Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Varulv søger plots! *Evelyns Plotter* EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Varulv søger plots! *Evelyns Plotter* EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Varulv søger plots! *Evelyns Plotter* EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Varulv søger plots! *Evelyns Plotter* EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Varulv søger plots! *Evelyns Plotter* EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Varulv søger plots! *Evelyns Plotter* EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Varulv søger plots! *Evelyns Plotter* EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Varulv søger plots! *Evelyns Plotter* EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Varulv søger plots! *Evelyns Plotter* EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Varulv søger plots! *Evelyns Plotter* EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Varulv søger plots! *Evelyns Plotter*

4 deltagere

Go down

Varulv søger plots! *Evelyns Plotter* Empty Varulv søger plots! *Evelyns Plotter*

Indlæg af Evelyn Barton Lør 9 Sep 2017 - 20:12

En stædig kvindelig fuldblods varulv søger løse forbindelser, venner og fjender.
Evelyn har boet i Di Morga før, men er sammen med sin familie og andre varulve, flyttet til den nordlige del af norge, nær Alta, hvor solen ikke går ned fra slutningen af maj til starten af juli.
Dette gjorde de for at undgå vampyrer, da Evelyns familie har haft et større had til denne art.
Hun er nu rejst alene tilbage til Di Morga, fordi hun føler det er her hendes hjerte hører hjemme.

Løse Forbindelser
Evelyn er lidt her og der, hvad angår romantiske partnere. Det sker tit at hun efter en bytur ender i seng med en tilfældig mand eller kvinde. Hun fortryder aldrig sine valg, med mindre hun måske har haft en lidt for løs nat uden beskyttelse, og er rimelig villig til at gå i seng med de fleste… Selv når hun virker til ikke at bryde sig om personen.  

Venner

Fordi hun har været flyttet fra Di Morga, da hun var omkring 16 år, regner jeg med at hun måske har nogle barndomsvenner. Flirts har hun måske haft et par stykker af, men ikke noget dybt eller seriøst, da jeg tænker at hun har været lidt mere genert i hendes teenageår.

Fjender
Fjender kan man vel altid ende med?
Evelyn er vokset op med ”racistiske” forældre, og er derfor en anelse fordomsfuld over for vampyrer. Måske kunne det ende med et par fjender af denne art? Dog kunne hun sagtens lære at holde af denne art, da hun prøver at holde sit sind og hjerte åbent.
Desuden er jeg helt klar på at hun kunne skabe sig fjender igennem et muligt varulveangreb, hvis nogen gerne vil jagtes lidt af en varulv ved fuldmåne.

BONUS
Jeg er kommet på den idé at Evelyn engang i sin varulve form har angrebet en familie på telttur i Norges skove.
Her blev en hel familie slagtet, men én mand overlevede.
Manden skal være i midten af tyverne til starten af trediverne.

Denne mand skal være en anelse hævntørstig og agere som Evelyns nemesis, da han jo er ude på at få hende ned med nakken eller i hvert fald hævne sig på en eller anden måde.
Evelyn kan ikke huske meget af denne mands udseende, så hvis hun så ham ville hun nok ikke kunne huske at det er ham.
Det er ca. fire år siden det skete, så manden var på det tidspunkt mellem 21 og 26 år.

Manden kan kun være et menneske, da Evelyn ikke har evnen til at smitte på dette tidspunkt- i bestemmer dog selv om han selv blev angrebet den nat.
Vi kan skrive sammen, om hvordan han ved hvem Evelyn er. Måske jagtede han hende som en sindssyg, den nat, og fik et glimt af hende da solen stod op?

Det er ikke et bindende plot og du behøver ikke konstant at jagte Evelyn. Jeg synes bare det er en spændende baggrundshistorie og ville lige smide den idé ud, hvis du nu sidder og vil lave en ny karakter og har brug for en idé til en tragisk baggrundshistorie.
Mit eneste must er, at du skriver engelsk dialog, for at tage dette plot, da det er det jeg foretrækker xD

Til slut
Jeg er sådan set klar på en hel masse plotterier – og er med på lidt af hvert!
I er alle velkomne til at skrive! Jeg bider ikke… Det er kun min karakter der gør det.


Sidst rettet af Evelyn Barton Tors 14 Sep 2017 - 22:48, rettet i alt 2 gange
Evelyn Barton
Evelyn Barton
Beginner (Rank 4)

Bosted : Ingen fast bopæl.

Antal indlæg : 45


Tilbage til toppen Go down

Varulv søger plots! *Evelyns Plotter* Empty Sv: Varulv søger plots! *Evelyns Plotter*

Indlæg af Nicholas Tallon Lør 9 Sep 2017 - 20:36

Hej med dig!
Jeg stiller mine to chars til rådighed, Nicholas her og Charmeine n___n

Som du kan gætte er Nicholas vamp, han er et par århundreder gammel, og lidt mere til, men i grunden ikke en helt og igennem ondskabsfuld skid. Han er bare en kontrolfreak, med et lille 'kontrol' og en større 'freak' :P tænker umiddelbart hun kommer til at elske ham!!! Ej gas, det kunne være sjovt med lidt had/love forhold, altså at det er lidt blandet.. men det er op til dig hvis du finder nogle fede ideer! Hans sheet er her

Ellers har jeg som sagt Charmeine som er engel. Hun er meget sød og uskyldig og kunne give Evy en masse love! <3 Så måske noget venskab der? Du finder hendes sheet her
Nicholas Tallon
Nicholas Tallon
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 225


Tilbage til toppen Go down

Varulv søger plots! *Evelyns Plotter* Empty Sv: Varulv søger plots! *Evelyns Plotter*

Indlæg af Evelyn Barton Lør 9 Sep 2017 - 20:47

Nicholas Tallon
Synes helt klart at Nicholas og Evelyn skal mødes til en omgang hate/love action.
Tror der kunne komme en masse spændende ud af det.

Evelyn har svært ved at skabe nære venskaber, men er frisk på at vi kan prøve med din engel og min ulv! Bare for at se hvad det fører med sig :D Hvem har ikke brug for lidt love?
Evelyn Barton
Evelyn Barton
Beginner (Rank 4)

Bosted : Ingen fast bopæl.

Antal indlæg : 45


Tilbage til toppen Go down

Varulv søger plots! *Evelyns Plotter* Empty Sv: Varulv søger plots! *Evelyns Plotter*

Indlæg af Charmeine Love Lør 9 Sep 2017 - 21:39

Nicholas: Tror jeg også!

Charmeine: Med Charmeines evne er det svært at had hende xD Men er sikker på at det nok skal blive spændende!
Charmeine Love
Charmeine Love
Proficient (Rank 16)

Bosted : En lille lejlighed ved kirken.

Antal indlæg : 1568


Tilbage til toppen Go down

Varulv søger plots! *Evelyns Plotter* Empty Sv: Varulv søger plots! *Evelyns Plotter*

Indlæg af Aleksei Ons 13 Sep 2017 - 19:21

Hej

Jeg smide gerne Aleksei ind i et emme med hende, hvis du kan bruge ham til noget ^^
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

Varulv søger plots! *Evelyns Plotter* Empty Sv: Varulv søger plots! *Evelyns Plotter*

Indlæg af Evelyn Barton Tors 14 Sep 2017 - 18:35

@Aleksei - JO! Vil jeg da gerne :D Kan se vi begge har en varulv, så det kunne jo være et spændende møde. Evelyn har brug for nogen, lige som hende selv.
Hvordan er Alekseis syn på vampyrer?
Evelyn Barton
Evelyn Barton
Beginner (Rank 4)

Bosted : Ingen fast bopæl.

Antal indlæg : 45


Tilbage til toppen Go down

Varulv søger plots! *Evelyns Plotter* Empty Sv: Varulv søger plots! *Evelyns Plotter*

Indlæg af Aleksei Tors 14 Sep 2017 - 18:38

Han har ikke det bedst forhold til dem, men kan godt være i sammen rum som dem.

Hvad har du i tanke omkring plot til dem?
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

Varulv søger plots! *Evelyns Plotter* Empty Sv: Varulv søger plots! *Evelyns Plotter*

Indlæg af Evelyn Barton Tors 14 Sep 2017 - 18:43

Okay :D
Jeg har ikke lige pt et bestemt plot i hovedet - men de kunne altid mødes på en eller anden måde og så kunne vi se om vi kunne finde på noget. Med mindre du har nogle idéer?
Evelyn Barton
Evelyn Barton
Beginner (Rank 4)

Bosted : Ingen fast bopæl.

Antal indlæg : 45


Tilbage til toppen Go down

Varulv søger plots! *Evelyns Plotter* Empty Sv: Varulv søger plots! *Evelyns Plotter*

Indlæg af Aleksei Tors 14 Sep 2017 - 18:46

Det kan vi godt, ser om der kommer noget frem ^^

Nej har ikke selv nogen ideer til plot, udover løse forbindelser eller venner, som du selv har skrevet længe op.
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

Varulv søger plots! *Evelyns Plotter* Empty Sv: Varulv søger plots! *Evelyns Plotter*

Indlæg af Evelyn Barton Tors 14 Sep 2017 - 18:47

Løse forbindelser og venner kan man aldrig få nok af Det skal nok blive sjovt.

Skal jeg ikke bare smide en tråd op med det samme?
Spørgsmålet er self bare hvor de skal mødes :D hvor kunne det være sandsynligt at finde Aleksei?
Evelyn Barton
Evelyn Barton
Beginner (Rank 4)

Bosted : Ingen fast bopæl.

Antal indlæg : 45


Tilbage til toppen Go down

Varulv søger plots! *Evelyns Plotter* Empty Sv: Varulv søger plots! *Evelyns Plotter*

Indlæg af Aleksei Tors 14 Sep 2017 - 18:49

Det må du meget gerne gør ^^

Aleksei kan man finde lidt over det hele, jeg skal nok få ham til at pas ind, hvor det nu end bliver ^^
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

Varulv søger plots! *Evelyns Plotter* Empty Sv: Varulv søger plots! *Evelyns Plotter*

Indlæg af Evelyn Barton Tors 14 Sep 2017 - 18:55

Super! Så smider jeg en besked :D
Evelyn Barton
Evelyn Barton
Beginner (Rank 4)

Bosted : Ingen fast bopæl.

Antal indlæg : 45


Tilbage til toppen Go down

Varulv søger plots! *Evelyns Plotter* Empty Sv: Varulv søger plots! *Evelyns Plotter*

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum