Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
bloody school closure // Scream - privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
bloody school closure // Scream - privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
bloody school closure // Scream - privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
bloody school closure // Scream - privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
bloody school closure // Scream - privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
bloody school closure // Scream - privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
bloody school closure // Scream - privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
bloody school closure // Scream - privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
bloody school closure // Scream - privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
bloody school closure // Scream - privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

bloody school closure // Scream - privat//

Go down

bloody school closure // Scream - privat// Empty bloody school closure // Scream - privat//

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 0:01

Sted: high school
Tid: 20:00
Vejr: blæst og skyet (Udenfor)
Omgivelser: afgangs elever der skal have deres bevis
Udseende: http://www.ktimothy.com/American-Idol/wp-content/uploads/2009/03/adam-lambert.jpg

Azazel stod inde i mængden af personer der ventede at komme op i baren for at få noget at drikke, det var heldigvis sidste gang han så denne skole, han havde gået der i 3 år nu! og gad ikke mere, for der var ingen pæne personer efter Azazel's smag længere. Azazel nåede endelig op til baren og bestillede en drink og satte sig ved et bord tæt på baren, for han snakkede meget med ham der stod i baren, den aften. Han holdte udkig efter nogle piger om der var nogle af dem der var bare lidt lækre, Azazel fik øje på en, ikke for dullet ej heller grim, det ville være synd at sige, Hun var som hun skulle være, perfekte former og det hele.

" hey Aza hvad med hende" spurgte bartenderen og pejede kort på hende som Azazel kiggede på

" det er skam oss hende jeg kigger på" sagde han drillende og kiggede på bartenderen

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

bloody school closure // Scream - privat// Empty Sv: bloody school closure // Scream - privat//

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 0:09

kjolen : http://www.flirtcatalog.com/p-93074-chic-slashed-strapless-mini-dress.aspx

Scream lod blidt glasset glide over læberne i det hun tog en blid tår og så på det tomme glas og sagde"åårh se nu der, nu der slet ikke mere i mit dejlige glas vis i vil undskylde mig boys så vil jeg op og få lidt mere" hun grinte kært og lod blidt det lange smukke tyrkis blå hår blidt læggen ned af skuldrene foran og det smukke pjuskede sorte pande hår let være til siden så man kunne se de hav blå øjne der næsten var grønlige i det. hun havde perle hvide tænder, røde jordbær læber så vel som hendes jordbær farvede tunge der lod læberne kærtegnes af den. og hofterne svag blidt fra side til side graciøst ... mens hun lod elegant stiletterne klikke over gulvet og kom endelig op til baren og sagde"Mmmh hvad skal jeg mund vælge" hun så mod Azazel og smilede kært i det hun så tænktsomt op og lod blidt pegefingeren stryge hen af kinden på sig selv der var hvid dog smuk som en dukkes porcelæns ydre men knap så skrøbeligt og grumset i det.

Gæst
Gæst

bloody school closure // Scream - privat// Empty Sv: bloody school closure // Scream - privat//

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 0:20

Azazel kunne mærke nogen kiggede på ham og fjernede blikket fra hans drink og kiggede op, det var hende tøsen, som var omringet af drenge, hun måtte være populær.

" Azazel vågn op! en af de drenge er hendes kæreste" sagde han til sig selv, for hun var næsten for god til at være sand, men hun var i baren det var sikkert, det var ikke et af hans irriterende syner igen!.. Nu skulle Aza bare ikke komme og ødelægge det hele, som han plejer. Aza var Azazel's andet jeg, træls, voldig, og elsker blod og folk der lider af smerte, for at sige det var han psykopat. Azazel tog sig til hovedet, han var på vej, aza ville ud, men azazel tillød det ikke. ikke nu! denne aften skulle være perfekt, men det blev den sikkert ikke

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 0:27

Scream så på Azazel og sagde"Sååå hvad ville du sige der var det bedste bud her i baren du ser temmelig bekendt ud med disse drinks de servere???..." hun gav et smil fra sig let fra mundvigen i det hun rettede let på sn sorte kjole der havde det smukke tyrkis blå inden under som man kunne se fra revnerne i det sorte stof der var over det smukke tyrkis stof inden under... Scream bed sig let i underlæben i det hun satte sig til rette lettere elegant og lod finger spidserne køre over den blanke bar og sagde"Hmmm tænke tænke" hendes smukke øjne betragtede lidt Azazel ved siden af sig og smilede i ny og næ-

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 0:34

" der er mange gode" sagde Azazel med et blidt smil og prøvede at fokusere, hvilket var svært nåt Aza var på vej, hans lange hår sad løst ned over hans skuldre og hans lysegrønne øjne skinnede let i lyset der var der " hvis du skulle have en så skulle det være den der hedder Karijika" sagde Azazel med et let smil.

* Kom nu Azazel slip mig nu fri* lød en stemme i hans hoved, det var Aza der ville til syne, men Azaazel lod ham ikke kontrolere ham endnu engang, sidste gang gik det næsten galt. " ti nu stille" sagde han så stille kun han selv kunne høre det. Man kunne se på ham han havde det dårligt på grund af Aza, men han ville bare ikke! Azazel ville nyde denne eften som ham selv og ikke en eller anden psykopat

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 0:40

Hendes smil kom frem og hun tog sig let til maven med et lille fnis og holdte hånden for munden i det hun grinte sødt og så på ham og nikkede til ham og sagde"hmm?? karijika det lyder som min veninde kajika der er halv engel og aspara hende der er eftersøgt..." hun smilede kært og sagde"så tror jeg at jeg tager den der karijika.... ?" hun smilede da bartenderen begyndte at skænke op for hende og tog blidt om glasset og sagde"uuuh parably!" hun grinte og tog den blidt op og tørte den let af i det hun satte den i det smukke sorte forhår og sagde"Hih tropiske parablyer er så smukke og favrige syntes du ikke??" hun lukkede øjnene i det hun sendte ham dette søde smil. Hun bed sig let i underlæben før hun tog en blid tår og sagde"mmmmh du har ret de er helt vild go" hendes hår flagrede blidt i det der blev tændt let for airkondition.. hun grinte og sagde"så nu syntes de sikker her er for varmt ærgeligt jeg ville ikke ha noget i mod at se dig svede" hun blinkede til ham i det hun grinte lidt og så mod mængden af folk og så mod Azazel og sagde"mit navn er Scream og dit navn er???"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 0:50

Azazel smilte blidt da hun nævnte Kajika's navn " kender hende godt " sagde han og kiggede på hende med blide øjne, og så hende tage en lille tår af hendes drink, det så så yndefuldt ud, hun var ikke genert som sådan lige hvad Azazel kunne se på det ydre.

" jo de er meget smukke " sagde han og bed sig let i underlæben * lige som dig* tænkte han og smilte blidt til hende.

* KOM NU AZAZEL!!* skreg stemmen i hovedet på ham men han ignorede det fuldstendig, han snakkede bare vidre med hende " Sikke et smukt navn" sagde han og tog kort en tår af sin drink " mit navn er Azazel Angelblood" sagde han og nikkede kort af ren og skær høflighed. Hun var nu meget smuk ttil at være en første års elev, eller det var det Azazel troede hun var, hun lignede en på 17 eller 18 år ihvertfald, heller ikke mere

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 0:58

Hendes øjne glinsede let af den fugtige atmosfære der ej var fjernet i nu skønt de prøvede at fjerne den fugtende atmosfære så der ej var nogen der ville svede i deres smukke tøj. Hun smilede kært og kastede blidt håret bagud med håndryggen og rødmede let i det hun tog endnu en tår og vendte sig mod ham på barstolen og sagde"Dit navn er os smukt sååå må jeg kalde dig for Blood det syntes jeg nemlig der passer til dig, du har et eller andet mystisk over dig og jeg kan egenlig godt li det og seriøs! kender du kajika???" hun grinte og lod armen hvile blidt mod bar bordet og så på Aze mere drømmende i det halsbåndet blidt var synligt over hendes hals, sort smuk læder med en sølv dirmandt i men der stod ej intet navn på den mere andet end Scream.... ingen mester mere... hun så blidt på ham og sagde sødt"Blood er der noget galt du virker temmelig utilpas... skal vi smutte udenfor i den delige blæst... for at køle lidt af??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 1:11

Azazel nikkede " du må kalde mig hvad du lyster, bare ikke Aza" sagde han og bed sig let i underlæben i håb om hun ikke gentog det, for så ville det ske " ja jeg kender hende hun er en kammel kending" sagde Azazel med et blidt smil på læberne og lagde så mærke til hendes halsbånd * AZAZEL!! HUN ER SLAVE!! GÅR HENDE TIL DIN!!* Stemmen i hans hoved blem ved, men han lyttede ikke til den.

" det ville nu være skønt med noget luft, sagde han og kiggede sig rundt for at sikre sig at dem der var efter ham ikke var i nærheden ellers gik det galt. Azazael rejste sig let fra skolen og strøg hans hår væk fra hans øjne så han kunne se noget, Hans øjne var begyndt al lyse kraftigt op, endnu et tegn på at hvis der skete noget uventet kunne Aza komme på visit, han ville helst ikke vise hende Aza, for så gik det bare galt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 1:18

Hun nikkede let og tog ham blidt i hånden i det hun sagde"nu gør vi lige som tøser gør eller jeg er en tøs men er du ikke, men vi holder lige i hånd igennem mængden ellers ender vi med at blive væk fra hinanden blood" hun smilede kært til ham med hovedet let seende over skuldren og dette smukke skær i øjnene i det hendes halsbånds smukke sølv dirmant blidt lod sig slå mod den blide hud og man kunne så se på det at hendes hud ikke var så skrøbelig men dog så den ud til at være blød og dejlig. hun trak ham blidt med udenfor og sagde"sådan" hun strøg sig let over panden med en hurtig håndbevægelse i det hun gik lidt ned i knæ og sagde"pyyyha da" hun grinte let og så på Blood i det hun sagde"hmm" hun lod hånden hvile under hagen i det hun sagde"så??... hvorfor må man ikke kalde dig.. az... jeg mener det der du sagde??" hun rettet blidt på den sorte lårkorte kjole i det den var ved at løfte sig let over hendes bagdel og vise hendes smukke lingeri undertøj. hun rødmede og rettet i det han ikke var opmærksom ... og smilede uskyldigt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 1:26

Azazel bed sig let i underlæben idet hun tog ham i hånden og hev ham med uden for " det hjalp da lidt" sagde han og kiggede på hende og ladge mærke til hendes kjole var ved at glide op over hendes bagdel, hviliket azazel da ikke ville have noget imod, men der måtte være grænser.

" well det vil du helst ikke finde ud af" sagde han og kiggede rund omkring sig, han kunne føle der var noget der snart ville gå galt og det var med ham, det skete. De 3 personer deer havde været efter ham kom gående over mod ham og så truende ud " HEY AZA!!!" råbte de, men azazel prøvede at lade være med at lytte, men Aza lyttede og fik derfor Azazel til at falde ttil jorden, han lagde stille i et lille stykke tid, Hans øjne lyste som sldrig før, det gav et grønligt skær i hans nu sorte hår, før var det hvidt, men det havde skiftet, efter de havde kandt aza.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 1:32

Scream så på ham og sagde"BLOOD!!" hun så mod fyrene temmelig vredt i det hun sagde"skrid her fra dette er en lukket fest de herre jeg vil nødig være ubehagelig men i startede og som man siger damerne først så lad mig lægge ud med nogen ES i ærmet" hun grinte lidt i det der kom skygger rundt op af væggene og hun mærkede hvordan der kom mere blæst og mørke... nogen underlige alien ligende dyr eller nærmere dæmon hunde kom ud fra skyggerne død! LEVDENDE... De knurrede af de ny ankommende og Scream så på de 3 mænd alvorligt og sagde"Skrid" hun så mod Blood igen og kom ved et uheld til at sige i sin siddende knæ stilling ved hans side"aza er du okay....." hun tog sig for munden og skyggerne forsvandt i det hun rødmede og tænkte*UPS!*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 1:40

Aza smilte koldt og kynisk til de 3 mænd " Eij altså har jeres mor ikke lært jer manere!" sagde han og forsvandt lige pludseligt og dukkede op bag en af mændene " Hovsa" sagde han og stak en hånd igennem ryggen på ham. Han kiggede over på Scream " har aldrig haft det bedre!" sagde han oggrinte ondskabsfuldt " Hvem er den næste?" sagde han og skubbede til mændene så de faldt ned på jorden

" ooorv det var træls,, Lær at stå for du kan gå!" sagde han og gik let og elegant over dem ogg over til Scream, " vare rolig, dig gør jeg ikke noget" sagde han og smilte idet han kyssede hende på kinden og kiggede over påå de 2 mænd der stadig var i live. " Hvad skal vi gøre ved dem syns du?!" sagde han idet han så skyggerne forme sig som hunde

" De er vel nok smukke de små kære" sagde han og kiggede på de skygge hunde hun havde skabt som knurrede af de 2 mænd

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 1:44

Hun tog sig let til kinden i det hun blidt tørte det væk og sagde"hmmm det ved jeg ikke men pas på hvem du udbreder din kærlighed til eller dine sensuelle kys du kunne ende som hunde mad en dag" hun smilede lidt og ville ikke være så let at forfør som de andre hun var jo trosandt en slave så de skulle skam heller ikke være lette at forfør... hun så på dem og knipsede med fingerne elegant i det hundene slikkede sig om deres mund og sprang på hver deres fyr og åd dem råt i det hun smilede og sagde"ja de er virkelig smukke og sultene.... det er en af mine evner jeg kan tilkalde dem når jeg vil" hun grinte lidt i det hun betragtede ham og sagde lettere nervøst"Blood.... hva er der egenlig med dig du er helt forandret" hun lod skyggerne forsvinde da der ikke var mere lig tilbage og så på ham uskyldigt efter svar

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 2:24

Aza tog sig til panden i det hun sagde Blood "mhm" hans hår var atter hvidt og hans øjne lyste ikke mere " Scream! er du okay?" spurgte han bekymret, for han vidste godt hvad der var sket, Aza havde lavet revace igen, men plejede ikke lave så tydelige spor. Måske var det fordi han skulle blærer sig over for hende. Bare han ikke hanvde rørt hende ligesom han gjorde ved Twam, men det var dengang.

Azazel kunne se at folk var begyndt at samle sig sammen inde i salen, det var sikkert for at få deres diplom og deres karakterer, men Azazel kunne ikke gå der ind, han var jo indsmurt i blod, fra top til tå. Han kunne sikkert gody gå ind, men komme ud var nok et større problem, folk ville tro han var morder, hvilket var sket så tit, efter ssom Aza myrdede folk som Azazel ikke brød sig om.

" Har du mødt. du ved" spurgte han forsigtigt, og håbede på hun ikke nævnte navnet. Han kiggede på hende med et nervøst blik og et forsigtigt smil.

// Smutter i seng.. er mega træt//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 2:30

Hun nikkede bestemt i det hun grinte let og sagde"ja jeg er okay hvad med dig blood er du os helt okay du virkede temmelig... anderledes er der noget galt en anden side du har som du ikke kan styre eller???. Scream rødmede og sagde med fingeren foran hans mund"årh... jamen øhm så blood.... rolig jeg har intet i mod vis du har to sider han var faktisk temmelig sjov og atraktiv" hun rødmede og blinkede let til ham i det hun prøvede at gemme sin rødmen og tog ham blidt i hånden og begyndte at tag hans tøj af og sagde"bare rolig jeg ordner det her problem klæ dig af så kommer jeg strakt dog ikke dit.... dit undertøj jeg tror næppe det er blodigt" hun grinte i det hun løb ud for at få fat i noget nyt og fandt det hurtigt i en butik med sin superfart og var tilbage med det og sagde"Her"

//Ok^^//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 16:59

Azazel bed sig let i underlæben inden han fik sagt noget om hans anden side, havde hun lagt sin finger på hans læber.

" syntes du han er atraktiv!?"spurgte Azazel lidt forbløffet efter hun havde fjernet hans finger fra hans mund. Azazel rødmede lidt da hun begyndte at klæde ham af, men var sådan set lidt ligeglad med hvad hun gjorde, for hun skulle ihvertfald ikkke gå en rundte om hans seng. Mens hun gik efter noget andet tøj han have på stod han bare i sine boxershorts ude foran hallen hvor det hele foregik. efter lidt tid kom hun tilbage med noget helt nyt tøj til ham. Det var okay fedt, ingen tvivl om hun havde smag den tøs.

" Tak " sagde han lidt stille og rødmede let idet hun kom tilbage, det vara ikke lige dette han havde regnet med hun skulle se, ikke sådan

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 13:10

hendes smil kom frem og hun rødmede i det hun let strøg ham over håret og vendte så ryggen til ham og sagde"du kan bare klæde om nu jeg lover ikke at kigge og hehe ja egenlig han var temmelig spændende dog var han os mere eller mindre vild men det kan altid tæmmes i en seng" hun tog sig blidt til kinden i det hun rødmede igen blot endnu mere end før og bed sig så i pegefingeren og sagde"mmmh hmm?? øøøhmmm" hun kiggede lidt i smug om mod ham i det hun stod der elegant og stod med bene krydset let mens hun så i smug over skuldren og sagde"din krop den er virkelig.... altså trænet og sådan" hun viklede noget hår om pegefingeren i lange cirklende bevægelser mens hun nynnede lidt en melodi og rettet let på den smukke sorte kjole.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 13:27

Azazel grinte sagte og nikkede " Spændene? Hah " han begyndte stille at tage ddet tøj på som hun havde hentet til ham. Han tænkte ikke over at hun kunne finde på at kigge selv om hun sagde hun ikke ville, men Azazel var også fuldkommen ligeglad, Azazel var ikke genert. Efter han havde taget tøjet på stillede han sig tæt på hende " skal vi gå ind eller viil du hellere være her ude?" spurgte han stille og kiggede på hende. Hun var meget køn i Azazels øjne, men og hun var det værd vidste han ikke

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 13:39

Hun rørte blidt en af sine hårspidser mens hun ventede i det hun mærkede han var tæt på hende vendte hun sig graciøst om og rødmede let over de blege kinder, med et let smil over de røde smukke fyldige læber der satte ekstra kontrast til den hvide porcelæns farvede hud, sagde hun med blide toner"Ja lad os gå indenfor og vis du vil kan vi gå en tur bagefter? et eller andet sted hen her i Di morga?" hun kiggede på ham med dette glædens blik mens hun begyndte at ændre retning mod salen hvor alle de andre var inde, hun åbnede døren og så lidt til hver side i det hun blidt tog Azazel i hånden igen og tog ham blidt med igennem mændgen af folk indtil... *arh!* en eller anden skubbede til hende ved et uheld da han ville gå bagud så Scream fik overbalance og snublede, hun faldt mod jorden og af ren refleks holdte hun stadig Azazel i hånden, så endten ville Azazel falde over hende eller os ville han holde hende oprejsende næsten faldende mod gulvet...

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum