Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Party all night long - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Party all night long - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Party all night long - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Party all night long - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Party all night long - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Party all night long - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Party all night long - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Party all night long - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Party all night long - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Party all night long - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Party all night long

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Party all night long - Page 2 Empty Sv: Party all night long

Indlæg af Jay Wu Man 8 Mar 2010 - 7:21

Han kiggede forbløffet på hende da hun kyssede ham, og forstod ikke helt, han havde da ikke tænkt på at det var ham hun mente, at have gået rundt og tænkt på. Det kunne jo lige så godt være at hun havde haft andre i tankerne? Han tænkte lidt igennem før han gjorde noget og gik så hen til hende og tænkte lidt mere over, “Hm why not?” sagde han stille og kiggede på hende med et lille grin, “Dig eller mig?” spurgte han stille for at vide om det skulle være ved ham eller hende. Han var sådan set heller ikke helt færdig med at møblere endnu, nogle få tallerkner, og stole skulle sættes på plads, og papkasserne skulle ud, faktisk lignede hans lejlighed et kaos af rod. Men han havde da fået seng, sofa og sofabord op, samt hans fladskærms tv på 43 tommer. Hans badeværelse var stadig ikke helt i stand, faktisk skulle det laves helt om, men han vidste bare ikke lige helt hvornår, men det kom vel når tiden ville sætte sig ind. Han tænkte lidt over det med at hun havde kysset ham, og tog det bare som et tegn på at det var ham hun havde snakket med, og ham hun havde kigget efter, ikke noget synderligt som med følelser eller noget. “Hvis du heller vil have mit nummer er det vel os i orden..?” han var faktisk ligeglad og om hun ville vidste han ikke helt. Han kløede sig lidt i det sorte hår og ventede på hendes svar.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Party all night long - Page 2 Empty Sv: Party all night long

Indlæg af Gæst Man 8 Mar 2010 - 13:05

Hun trak på skuldrene "For min skyld kunne det være på diskoteks toilet" men lidt efter som hun havde tænkt over det var det måske bedre at gøre det hjemme hos en af dem, og hjem til hende var der nu alligevel et stykke, de kunne jo også altid, neej, ikke nogen god ide "Hvad der nu giver mest mening" sagde hun som sin afslutning og smilede skævt til ham, det virkede et eller andet sted lidt akavet at de stod her og diskuterede omkring hvor de skulle tage hen, men hende var det mest bare den vej de nu tog, så ende de op et eller andet sted og det var så det, men det var jo også anderledes fra person til person hvordan de foregik. Hun lod langsomt sin tunge glide hen over sin overlæbe og dernæst underlæben mens hun tænkte lidt, så vidt som hun havde forsået var han jo lige flyttet ind, hvilket sikkert betød at der var flytterod over det hele. Hun bed sig lidt i læben, så kunne hun jo altid bruge sin evne, hun kiggede lidt rundt og tog så beslutningen "Hjem til mig?" sagde hun roligt og tog fat i hans arm og ventede på signal på at det skulle være der, så ville hun lukke øjnene og telepoter dem hjem til hende, for mange ville det være en meget ubehagelig oplevelse, især for mennesker, så det var derfor hun aldrig gjorde det med dem, for det andet ville de jo bare opdage hvad hun var. Hun sukkede lidt og smilede skævt over han jo var elver der skulle ikke tages de sammen hensyn som til menneskerne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party all night long - Page 2 Empty Sv: Party all night long

Indlæg af Jay Wu Man 8 Mar 2010 - 16:15

Han lo lidt over hendes svar og tænkte lidt over det, men hvor hyggeligt var det lige at gøre det på et toilet hvor folk kunne komme og gå som de ville? Han kiggede lidt rundt, han mente ikke det var så akavet endelig, det var jo ret så naturligt for hans vedkommende, og hvis folk havde et problem med det, så kunne de da bare lukke ørerne, det var da ikke noget de skulle finde sig i på nogen måde. Han mumlede kort, og kiggede endnu en gang rundt før han lod sit blik hvile på hendes med et stille smil. Nikkede så kort til hendes beslutning da han mente at de vel ligeså godt kunne det da det jo nok var bedst, hans lejlighed lignede jo stadig noget som om man var en der ikke kunne gøre for det, og han hadede det faktisk, han var jo utrolig perfektionistisk, og kunne virkelig ikke gøre for det. "Lad os det..." sagde han roligt, og smilede venligt til hende.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Party all night long - Page 2 Empty Sv: Party all night long

Indlæg af Gæst Man 8 Mar 2010 - 17:23

Hun trak ham med over i en gyde hvor ingen kunne se dem og tog en dyb indånding, da det tog en del kræfter at telepoter sig, hun mumlede noget på græsk og kiggede på ham "Tag en dyb indånding og luk øjnene" mumlede hun stille, hun ventede nogle få sekunder inden hun selv lukkede den og kunne mærke det velkendte rush i maven når hun teleporterede sig hjem til sig selv, de landede i hendes stue. Hun slap ham stille og lod ham komme til hækterne da det jo som sagt ikke var alle der klarede turen så godt, hun tøvede lidt og kiggede lidt på ham, hun kunne mærke hvordan alkoholen langsomt fortog sig og hun ikke helt fattede hvad hun lavede her med ham i hende hus, det var et gammel landhus ude i skoven, det havde alle de ting som hun altid havde ønsket sig og hun havde lov til at lave det hele som hendes eget og havde valgt en meget stilren og hyggelig form, hvilket man ikke skulle have troet om hende. Alle hendes møbler var utrolig komfortable at sidde eller ligge i, hun havde flere soveværelser, badeværelse, og meget mere, faktisk var det et utrolig stort hus, med flere etager, og en kælder som hun også brugte til beboelse nogle gange, hun havde ihvertfald sin egen biograf der nede. Hele hendes hus var pinligt rent, og hun gjorde tit rent flere gange om ugen, og helst hverdag hvis hun kunne komme til det, men det var jo et stort hus og det tog meget lang til at gøre det hele rent, hun gik langsomt over til ham og smilede skævt "Er du okay?" spurgte hun stille og tog langsomt hendes hånd op og nussede hans kind med blide berøringer. Hun bed sig lidt i læben og fandt hans øjne, i dette øjeblik havde hun næsten øjne der lignede flydende guld. Hun elskede denne evne, at hun kunne få sine øjne til at skrive farve som hun lystede, hun bed sig lidt i læben og følte sig lidt på barbund omkring hvordan hun skulle gøre, bare starte eller vente? Han var lidt svar at læse, for ikke at sige meget svær.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party all night long - Page 2 Empty Sv: Party all night long

Indlæg af Jay Wu Man 8 Mar 2010 - 18:03

Han gik med hende hen i gyden, og kiggede lidt rundt inden han kiggede på hende og gjorde som hun sagde, tog en dyb indånding og lukkede øjnene, han mærkede et lille sugs, faktisk tog han det hele ret roligt, lod sig ikke til at falde om af svimmelhed. Han smilede skævt “Jeg er okay…” sagde han roligt og kunne stadig ikke mærke at han havde drukket alkohol, han åbnede stille øjne og kiggede på hende med sine egne helt mørkebrune øjne. Han lod stille sine fingerspidser glide hen over hendes ansigts kind, og førte langsomt sit hoved tættere på hendes, han forhastede sig slet ikke, hvad skulle han bruge det til? Hvad var der at nyde ved det når alt skulle forhastes. Han lænede sit hoved lidt på skrå og kyssede hende meget let på halsen, mens han med den anden arm lagde den blidt rundt om hendes liv. Han gjorde det hele stille og roligt, for ikke at presse hende, eller noget, det ville os være dumt at gøre det, og de ville bare føle sig mere akavet end som så, hvis de bare havde ladet sig forhaste. Faktisk var det meget længe siden sidst han havde haft samleje med en kvinde, eller for den sags skyld en mand, selvom han ikke fandt noget attraktivt ved dem. Roligt lod han den hånd så lå rundt om hendes liv nusse hende ganske stille og blidt på hendes side og førte stille sin læber op til hendes mund hvor han kort strejfede dem men trak sig så tilbage da hun sikkert følte at han var forhastet, “Lad os drikke en kop kaffe først så vi lige kan vågne op…?” forslog han med et skævt smil, uden at virke det mindste forlegen over det han lige havde gjort.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Party all night long - Page 2 Empty Sv: Party all night long

Indlæg af Gæst Man 8 Mar 2010 - 20:07

Hun smilede skævt da han kiggede tilbage med hans egne øjne, de var egentlig utrolig fængende, ikke kun fordi de var brune, og oftest derfor var meget dybe og drømmende, men bare blikket han sendte hende kunne få hende totalt ude af fatning, hun rystede lidt på hoved for at vende tilbage til virkeligheden og lukkede øjnene da han langsomt nærmede sig og kyssede hende blidt på halsen, hun kunne mærke hvordan hendes hud langsomt fik kuldegysninger som kravlede fra armene op ad hendes skuldre og til sidst ned af hendes ryk. Et lille smil spillede på hendes læber og hun lod langsomt hendes læber strejfe hans da han bevægede hans læber op mod hendes. Hun kiggede lidt på ham og smilede stadig lidt, hun bed sig i læben og rykkede lidt tættere på ham og lod langsomt hendes tunge glide op af hans hals og tog langsomt hans jakke af, hun smed den over i hjørnet og lod langsomt hendes hænder udforske hans krop, men lige som hun var begyndte stoppede hun igen, hun trådte væk fra ham, hun lod langsomt sin hånd kører over hans krop og stillede sig bag ham og hviskede svagt ved hans ører "Hm.. var også en mulighed" hun gik langsomt ud af døren og hen til køkkenet, hun kiggede bag ud for at se om han fulde efter og se hans reaktion på hvad hun lige havde gjort, lige som hun havde følt sig akavet følte hun sig nu på hjemmebanen og gjorde bare det som hun altid ville have gjort, eller altid og altid, hun gjorde det hun havde lyst til og længere var den ikke. Hun følte sig ikke utilpas, eller dårlig til måde, hun elskede et eller andet sted den følelse at kunne gøre som man havde lyst og ikke have nogen eller noget der bestemte at sådan skulle man ikke leve.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party all night long - Page 2 Empty Sv: Party all night long

Indlæg af Jay Wu Man 8 Mar 2010 - 21:00

Han smilede stille og kiggede om på skulderen da hun trak hans jakke af og begyndte at lade hendes hænder glide rundt om hans overkrop og hviske ham i øret, han smilede skævt, og kiggede efter hende da hun gik, han så det lidt som en leg, katten efter musen måske? Roligt lod han sine hænder glide ned i de mørke grå jeans, og gik med hende, han havde en lidt tæt siddende sort trøje på, som bare var enkel, og en lang halskæde med satans mærke stjerne. Da han jo ikke troede på gud, men dog heller ikke satan som sådan, men troen om satan gav bare bedst mening for ham af en eller anden grund. Han kom ud i køkkenet med hende og lænede sig op af disken mens han betragtede det de forskellige ting i rummet. Hans krops bygning var ret spinkel dog muskuløs og ret så stræk, som sagt man skulle ikke skue hunden på hårene. Hans ansigt havde nogle lette træk, ganske rolige og ikke specielt forhastede, han lignede faktisk en der var meget tålmodig og helt nede på jorden, men faktisk havde han den laveste tålmodigheds skala af en elver at være, hvis man kunne sige det sådan, alting skulle ske lige nu og her, men når det angik om at tilfredse stille sine lyster, havde han intet problem med at vente, alt andet skulle bare gå hurtigt, eller ikke rengøring da han faktisk godt kunne lide at gøre rent og sådan, dog skulle han os snart se at få ordnet sin lejlighed, så han kunne komme til, og ikke fik et anfald af uorden, og rod, faktisk havde han en meget stor trang til at tingene var i orden ellers havde han stress og ville sikkert få et anfald hvor han smed med tingene så der bare blev mere uorden. Han kiggede nu på hende og betragtede hende let, hun var faktisk meget køn, slet ikke grim langt fra faktisk, spinkel, høj, kønt ansigt og nogle pæne former, sådan noget kunne han godt lide, piger der ikke havde for mange former, bare sådan, nogenlunde.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Party all night long - Page 2 Empty Sv: Party all night long

Indlæg af Gæst Man 8 Mar 2010 - 21:16

Hun satte langsomt kaffen over og sukkede lidt, og vente så hoved og så at han betragtede hende, et lille drillende smil kom frem på hendes læber "Ser du noget du kan lide?" spurgte hun lige ud og gik forbi ham med smidige og lokkende skridt over til skabet for at hente nogle krus til kaffen, det var fordelen ved at arbejde på en strip bar, man lærte at bruge sin krop på den rigtige måde til at lokke mænd, og nogle damer for den sags skyld. Hun gik igen forbi ham og ventede toldmodigt på at kaffen var færdig inden hun hældte den op, lidt til hende og meget til ham, så skummede hun noget mælk til sig selv og rakte ham koppen med kun sort kaffe i "Som jeg formoder du kunne lide det?" spurgte hun og smilede charmerende inden hun hældte den skummede mælk op i hendes glas og begyndte langsomt at drikke af det, "Hmm" mumlede hun og valgte langsomt at gå tilbage til stuen og sætte sig i den varme bløde sofa, det havde godt nok taget hende lang tid at finde denne sofa, og hun havde været nød til at om trække den til noget andet stof for at få den til den sofa hun virkelig havde ønsket, og nu havde hun den, og elskede den mere end noget andet. Hun kiggede lidt efter om han kom efter hende, inden hun rejste sig op, satte kaffen på sofabordet og tænde så op i kaminen inden hun satte sig tilbage igen. Det var da egentlig utrolig hvor tryg hun følte sig sammen med ham, han udgav et eller andet sted en eller form for sindsro som smittede af på hende og fik hende til at tage det hele stiller roligt, hun var ellers den person der godt kunne finde på at tage det på den hurtige måde, bare skulle overstås. Men sådan var det jo så forskelligt, kom også an på hvem hun gjorde det med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party all night long - Page 2 Empty Sv: Party all night long

Indlæg af Jay Wu Man 8 Mar 2010 - 21:36

Han grinede lidt af hende og trak på skuldrende, “Du kender da vidst allerede svaret…” svarede han med et lille glimt i øjet og trak stille på skuldrende, han havde ikke noget imod hendes job, det var jo bare et job, ikke noget man skulle tage personligt eller sådan noget, og det var nok heller ikke derfor han var gået med hende hjem, bare fordi hun nu var stripper på en bar, for hans vedkommende kunne hun lige så godt være bankdirektør? Han tog imod koppen og smilede lidt, “Yup…” svarede han roligt og nippede lidt til den sorte kaffe, og smilede stille, han gik så med hende ind i stuen og stillede sin kop på sofabordet, og lod sig selv synke ned i den varme sofa, og kiggede rundt for at indsnuse alle billeder af huset og lade sig falde ind i atmosfæren. Roligt lod han blikket glide hen på hende da hun satte sig ned i sofaen igen, og svang sit ene bens ankel op på det andet bens lår, og smilede venligt til hende,. Endelig tog han det altid roligt, og hadede at forhaste sig med nydelser. Det var vigtigst at det skulle være godt, og ikke gøre ondt på nogen måde. Han kløede sig lidt på hagen med et lidt tænkende blik, og kiggede kort ned i bordet men vente så blikket tilbage på hende, “Så kunne du fortælle om dig selv?” spurgte han roligt og tog sin kaffe hvor han derefter drak en tår af den mens han ventede på hun ville besvarer hans spørgsmål.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Party all night long - Page 2 Empty Sv: Party all night long

Indlæg af Gæst Man 8 Mar 2010 - 21:51

Hun smilede glad over hun havde gjort det rigtigt og kiggede lidt på ham da han satte sig og sukkede, da han selvfølgelig skulle spørger om det hvorfor var det altid det emne som man skulle snakke om? Hvorfor skulle folk altid vide hvem man var. Hun sukkede igen og kløede sig lidt i nakken "Jeg har det ikke godt med at tale omkring min fortid, men jeg er en pige i en krop på 18 år, jeg har boret her det mest af mit liv som engel og tog faktisk her til i den tid hvor det stadig var væsnerne der herskede og ikke menneskerne, jeg har arbejde som stripper på De Strip-tease, hvor jeg kommer så tit jeg nu kan men jeg må selv bestemme mine tider og hvilke dage selvom jeg er den bedste danser de har lige i øjeblikket ud over min tidelige elsker Clowey" hun mumlede noget og kiggede tomt ud i luften og var måske bedre til det end hvad hun havde troet? "jeg er en pige der hader at være mig, og alligevel ikke, jeg har den overbevisning at jeg er mig, og alligevel hader jeg den jeg er, jeg føler mig tit som en luder, som et eller anden form for affald mange drenge bare tager med hjem for at knalde også kan jeg da også bare skride igen.." hun trak på skulderne "Jeg er utrolig indelukket, og åbner mig ikke særlig meget med mindre jeg er godt fuld... hvilket jeg lige vil sige jeg altså er" hun grinede lidt og smilede skævt inden hun drak af hendes kaffe "jeg laver tøj i min fritid og holde mit hus her så godt jeg kan.. jeeeg.. hmm" hun tænkte over hvad hun mere skulle sige, hun lod sig glide lidt hen i sofaen og trak sine ben op til sig mens hun sukkede lidt "ved ikke mere hvad jeg skal sige" grinede hun og smilede skævt "din tur tror jeg.. fortæl lidt om dig selv" sagde hun stille og drak af sin kaffe mens hun ventede, underlig måde, mon han gjorde det her vær gang? Hun havde aldrig gjort sådan noget, sådan noget som de gjorde nu gjorde hun med dem hun ville være venner med, og intet andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party all night long - Page 2 Empty Sv: Party all night long

Indlæg af Jay Wu Man 8 Mar 2010 - 22:56

Roligt nikkede han og kiggede på hende med et stille blik mens hun fortalte, han afbrød hende ikke og ville heller ikke gøre det, sagde faktisk ikke noget til hendes job eller form for had til sig selv, dog han sig selv spekulere omkring det, men stillede ikke yderligere notes til det. “Hmm… Jeg har min egen arbejdsplan, jeg arbejder som portrætmaler, og har gjort det i et godt og vel stykke tid. Jeg har ingen familie, og bor i en lejlighed for mig selv, som dog stadig ikke er flyttet helt ud endnu.” Han tænkte lidt over hvad han ellers skulle fortælle da der faktisk ikke var så meget at sige, “Jeg er ekstremt utålmodig så at sige, dog mere eller mindre rolig på visse områder, er meget perfektionistisk i hvordan mine malerier, rengøring, og andre sager som den slags skal være, da jeg har det med at få et flip anfald over for rod, også ender det med at der kommer mere rod…” Forklarede han roligt og afslappet og tænkte lidt, “Jeg kan ikke blive fuld, har aldrig kunnet blive det, lige meget om jeg så drikker over 100 genstande kan jeg ikke blive fuld, jeg ved jeg er kedelig, sådan ikke rigtig at kunne blive fuld..” små lo han stille, og drak lidt af sin kaffe inden han prøvede på at komme på mere at sige, men fandt ikke mere, og vidste heller ikke helt om der var mere der skulle siges i dette øjeblik. “Tja… så har jeg ikke mere, med mindre der er noget du vil spørge om?” sagde han og kiggede på hende med et stille blik.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Party all night long - Page 2 Empty Sv: Party all night long

Indlæg af Gæst Tirs 9 Mar 2010 - 13:42

Hun smilede skævt og lod ham tale ud uden at hun afbrød ham, hvorfor skulle hun egentlig også? Hvad skulle der komme ud af hvis hun begynde at bryde ind og stille en masse spørgsmål, virkede bare ikke korrekt at skulle afbryde folk når de var ved at tale. Hun nikkede lidt da han var færdig og fugtede sine læber "Nææh" sagde hun langsomt hentydet til at hun ikke havde noget hun ville spørger ham, hvad var der mere hun ville vide? Det var vel ikke fordi at hun ville se ham igen var det? Hun lagde hoved lidt på skrå og drak lidt mere af sin kaffe inden hun satte koppen på bordet og vente igen hoved mod ham og bed sig i læben og pillede lidt ved hendes hår mens hun kiggede rundt i stuen. Viste faktisk ikke rigtig hvad hun skulle gøre lige nu, bare stille og roligt faktisk, ikke noget hastværk hvilket også var dejligt, de havde jo stadig, resten af natten, og for hende også resten af morgenen da hun ikke skulle på arbejde, mens hun ikke rigtig viste hvad han skulle, kunne jo godt være han havde en eller anden slags plan. Igen legede hun med sine læber, fugtede dem lidt og bed også lidt i dem inden hun lod sin hånd køre ned af hendes eget lår og vente hoved mod ilden, hun tog den anden hånd op og trak langsomt sin elastik som havde holdt hende hår oppe i en knogl så hendes hår bølgede ned af hendes ryk. Hun var faktisk ret glad for hende hår, langt og sort også havde hun blå striber i det. Langsomt vente hun igen hoved mod ham og smilede et skævt lille sødt smil til ham, hvor var hun egentlig utrolig stille lige nu, men hvorfor skulle man også tale? Bevægelse talte mere end tusinde ord, eller det syndes hun selv, plus at det hele gik langsomt hvilket hun måtte indrømme tilfaldt hende meget godt, faktisk noget som hun godt kunne lide, ikke at skulle forhaste sig med noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party all night long - Page 2 Empty Sv: Party all night long

Indlæg af Jay Wu Tirs 9 Mar 2010 - 16:03

Han smilede stille og nikkede endnu en gang, der var vel ikke mere at sige som sådan, han stille sin kop kaffe fra sig og lænede sig tilbage i sofaen og tog en dyb indånding, han vidste ikke helt hvorfor han havde spurgt om hvad hun lavede og den slags, den føltes bare rigtigt at kunne vide lidt om den person man nu sad med, han tog lidt af hendes hår i mellem sin pege og langfinger hvor han studerede det lidt, med et stille smil. Han sagde ingenting men betragtede bare det lange sorte hår, hvori hans øjne langsomt begyndte at kigge på hendes ansigt, og smilede stille tilbage. Måske kom de ingen vegne med denne her dag, måske ville de bare ende med at snakke, men det gjorde ikke så meget, det var jo trods alt os bare lidt selskab så, bare en anden form for det som de nu havde planlagt. Han slap stille hendes hår lok og lagde så sine hænder om bag nakken hvor han derefter lænede sig tilbage og slappede af.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Party all night long - Page 2 Empty Sv: Party all night long

Indlæg af Gæst Tirs 9 Mar 2010 - 18:33

Hun lukkede langsomt øjnene da han begyndte at lege med at lok af hendes hår, hun viste ikke hvorfor, men når man rørte ved hendes hår fik hun altid disse kuldegysninger igennem sig af behagelighed. Da han slap hendes hår åbnede hun igen øjnene og rykkede langsomt tættere på ham og begyndte at tegne cirkler på hans bryst, lige omkring selve hans bryst. Hun bed sig lidt i læben og vente øjnene op fra sin finger som lavede cirkelende bevægelser op til hans ansigt og betragtede let de fine trak, han var faktisk utrolig smuk når man sådan kiggede efter, ikke fordi at han ikke var det når man så ham bare sådan, men det havde hun jo regnet med når han var en elver, men når man sådan virkelig kiggede efter var han mere tiltrækkende en som så. Hun lod langsomt sin pegefinger glide hen over hans mange ansigts træk mens hun åbnede munden lidt og trak vejret igennem den i stedet for næsen mens hun begyndte at udforske hans ansigt med sine finger, langsomt lod hun den glide ned af hans kæbe og ned af halsen, med helt blide og fjerlette berøringer. Hun viste ikke helt om hun gik forvidt men hende selv havde ikke noget imod det, og fandt det ikke akavet på nogen måde, sådan var det bare for hende, hvorfor skulle der være noget galt i det hun gjorde? De havde jo begge to lagt op til det både inden de tog her hen og da de var kommet. Hun bed sig let i læben og satte sig lidt bedre op så hun kunne betagte ham bedre. Og ikke side så lange nede i sofaen som var lidt ubehageligt i længden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party all night long - Page 2 Empty Sv: Party all night long

Indlæg af Jay Wu Tirs 9 Mar 2010 - 18:56

Han smilede stille og strøg hende stille hen over håret da hun rykkede tættere på ham, og begyndte at nusse ham på brystkassen. Han nød det faktisk, og kunne godt lide at blive nusset i det hele taget, det føltes behageligt, og meget mere afslappende. Han betragtede hende stille mens hun strøg ham hen over ansigtet med sin pegefinger. Det var meget afslappende og på ingen måde forhastende. Han nussede hende lidt ned af ryggen. Det var meget hyggeligt endelig, bare sådan sidde og nusse hinanden uden rent faktisk at have noget i længden, det var jo bare en, en nats hygge, ikke mere, eller det kunne man ikke vide, de mødte vel nok hinanden fra tid til enden. Roligt lod han den hånd som nussede hende på ryggen glide op til hendes kind og kærtegnede den stille, mens han betragtede hende. Tiltrækkende, ja det var hun, og vidste det vel os selv, smuk, var hun skam også, hun var faktisk rigtig mange ting, som man bare ikke helt kunne sætte en finger på. Men hun var jo engel, og det forklarede så os en del. Han nussede hende ned langs halsen og op til kinden igen, i blide træk.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Party all night long - Page 2 Empty Sv: Party all night long

Indlæg af Gæst Tirs 9 Mar 2010 - 20:19

Hun smilede stadig og blev ved med at nusse ham og lod langsomt sin hoved trække hen mod hans hals og åbnede munden lidt mere og lod langsomt tungen glide ud og lod derved tunge spidsen glide ned af hans hals mens den ene hånd faldt ned af hans mave til låret hvor hun langsomt lagde det og nussede det let med hendes tommelfinger. Hun tog tungen til sig og lod nu hendes læber strejfe hans hud og op af halsen hen ad hans ansigt og ramte så hans læber som hun langsomt strejfede inden hun tog sit hoved lidt væk fra ham og kiggede på ham, mere for at se hans reaktion omkring de ting hun gjorde. Man kunne jo aldrig vide, kunne jo godt være at han lige pludselig havde ændret mening og ikke fandt hende værdig eller hvad man nu skulle kalde det. Hun bed sig lidt nervøst i hendes læbe da hvis de ville gå videre, ville han komme til at se de mange ar, hun havde ikke haft den store lyst til at dække dem, og havde derfor intet der skjulte at de var der, og det måtte han så leve med, hun kunne ikke skjule noget som var så tydeligt egentlig, men hun prøvede stadig så godt hun kunne. Hun blev ved med at nusse hans lår med bløde og langsomt bevægelse, og kiggede så ned af sig selv inden hun langsomt kiggede op igen og nærmede hans læber igen, da hun var 10 millimeter fra dem stoppede hun dog og holde sit hoved der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party all night long - Page 2 Empty Sv: Party all night long

Indlæg af Jay Wu Tirs 9 Mar 2010 - 20:35

Han smilede svagt, og lukkede stille øjne over hendes lette berøring på hans hals, han nussede hende let ned af skuldrende, hen over underarmen og ned af hendes side, med lette blide strejf. Han kiggede på hende da hun stoppede lidt og førte så sit hoved tættere på hans. Han kyssede let hendes læber som i det hele taget bare var et langsomt strejf, ikke noget særligt. Han nød faktisk den måde hun behandlede ham på, og det burde måske have været ham som der var lidt mere opmærksom på hvor hendes grænser var, og ikke hvor hans var, han betragtede hende stille, og nussede stadig blidt hendes side. Faktisk regnede han ikke med at de ville ses på et tidspunkt igen, men tanken havde dog strejfet ham. Hvis han skulle være ærlig kunne han godt lide hendes personlighed, dog som en bekendt, da han ikke regnede med at de gik hen og blev de der tætte venner der som folk var så ivrige at blive. Han førte langsomt sine læber hen over hendes kindben og lod sin tunges spids strejfe den let, mens hans ene hånd nussede hende om på ryggen og den anden på hendes mave og side.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Party all night long - Page 2 Empty Sv: Party all night long

Indlæg af Gæst Tirs 9 Mar 2010 - 21:36

Hun blev ved med at have et smil på læberne og begyndte rent faktisk at nyde det han gjorde med hende, det var ikke bare en pige han havde taget med hjem for at knalde også skride igen, men det var mere at han ville tage sig god tid, til at gøre det lige så meget en nydelse for hende, som for ham. At han var så langsomt, så forsigtigt som om han rent faktisk tog hensyn til hende, hun havde ikke haft nogen der havde taget hensyn til hende siden hendes far, og hans, hvad skulle man kalde det, lyster for hende? Hun bed sig lidt i læben og ville helst ikke tænke på det, ville heller nyde for en gangs skyld i stedet for at ligge og tænke, hvornår fanden er han egentlig færdig? Folk var okay i starten, men så blev det hurtigt for kedeligt, og til sidst bare, ja, ikke særlig, behageligt eller dejligt, bare noget der skulle overstås. Hun lod langsomt den hånd hun havde ved hans lår glide op under hans trøje og begynde langsomt at kærtegne hans mave, med samme bevægelser som hun havde gjort ved hans ansigt. Hun lukkede øjnene let med dog stadig så hun kunne se igennem en sprække, mere normalt sagt halv lukket øjne. Hun trak vejret tungt og fik en utrolig stor lyst til ham, en lyst som hun ikke havde følt for. Mænd hun havde været sammen med havde været som legetøj for hende, men Seth, han, var bare noget helt andet. Hun sukkede stille, et blidt lille suk som ikke var helt hørligt men var der stadig, et suk på at han ikke måtte stoppe det han gjorde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party all night long - Page 2 Empty Sv: Party all night long

Indlæg af Jay Wu Tirs 9 Mar 2010 - 22:10

Han blev ved med at kysse hende ned hen af kindbenet, og langsomt ned mod hendes hals, hvor han stadig lod sin tunge strejfe blidt og roligt hen af den. Roligt lod han sin hånd glide ned af hendes ærme og ned til hendes mave hvor han stille nussede den med begge hænder. Han nappede lidt til hendes hud på halsen og kyssede hende ved nakkens side, og stille hen af skulderne til han kom til kravebenets ende. Han kyssede hende tilbage samme vej, og op til hendes mund hvor han forsigtigt satte sine læber og kærtegnede dem blidt med tungen. Han trak hende ind til sig mens han stadig nussede hende uden på hendes trøje ved maven. Men stille lod han sine fingre glide ind under trøjen, og nussede hende hen af buksekanten og op af mavens side og det midterste af den, mens han stadig med den anden hånd nussede hendes ryg. Han var faktisk utrolig forsigtig med at gøre det han nu gjorde, ikke fordi han var ny i faget, langt fra faktisk. Han løftede lidt op i hendes trøje dog tog han den ikke af, men bare så han kunne nusse hende oppe omkring bh’ens kant. Det hele gik så langsomt og blev taget i et meget roligt tempo, han ville jo ikke selv nyde det, men også have hende til at nyde det da det jo ellers ikke var noget ved det så. Han kyssede hende dybt på læberne og lod sin tunge adskille hendes. Hans egen tunge dansede let omkring hendes og kærtegnede den blidt hen langs den side.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Party all night long - Page 2 Empty Sv: Party all night long

Indlæg af Gæst Ons 10 Mar 2010 - 9:05

Hendes mund var halvt åben og øjne gled langsomt i mens han langsomt kærtegnede hendes krop, det var sjovt som om at han havde respekt for den, ikke noget der skulle behandles skidt, men faktisk at han ville give sig god tid til at lærer hende at kende, det var som om at denne tanke bare ikke ville slippe hendes hoved, måske fordi det var så uvant for hende. Hun lukkede munden og fugtede langsomt sine læber mens hæv op i hans trøje og smed alle yderlige tanker ud af hoved, nu ville hun bare nyde det i stedet for at tænke over hvor underligt det var at hun ikke havde mødt nogen som ham, faktisk kunne hun godt lide ham, mere som en person som hun faktisk godt gad at møde igen, men hun havde en regel når hun havde været i seng med folk, så var hun helst foruden at hun skulle møde dem igen, men hvem viste, det var jo ikke fordi at det var den største by de boede i. Hun kyssede ham dybt tilbage og åbnede indbydende hendes mund en anelse så hans tunge kunne komme ind til hendes, hun kærtegnede langsomt hans tunge med sin og åbnede langsomt øjnene. Efter noget tid trak hun langsomt hans trøje af hvor hun så var nød til at slippe kysset og genoptog det så igen da trøjen var kommet af, hun bed ham let i læben og lod hendes hænder langsomt udforske hans overkrop, med lette berøringer og kærtegn, han fik hende til at tage det hele i et roligt tempo, ikke noget der lignede hende, men noget der tiltalte hende meget. Hun lod langsomt hendes læber skilles fra ham igen og kyssede ham ned af nakken og skulderen og et eller andet sted nød hun at have ham så tæt på, der var intet ved det som hun faktisk ikke nød til nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party all night long - Page 2 Empty Sv: Party all night long

Indlæg af Jay Wu Ons 10 Mar 2010 - 15:25

Han kyssede hende igen da hun havde taget trøjen af ham, og kærtegnede blidt det midterste af hendes mave, og ned til navlen hvor han legede lidt med den navlepiercing der var sat fast. Da hun slap hans læber åbnede han øjne lidt og kiggede lidt ud i intetheden. Han trak til sidst hendes trøje af mens hans fingre kærtegnede hendes hud på en langsom måde. Roligt lod han sine pege og langfingre kærtegne hendes kraveben, og ned af hendes kavalergang, med lette blide berøringer. Han kyssede hende lidt bag øret og lod sin tunges spids glide hen over den tynde hud, mens han med sine hænder nussede hende hen over den bare mave, rundt om hofterne og om på ryggen hvor han støttede han holdte hende i sin hånd og lænede hende ned ad i sofaen så hun lå nederst, dog sad han stadig op men med hans hænder hvilende ned mod sofapuderne så han ikke maste hende. Han kyssede hende let rundt i ansigtet og ned af halsen, stille og roligt ned af kavalergangen og ned til maven, hvor han derefter kyssede hende op af armen og hen til hendes mund igen. Hvis han skulle være ærlig så ville han gerne lære hende bedre at kende, måske se hende igen, en eller anden dag? Hvem vidste om der ikke skulle komme et tidspunkt hvor muligheden ville slå til?
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Party all night long - Page 2 Empty Sv: Party all night long

Indlæg af Gæst Ons 10 Mar 2010 - 16:21

Da han trak hendes trøje af kunne hun mærke at hun blev nervøs for hvad han ville sige til de mange ar hun havde, men ind til videre så det ud som om at han ikke lagde særlig meget mærke til det. Hun smilede stadig skævt måske var det blevet en smugle større? Hun kunne i hvert fald ikke gøre for det det var bare så rart og hun fik hele tiden kuldegysninger over det hele som fik hende til at ryste lidt som om man skulle tro at hun frøs, hvilket hun ikke gjorde, faktisk kunne hun mærke varmen brede sig i hende. Hun lukkede øjnene og lod ham overtage hendes krop så at sige, faktisk ville hun være fuldstændig ligeglad med hvad han gjorde ved den, om han så bare ville nyde den lidt og derefter lade sig trække tilbage og ikke gøre mere ud af det, om han ville forulempe den og bare behandle det som et stykke legetøj, hvilket hun måtte indrømme hun ikke troede omkring ham, faktisk troede hun at han ville behandle hende bedre en nogen anden, og derved kunne det også være en smugle deprimerende at tænke på at dette kun var noget en gangs noget, når de var færdige, måske havde sovet lidt, ville han gå ud af døren som alle andre, og ikke skænke hende en tanke what so ever bag efter, kunne godt være at han ikke var som andre mænd i sengen, eller rettere som dem hun havde været i seng med, men det ville være for meget at forlange hvis han også ville ringe tilbage, eller ville snakke med hende bagefter. Egentlig ikke fordi at hun faktisk ville se ham igen, eller ville hun? Hun tog det i sig og lod langsomt hendes hænder løbe ned af hans overkrop til hans buksekant og nussede ham forsigtig derned, mens hun tog den anden hånd og lagde den på hans nakke og nullerede langsomt hans nakke hår indmellem hendes fingre. Lidt efter trak hun ham tættere ned på sig og nappede han let i ører flippen inden hun kyssede ham ved kæben og ned af halsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party all night long - Page 2 Empty Sv: Party all night long

Indlæg af Jay Wu Ons 10 Mar 2010 - 17:48

Han strøg hende ned af siden mens han stadig kyssede hende stille hen af den bløde hud. Han trak hende ind til sig dog uden at mase hende, og kyssede hende igen ned af halsen, han kyssede hende ned af kavalergangen igen og lod sin tunge slikke huden blidt hen af hud, og op til hendes mund igen hvor han kyssede hende dybt på læberne og lod sin tunge glide ind i hendes mund, han kærtegnede hende lidt hen af dets side. Han trak vejret roligt ind igennem og smilede lidt mens hun nussede ham ned af den slanke krop til buksekanten. Roligt lod han sin ene hånd glide ned af hendes hofte og ned til hendes lår som han nussede let med tommelfingrene, hvor han holdte let om det med den hule hånd. Han sukkede stille, et lille nydelsens suk om at han godt kunne lide det og ikke forlangt at hun skulle stoppe med det hun var i færd med. Han aede hende op og ned af låret og derefter op til hendes mave som han langsomt nussede med meget lette strejf hvor han næsten ikke engang rørte. Han lod hende slippe hans læber og kysse ham hen af kæben og halsen, hvor han imens fugtede sine læber lidt. Det føltes helt underligt det de havde gang i af en eller anden grund, men det føltes trygt at have hende tæt på en på den måde.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Party all night long - Page 2 Empty Sv: Party all night long

Indlæg af Gæst Ons 10 Mar 2010 - 19:59

Hun kunne med den ene fød skubbe sofa bordet væk fra de bløde bjørneskin der lå på det hvide trægulv. Hun skubbede ham lidt ned på gulvet men stadig så han kunne tage imod og ikke falde ned og slå sig. Hun satte sig på hans hofter og smilede skævt til ham inden hun langsomt lagde sig hen over ham og kyssede ham blidt på munden inden hun kyssede ham ned af halsen, ned af hans kraveben og ned af maven, hun kyssede ham op igen og lod denne gang hendes tunges spids kører ned over hans mave. Hun smilede stadig stille mens hun lod hendes hænder kører op og ned af hans side, hun lod langsomt hendes tunge vandre op igen og kyssede ham dybt og intenst på munden inden hun lod hendes tunge skille hans læber ad og lod sin tunge danse omkring hans. Hun kunne mærke ilden der brændte hende og bare gav hende endnu mere lyst til bare at rive bukserne af ham, men hun lod sig holde tilbage og ville tage det lige så roligt som det havde været ind til nu. Da hun ikke ville ødelægge det som de havde bygget op indtil videre. Hun trak vejret tungt gennem næsen og slap langsomt hans læber og lod hendes hænder nærmest danse over hans overkrop med fjerlette berøringer og længere ned mod hans bukser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Party all night long - Page 2 Empty Sv: Party all night long

Indlæg af Jay Wu Ons 10 Mar 2010 - 20:53

Han lagde sig ned på gulvet og kiggede op på hende da hun satte sig rund om hans liv, han smilede skævt igen, han kyssede hende blidt igen på munden og nussede hende ned af ryggen og ned til hendes hofter som han stille masserede. Han lukkede øjne stille da hun begyndte at kysse ham ned af maven og smilede svagt af de lette berøringer, han kyssede hende roligt igen på munden og åbnede sin mund stille for at tage hendes tunge med et imødekommende strejf hen over siden. Hans fingre gled ned af hendes side, hen af hendes ene balde og ned af inderlåret på en blid og let måde, han lod igen sine hænder stryge hende let hen over huden da han førte dem op til hendes skulderblade, og masserede dem let. Han lod sin tunge strejfe hen over hendes tænder og igen kærtegnede han hendes igen med spidsen af sin egen.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Party all night long - Page 2 Empty Sv: Party all night long

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum