Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Beautiful day?(Shuichi=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Beautiful day?(Shuichi=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Beautiful day?(Shuichi=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Beautiful day?(Shuichi=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Beautiful day?(Shuichi=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Beautiful day?(Shuichi=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Beautiful day?(Shuichi=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Beautiful day?(Shuichi=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Beautiful day?(Shuichi=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Beautiful day?(Shuichi=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Beautiful day?(Shuichi=privat)

Go down

Beautiful day?(Shuichi=privat) Empty Beautiful day?(Shuichi=privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 20:38

Tid :: 12:21

Sted :: High school Di morga

Omgivelser :: mange sultende børn midt i frokost pausen.

Vejr :: Lyst og himlen er helt klar blå, mens fuglene blidt kvidre, og solen steger.

Hun gik der helt alene lukkede øjne og intet vær nær hende som var der noget inde i hende der skræmte alle, hun havde for nyligt opdagede sin evne og hun var just ikke lige det man kunne kalde den mest blide i verden med denne evne, dog var hun helt sikker på at kunne vinde over de fleste med denne kræft. Hun så stille rundt med de dådyr agtig øjne og smilte let for sig selv over de silkebløde rosa lyse læber mens hun stille slikkede sin overlæbe blot for at fugte læben fordi den ikke skulle sprækkes og se ugenkendelig ud?.. Hun strøg blidt det lange pandehår til siden dog var resten sat op i en hestehale pjusket og løs.(Som billedet på underskrift). kajika kom gående i sine hvide shorts, med sin sorte top neden under og så den lange tynde jakke. Hun smilte let i det hun nikkede til nogen lære da hun banede vej indenfor på gangen og så rundt, hun skulle være der en uge som sygeplejerske. kajika havde kvindelig feminine træk dog vis hun fik klippet håret kunne man let forveksle hende med en fyr... på grund af det markerede ansigts ben og hendes katte ligende ansigt der stod så flot ud i kontrast det næsten var tidsløst

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Beautiful day?(Shuichi=privat) Empty Sv: Beautiful day?(Shuichi=privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 20:44

Shu kom løbende ned af gangen. Han var sent på den. Han skulle have Fransk, og var 20 minutter for sent på den :o Han løb så stærkt han kunne, Drejede om et hjørne, og brasede ind i en flot, ung kvinde. Hun lignede en på 23. "Undskyld, jeg skal til fransk, og er forsinket. Min lære er meget.. Streng" Sagde han hurtigt, og forpustet. Han strakte armene over hoved, for at få mere luft.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 20:48

Kajika tog sig let til hovedet i det hun havde givet et lille klag fra sig i faldet og så nu på drengen lettere undrende i det hun rejste sig op og sagde"Årh jamen det gør intet... ??" hun betragtede fyren en stund og sagde"Hmm? bare rolig jeg kan godt klare det, jeg siger bare jeg forhindrede dig i at komme fordi vi havde et lille sammenstød" hun blinkede mens hun betragtede ham med de glimtende øjne og huden så nærmest uægte ud, nærmest skindende som var den af guld.....

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 20:52

Shu så lettet ud. "Tak." Han havde en lille hvid T-Shirt på hvor man kunne se lidt af skulderen, sorte lårkorte shorts, lyserødt hår, og en lidt for rød taske. Det lyserøde hår strittede ud fra en kasket, der ikke så særlig drenget ud. Det var tydeligt at shu ikke var hetero.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 21:00

Kajika så på ham lidt og sagde"Hmmm?? mit navn er Kajika, Kajika Dé volkan i denne uge er jeg faktisk skolens sygeplejerske sammen med min mandelig assistent der forløbig er smuttet hvor hen ved jeg ikke lige men det typisk ham at daffe hah" hun sagde"skal vi gå hen til timen med dig så du ikke kommer for sent eller det kan måske ikke betale sig der er 10 min til ? frokost pause" kajika overvejede om hun skulle spørge ham ind til hans seksualitet fordi hun havde allerede en ven der ikke var Hetro, Zen ... en mega sød fyr dog til tider utrolig mystisk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 21:04

//skal logge desv :o Vi kan skrive videre en på et andet tidspunkt :i//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 21:08

//okay ^^/

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum