Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Rainy Night(Victoria=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Rainy Night(Victoria=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Rainy Night(Victoria=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Rainy Night(Victoria=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Rainy Night(Victoria=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Rainy Night(Victoria=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Rainy Night(Victoria=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Rainy Night(Victoria=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Rainy Night(Victoria=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Rainy Night(Victoria=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Rainy Night(Victoria=privat)

Go down

Rainy Night(Victoria=privat) Empty Rainy Night(Victoria=privat)

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 18:36

Tid :: Midnat

Sted :: skoven

vejr :: Regn og varmt(23, gr)

Omgivelser :: ingen at se

Dato :: irl

tøj :: en lang jakke i hvid, jeans i sort med huller(Skinny) og en blå t-shirt..
og sneakers og håret sat op i pjusket hestehale





Kajika løb stille igennem skoven mens hun mærkede hvordan hun hev efter vejret i mens mørket faldt mere og mere på, hun var godt nok forsent på den til psykologi timen inde i terra, men hun havde sådan nyt at være på kroen udenfor Di morga så det var vel os grunden til! hun ikke holdte øje med tiden før det faktisk var for sent desværre!!... hun mærkede den dejlige regn stille tag af til støv regn og hvordan jorden var smattet og glat i det, med muderet helt sjaskende op af hendes ben og det lange platin blonde hår der var vådt stille klaske sig ind mod den lange jakke. mens kajika stoppede op et sekundt og fokuserede*Hmmm jeg syntes at kunne lugte vampyr?? men hvem dog.... hmmm...*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rainy Night(Victoria=privat) Empty Sv: Rainy Night(Victoria=privat)

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 19:06

Længere forude var en tørstig og utålmodig vampyr. Hun havde gemt sig godt men hun var bare ikke god til at måle om man kunne se hendes hoved. Man kunne skam se noget af hendes matte gyldnede hår stikke op. Hun slikkede sig kort om munden og lugtede roligt ind, og kunne stadig dufte en blandet, det havde hun gjordt i lidt tid. Det lugtede langt væk fra af Aspara... Man hvad var det ellers?
*Mhmmm* tænkte hun allerede ved tanken om Asparaernes blod, det smagte bare SÅ sødt!!!
Hun skimtede ud af den busk hun havde gemt sig i tæt ved den retning den blandet var i retning mod. Den tørstige og utålmodige vampyr havde navnet Victoria.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rainy Night(Victoria=privat) Empty Sv: Rainy Night(Victoria=privat)

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 19:12

Kajika lyttede let i det hendes hud stille blev mere sølv agtig i det og den så stadig blød ud som altid(Sølv huden er en af hendes evner hvilket gør hun kan mærke smerte men intet kan trænge igennem huden tænder, knive intet!... det er som bøjelig titanium). Kajika betragtede stille den lettere rørlig busk og sagde med en hård retfærdig lettere kongelig stemme der nærmest befalede hende"Hvem! der træd! frem.... jeg kan godt lugte dig vampyr" hun smilte lidt i det hun vendte sin opmærksomhed mod selveste busken

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rainy Night(Victoria=privat) Empty Sv: Rainy Night(Victoria=privat)

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 19:54

Vampyren løftede kort brynene og sænkede dem igen. Hun rejste sig med et skulende blik på hende. Blikket havde nogle få krøller over sig. Hun havde en lille kranse på hovedet, det var en rosen krans, med rosen stilke. En stor halskede med noget der kunne ligne et rødt kors lavede et lille bunk da den ramte det øverste af hendes brystkasse.Hun havde en slidt hvid gul kjole på som var gået i stykker lige ved det omvendte U på hendes kjole så den var bøjet lidt ned. Det nederste af hendes kjole havde nogle pletter. Ikke nogen der havde været der for evigt men nogen pletter der ikke var kommet for særlig lang tid siden. Man kunne skimte noget der lyste på hendes kind. Det havde også været tidligere, hun havde grædt. Hun hvæsede svagt men agressivt efter den halve Aspara

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rainy Night(Victoria=privat) Empty Sv: Rainy Night(Victoria=privat)

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 20:32

Kajika så vredt på hende og spredte sine 4 vinger ud og sagde"VOV! IKKE AT VISE TÆNDER AF MIG!!! UVIDNE BÆST!" hun så lettere vredt på hende og man kunne se hvordan hun nærmest fik nogen gulige katte øjne og hun viste tænder som en kat, der var små hugtænder som katte havde og hun pegede på hende i det hun sagde"Hmmm hvem er du og vis du prøver på noget vil jeg ikke forhindre mig selv i at pulvorisere dig" hujn så stille på pigen og fornemmede det var en ny vampyr eller blot havde en ny vampyrs trang og agrresivitet.... hun slog let de 4 vinger ind og betragtede pigen lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rainy Night(Victoria=privat) Empty Sv: Rainy Night(Victoria=privat)

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 20:46

Hun hævede blikket mens hendes blottende tænder forsvandt bag hendes læber. Det skulende blik blev der og holdt øje med hende. Så hun var alts halv engel. Hun slikkede let på de øverste tænder som med alle de andre også var gemt. Hun ville helst ikke allyde men gjorde det.
"Victoria Frances.. Og du?" sagde hun og hævede let øjenbrynet. Hun vidste at Elenora sikkert ville tæske hende hvis hun også angreb et 'uskyldigt' misforstår. Det ville jo være synd for dens art og dens forældre. Hun havde altid hendes mester, Elenora i hovdet. Hun kunne nogen gange syre sig, meen ikke altid over for nogle væsner der vare 'ber' om at blive bidt eller dø. Hun trådte nu et skridt til siden så de begge stod på stien. Hun havde ikke tænkt sig at slås eller noget, hun ville bare snakke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rainy Night(Victoria=privat) Empty Sv: Rainy Night(Victoria=privat)

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 20:55

Kajika skulede til hende og hun havde en gang været fuld Aspara men var desværre død i hænderne på den mægtig Zane der reagerede i Terra, hun betragtede pigen der var en alder mindre end hende selv og sagde"Hmm victoria lad vær med at stå der og se på mig med øjne som om jeg er en slags blanding af noget forfærdelig eller har en retaderede side, jeg er ja en blanding hvilket gør mig meget stærker end dig og mere adræt.... efter som jeg født Aspara og kan gør hvordan denne kamp! skal ende så, vis du vil være så venlig ikke at betragte mig som et væsen mindre end dit så vil jeg ikke anse dig som en blod suger" hun smilte let elegant og bukkede med respekt for Victoria for at vise hun intet ondt mente og sagde"mit navn er Kajika, Kajika Dé volkan" hun sagde"så? er du nyfødt vampyr siden du har denne spændte? blodtræng over dig??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rainy Night(Victoria=privat) Empty Sv: Rainy Night(Victoria=privat)

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 22:49

Hun nikkede let over det med at hendes blik nok skulle ændres, det var jo uhøfligt at stirre. Hun ændrede straks blikket da hun nejede, et lavt smil kom på hendes ansigt.
"ja jeg er nyfødt." sagde hun med et kort smil over sig. "Men jeg har en jeg altid tænker på hvis jeg bliver tørstig.." sagde hun med et endnu større smil. Hendes øjne havde rettet sig så i stedet for man kun kunne se hendes pupil at man kunne skelne mellem linsen og det uden om linsen. Hun havde ikke kontakt linser på, det var hun født med. Det var noget hun havde arvet fra sin mors side.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rainy Night(Victoria=privat) Empty Sv: Rainy Night(Victoria=privat)

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 22:55

Kajika smilte let og sagde"Næste gang... kan du bare spørge så slipper vi ligesom for en blodig kamp der ikke gavner nogen af os okay Victoria og hvor er du dog forstående når man tænker på du er en nyfødt vampyr det må være hårdt kan jeg forstå??" hun smilte let og sagde"jeg har engang været dæmon og være ny dæmon er os hårdt alle de nye følser og vrede og den følse at man bare vil flå byttet op altså kan godt forstå i vampyr har svært ved lysten til blod og især sådan en sjælden blanding som mig må være utrolig svær" hun smilte let og strøg let håret til siden og så lidt rundt i det hun rettede fokus mod hende igen og sagde"hmm hvem er det så? din skaber eller? en ven eller noget der er tættere??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rainy Night(Victoria=privat) Empty Sv: Rainy Night(Victoria=privat)

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 23:20

"Jo jo det skal jeg nok gøre.." sagde hun med en let latter. "Og ja det er meget svært.." sagde hun og skimtede kort længere ind mod skoven hvor de pletter fra hendes kjole var kommet fra.
"Og min lærer er Eleonora" sagde hun glad og løftede hovedet elegant og stolt.
"Hun kan på en eller anden måde få mig vent helt om." sagde hun og kiggede igen kort ind mod sit bytte fra før. Hun havde lyst til at enten gå tilbage til det bytte eller springe på Kajika. Men hun vidste at det ville være dumt begge ting så hun blev hvor hun var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rainy Night(Victoria=privat) Empty Sv: Rainy Night(Victoria=privat)

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 23:25

Kajika så på victoria og sagde"Hmmm har du lige fået mad eller hva???" hun grinte og roede lidt i sit hår mens hun stille betragtede pigen foran sig og begyndte at gå den anden vej og regnede med pigen ville følge hende og sagde stille"Hmm hun lyder da som en god lære hvad er hun vampyr os eller??? blanding eller spørgelse måske" hun grinte let i det hun ikke ville lyde hånlig og lettede stemningen med lidt grinen her og der mens hun stille betragtede skoven og lugtede blodet der lå på den smukke jord

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rainy Night(Victoria=privat) Empty Sv: Rainy Night(Victoria=privat)

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 23:33

Hun stivnede kort da det med maden kom. Altså hun vidste ikke om hun skulle sige hvad hun havde spist men såå... "Ja jeg har lige spist... Men det mættede mig ikke... Desværre..." sukkede hun kort og lavede et lille spjæt hen mod den lidt ældre, men holdte sig alligevel på afstand da hun ikke ville fristes for meget.
"Men ja hun er spøgelse" sagde hun med et lettere smil, tanken om Eleonora var dejlig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rainy Night(Victoria=privat) Empty Sv: Rainy Night(Victoria=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 17:55

Hun smilte og sagde"Hmmm virkelig?? et spøgelse der lære en vampyr om at være?? hmm en vampyr som sagt??, det har jeg godt nok lige aldrig hørt det forundre mig virkelig at en vampyr kan lære sin trang at styres og sådan af et spøgelse??? har hun da været vampyr en gang eller blandt andre siden hun ved så meget om denne slags trang følse og lyst???" hun betragtede hende få sekunder i det hun nikkede anerkende til det med mad og sagde"Det iorden"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rainy Night(Victoria=privat) Empty Sv: Rainy Night(Victoria=privat)

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 22:24

"Jeg tror enten var hun menneske eller vampyr.." sagde hun og stoppede op mens hun tænkte. Det var faktisk noget nu begyndte at undre sig meget over. "Det ved jeg faktisk ikke.." sagde hun og lavede et lille glad spring hen mod hende igen. Hun kneb så øjnene sammen i fristelsen af den aspara der var i hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rainy Night(Victoria=privat) Empty Sv: Rainy Night(Victoria=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum