Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvad laver jeg her? - Azreael EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvad laver jeg her? - Azreael EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvad laver jeg her? - Azreael EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvad laver jeg her? - Azreael EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvad laver jeg her? - Azreael EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvad laver jeg her? - Azreael EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvad laver jeg her? - Azreael EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvad laver jeg her? - Azreael EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvad laver jeg her? - Azreael EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvad laver jeg her? - Azreael EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvad laver jeg her? - Azreael

Go down

Hvad laver jeg her? - Azreael Empty Hvad laver jeg her? - Azreael

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 18:45

Tid. Langt ud på natten
Sted. Junlu - hospitalet (udenfor)
Omgivelser. Ingen, hospitalets byginger
Vejr. Ret koldt, men ikke for koldt
Påklædning. Hvide stramme bukser der i virkelig stramme og en sort top

-----------------------------------------------------

Kitja stod lænt op af muren ude foran hospitalet. Hendes Hår hang ned om skuldrene og hendes hvide stramme bukser sad virkelig stramt om benene på hende.
Hun vidste ikke rigtig hvad hun lavede der, men hun var der åbenbart. Kitja kiggede rundt. Der var så mørkt, at man ikke kunne se ret meget, hvis man bare kiggede frem for sig.
Hun kunne ikke se så meget ihverfald.
Hun havde sin lille kat til at ligge ved foden af hende. Den sov, og var meget, meget lille. Kitja havde ingen steder at bo, så måtte derfor næsten tage katten med alle steder hen med mindre den var i en hule ude i skoven.
Kitja kiggede sig omrking, igen uden at få øje på nogen. Hendes ligblege hud kunne ses i mørket, for det var så hvidt, men så alligevel ikke.
Så hvidt var det heller ikke selvom hun var vampyr. Hendes hud var bare meget, meget, meget bleg. Hendes hænder sad på hofteren og hendes ben stod lige på jorden. Hun stod næsten som en statue.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? - Azreael Empty Sv: Hvad laver jeg her? - Azreael

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 14:33

Az kom stille gående i hans hvide tøj, han lidt løse hvide bukser, de fine hvide sko og den hvide løse skjorte der var åben ved den øverste knap.
Han gik stille hen ad bygningen mens han lod øjnene hvile på muren, han stoppede op da en ung pige kom til syne, han lagde hovedet en smule på skrå og så på hende, han sukkede og gik videre, det var tydeligt for en vampyr at se hvis en anden var vampyr, han smilede charmrende til hende og stoppede op "intet blod? eller intet sted at være?" spurgte han lige ud, som var det normalt at spørge om, hans veltrænede krop kunne ses da vinden blæste på hans skjorte og fik den til at sidde tæt.
han sukkede dybt og så rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? - Azreael Empty Sv: Hvad laver jeg her? - Azreael

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 15:41

Det gav et sæt i Kitja da der var en der talte til hende. Hun så op. "Nej, intet sted at være," sagde hun og så ige ned i jorden, men hurtigt op igen.
Hun betragtede ham let, og smilte skævt, men venligt. "Og vist helle ingen blod," sukkede hun. Hun rev hun lidt ned i den sorte top så den sad lidt mere nede over bukserne.
Derefter smilte hun igen. Kitja havde gættet at han var vampyr som hende selv, og hun storg lidt af det lyse hår om bag det ene øre.
Hun havde lyst til at spørge hvad han lavede der, men det vidste hun jo nok godt, for som de fleste andre vampyre gik han vel bare en tur, som han ikke kunne om dagen, da der jo ar sol.
Kitja betragtede ham igen kort og smilte stadig skævt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? - Azreael Empty Sv: Hvad laver jeg her? - Azreael

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 14:52

Han smilte let og gik blot tættere "surt show" sagde han og så ned på hende kat med et smil "sød kat" sagde han og havde faktisk ingen hæmninger, han spurgte bare hvis han ville spørge.
Han studerede hende en smule og så lidt efter hende lige ind i øjnene med hans mørke brune øjne, han smilte venligt og sukkede så.
"Sikken kedelig nat hva" sagde han med et smil og gik hen til muren og stille sig op af den som hun også gjorde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg her? - Azreael Empty Sv: Hvad laver jeg her? - Azreael

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum