunne være venner, måske endda have en mulig flirt. Eva er selv usikker omkring det at være tæt på folk, da hun generelt altid er i farer. Dette kunne også give spænding, da det ikke er færdig efter et emne.


Dette er de karakterer, som jeg kan forslå, hvis de forslag jeg er kommet med ikke lyder som noget for dig, så kan vi sagtens finde på noget andet
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  Empty Sv: Searching for you maybe? - Emnesøgning.

Indlæg af Nerissa Lør 29 Okt 2016 - 20:40

Først og fremmest! Jeg elsker den fugl du har puttet ind til at starte med! Mega god start lige der!

Alle dine idéer er jeg helt vild med! Sidder meget imellem Seelie og Astrid, men tror helt klart at din idé med Astrid kunne være sund for Nerissa. Hun har jo behov for at se hvordan verden endelig er, da hun pænt har lukket sig selv for meget inde. Hun har bygget en for stor mur op og har brug for en som kan hive den ned for hende ^^

Så din fantastiske idé med Astrid vil jeg mega gerne være med til! Sidder blot og venter på at blive godkendt, så vi kan komme i gang :D
Nerissa
Nerissa
Novice (Rank 3)

Bosted : En lejlighed i Terre

Antal indlæg : 31


Tilbage til toppen Go down

Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  Empty Sv: Searching for you maybe? - Emnesøgning.

Indlæg af Seelie Lør 29 Okt 2016 - 20:45

Man skal jo præsentere sig med stil, og det er en mega sjov fugl! Den kommer fra en særdeles sjov kort film

Jamren s lad os da tage Astrid og Nerissa, jeg skal alligevel have gang i hende, så det er en perfekt mulighed!
Så hvilke en af dem kan du lide? De fester sammen? De fester sammen og har måske sex? De er venner og støtter hinanden? Eller måske et mix af alle tre?
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  Empty Sv: Searching for you maybe? - Emnesøgning.

Indlæg af Nerissa Lør 29 Okt 2016 - 20:49

Seelie skrev:Man skal jo præsentere sig med stil, og det er en mega sjov fugl! Den kommer fra en særdeles sjov kort film

Jamren s lad os da tage Astrid og Nerissa, jeg skal alligevel have gang i hende, så det er en perfekt mulighed!
Så hvilke en af dem kan du lide? De fester sammen? De fester sammen og har måske sex? De er venner og støtter hinanden? Eller måske et mix af alle tre?

Well, en fed mix af dem alle sammen? :o Kunne jo være at Astrid finder det fedt at Nerissa er så særdeles anderledes end hende selv? De er jo big time, to vidt forskellige personer XD
Nerissa
Nerissa
Novice (Rank 3)

Bosted : En lejlighed i Terre

Antal indlæg : 31


Tilbage til toppen Go down

Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  Empty Sv: Searching for you maybe? - Emnesøgning.

Indlæg af Seelie Lør 29 Okt 2016 - 20:53

Det kunne det være!! Astrid ville helt sikkert finde Nerissa interessant!!

Så er spørgsmålet, hvordan deres første møde skal være? En fest hvor en fyr lægger an på Nerissa, og Astrid optræder her som hendes elskerinde, for at redde hende. De falder i snak, danser og har sex. De vågner op til hinanden, dog modsat normale one night stands, griner de over dette og har morgenmad sammen?
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  Empty Sv: Searching for you maybe? - Emnesøgning.

Indlæg af Nerissa Lør 29 Okt 2016 - 20:57

Ohhh ja, der er ikke noget bedre end at starte et emne ud med lidt action xD
- altså Nerissa vil nok være meget genert da det med sex har hun aldrig været ude i, så at hendes første gang er med en ret fremmed, vil nok gøre hende lidt ude af den. Men jo, vi kan da nemt sige det og at Nerissa så invitere Astrid til en svømme konkurence som heppekor XD
Nerissa
Nerissa
Novice (Rank 3)

Bosted : En lejlighed i Terre

Antal indlæg : 31


Tilbage til toppen Go down

Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  Empty Sv: Searching for you maybe? - Emnesøgning.

Indlæg af Seelie Lør 29 Okt 2016 - 21:01

Det var faktisk min tanke

Aww lille pus! Jeg tror dog helt klart Astrid ville finde det spændende, og helt klart heppe på hende. Dette ville være så nyt for hende, og i sidste ende vil jeg endda tro hun vil nyde det!

Men så har vi vel det hele på plads :D

Hvem skal lave emnet? Vi kan selvfølgelig vente med at bestemme dette, til når du er blevet godkendt?
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  Empty Sv: Searching for you maybe? - Emnesøgning.

Indlæg af Nerissa Lør 29 Okt 2016 - 21:06

Heh :)

- Ja, det tænker jeg! Jeg kan skrive til Astrid's acc lige så snart jeg er blevet godkendt? Og så kan vi finde ud af det?
Nerissa
Nerissa
Novice (Rank 3)

Bosted : En lejlighed i Terre

Antal indlæg : 31


Tilbage til toppen Go down

Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  Empty Sv: Searching for you maybe? - Emnesøgning.

Indlæg af Seelie Lør 29 Okt 2016 - 21:07

Det lyder som en fantastisk ide!!

Jeg vil vente i spænding til du skriver
Seelie
Seelie
ShadowSun - Medlem

Bosted : Hun bor i en luksuriøs lejlighed i terre

Antal indlæg : 73


Tilbage til toppen Go down

Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  Empty Sv: Searching for you maybe? - Emnesøgning.

Indlæg af Lucius Lør 29 Okt 2016 - 21:59

Jeg er er frisk. :)
Lucius
Lucius
Novice (Rank 1)

Bosted : Et fint hus i Terra

Antal indlæg : 3


Tilbage til toppen Go down

Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  Empty Sv: Searching for you maybe? - Emnesøgning.

Indlæg af Nerissa Lør 29 Okt 2016 - 22:08

Lucius skrev:Jeg er er frisk. :)

Uh :D Bliver helt glad over så mange!
- Ja da! Har du nogle plots i dine tanker?? :D
Nerissa
Nerissa
Novice (Rank 3)

Bosted : En lejlighed i Terre

Antal indlæg : 31


Tilbage til toppen Go down

Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  Empty Sv: Searching for you maybe? - Emnesøgning.

Indlæg af Nerissa Søn 30 Okt 2016 - 12:24

Og jeg er hermed blevet godkendt!!!
Nerissa
Nerissa
Novice (Rank 3)

Bosted : En lejlighed i Terre

Antal indlæg : 31


Tilbage til toppen Go down

Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  Empty Sv: Searching for you maybe? - Emnesøgning.

Indlæg af Gæst Man 31 Okt 2016 - 14:54

Halløjsa.
Jeg kunne godt være fristed til emnet med dig, jeg har Romeo her. Som der hotel ejer, og jeg tænkte hvis Nerissa stadig mangler et job, ja så kunne Romeo måske være manden der kunne give hende et job på hans hotel. Udover det kunne Romeo måske os bare være en ven, ved siden at jobbet? Eller os kunne de mødes til en Halloween og derfra komme i snak om en jobmulighed, jeg er ret frisk på alt lige nu. Men give gerne et PM eller et svar her :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Searching for you maybe?   - Emnesøgning.  Empty Sv: Searching for you maybe? - Emnesøgning.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum