Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Emne Søgning! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Emne Søgning! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Emne Søgning! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Emne Søgning! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Emne Søgning! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Emne Søgning! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Emne Søgning! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Emne Søgning! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Emne Søgning! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Emne Søgning! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Emne Søgning!

Go down

Emne Søgning! Empty Emne Søgning!

Indlæg af Gæst Ons 2 Aug 2017 - 21:57

HEJ!

Jeg søger nogle forskellige emner, plots og relationer til min karakter!

Kort om hende: Ladia er en Aspara på godt omkring 400 år, hun har kinesiske rødder, men er flyttet til Di Morga grundet hendes maniodepressive lidelse, og mente at det var bedst at tage til et sted hvor væsner var mere kendt. Hele hendes familie er en ældgammel aspara slægt.

Udover at lide af maniodepressivitet så har hun klaustrofobi og er højdeskræk. Til tider får hun blackouts, hvor hun handler fuldstændig ud fra spontane tanker og lyster.

Det jeg søger: Alt i mellem himmel og jord. Nogle der kan tage vare på hende, redde hende når hun laver noget kludder og lort, venner, fjerne familiemedlemmer, kærlighed - ALT! Så hvis du er interesseret i at have en relation med Ladia, så giv lyd! (:


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne Søgning! Empty Sv: Emne Søgning!

Indlæg af Gæst Tors 3 Aug 2017 - 22:23

Jeg vil meget gerne emne med dig!!

Til at emne med har jeg:

Christian aka min dejlige psykopat. Han er en charmerende og karismatisk mand, der ved han har et kønt udseende og derfor også udnytter det. Han kan være legesyg, men ligeså meget som han kan være det, ligeså modbydelig og ondskabsfuld kan han være. Han udnytter stort set alle omkring sig, og bekymre sig virkelig om meget få. Han kan være ens drømmemand, men han kan også være ens værste mareridt, det kommer alt sammen an på hvad han har lyst til og hvilket humør han er i :)


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne Søgning! Empty Sv: Emne Søgning!

Indlæg af Gæst Tors 3 Aug 2017 - 22:26

Det lyder interessant !! :D Har du selv nogle specifikke relationer du søger efter eller indestængte plot idéer der ikke er blevet vakt til live? ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne Søgning! Empty Sv: Emne Søgning!

Indlæg af Gæst Tors 3 Aug 2017 - 22:35

Ladia Martines skrev:Det lyder interessant !! :D Har du selv nogle specifikke relationer du søger efter eller indestængte plot idéer der ikke er blevet vakt til live? ^^

Jeg kan se at hun lider af psykiske problemer/sygdomme, Christian er en der elsker at ødelægge folk mere end hvad de er i forvejen, man kan kalde det en hobby. Der er mange måder, hvorpå han kan gøre dette:
Nedbryde dem psykisk:
- Forgive at holde af dem, hvor han er voldelig imod dem, ofte kan drikke fra vedkommende imod deres vilje, og derpå slettet deres hukommelse, så de ikke husker det
- Slå hele vedkommendes familie ihjel
- Gøre dem hooked på hans, og denne måde gøre dem til junkies
Andre måder
- Slå hele vedkommendes liv ihjel, ofte for øjnene af dem
Andet viden
Han er samtidig en mand, der elsker sex. Det er en af de få gange, hvor han føler sig mere levende, end når han slår folk ihjel

Per ide:

- Han kunne være hendes værste mareridt og "bedste" drøm. I formen at han charmere hende og forførere hende, får hende til at føle sig godt tilpas med sig selv. Men på samme tid er han også uforudsigelig, og han kan nogle gange finde på at angribe, og siden Aspara blod smager fantastisk, vil han kunne finde på at drikke fra hende og helt sikkert imod hendes vilje

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne Søgning! Empty Sv: Emne Søgning!

Indlæg af Gæst Tors 3 Aug 2017 - 22:40

Lyder som en ide ^^ Er med på den. Vil helst ikke Plotte ALT for meget, jeg holder af twist, og udforudsigelige svar og retninger :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne Søgning! Empty Sv: Emne Søgning!

Indlæg af Gæst Tors 3 Aug 2017 - 22:42

Ladia Martines skrev:Lyder som en ide ^^ Er med på den. Vil helst ikke Plotte ALT for meget, jeg holder af twist, og udforudsigelige svar og retninger :P

Det er skam helt fint, mulighederne er også åbne, for at der kan ske alle mulige ting!

Men for hvordan de skal mødes, det kunne være en bar, hvor hendes venner (hvis hun har venner), invitere hende med og måske ditcher de hende. Mens hun sidder alene ved baren (måske de planlagde at mødes der), sætter Chris sig ved siden af hende?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne Søgning! Empty Sv: Emne Søgning!

Indlæg af Gæst Tors 3 Aug 2017 - 22:45

Det sparsomt med venner, hun er kræsen når det kommer til mennesker.. Så jeg tror nærmere det vil have været for at udforske byen, eller at hun fik et black outs ^^ Kunne også gøre det lidt mere udfordrende for Christian hvis han hilste på hende på et andet tidspunkt og hun intet husker om ham xDD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne Søgning! Empty Sv: Emne Søgning!

Indlæg af Gæst Tors 3 Aug 2017 - 22:48

Ladia Martines skrev:Det sparsomt med venner, hun er kræsen når det kommer til mennesker.. Så jeg tror nærmere det vil have været for at udforske byen, eller at hun fik et black outs ^^ Kunne også gøre det lidt mere udfordrende for Christian hvis han hilste på hende på et andet tidspunkt og hun intet husker om ham xDD

Uhh et black out lyder mega spændende!
Jeg vil ikke sige udfordrende, han har efterhånden fjernet hukommelsen fra mange, plus det giver ham også muligheden for at indplanter hvad end han har lyst til, i hendes kønne lille hoved :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne Søgning! Empty Sv: Emne Søgning!

Indlæg af Gæst Tors 3 Aug 2017 - 22:51

Lyder til at blive mere og mere underholdende :D!!!

Skal vi sætte igang? B)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne Søgning! Empty Sv: Emne Søgning!

Indlæg af Gæst Tors 3 Aug 2017 - 22:52

Ladia Martines skrev:Lyder til at blive mere og mere underholdende :D!!!

Skal vi sætte igang? B)

Det er jeg da glad for at høre

Det skal vi da! Kunne jeg overtale dig til, at lave emnet? Jeg skal svarer på et andet ^-^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne Søgning! Empty Sv: Emne Søgning!

Indlæg af Gæst Tors 3 Aug 2017 - 22:53

Så kommer der til at gå lidt tid før jeg kan nå at lave det.. xD Har du planer om at gå tidligt i seng? :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne Søgning! Empty Sv: Emne Søgning!

Indlæg af Gæst Tors 3 Aug 2017 - 22:54

Ladia Martines skrev:Så kommer der til at gå lidt tid før jeg kan nå at lave det.. xD Har du planer om at gå tidligt i seng? :P

Det tror jeg ikke, men du laver blot emnet når du har tid og lyst :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne Søgning! Empty Sv: Emne Søgning!

Indlæg af Gæst Tors 3 Aug 2017 - 23:02

Ser om jeg ikke kan nå det idag, inden det bliver for sent ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne Søgning! Empty Sv: Emne Søgning!

Indlæg af Gæst Tors 3 Aug 2017 - 23:03

Ladia Martines skrev:Ser om jeg ikke kan nå det idag, inden det bliver for sent ^^

Det lyder fantastisk :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Emne Søgning! Empty Sv: Emne Søgning!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum