Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
He's so bad but he does it so well [Emnesøgning] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
He's so bad but he does it so well [Emnesøgning] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
He's so bad but he does it so well [Emnesøgning] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
He's so bad but he does it so well [Emnesøgning] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
He's so bad but he does it so well [Emnesøgning] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
He's so bad but he does it so well [Emnesøgning] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
He's so bad but he does it so well [Emnesøgning] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
He's so bad but he does it so well [Emnesøgning] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
He's so bad but he does it so well [Emnesøgning] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
He's so bad but he does it so well [Emnesøgning] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]

Go down

He's so bad but he does it so well [Emnesøgning] Empty He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]

Indlæg af Gæst Fre 18 Aug 2017 - 1:42

He's so bad but he does it so well [Emnesøgning] Original

Christian's emnesøgning

Jeg vil super gerne have gang i min Christian, og dertil kunne jeg da helt klart, bruge både emner og relationer. Så kom endelig, jeg bider ikke
Jeg har egentlig ikke som sådan nogle regler andet end disse:
- Jeg ser helst ikke, at min karakter dør (for obvious reasons)
- Hvis du ønsker, at gøre ham ondt (psykisk eller fysisk), så skriv gerne først
- Acceptere at jeg nogle gange, kan være lidt tid om at svarer. Det er ikke fordi jeg har glemt dig, men blot fordi jeg sikkert er stresset. Jeg vil dog forsøge, at skrive hvis dette skulle komme på tale. Du er dog mere end velkommen til at skrive, hvis jeg ikke har skrevet en grund for mit fravær, eller jeg ikke har svaret efter omkring to ugers tid. Jeg vil ikke tage det personligt, men ser gerne at det ikke kommer i en anklagende form.
- Jeg er ikke god med URL faceclaims (anime, animeret). Jeg har intet imod, at dit billede er tegnet, det skal dog helst være mere realistisk end det fra Anime.
- Jeg vil helst gerne kunne forstå det som er skrevet, hvilket ikke betyder du skal skrive perfekt, for det gør ingen virkelig. Jeg ønsker blot, at stavefejlene er på det minimale, dette vil gøre oplevelsen (emnerne) bedre for os begge :)

Der er heller ingen krav om racer eller køn til relationerne eller de plots jeg forslår. Medmindre der direkte står ham, hende, dæmon eller noget andet, så betyder det at din karakter sikkert kan være den del, uagtet om din karakter er en kvinde eller mand, vampyr eller elver :)

He's so bad but he does it so well [Emnesøgning] C7814bacb2a46451ac96f3155175b9a6He's so bad but he does it so well [Emnesøgning] Ian_being_obsessed_had8piHe's so bad but he does it so well [Emnesøgning] D7a9e3811858190959870949b05b55fc

Om ham

Det basale Christian er en af mine første karakterer, og nok en af de få, som jeg har holdt fast i. Han er oprindeligt fra en anden side, men jeg valgte at fører ham over til denne side. Oprindeligt var han født under navnet Antonius Greyson, hvor han startede sit liv ud som en elver. Efter at havde været blevet forvandlet til en vampyr, og senere han slået sin skaber ihjel, påtog han sig personaet Christian Anthony Grey, som en måde at komme væk fra sin fortid på. Han er en ret gammel mand, som efterhånden har levet i mange år. Han fungere som en nomade, og flytter ret ofte rundt, hvor han enten slagter en hel familie, og vælger at bo i huset, eller bor på hoteller.

Hans fortid Christian var oprindeligt født som en Elver, men efter at havde fået knust sit hjerte af hans første store kærlighed, stødte han på en smuk vampyr, der bortførte ham og brugte ham som sex slave. Hun satte ham gennem 200 års seksuelt og psykisk misbrug og tortur, hvor i hun ville voldtage ham, dele ham rundt blandt sine venner og ofte torturerer ham (han har en del ar på kroppen, som er resultet af dette). Efter mange år i hendes selskab, blev han slemt syg og for ikke at miste ham, forvandlede hun ham til en vampyr. Der skulle gå omkring 60 år, før det slog klik for ham, og han slagtede hende. Det var efter dette, at han gav sig selv et nyt navn og en ny identitet. Derpå tog han på en 1.000 (plus flere år) år mordtogt, hvor han vandrede gennem forskellige byer, og mere eller mindre slog ihjel til højre og venstre. I denne tid ødelagde han også en hel del liv, hvor i han enten ville terroriserer familier, slagte folk eller forvandle andre imod deres vilje. Han fik kælenavnene The Ripper, The Bringer of Death & The Impaler netop på grund af den brutalitet, som han havde inde i sig.  

Hans nuværende status På nuværende tidspunkt lever han som nomade, hvilket vil sige han rejser rundt og er derfor forskellige steder. Han er netop flyttet til byen, hvor han er genforenet med en del gamle bekendte, og samtidig massakrerer han sig gennem byens befolkning.

De mange diagnoser
- Dyssocial personlighedsforstyrrelse På grund af det tortur han var udsat for, og senere han forvandlingen til en vampyr, begyndte der at dukke mange træk op, for en psykopatiske lidelse. Han har en manglende empati og har svært ved at sætte sig ind i andres følelser. Han har ingen samvittighed, og har derfor intet imod, at slå ihjel til højre og venstre. Han skaber sjældent længerevarende forbindelser, og mange af dem han får, er der enten meget tillid mellem eller også, har han gerne en gemt mening bag det hele. Han er uforudsigelig, og man kan derfor aldrig regne med, hvor man har ham.
- Ripper På grund af manglende lærling, blev Christian det man vil kalde en Ripper, hvilket er et begreb brugt imod vampyrer, som bær en ekstremt sadistisk tendens, som samtidig nyder af torturer og ofte flå sine ofre fra hinanden. De har ingen kontrol over deres blodtørst, og på grund af manglende menneskelighed, oftest agere ud fra denne blodtørst og disse sadistiske behov.
- Blood Rage Det er et stadie hvor i, at en vampyr oplever en stor blodtørst, specielt under en pludselig mængde følelser (kan være positive og negative). For Christian blander den sig sammen, med hans status som en Ripper, og han kan derfor ofte slå op imod 20 mennesker ihjel, og oftest på samme tidspunkt.

Personlighed Christian er på mange måder, hvad man vil beskrive som enten en psykopat eller sociopat, han er karismatisk, charmerende, ejer meget lidt empati og føler generelt meget lidt skam, for alle de ting han gør. Disse træk kommer ofte frem, hvis han enten ønsker noget eller får en pludselig lyst til at dræbe nogen. Mange beskriver ham derfor både som værende et monster, men også et ret charmerende et af slagsen, som har en mørk aura om sig, og en uforudsigelighed og sadistisk natur, der kan gøre ham både en drøm, men også et mareridt. Han kender meget lidt til monogami, og har en tendens til at knalde til højre og venstre, hvorvidt hans seksuelle partnere så overlever natten, eller bliver en del af hans samling af mord, kommer oftest an på personen, og hans humør på det givet tidspunkt. Han har også en forfærdelig cyklus, hvor i han ofte slår ekstreme mængder af folk ihjel (i 1400 tallet, tømte han en hel by for folk, hvor han efterlod deres døde lig og en by i flammer og kaos). Mange vil ikke just kvalificerer ham som loyal, da han bekymre sig om ganske få, og har før røvrendt venner og bekendte. Men han har dog sine gode øjeblikke, hvor han kan være ganske sød, uheldigvis er der blot ret få af disse, og de kommer med meget store mellemrum.

De få relationer han har
- Cimberlie, en han har kendt i 50 år, en af de få han stoler på. Hun fungere som en partner in crime og elskerinde. Han gør ofte ret mange ting for hende, og ser på hende som værende smukkere end en gudinde.
- Mike, han anser ham som et legetøj, og har i sinde at se præcis, hvor meget mørke han bær inde i sig.
- Katherine, hun var en smuk ungmø, da han første gang så hende, og efter han tog hende til sig, ødelagde han hende og forvandlede hende senere. Han anser hende som sin bedste kreation, men også som en man ikke skal fucke med.
- Seelie, hun er en gammel bekendt, de var før elskere, man blev dog mere bekendte hen over tiden.
- Nicholas, de to er som brødre og han er en af de få, som han faktisk stoler på. Han er en af de få, som kender til Amanda og lidt af hvad hun har haft gjort imod ham.
- Charmeine, hun er hans skytsengel og en af de få, som syntes at vække nogle følelser i ham, som han ikke helt ved hvordan han skal håndterer.

Emnerne
Withdrawal - Med Mike
What darkness brings - Med Charmeine
I wanna do real bad things to you - Med Ladia
Playtime - Med Cimberlie
Like brothers - Med Nicholas
Blood and chocolate - Med Ashley

Andre emnesøgninger
Ingen i øjeblikket

He's so bad but he does it so well [Emnesøgning] Tumblr_m8z3a5qUsZ1rtzlzfHe's so bad but he does it so well [Emnesøgning] DamonelenacheekkissHe's so bad but he does it so well [Emnesøgning] Tumblr_lpfibkrKnq1qk6tevo1_500

Lovers

Som skrevet under Personlighed, besidder Christian et stærk behov for sex, hvorfor ved han ikke helt. Dette betyder han sikkert vil have en masse fremtidige elsker/elskerinde, samt haft en del af dem i fortiden. Advarsel: Christian har sadistiske tendenser, og kan være meget voldelig, selvfølgelig er han ikke altid voldelig og har episoder, hvor han kan være nåde så charmerende og sød.

De forskellige måder, hvorpå dette kunne ske:

Past lovers Han har levet i mange år, og har derfor højst tænkelig, haft sex med en hel del personer. Helt præcis hvor længe, deres relation foregik og hvor dybt det gik (om der var mulige følelser involveret), kan vi evt. finde ud af.

One night stands Christian har ofte ligegyldig sex med andre, evt. folk som han har mødt på en bar, som han ligger an på også senere har sex med, eller en person som han finder på gaden. Uagtet hvor han møder en person, vil han sikkert ikke have noget imod, at dele lidt tid med dem, mere specifikt i sengen.

Current lovers Som der er beskrevet mange gange, elsker han sex og kan derfor ofte tage adskillige elsker/elskerinder. For ham gør kønnet egentlig intet, og han går heller ikke meget op i udseendet eller for den sags skyld vedkommendes race (han er dog ikke tiltrukket af børn), så længe han kan finde personen interessant. En elsker/elskerinde, vil nok være en som han selv vil opsøge, da han finder vedkommende spændende nok, til at ville tilbringe mere end én nat hos personen.

He's so bad but he does it so well [Emnesøgning] GiphyHe's so bad but he does it so well [Emnesøgning] Tumblr_inline_o6po1tZifx1t585mw_500He's so bad but he does it so well [Emnesøgning] Tumblr_mxe0qmZgtm1t1e6w6o6_250

People from the past

Da han har levet i mange år, har han mødt mange folk og haft mange forskellige effekter på folk. Nogle foragter ham og andre vil helt andre ting med ham. Få gange har han præsteret ikke, at opfører sig som en komplet idiot, hvor han endda har kunne få venner, og andre gange har han slået de forkerte ihjel og denne vej igennem fået fjender.

De forskellige måder, hvorpå dette kunne ske:

Fjender Det kan være han har slået din karakters mor ihjel, eller generelt bare fucked din karakters liv op. På mange måder er han en morder, og det vil undre mig, hvis han ikke har en del fjender, som generelt ønsker ham døde eller generelt bare gerne vil gøre ham ondt.

Venner De få gange hvor han ikke opfører sig, som en komplet psykopat eller et mega røvhul, kan han faktisk være ret charmerende, og kan derfor havde fået venner fra fortiden. Hvor længe venskabet har foregået, og hvor tæt venskabet er, er noget vi helt sikkert kan finde ud af.

Skabte Han har levet mange mange mange år som en vampyr, og har derfor skabt utallige andre vampyrer. Han har haft mange forskellige grunde, til at ville forvandle andre. Nogen gange keder han sig, andre gange vil han ødelægge et liv, nogle gange er det fordi han ser egenskaber i folk, og andre gange ønsker han bare kaos, også er der selvfølgelig de få gange, hvor han rent faktisk bekymre sig om folk. Så hvad grunden er til, at han har forvandlet din karakter, er noget vi sagtens kan finde ud af.

He's so bad but he does it so well [Emnesøgning] Tumblr_m8z2n7PQyJ1rtzlzfHe's so bad but he does it so well [Emnesøgning] Tumblr_m8z2ngBS3I1rtzlzfHe's so bad but he does it so well [Emnesøgning] Tumblr_m8z2nbmuwv1rtzlzf

Andre ting

Disse forslag er nogle, som ikke som sådan kan sættes ind i en kategori, og er derfor en smule anderledes (I guess). Det skal dog siges, at jeg oftest er med på hvad end folk har lyst til, og du skal derfor ikke være bange for, at komme med underlige/anderledes forslag. Om dette så er adventure, afslappende eller noget helt tredje, så er jeg helt sikkert med på det!

Her er de forskellige forslag, som jeg selv tænker:

En der ønsker at hjælpe ham Nogle folk tror, at de kan redde en ødelagt person, og ønsker derfor at give dem så meget godt. Din karakter er måske en af de personer, som virkelig gerne vil gøre ham god igen. Dette vil næppe virke, men man kan jo altid prøve.

Partner in crime Christian er en mand, som elsker at dræbe, han elsker det at skabe kaos og frygt i andre. Måske din karakter elsker det samme, og de to kan derfor slå folk ihjel sammen. Hvorvidt dette spreder sig til noget andet, er noget vi helt sikkert kan finde ud af.

Dårlig indflydelse Han kan være meget karismatisk og charmerende, og kan sikkert derfor også trække folk i fordærv. Måske din karakter er en uskyldig engel, eller et menneske, som endnu ikke har prøvet det forførende ved ondskab. Ikke desto mindre, tænker jeg han sagtens kan være en dårlig indflydelse på andre.

Har du en ide Hvis du har en ide, så er du mere end velkommen til at komme med den. Jeg vil med stor sandsynlighed være med på den ^-^

He's so bad but he does it so well [Emnesøgning] ?c=isi&im=%2F8764%2F88748764%2Fpics%2F3174538273_1_7_hfYAd8tj

Jeg håber i vil skrive, også ses vi vel i et emne :)


Sidst rettet af Christian Lør 19 Aug 2017 - 12:11, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

He's so bad but he does it so well [Emnesøgning] Empty Sv: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]

Indlæg af Ashley White Fre 18 Aug 2017 - 4:08

Jeg synes, at Christian lyder som en rigtig spændende karakter! Og I og med at jeg aldrig har mødt en karakter som ham, så jeg er fristet til at spørge/foreslå/whatever om vi kunne finde på noget, et eller andet, småt eller stort er mig fuldstændig ligmeget, bare noget!

Hvad jeg kan tilbyde dig er en fin lille og uskyldig sag; Ashley White, en hjælpsom aspara som har eksisteret i omtrent 101 år. Hun har kroppen og sindet som en nysgerrig 21-årig, men hun er meget naiv og ikke mindst nem at manipulere med. Selvom hun har levet så ''længe'', så har hun aldrig rigtigt mødt andre magiske væsner udover hendes egne, derimod har hun hørt alverdens fortællinger og her er fortællingerne om vampyrer og varulve de mest hørte.

Jeg har ikke en specifik idé til hvad der kunne ske mellem dem, men jeg er meget åben i øjeblikket på diverse plots, men selvfølgelig ønsker jeg ikke at hun bliver forvandlet eller noget så ekstremt som voldtaget eller dør.

En tanke har dog strejfet mig og det var muligvis, at hun havde set ham for mange år tilbage i skoven? Indsmurt i blod efter noget massedrab af en art? Om han gjorde hende noget, talte til hende eller forsøgte at skræmme hende væk, det ved jeg ikke, men det kunne vi jo altid finde ud af hvis det var. Men vi snakker helt tilbage da hun var et lille barn. Og i og med at du skriver at han fungerer som en nomade, kunne det var meget passende at efter så mange år, at de endelig mødes igen? Ashley ville selvfølgelig uden problemer kunne huske ham, og måske ville han også kunne huske hende; eksempelvis på hendes store grønne øjne eller noget i den stil. Hvad der derfra skulle ske med dem, ved jeg ikke, men tænkte at det måske kunne blive noget spændende-et-eller-andet :D Lad mig endelig høre hvad du tænker om det!
Ashley White
Ashley White
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : I udkanten af Di Morga, nær Søen La marécage i et flot stort træhus.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

He's so bad but he does it so well [Emnesøgning] Empty Sv: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]

Indlæg af Gæst Fre 18 Aug 2017 - 10:53

Ashley White skrev:Jeg synes, at Christian lyder som en rigtig spændende karakter! Og I og med at jeg aldrig har mødt en karakter som ham, så jeg er fristet til at spørge/foreslå/whatever om vi kunne finde på noget, et eller andet, småt eller stort er mig fuldstændig ligmeget, bare noget!

Hvad jeg kan tilbyde dig er en fin lille og uskyldig sag; Ashley White, en hjælpsom aspara som har eksisteret i omtrent 101 år. Hun har kroppen og sindet som en nysgerrig 21-årig, men hun er meget naiv og ikke mindst nem at manipulere med. Selvom hun har levet så ''længe'', så har hun aldrig rigtigt mødt andre magiske væsner udover hendes egne, derimod har hun hørt alverdens fortællinger og her er fortællingerne om vampyrer og varulve de mest hørte.

Jeg har ikke en specifik idé til hvad der kunne ske mellem dem, men jeg er meget åben i øjeblikket på diverse plots, men selvfølgelig ønsker jeg ikke at hun bliver forvandlet eller noget så ekstremt som voldtaget eller dør.

En tanke har dog strejfet mig og det var muligvis, at hun havde set ham for mange år tilbage i skoven? Indsmurt i blod efter noget massedrab af en art? Om han gjorde hende noget, talte til hende eller forsøgte at skræmme hende væk, det ved jeg ikke, men det kunne vi jo altid finde ud af hvis det var. Men vi snakker helt tilbage da hun var et lille barn. Og i og med at du skriver at han fungerer som en nomade, kunne det var meget passende at efter så mange år, at de endelig mødes igen? Ashley ville selvfølgelig uden problemer kunne huske ham, og måske ville han også kunne huske hende; eksempelvis på hendes store grønne øjne eller noget i den stil. Hvad der derfra skulle ske med dem, ved jeg ikke, men tænkte at det måske kunne blive noget spændende-et-eller-andet :D Lad mig endelig høre hvad du tænker om det!

Awww mange tak! Det er mega sødt af dig, jeg er også meget glad for ham, hvor meget af et røvhul og monster han til tider er!

Hun virker da som en rigtig sød karakter :)
Bare rolig, af alle de ting som Christian gør, så voldtager han ikke folk. Han kan myrde folk, ødelægge liv og dog voldtager han ikke, netop fordi seksuelt misbrug, var noget han blev udsat for i mange år.

Din ide lyder god!
Det kunne være, at efter han havde slået dem ihjel, som han nu havde slået ihjel, opdager han duften af hendes frygt og blod. Han opdager hende gemme sig, og dukker med et op foran hende, hvor han knæler ned og kigger på hende. Dog i stedet for at gøre hende noget, ligger han en finger på sin læbe, som for at symbolisere hun skal være stille, for ellers sker der slemme ting. Efter det kunne han forsvinde, og med er hun helt alene igen (så alene man kan blive, med et par lig et stykke foran sig :P )

Spørgsmålet er blot nu, hvordan de skal støde på hinanden?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

He's so bad but he does it so well [Emnesøgning] Empty Sv: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]

Indlæg af Ashley White Fre 18 Aug 2017 - 12:59

Christian skrev:
Ashley White skrev:Jeg synes, at Christian lyder som en rigtig spændende karakter! Og I og med at jeg aldrig har mødt en karakter som ham, så jeg er fristet til at spørge/foreslå/whatever om vi kunne finde på noget, et eller andet, småt eller stort er mig fuldstændig ligmeget, bare noget!

Hvad jeg kan tilbyde dig er en fin lille og uskyldig sag; Ashley White, en hjælpsom aspara som har eksisteret i omtrent 101 år. Hun har kroppen og sindet som en nysgerrig 21-årig, men hun er meget naiv og ikke mindst nem at manipulere med. Selvom hun har levet så ''længe'', så har hun aldrig rigtigt mødt andre magiske væsner udover hendes egne, derimod har hun hørt alverdens fortællinger og her er fortællingerne om vampyrer og varulve de mest hørte.

Jeg har ikke en specifik idé til hvad der kunne ske mellem dem, men jeg er meget åben i øjeblikket på diverse plots, men selvfølgelig ønsker jeg ikke at hun bliver forvandlet eller noget så ekstremt som voldtaget eller dør.

En tanke har dog strejfet mig og det var muligvis, at hun havde set ham for mange år tilbage i skoven? Indsmurt i blod efter noget massedrab af en art? Om han gjorde hende noget, talte til hende eller forsøgte at skræmme hende væk, det ved jeg ikke, men det kunne vi jo altid finde ud af hvis det var. Men vi snakker helt tilbage da hun var et lille barn. Og i og med at du skriver at han fungerer som en nomade, kunne det var meget passende at efter så mange år, at de endelig mødes igen? Ashley ville selvfølgelig uden problemer kunne huske ham, og måske ville han også kunne huske hende; eksempelvis på hendes store grønne øjne eller noget i den stil. Hvad der derfra skulle ske med dem, ved jeg ikke, men tænkte at det måske kunne blive noget spændende-et-eller-andet :D Lad mig endelig høre hvad du tænker om det!

Awww mange tak! Det er mega sødt af dig, jeg er også meget glad for ham, hvor meget af et røvhul og monster han til tider er!

Hun virker da som en rigtig sød karakter :)
Bare rolig, af alle de ting som Christian gør, så voldtager han ikke folk. Han kan myrde folk, ødelægge liv og dog voldtager han ikke, netop fordi seksuelt misbrug, var noget han blev udsat for i mange år.

Din ide lyder god!
Det kunne være, at efter han havde slået dem ihjel, som han nu havde slået ihjel, opdager han duften af hendes frygt og blod. Han opdager hende gemme sig, og dukker med et op foran hende, hvor han knæler ned og kigger på hende. Dog i stedet for at gøre hende noget, ligger han en finger på sin læbe, som for at symbolisere hun skal være stille, for ellers sker der slemme ting. Efter det kunne han forsvinde, og med er hun helt alene igen (så alene man kan blive, med et par lig et stykke foran sig :P )

Spørgsmålet er blot nu, hvordan de skal støde på hinanden?

Uh det lyder som en god idé! Og i og med at han også kommer så tæt hen på hende, så bliver hans ansigt (specielt de blå øjne) ikke svært at glemme, og dermed heller ikke at huske... huehue!

Hmm - jeg ved ikke om han er typen der kunne finde på at ''opsøge'' hende hvis hendes duft dukkede op, og han kunne huske det uskyldige barneblod og derfra sætte det sammen med at denne duft tilhører hende. Men kunne han, så om han af ren nysgerrighed ville opsøge hende? og ender så med at finde hende, eventuelt på arbejdsplads i chokoladebutikken, eller et stille sted som biblioteket? Det kunne også være et andet offentligt sted, det var mere for at remse noget op :D
Ashley White
Ashley White
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : I udkanten af Di Morga, nær Søen La marécage i et flot stort træhus.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

He's so bad but he does it so well [Emnesøgning] Empty Sv: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]

Indlæg af Gæst Fre 18 Aug 2017 - 13:04

Ashley White skrev:Uh det lyder som en god idé! Og i og med at han også kommer så tæt hen på hende, så bliver hans ansigt (specielt de blå øjne) ikke svært at glemme, og dermed heller ikke at huske... huehue!

Hmm - jeg ved ikke om han er typen der kunne finde på at ''opsøge'' hende hvis hendes duft dukkede op, og han kunne huske det uskyldige barneblod og derfra sætte det sammen med at denne duft tilhører hende. Men kunne han, så om han af ren nysgerrighed ville opsøge hende? og ender så med at finde hende, eventuelt på arbejdsplads i chokoladebutikken, eller et stille sted som biblioteket? Det kunne også være et andet offentligt sted, det var mere for at remse noget op :D

hahaha, those blue eyes of his

Han opsøger normalt ikke folk, medmindre han har intentionerne om at dræbe vedkommende, eller have sex!
Men vi kan da sagtens sige, han har haft fanget hendes fært, og den sjældne gang, valgte at følge den også ender op på hende arbejde og siger noget lig: "You grew op beautiful"?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

He's so bad but he does it so well [Emnesøgning] Empty Sv: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]

Indlæg af Ashley White Fre 18 Aug 2017 - 13:18

Christian skrev:

hahaha, those blue eyes of his

Han opsøger normalt ikke folk, medmindre han har intentionerne om at dræbe vedkommende, eller have sex!
Men vi kan da sagtens sige, han har haft fanget hendes fært, og den sjældne gang, valgte at følge den også ender op på hende arbejde og siger noget lig: "You grew op beautiful"?

Jeg synes det lyder som en god plan B)! Så kan vi se hvad der sker efterfølgende - han må selvfølgelig gerne være lidt grænseoverskridende, for lidt sjovt må det jo godt være tihi!
Ashley White
Ashley White
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : I udkanten af Di Morga, nær Søen La marécage i et flot stort træhus.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

He's so bad but he does it so well [Emnesøgning] Empty Sv: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]

Indlæg af Gæst Fre 18 Aug 2017 - 13:31

Ashley White skrev:Jeg synes det lyder som en god plan B)! Så kan vi se hvad der sker efterfølgende - han må selvfølgelig gerne være lidt grænseoverskridende, for lidt sjovt må det jo godt være tihi!

Jamen så lad os da tage den!
Det vil jeg huske :)

Kunne jeg overtale dig, til at lave emnet?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

He's so bad but he does it so well [Emnesøgning] Empty Sv: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]

Indlæg af Ashley White Fre 18 Aug 2017 - 13:34

Christian skrev:

Jamen så lad os da tage den!
Det vil jeg huske :)

Kunne jeg overtale dig, til at lave emnet?

Awesome :D Og sagtens! Jeg skal bare lige handle først. Jeg skal nok sende dig en PM med tråden så snart den er oppe.
Ashley White
Ashley White
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : I udkanten af Di Morga, nær Søen La marécage i et flot stort træhus.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

He's so bad but he does it so well [Emnesøgning] Empty Sv: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]

Indlæg af Gæst Fre 18 Aug 2017 - 13:42

Ashley White skrev:Awesome :D Og sagtens! Jeg skal bare lige handle først. Jeg skal nok sende dig en PM med tråden så snart den er oppe.

Du er en skat!!


det er helt okay, du tager dig bare den tid, som du har brug for :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

He's so bad but he does it so well [Emnesøgning] Empty Sv: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]

Indlæg af Gæst Lør 19 Aug 2017 - 12:09

Jeg søger endnu, hvis nogen skulle være interesseret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

He's so bad but he does it so well [Emnesøgning] Empty Sv: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum