Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD)

Go down

Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) Empty Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 14:46

Jo... Jeg har jo nu set mange lave det her, så tænkte det vel også var på tide med mig xD.
Jo altså... Hvor starter man med det her?

Jo altså... Jeg er dreng (Havde i nok gættet) på 15 år.
Jeg når højden 1.80-Noget... og vejer et eller andet xD
Min fantasi er utroligt syrede når jeg når til nogle visse punkter. Jeg har været med på flere af denne slags sider end jeg kan tælle til på under en time... Hvilket er Utroligt mange... Jeg har hunde... Alt for mange.
Mine venner og jeg er lige syge i hovedet xD (Undtagen Janick) Jeg har nemlig en vane med at mene at hvis man er mere underlig eller mærkelig end en person jeg sammenligner alle med, er man ret sjov faktisk xD Jeg er selv lidt småskør når det kommer til det xD
Jeg har absolut ingen musik smag og mine gode musiknumre findes ved et tilfælde. Det siger jeg nu og har sikkert sagt før til nogen.
Jeg elsker alle de der platte Amerikanske Komedie serie. Simpsons, According To Jim, Scrubs, How I Met Your Mother? og så videre og så videre. Men kan nu også godt lide Krimi xD
Jeg har både gået til det ene og det andet. Fodbold, Svømning, Badminton og så videre og så videre... Men jeg blev virkelig ramt af Live Rollespil og Bord rollespil Så jeg er begge dele, hvis nogen skulle spørge...
Desværre er der ingen andre Livere i området og laver derfor Bord Rollespil med mine venner^^

Tjah Tjoh... Det var vel det...

Nåååh jo... Jeg har også en "Twin" som jeg virkelig godt kan lide xD Hun ved hvem det er jeg snakker om xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) Empty Sv: Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 14:51

Lyder da som en nice person :3 (Spiller/leger selv lidt live rollespil af og til men det ender altid med en masse blå mærker xD)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) Empty Sv: Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 14:55

Mange tak xD...
Du må gerne belønne mig med Respekt XD (Joker bare)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) Empty Sv: Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 14:59

Nåeh okya så ^^ Jeg havde også tænkt at skirve lidt om mig selv men kan bare ikk få taget mig ordenligt sammen for så...så er der jo nogle der asådan kender mig halvt *GISP!* O.O Ej jeg har bare ikk rigtigt fundet tid til det..endnu :3 hehe.. Og hvad mener du egentligt med at belønne sig med Respekt? Hvordan gør man??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) Empty Sv: Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 15:46

Det der plus under Edit og Delete ude i højre side...
Men du har ret... Nu er der jo nogen... Der sådan kender mig... Halvt *GISP* xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) Empty Sv: Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 15:52

Haha ja xD [fx. ....... *Trommevirvel!* Mig! *Peger på mig selv, Stolt x)*]
Men jeg tror jeg vil vente lidt med at give sig repsekt før at jeg kender dig/din karatere lidt bedre :3 så skal du nok få dit 'Plus'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) Empty Sv: Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 15:54

Yay XD
Så må du vente indtil jeg bliver genfødt xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) Empty Sv: Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 15:56

Ja *Venter spændt!* ^^

Hmm..Hvad bliver du så genfødt som eller er du så stadig dæmonen Israel?? o.O

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) Empty Sv: Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 15:57

Halvt Menneske Og Halvt Animagus...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) Empty Sv: Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD)

Indlæg af Damia Ons 16 Jun 2010 - 15:58

IIH MY ICE von TWIN!!! *Overfalde Ice midt i det hele O_o* Nurh du nævnte mig!! du nævnte mig!!
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) Empty Sv: Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 15:59

Hmm spændende :3 Men du hedder stadig Israel??e Eller hvad? o.O

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) Empty Sv: Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 16:27

Selvfølgelig nævner jeg min Twinkie xD

Nix... Ender med at hedde Gabe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) Empty Sv: Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 16:29

Ahr okay ja .. Ellers kunne man også bare lave en nu bruger...? o.O

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) Empty Sv: Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 16:30

Nej... Jeg skifter bare navn....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) Empty Sv: Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 16:31

Hmm okya så :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) Empty Sv: Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 16:46

Det er ganske ligetil xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) Empty Sv: Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 16:48

Hmm ja okay ^^ Men hvem er det at man skal spørge hvis man nu gerne vil have en anden race?? o.O

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) Empty Sv: Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 16:49

Fatih eller Cash xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) Empty Sv: Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 16:50

Ahr okay ^^ Takker!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) Empty Sv: Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 16:52

Det var så lidt ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) Empty Sv: Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD)

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 16:53

hehe :3..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) Empty Sv: Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD)

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 9:21

Du lyder som en nice person. ^^'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD) Empty Sv: Drengen bag... Mange personer (Raphael og Israel xD)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum