Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Pigen i mørket (Davin) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Pigen i mørket (Davin) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Pigen i mørket (Davin) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Pigen i mørket (Davin) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Pigen i mørket (Davin) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Pigen i mørket (Davin) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Pigen i mørket (Davin) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Pigen i mørket (Davin) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Pigen i mørket (Davin) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Pigen i mørket (Davin) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Pigen i mørket (Davin)

Go down

Pigen i mørket (Davin) Empty Pigen i mørket (Davin)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:04

s: skoven
k: midnat
o: skov, bæk og ingen mennesker
v: kølligt


Haru sad på en sten og kiggede ud over den lille bæk. Der var små fisk i som næsten lyste op i måne lyset. I dag var det fuldmåne og der var stadig massere af stjerner. Hun lod sig falde bagover ned på jorden så næsen vende imod himlen. Hun kiggede på stjernerne i et tænkende blik. Hun begyndte at synge for sig selv. Haru tog hånden op som om hun skulle til at tag fat i månen. Hun var svagt gennemsigtig men hun var jo også død, et spøgelse

Pigen i mørket (Davin) Thumb-14102038

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Pigen i mørket (Davin) Empty Sv: Pigen i mørket (Davin)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:10

en mand kom flyvende over himlen og over pigen/spøgelset. Hans vinger trak sig lige pludelig ind uden han vidste det og faldte ned mod jorden med maven først og spjættede med armene. Han havde ikke styr på sine evner endnu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Pigen i mørket (Davin) Empty Sv: Pigen i mørket (Davin)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:15

Haru stoppede med at synge da hun hørte et ordenligt bump. Hun satte sig hurtigt op og kiggede rundt. Hun så en dreng/mand ligge på jorden og med vinger. Haru gjorder store øjne, men det var enlig ikke mærkeligt. Hun var selv et spøgelse. Haru løb hen til ham "er du okay!" spurte hun bekymret og tag en hånd på hans ryg. Hendes hånd var underlig nok behalig varm og ikke koldt som normale spøgelses elller vampyr hænder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Pigen i mørket (Davin) Empty Sv: Pigen i mørket (Davin)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:20

"øhm ja det tror jeg"sagde han og så på hende og døjede med at rejse sig men hans små sår osv forsavdt hurtigt da han healede sig selv og rejste sig så "okay så du er spøgelse"sagde han stille og farede ikke væk som allle andre ville have gjordt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Pigen i mørket (Davin) Empty Sv: Pigen i mørket (Davin)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:29

Haru studerede ham "du heler hurtigt, det er en god ting " sagde Haru og smilte. Da han spurte om hun var et spøgelse forsvandt smilet "mh (ja) det er jeg.." sagde hun. Den reaktion hun forventer er at han ville prøve at stikke af eller slå hende det gjorder alle andre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Pigen i mørket (Davin) Empty Sv: Pigen i mørket (Davin)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:30

han så bare på hende "fasinerene jeg er en dødsengel"sagde han og så på hednde med et smil. han så ned "jeg kan ikke styre mine evner endnu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Pigen i mørket (Davin) Empty Sv: Pigen i mørket (Davin)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:35

"en.. dødsengel?" gentog Haru og så undrene på ham. "dine evner? flyve evner? Du må passe bedere på dig selv" sagde Haru og smilte. Hun havde kulsort hår og krystal blå øjne samt bleg/gennemsigtig hud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Pigen i mørket (Davin) Empty Sv: Pigen i mørket (Davin)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:39

"ja og mine ritualer er ike helt rigtige altså jeg kan styre vind"sagde han så til hende med et smil. han så rundt og så den lille bæk og gik over og tog noget af vandet og smed op i hovedet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Pigen i mørket (Davin) Empty Sv: Pigen i mørket (Davin)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 18:43

//logge//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Pigen i mørket (Davin) Empty Sv: Pigen i mørket (Davin)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 17:47

"vinden? det er en god evne jeg kan kun kontrolere illusioner" forklarede Haru og smilte. "dog har det aldrig været en god evne, ser du jeg skaber ikke gode illusioner" sagde hun sukkende og trist

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Pigen i mørket (Davin) Empty Sv: Pigen i mørket (Davin)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum