Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
møde ny folk EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
møde ny folk EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
møde ny folk EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
møde ny folk EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
møde ny folk EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
møde ny folk EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
møde ny folk EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
møde ny folk EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
møde ny folk EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
møde ny folk EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

møde ny folk

Go down

møde ny folk Empty møde ny folk

Indlæg af Zankuji Ons 9 Jun 2010 - 20:52

S_terre's gader
T_18.00
O_mennesker
P_kig mit billede
V_lidt blæst




Jaster gik rundt i terre's gader og kiggede efter nogen han kunne snakke med i et stykke tid *mon jeg kan finde nogen at snakke med*tænkte han med et stille smil og kiggede lidt rundt før han gik vidre med et lille smil på mens han kiggede efter nogen at snakke med men kunne ikke rigtig se nogen at snakke med og gik stille vidre.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

møde ny folk Empty Sv: møde ny folk

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 16:36

Mary Lue kom gående i sin menneske skiggelse gennem terre's gader. Hun var alf og kunne blive så lille at hun kunne ligge i en hånd på et lille barn på tre år. Hun var lidt ny i Di Morga, men håbede alligevel på at der var nogen der gad hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde ny folk Empty Sv: møde ny folk

Indlæg af Zankuji Tors 10 Jun 2010 - 16:40

Han gik stille rundt og så en han ikke rigtig havde set før og kiggede på personen og gik efter personen og kom op på siden af personen og så at det var en pige "hey"sagde han og kiggede på hende med et venligt smil "du er ny her ikke"sagde han og kiggede på hende *hun må være ny for har ikke set hende før*tænkte han og kiggede på hende og ventede på et svar og en reaktion fra hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

møde ny folk Empty Sv: møde ny folk

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 16:43

Mary gav et lille hop fra sig og så mod drengen. Hun smilte skævt og genert til ham. "J..j..jo.." stammede hun. "J..jeg er n..ny her," Hun så sig usikkert omkring. Hun var ikke vant til andre end hende selv, og hun var slet ikke vant til at der var nogen der snakkede til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde ny folk Empty Sv: møde ny folk

Indlæg af Zankuji Tors 10 Jun 2010 - 17:03

"mit navn er jaster"sagde han og rakte sin hånd frem mod hende med et venligt smil og kiggede på hende "og velkommen"sagde han og kiggede på hende "undskyld hvis jeg gjorde dig bange"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

møde ny folk Empty Sv: møde ny folk

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:09

"Jeg he...hedder Mary Lue," sagde hun og så på ham. "Det gør ingenting..." Hun kiggede rundt, men hun vidste ikke hvorfor hun kiggede rundt. Hun kiggede igen på ham med et lille genert smil.
Mary Lue var meget genert og det havde hun altid været så der var jo ikke noget at komme efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde ny folk Empty Sv: møde ny folk

Indlæg af Zankuji Tors 10 Jun 2010 - 17:11

"er du meget genert"sagde han og kiggede på hende med et stille smil og kiggede så lidt rundt med et smil "hyggeligt at møde dig"sagde han med et smil og kiggede på hende igen *genert det er hun*tænkte han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

møde ny folk Empty Sv: møde ny folk

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:16

"Ja, det er jeg vel," sagde hun og smilte venligt og man kunne nu ikke se at hun var genert. "Og i lige måde da." Hun smilte kært og så ind i en tøj butik. Der var den smukkeste lilla top og den fineste lyse cowboy bukser. Hun smilte igen kært og så på ham i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde ny folk Empty Sv: møde ny folk

Indlæg af Zankuji Tors 10 Jun 2010 - 17:23

"er du kommet for at se på tøj"sagde han og kiggede på hende med et stille smil og kiggede på det tøj hun havde kigget på "det er da flot"sagde han og kiggede på hende med et smil "men sådan noget koster jo penge"sagde han med et stille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

møde ny folk Empty Sv: møde ny folk

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:25

"Ja, det ved jeg, men har ikke sådan nogen og får nok heller ikke for det job jeg har," Hun gik ind på en bar med en taske om skulderen. Hun arbejdede på den bar og var bartenderinde. Hun gik op i baren og ventede på kunder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde ny folk Empty Sv: møde ny folk

Indlæg af Zankuji Tors 10 Jun 2010 - 17:33

Han gik ind i baren "arbejder du her"sagde han og kiggede på hende "der er jo ikke rigtig nogen kunder her"sagde han og kiggede på hende med et stille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

møde ny folk Empty Sv: møde ny folk

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:36

"Ja, jeg arbejder her, og vi har vores daglige kunder..." sagde hun og døren blev skubbet op og ind kom 14 drenge på 20 år aldren for at drikke øl og hygge sig. Hun smilte og tog imod deres bestilinger om ølet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde ny folk Empty Sv: møde ny folk

Indlæg af Zankuji Tors 10 Jun 2010 - 17:49

Han kiggede på dem "det var da godt"sagde han og kiggede på hende med et stille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

møde ny folk Empty Sv: møde ny folk

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 17:51

Der begyntde stille at komme flere og flere og til sidst var der næsten ikke plads til flere med mindre man ville stå op af væggen eller bare stå op. Der var snak og folk begyndte at blive en smule fulde, men så kom Mary med et fortryllet glas vand til dem som så dampede dem af. Hun smilte til Jaster. "Vil du ikke have noget? Jeg tar' det på husets regning," sagde hun med et stort smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde ny folk Empty Sv: møde ny folk

Indlæg af Zankuji Tors 10 Jun 2010 - 18:13

"nej tak"sagde han med et smil og kiggede på hende *fulde mennesker*tænkte han og kiggede rundt og kiggede så på hende igen med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

møde ny folk Empty Sv: møde ny folk

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 20:16

"Hey, Mary, du skal lige gå ud bagi og finde en kande vand mere," sagde en mand der også arbejdede i baren. Hun gik hurtigt ud gennem en dør og kom tilbage med en kande fyldt med tyrkis blåt vand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde ny folk Empty Sv: møde ny folk

Indlæg af Zankuji Fre 11 Jun 2010 - 9:25

Han kiggede på hende med et stille smil og kiggede så lidt rundt *alle er vist fulde undtaget mig for jeg vil ikke drikke*tænkte han og kiggede på alle dem der var der og kiggede så på hende igen med et stille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

møde ny folk Empty Sv: møde ny folk

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 12:23

"Må jeg gerne holde fri?" spurgte hun manden da hun havde hældt en masse vand op i en masse kopper. "Ja, det må du gerne lille Mary," sagde hun manden og smilte. Hun gik hen til Jaster. "Kom," sagde hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde ny folk Empty Sv: møde ny folk

Indlæg af Zankuji Lør 12 Jun 2010 - 12:28

"øh ja"sagde han med et stille smil og kiggede på hende "har du da fået fri nu"spurgte han og kiggede på alle de gæster der var der og kiggede på hende igen
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

møde ny folk Empty Sv: møde ny folk

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 12:30

"ja, det har jeg," sagde hun og trak ham med ind i en butik med små figurer. "Se, det er mig," sagde hun med et smil og pegede på en lillemudgave af hende som alf. "Ham der har lavet den kender godt til mig og min alfeskiggelse," Hun smilte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde ny folk Empty Sv: møde ny folk

Indlæg af Zankuji Lør 12 Jun 2010 - 12:45

"okay hvem er det"spurgte han og kiggede på hende med et stille smil og kiggede så på den lille figur med et stille smil og kiggede så på hende igen med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

møde ny folk Empty Sv: møde ny folk

Indlæg af Gæst Lør 12 Jun 2010 - 12:47

"jeg ved ikke engang hvad han hedder, men han har lavet den," hun smilte

//skal logge//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde ny folk Empty Sv: møde ny folk

Indlæg af Zankuji Lør 12 Jun 2010 - 13:04

"okay"sagde han og kiggede på hende med et stille smil og kiggede på den lille figur



//okay//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

møde ny folk Empty Sv: møde ny folk

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum