Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots?
Slaver, Ecslaves, Tranchée Mort
Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots?
AFSTEMNING:
Beholdning af Foras og Slaver?
Vi vil førhører os, inden vi tager yderligerer beslutninger vedrørende, to foras:
Ecslaves og Tranchée Mort.
Dette skyldes, at vi har været igennem diverse emner, for at finde ud af om disse overhovedet bliver benyttet, og hvor vigtige de er for jer.
Benytter I jer af disse foras? Og bruger I in-game plottet omkring slave handel?
Hvis I vil have at tingene skal erstattes af noget andet, så stem og uddyb dit svar.
Di Admins (:
Jay Wu- Teknisk Admin
Antal indlæg : 694
Sv: Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots?
Udover det, synes jeg det er lidt svært at bedømme. Jeg tror aldrig at jeg har set nogen oprette emner i de fora der er tale om, (ikke imens jeg har været her) så måske der ikke er brug for dem. Jeg er nysgerrig omkring hvad de ville blive erstattet med, hvis det blev aktuelt? (:
Med hensyn til hele slave tingen, så tror jeg ikke at der nogle karakterer på siden lige nu der har slaver? Men det gør det jo ikke til en selvfølge at muligheden ikke skulle være der. Der har jo tidligere været karakterer der har ejet slaver. Men af hvad jeg har snaget mig frem til, så har det emnemæssigt været igennem tvang, eller frivilligt, og ikke fordi at der er blevet købt slaver.
Men det er vel også et spørgsmål om tidsperioden. VLM følger jo vores tid IRL, og alle andre steder i verden er der jo ikke nogen der har slaver. Så er Di Morga bare håbløst bagefter?
Og så må vi også lige indse at VLM ikke er så aktiv som den plejede at være. Jeg tror desværre ikke at der kommer så meget respons på den her afstemning, og så tager i admins vel bare en beslutning? (:
Det har ikke den store relevans for mine karakterer, så hvad der end bliver besluttet er fint for mig. (:
Roar- Advanced Beginner (Rank 8)
Antal indlæg : 181
Den gang slaverne blev indført i Di Morga var jo fire - fem år eller mere siden, så vi tænkte på at erstatte det. Men med hvad ved vi endnu ikke. Vi håbede lidt på nogle idéer og ønsker fra jeres side af, som vi tog udgangspunkt i (:
Idéen med alle ændringerne, er jo for at genåbne siden, på mere eller mindre ny, og få skabt et mere aktivt miljø (:
Jay Wu- Teknisk Admin
Nightrage- Proficient (Rank 15)
Antal indlæg : 1075
Det ligger her: http://www.vielamort.net/f80-lutte-a-mort (:Nightrage skrev:Normalt set ville jeg bruge Lutte à Mort men kan ikke rigtig finde det
Det er blot blevet flyttet uden qucik links til det. Sørger jeg lige hurtigt for at der kommer.
Jay Wu- Teknisk Admin
*flyver videre igen*
Angelie- Proficient (Rank 16)
- Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund
Antal indlæg : 1681
Jay Wu- Teknisk Admin
» Så er der afstemning: Modstandsbevægelsens hovedkvarter..:D
» MÅNDENS! AFSTEMNING!
» Måndens August Afstemning!
» Afstemning (alle skal kigge her.)
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]