Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
I want to play! (Emnesøgning)
3 deltagere
Side 1 af 1
I want to play! (Emnesøgning)
Så folkens! Jeg kunne godt tænke mig at holde mig i gang med Kaylan og søger derfor nogen der kunne tænke sig at lege med ham. Jeg holder alle muligheder åbne lige nu så kig hans profil og håber nogen bider på! :)
Kaylan Du'Dannan- Advanced Beginner (Rank 8)
- Bosted : En fin men ikke overdrevet stor villa i det fine kvarter
Antal indlæg : 219
Sv: I want to play! (Emnesøgning)
Nu har jeg ikke været på siden, eftersom at jeg spiller andre steder, men jeg har dog to karakter i spil pt. Den ene er Margareth og den anden her er Elizaveta.
Margareth er lille nerverag af en dæmon, med en bipolar forstyrrelse og angst, har hun haft svært ved at tilpasse sig i hverdagen. Hun ganske fredelig, i forhold til sin race, men hun har dog let ved kede sig som spirituel dæmon, skal der helst ske ting i hendes liv.
Elizaveta derimod, er mere åben sjæl, hun levet længe og har rejst Europa rundt flere gange. Hun kom fra Rusland, men hun nu flytte til Di Morga, eftersom at hun ikke bliver i det samme land i lang tid adgangen. Hun kunne godt bruge nye kontakter i Di Morga eftersom at hun efterlad en del venskaber da hun forlod Rusland.
Jeg har ikke lige de store plot ideer, men måske kan vi finde på et eller andet? :)
Margareth er lille nerverag af en dæmon, med en bipolar forstyrrelse og angst, har hun haft svært ved at tilpasse sig i hverdagen. Hun ganske fredelig, i forhold til sin race, men hun har dog let ved kede sig som spirituel dæmon, skal der helst ske ting i hendes liv.
Elizaveta derimod, er mere åben sjæl, hun levet længe og har rejst Europa rundt flere gange. Hun kom fra Rusland, men hun nu flytte til Di Morga, eftersom at hun ikke bliver i det samme land i lang tid adgangen. Hun kunne godt bruge nye kontakter i Di Morga eftersom at hun efterlad en del venskaber da hun forlod Rusland.
Jeg har ikke lige de store plot ideer, men måske kan vi finde på et eller andet? :)
Gæst- Gæst
Jamen det er jeg helt sikker på vi kan :) Kaylan er jo en rimelig åben person og er yderst kreativ. Han føler sig selv lidt fortabt da han forlod den verden han kom fra :)
kunne Kaylan have interesse i at møde Jacque? :D
Jacque Scott- Advanced Beginner (Rank 6)
Antal indlæg : 89
Jamen helt bestemt
Har du noget bestemt i tankerne eller? :)
Jeg ved ikke om du har noget du mangler til Kaylan? Jeg søger alle former for relationer til Jac, så jeg er meget åben overfor ideer :D
Jeg har desværre været plaget af der har været en del der er stoppet så alle relationer er egentlig åbne :) Vi kan lave et hvor de 'bumper' ind i hinanden og så tage den der fra? :) Jeg skal godt nok på arbejde så kan først svare i aften
Lyder kanon! og helt iorden! Jeg kan prøve om jeg kan nå at starte et emne inden i aften, men hvis der ikke ligger en klar, vil du så ikke starte den? :D
Jeg har også Amy som er klar på at skrive lidt med folk :D
Amy Sophia Scott- Competent (Rank 9)
Antal indlæg : 270
Lignende emner
» Play with me [Emnesøgning]
» Let's play tag /emnesøgning/
» Please play with me? (emnesøgning)
» Play with me - Emnesøgning
» Come play! (Emnesøgning)
» Let's play tag /emnesøgning/