Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Tiden er på vores side nu-Cheshire
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Tiden er på vores side nu-Cheshire
T:Aften ca
O:Dråber, himlen, et springvand der står i midten af hele parken, træer, to sandkasser de små børn, bænke,
stole, borde, og lidt blade
V:Regn det skyller ned over hele stedet
S:Parken
D:7/7 ?
der væltede ned over hende, og ned i vandet på springvandet, så vendte hun blikket og kroppen lidt hen mod vandet
der var i springvandet mens hun smillede kort, vandet var koldt, og det at det regnede gjorde det bare endnu mere koldt
Julia frøs ikke det gjorde hun så sjældent hun gjorde en let bevægelse med den ene hånd forbi vandet
med fingerspidserne det var dejligt at røre ved. Så kiggede hun op på himlen mens vandet skyllede ned på
hendes ansigt hun lukkede øjnene kort for at nye vandet mod hende, mens hun tænkte lidt.
O:Dråber, himlen, et springvand der står i midten af hele parken, træer, to sandkasser de små børn, bænke,
stole, borde, og lidt blade
V:Regn det skyller ned over hele stedet
S:Parken
D:7/7 ?
der væltede ned over hende, og ned i vandet på springvandet, så vendte hun blikket og kroppen lidt hen mod vandet
der var i springvandet mens hun smillede kort, vandet var koldt, og det at det regnede gjorde det bare endnu mere koldt
Julia frøs ikke det gjorde hun så sjældent hun gjorde en let bevægelse med den ene hånd forbi vandet
med fingerspidserne det var dejligt at røre ved. Så kiggede hun op på himlen mens vandet skyllede ned på
hendes ansigt hun lukkede øjnene kort for at nye vandet mod hende, mens hun tænkte lidt.
Gæst- Gæst
Sv: Tiden er på vores side nu-Cheshire
Chez kom gående han havde ikke fået noget at spise i lang tid og derfor havde han ondt i hans tænder. Vampyr tænderne voksede når han var sulten, det var ret irreterene. Han så en pige side ved et spring vand og hendes duft ramte ham *en anden vampyr?* tænkte han og studerede hende. "godaften" sagde Chez og løftede hånden i en hilsen.
Gæst- Gæst
Julia vendede sig mod ham med et lille smil fra sig hun lugtede lidt ud til ham"hmm en vampyr i mit selskab sid venligst ned"sagde hun med et smil og så ham løfte hånden hun trykkede den lidt venligt"Hyggeligt at møde dem mit navn er Julia fuldenavn Julia Stone, hvad laver en vampyr som dig herude i regnens slud"spurgte hun med hovedet på skrå
og en bevægelse med vandet i springvandet
og en bevægelse med vandet i springvandet
Gæst- Gæst
"Julia" gentog han for at kode det ind i hans hukomelse. "Cheshire her men bare kald mig Chez" sagde Chez og forventede hun ville grine. Cheshire var navnet på katten fra Alice i eventyrland og det grinte mange af. Han satte sig ned ved siden af hende "Jeg gik en tur jeg er træt af at være inden for hva med dig? " spurte Chez og kiggede på hende. Han studerede hende , det var en vane han havde . han studerede folk for alle var jo forskællige
Gæst- Gæst
Julia smillede venligt til ham mens hun slet ikke grinede men nikkede lidt"det et meget smukt navn det minder lidt om den kat fra den der film , men det ligemeget ok jeg vil kalde dig Chez så du finder bare et navn at kalde mig, ellers kan du bare kalde mig Julia"sagde hun og nikkede lidt mens hun rørte ved vandet og nød regnen skylle over dem"Jeg ved det enlig ikke jeg hørte regnen udenfor og tænkte at jeg ville gå mig en tur, og så mødte jeg jo dig"sagde hun venligt
Gæst- Gæst
"Jeg kan godt lide regnen," mumlede Chez bare og kiggede på dråberne, som ramte jorden. Han så ud til at ha været ude i regnen, i lang tid. For han var gennemblødt fra top til tå. "jeg kalder dig bare Julia det er et pænt navn , og nej mit navn for de fleste folk til at grine men en af mine evner er også teleporti " fortalte han og smilte venligt til Julia han gabte og man kunne swe hans hugtænder som var blevet okay store det var et tydligt tegn på han var sulten.
Gæst- Gæst
Julia kiggede på ham mens hun rykkede lidt væk"du har vel ikke planer om at sætte tænderne i mig vel"spurgte hun undren og lidt med en bange anelse, men det avr tydeligt han var sulften"det vigtigt at holde styr på at få noget blod at drikke og mange tak dit navn er også smukt"sagde hun og nikkede lidt til ham, regnen styrtede bare mer og mer ned over dem og Julia elskede kulden fra det"jeg kan også godt lig regn det dejlig koldt"sagde hun med et lille smil
Gæst- Gæst
"nej nej rolig nu jeg er ikke så sulten at jeg vil angribe en af min egen race" sagde Chez ærligt men en rolig stemme. Chez havde helt glemt at holde styr på hvornår han ssidst havde drukket. Måske var det en måned siden? han rystede på hovedet da han ikke kunne huske det. Regnen styrtede endnu mere ned og Chez kiggede op i himlen hvor regnen dalede ned. "men hvad jeg bedst kan lide er en kold nat ved søen" sagde han og smilte ved tanken.
Gæst- Gæst
Julia s røde glødende blik vendte sig mod ham og hun rykkede tilbage der hvor hun havde siddet i starten"hmm jeg tror vi kan gå på jagt efter nogle sjæleløse mennesker, hvis du har brug fir blod, jeg blev lettet du virker heller ikke til at være en der angriber en af sin egen art, og regnen elsker jeg men at ligge under is, og sne ville også være meget godt"sagde hun smillende til ham, hun havde set hans smil så hun ville gengælde det"At sove ved søen"sagde hun og vidste ikke om hun havde lov til at læse hans tanker
Gæst- Gæst
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont