Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Ingen sjæl her, vel.... Ai
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Ingen sjæl her, vel.... Ai
T: Kl. 00:46.
O: Kun hende og hendes sorte le.
S: Di Morga-øst. Maison de fous.
V: En smule kold, lidt blæst også. Månen er ikke helt halv endnu.
D: En kold sommer 31/6.
Vinden blæste omkring galeanstalt, strøg forbi de visne træer, som manglede vand og op til bygnings tag. Vinden ramte en rød håret pige som sat ved kanten af bygningens tag. Hendes røde korte hår svajede elegant, og hendes gyldne brune øjne betragte stedet "Så. Det her kaldes altså en.... Hvad det nu hved" mumlede hun ligegyldigt imens hun smilede for sig. Hun så på, lige bag hende, var der en 2 m lang pind. Foroven af pinden var der en skarp kniv. Det var en le, pigen smilede. Månen skindede mat på leen. "Ingen sjæle her vel...? Som vi to skal førre over floden" hvisked ehun venligt og så sig om. Det kunne da være der lå en som led, og var parat til at dø......
O: Kun hende og hendes sorte le.
S: Di Morga-øst. Maison de fous.
V: En smule kold, lidt blæst også. Månen er ikke helt halv endnu.
D: En kold sommer 31/6.
Vinden blæste omkring galeanstalt, strøg forbi de visne træer, som manglede vand og op til bygnings tag. Vinden ramte en rød håret pige som sat ved kanten af bygningens tag. Hendes røde korte hår svajede elegant, og hendes gyldne brune øjne betragte stedet "Så. Det her kaldes altså en.... Hvad det nu hved" mumlede hun ligegyldigt imens hun smilede for sig. Hun så på, lige bag hende, var der en 2 m lang pind. Foroven af pinden var der en skarp kniv. Det var en le, pigen smilede. Månen skindede mat på leen. "Ingen sjæle her vel...? Som vi to skal førre over floden" hvisked ehun venligt og så sig om. Det kunne da være der lå en som led, og var parat til at dø......
Mr. Ting- Highly Proficient (Rank 18)
- Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.
Antal indlæg : 1935
Sv: Ingen sjæl her, vel.... Ai
Ais røde dæmon-øjne skindede klart i natten, da hun på bare tær løb hen af stien der førte til galeanstalten. Denne store høje bygning mindede hende om hendes evne, at kunne torturrere folk psykisk, for hvis hun blev ved længe nok ville de helt sikkert blive så sindsyge at de ville blive indlagt her. Hvis hun stadig fortsatte med at torturrere dem, ville de dø, hvis de ikke var stærke nok. Vinden legede med Ais lange sorte hår og pandehår, imens hun bare løb og løb. Først helt henne ved døren stoppede hun og så sig omkring. Hun fik øje på en rødhåret pige, der havde noget i hånden. Var det en le?
Gæst- Gæst
Hun tog leen i en hurtigt beværgelse og svingede den. Det var som om hun legede med den... På en måde. Hun smilede lidt og stoppede med at svinge den, imens hun peget leen mod noget henne ved stien. Hun så med et stift blik mod noget. En demon... Her.. Hun gik i tankegang *Den pige.. Er hvis en demon. En specielt demon* tænkte hun. Hun betragte pigen lidt, men... Pigens øjne, de er jo røde. Så er hun en demon..? Eller er hun en vampyr. Man kunne let se pigen tænkte og tænkte, som vanvittig..
- Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.
Jo, pigen holdt en le, det var Ai nu sikker på at hun gjorde. Men hvorfor? Hun kunne da ikke være ude og høste, da der ikke var nogle marker i nærheden af galeanstalten. Ai kom i tanke om manden med leen. Han var døden, der gik rundt og høstede sjæle med hans le. Manden med leen var da en mand ikke? Ved synet af denne pige med leen, kom hun i tvivl. Måske var manden med leen faktisk ikke en mand? Det ville være svært at tro på, men hun kunne nu alligevel godt forestille sig det. Ai fik øje på pigens røde øjne. Endten var hun en vampyr, eller også var hun det samme som hende selv, nemlig en dæmon
//Sorry tiden >_____<' //
//Sorry tiden >_____<' //
Gæst- Gæst
*Hmm. Den pige.. Jeg kan altså ikke se om hvad hun er...? Jeg håber virkelig ikke på det er en en vampyr, eller måske ligesom mig* tænkte hun og sukkede lidt. Hun må jo finde ud af det, hun kunne ike bare stå der og glo. Hun besluttede sig at finde ud af hvad den pige var. Men hvordan skulle hun gøre det.... Uden at pigen misforstod hende, hvis hun kom nærmere. Hun tog chancen og sprang ned fra taget. Da hun lande på jorden, havde man selvførgelig forstillet en kæmpe 'Bump' når hun ramte jorden, men tværtdigmod kom der ingen lyd. Hun lande blødt, som et fjer. Hun så på pigen og gik stille mod hende. Kun fire skridt stoppede hun og sagde i en venligt tone "Nihao, eller rettere sagt. Godaften" Hun smilede til den fremmede pige. Bare hun ikke misforstod og gik tilangreb, hvis pigen gjorede, var hun selv parat..
Ai's røde øjne pigens spring ned fra taget. Pigen landede elegant på fødderne foran Ai, hvilket også var et bevis på at denne pige foran hende ikke var et menneske. Ai var ikke bange for denne pige, men var selvfølgelig klar til at gå til angreb hvis pigen gjorde hende noget, hun ville dog vendte at se hvad pigen ville gøre. Da pigen hilste, rettede Ai på sin japanske kimono og bukkede for pigen. Ai betragtede pigen længe. For at vise at hun var stum, pejede hun, med hendes lille hvide finger, på hendes lille røde mund. Derefter rakte hun hånden frem mod pigen, så hun kunne overføre hendes tanker tili hende. Det var jo den eneste måde hun kunne komunikere på
Gæst- Gæst
*Hmm asiatisk Vampyr måske. Hun ser i hvert fald bleg ud* tænkte hun og nikkede lidt, men forstod ikke hvorfor hun rakte hånden ud mod hende.. "Dejligt at se en asiatisk pige her. Jeg kommer selv fra asien" sagde hun i en venligt tone. Hun selv, lignede mere en asiatisk bonde, med hendes mange kjoler. Mens hun betragte pigen, hvorfor snakkede hun ikke.? Hun tænkte på de beværgelser pigen lavede, hvor hun peget på sin mund, var hun mund stum...?
Ai tog forsigtigt fat i pigens hånd da, pigen jo ikke tog imod den, så hun nu kunne tænke tanker til hende. *Jeg er stum. Jeg kan ikke tale, og jeg er faktisk ikke asiater* Hun tænkte kort over at hun selv var i tvivl om pigen var en vampyr eller dæmon, og at pigen derfor heller ikke var sikker på om Ai var en dæmon. *Jeg er en dæmon, og Mit navn er Ai... Det du læser nu er mine tanker* Hun slap pigen
Gæst- Gæst
Hun fik en forskrækkelse da pigen tog hendes hånd.. Hvad lavede hun dog, hun greb strammere om sin le og var klar. Lige entil hun hørte en, talte til hende. Eller via i tanke. "Nååå. Uhm Nå, det var det du mente" undskyldte hun og bukkede mange gange, da Ai gav slip. Hun var sådan lidt trist over at hun ikke var asiater "Jeg er også en demon, en demon med en le. Men alle kalder mig, Pigen med leen" forklarede hun venligt og smilede til hende..
Ais ansigtsudtryk ændredes ikke, men indeni undrede hun sig over det; "Pigen med leen". Hun havde jo lige før overvejet om pigen her var manden med leen i en kvindelig udgave, og nu... Gad vide hvad pigen mon brugte leen til? Vel ikke til bare at høste korn, nej det kunne Ai ikke forestille sig. Hun tog forsigtigt pigens hånd igen. *Rart at møde en dæmon, som mig selv* Hendes øjne faldt endnu engang på pigens le. *Hvad bruger du leen til?* Ai kom i tanke om at hun måske havde været lidt for hurtig til at svare nej, på det foregåene spørgsmål. Hun burde ihvertfald lige forklare sig. *Altså, det med at jeg ikke var Asiater... Jeg ved faktisk ikke hvor jeg kommer fra, for så langt tilbage i min fortid kan jeg ikke huske... Du har ret i at jeg ligner en, og det kunne faktisk også godt være at jeg var en, men jeg ved det faktisk ikke...*
Gæst- Gæst
Hun nikkede lidt eftertænktsom "Jeg uhm ikke for at forskrækket dig. Men jeg tager sjæle, fra døde menesker eller væsner. PÅ en god gerning. Men jeg kan også komme til at tage sjæle fra et meneske, hvis jeg lugter blod.! Men det sker uhm nogle gange" forklarede hun og smilede enda lidt "Rart at møde en demon som jeg. Men hvorfor kan du ikke huske din fortid...? Men skidt pyt med det, jeg kan godt lide din kimono" sagde hun i en venligt tone og smilede lidt.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont