Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Why here??-Vincent=privat emne??
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Why here??-Vincent=privat emne??
Omgivelser: Ingen sådan lige nu??
Sted: Alées gyder
Tid: Sen aften
Vejr: Ikke en eneste solstråle, og mørket er overalt.
Dato:??
Mørket var ved at falde, på og ikke en eneste solstråle, er fremme. Alt er mørkt, dystert, men også enormt smukt, hvis man så sådan på det. Men stadig var det bare sådan, at mørket ikke var uhyggeligt, hvis man så på det lige som Dream gjorde. Nej, hun så på det som om at det var noget af det smukkeste som der nu fandtes. Men hun kunne nu også på en måde bedre lide mørket end lyset, selvom hun var en af de lyseste væsner som der nu fandtes. Ja, dog kun hun godt lide lyset, men mørket talte på en måde til hende. Og det gjorde at hun elskede mørket. Men ja, lige nu stod hun midt inde i den mørke gyde, omgivet af de høje, klamme vægge, som der var lettere fugtigt. Meget fugtigt endda. Hvis man kørte en hånd hen over den, ville man få en våd hånd. Men nok om det. Dream stod der let og uskyldig, men stadig kunne man godt se at hun ikke var som alle andre Aspara´er. Hun var klædt i lyse stramme jeans, sorte coverse, og en sort hætte trøje, hvor der bag på, stod. `Save me, from the world´ Skriften var lettere skrå, og farven, blod rød. Hendes brune hår var sat op i en lidt sjusket knold, (Billedet). Men hedes øjne var noget helt for sig selv, de var nemlig helt baby blå g skinnede let når måne lyset ramte dem. Helt speciale på sin egen måde, og der var igen andre der havde.
Sted: Alées gyder
Tid: Sen aften
Vejr: Ikke en eneste solstråle, og mørket er overalt.
Dato:??
Mørket var ved at falde, på og ikke en eneste solstråle, er fremme. Alt er mørkt, dystert, men også enormt smukt, hvis man så sådan på det. Men stadig var det bare sådan, at mørket ikke var uhyggeligt, hvis man så på det lige som Dream gjorde. Nej, hun så på det som om at det var noget af det smukkeste som der nu fandtes. Men hun kunne nu også på en måde bedre lide mørket end lyset, selvom hun var en af de lyseste væsner som der nu fandtes. Ja, dog kun hun godt lide lyset, men mørket talte på en måde til hende. Og det gjorde at hun elskede mørket. Men ja, lige nu stod hun midt inde i den mørke gyde, omgivet af de høje, klamme vægge, som der var lettere fugtigt. Meget fugtigt endda. Hvis man kørte en hånd hen over den, ville man få en våd hånd. Men nok om det. Dream stod der let og uskyldig, men stadig kunne man godt se at hun ikke var som alle andre Aspara´er. Hun var klædt i lyse stramme jeans, sorte coverse, og en sort hætte trøje, hvor der bag på, stod. `Save me, from the world´ Skriften var lettere skrå, og farven, blod rød. Hendes brune hår var sat op i en lidt sjusket knold, (Billedet). Men hedes øjne var noget helt for sig selv, de var nemlig helt baby blå g skinnede let når måne lyset ramte dem. Helt speciale på sin egen måde, og der var igen andre der havde.
Gæst- Gæst
Sv: Why here??-Vincent=privat emne??
Mørket gemte på mange ting, og omgivelser, skygger, lugte og også på en person iført en lang, rødblod kappe lidt laset, som hans sorte bukser af det laset stof. Vincent var på vej. Slentrende rudnt i mørkets veje endte han midt foran en gyde, hvor lugten af en person viste sig for hans næse, og han bevægede sig lydløste hen mod hende med tunge, lette skridt. Hans kulsorte hår hang løst ned i siderne ved øjnene hårtotter kunne ses lidt flagrende mens han gik, huden skimtede kort i mørket, øjnenes farve var den samme røde narturlige farve som den altid havde været. Huden var bleg,lys, køllig, tydelig..Han så pigen for ham hans øjne faldt nemlig på hende.*Hvad laver hun så her...Ude så sent...Uden vide om der lurer nogen i hvert hjørne..*tænkte han stille* De kolde pupiller trak sig ikke sammen kun en smule, Han stod hun lige foran hende"Jaså man møder jo nogle nye mennesker, arter hver dag.."lød det fra hans mund kold, kvaltende det var hans stemme kort fortalt.Vincent havde for læmgst bemærket at han stod inde i gyderne eller ved gyderne..Lugten fra det var yderst meget tydeligt
Gæst- Gæst
Det gav et sæt i Dream, da der lige pludselig stod en foran hende. "Shit! Du gjorde mig forskrækket" mumlede hun let før hun slog hendes blik op mod ham.
Han lignede ikke et menneske, nej.. Det var han heller ikke, men hvad var han så.. Til sidst kkom svaret til hende;...vampyr... Det måtte han være siden man kunne se hans skarpe tænder, hvis man så efter. Hun kiggede på ham, "Lige i mine ord" sagde hun mumlede, og betragtede ham let. Hendes smil var ikke lige frem fremme. Nej derimod, var der ikke et smil, nej hun skulle lige vide, om det var et passende tids pukt at smile, på. Nej det burde det ikke være nej tverdigmod.
Hun betragtede ham let, "Hvem er du??" spurgte hun let, og rødmede svagt og let i kinderne. Hvorfor hun gjorde deet anede hun ikke... Nej, det vidste hun virkelig ikke. Hun bed sig let og uskyldigt i underlæben. "Jeg er Dream, bare så du ikke skal til at spørge om hvem jeg er, og så blablabla" mumlede hun let, og kiggede betragtede på ham. Hvem var denne `unge´ vampyr. Man kunne mærke, fugten fra de store kolde mure, og rotterne, som der kravlede rundt, nede i kloarkerne. Hun kiggede kort rundt, før hendes blik igen førte hen mod ham. Hvorfor skulle hendes blik også hele tiden venne, mod ham?? Ja det anede hun ikke måske fordi hun ikke vidste om han var farlig eller ikke?? men det kunne hun jo heller vide om han havde tænkt sig at overfalde, hende. Eller om han var velig nok, eller hvad man nu kunne kalde det.
Han lignede ikke et menneske, nej.. Det var han heller ikke, men hvad var han så.. Til sidst kkom svaret til hende;...vampyr... Det måtte han være siden man kunne se hans skarpe tænder, hvis man så efter. Hun kiggede på ham, "Lige i mine ord" sagde hun mumlede, og betragtede ham let. Hendes smil var ikke lige frem fremme. Nej derimod, var der ikke et smil, nej hun skulle lige vide, om det var et passende tids pukt at smile, på. Nej det burde det ikke være nej tverdigmod.
Hun betragtede ham let, "Hvem er du??" spurgte hun let, og rødmede svagt og let i kinderne. Hvorfor hun gjorde deet anede hun ikke... Nej, det vidste hun virkelig ikke. Hun bed sig let og uskyldigt i underlæben. "Jeg er Dream, bare så du ikke skal til at spørge om hvem jeg er, og så blablabla" mumlede hun let, og kiggede betragtede på ham. Hvem var denne `unge´ vampyr. Man kunne mærke, fugten fra de store kolde mure, og rotterne, som der kravlede rundt, nede i kloarkerne. Hun kiggede kort rundt, før hendes blik igen førte hen mod ham. Hvorfor skulle hendes blik også hele tiden venne, mod ham?? Ja det anede hun ikke måske fordi hun ikke vidste om han var farlig eller ikke?? men det kunne hun jo heller vide om han havde tænkt sig at overfalde, hende. Eller om han var velig nok, eller hvad man nu kunne kalde det.
Gæst- Gæst
En langsom bevægelse med begge hænder blev vidst og han greb fat i den rotte der kravlede forbi hans fødder med en hurtig bevægelse, hans pupiller gløede og gløden efter lidt forsvandt igen. Han vendte blikket mod hende lidt, og første rotten op mod hende"Rotter jeg hader rotter...Og tillad mig at præsentere mig selv mti navn er Vincent Valentine en ære at møde dem Mrs.Dream"sagde han fornemt og bukkede forover lidt mens han bagefter rettede hans ranglet, kridthvide ryg, hud op og så på hende hans blik mod hendes det kolde med hendes venlige et..han sagde ikke mer men tænkte meget*hvad laver hun her, hvem e rhun, og hvorfor kigger hun på mig..*tænkte han inden i hans hoved det gav ham ikke hovedpine og gjorde ikke noget ved hans opførsel så første han den rotte han havde grebet fat om i ahsn greb op foran hans blodrøde øjne"Javel ja en rotte af mus arten du genere mig dø.."sagde han og prikkede hul på rottens bryst mens han lod den falde tyst ned til jorden foran dem"Hvad er du for et væsen..Din lugt afsørede dig for mig, du et væsen jeg kan lugte tydeligt fra en hvis afstand.."sagde han stille tungt, lidt kvaltende men ellers meget normalt, gyderne de var i var meget smukke,vægge spejlede sig ikke i hinanden, men glimtede lidt ikke meget. Vægge var kolde som hans hud, og bare som ham..Men når der var andre i nærheden af ham var han lidt kold sommetider mere kold..Vincent så hendes rødmen han troede det var på grund af feber og skulle lige til at spørger om hun var ok, men holdte det skjult væk fra hans mundvige
Gæst- Gæst
Dream, knyttede let hendes hænder, til knytnæver, da han tog den forsvarsløse rotte op. Hun var ikke selv bange for rotter, men hun syndes der imod, at de var temlig kære. " Det er også en ære at møde dem, mr. Valentine" mumlede hun let, før hun let bed sig i underlæben. Hun kiggede kort ned i jorden. "Dine tanker flyver rundt inde i dit hoved, men jeg ved ikke hvad du tænker" mumlede hun let, og kiggede kort op igen. Hun kunne mærke hvordan hans tanker, fløj rundt, i hovedet på ham. Hun kiggede igen op. "du ved godt at man ikke dræber, fordi man ikke bryder sig om væsnet ikke??" sagde hun let, og bed sig i underlæben, ved at se den svage lille døde rotte ligge i rendestenen. Men da han spurgte hvilken race hun var, slog dte hende. En vampyr, kunne jo generalt luggte Aspara´er, fordi det var noget af det de nød mesr at drikke. Men det var vidst også noget, med at deres blod var renere. "Jeg er en Aspara" mumlede hun let, før hun let, bed fat om hendes underlæbe. "Men jeg kan se at du er en vampyr, siden man kan se dine tænder" sagde hun let, og kiggede op på ham. Hun kom til at bide lidt for hårdt i hendes underlæbe, men ignorede det kort før hun let slap hendes underlæbe igen. Hun så sig kort omkring, "Mr. Valentine, vil de med et mere passende sted i gyderne, istedet, for at vi står her, ved denne døde rotte" mumlede hun let, før hun let strøg en af de lysebrune hår totter væk. Hendes spænde, elastik ting, sprang og nu kunne man se hendes smukke elegante lysebrune hår.
Gæst- Gæst
Rottens lugt kunne lugtes flere steder fra i gyden, og lugten var meget stærk ved andre folk udvoer ham han bed ikke på lugten, den gjorde intet ved ham.Vincent nikkede lidt til det spørgsmål hun havde stillet om at tage et mere passende sted heen, så han nikkede og synes det var en meget god idé. Og tænk nu ikke på den rotte dens liv er forbi den var i vejen for min vej..Jeg nyder at se blod ligemeget om det vampyr, aspara,engle, dæmoner, rotter, fugle dyr det gør ingen forskel.Hr Valentine passer mig fint jeg har ikke et kaldenavn de fleste kalder mig bare det de finder passende til mig."sagde han i en normal tone til hende og svang kappen lidt hen over begge skulder mens han gik lidt foran hende. Men kiggede sig tilbage på hende for at være sikker på hun var med"Kommer du.."spurgte han stille tonen var ændret til en lidt dyb, stadig havde han den kvaltende stemme som røg ud af mundvigene på ham.Gyden rettere sagt også gyderne var meget smukke på denne aften, himlen også klar og meget smuk at kigge på, hvis man da havde tid til det.Vincent kiggede og lugtede lidt fra hende, hendes lugt den kunne han lugte"Aspare jaså..Det længe siden jeg har mødt sådan en eller det nu første gang jeg møder en men jeg sætter ikke tænderne i dig..Kun i dem der kommer mig på tværs ind på livet eller min vej"sagde han alvorligt og med et glødende koldt blik
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Emne emne emne!! (Mor til salg på eBay! xD)
» I AM Back. og lede efter emne totur emne er også mere ende velkomen
» emne en eller anden? :)..... måske emne med mig? jeg stener for sygt! :D
» Topic? emne? Søger en at emne med eller nogen x'3
» Emne WANTED(Søger emne partner >.<)
» I AM Back. og lede efter emne totur emne er også mere ende velkomen
» emne en eller anden? :)..... måske emne med mig? jeg stener for sygt! :D
» Topic? emne? Søger en at emne med eller nogen x'3
» Emne WANTED(Søger emne partner >.<)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum