Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
én som ikk ka' skate? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
én som ikk ka' skate? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
én som ikk ka' skate? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
én som ikk ka' skate? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
én som ikk ka' skate? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
én som ikk ka' skate? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
én som ikk ka' skate? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
én som ikk ka' skate? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
én som ikk ka' skate? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
én som ikk ka' skate? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

én som ikk ka' skate?

Go down

én som ikk ka' skate? Empty én som ikk ka' skate?

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 10:07

Tid:: Irl
Vejr:: dejligt solskin :DD
Omgående:: Dem der nu er O.o
Sted:: sKaterparken??

Kile sad nede omkring skate parken.
Han sad på det ny indkøbte skateboard, og så på folk der glidede forbi.
"Suk..." mumlede han med et smil. Han kunne ikke selv skate, og var ret ked ad det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

én som ikk ka' skate? Empty Sv: én som ikk ka' skate?

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 10:52

Night kom gående.. Han var i en park, hvor folk skatede ud over en, kendte han den dreng? eller var det bare ham? Han gik over til ham "hey" sagde han og smilte ti ham. Han så helt lodt ud det var ret så syndt, emn måske kunne han hjælpe? Han kiggede og så hans nye board "hvorfor skater du ikek?" spurgte han og undrede sig lidt. Kunne han ikek finde ud af det? eller ´holdte han en pause? Han så ikke ud til at svede så han holdte nok ikke en pause.

///hey Kile XD Du skal huske til næste gang alt lave /// //// og skrive inde i dem PRivat , hvis det kun er en du skriver med der inde og åbent, hvis det er for alle.
Men hvis det kun er for en skal du skrive personens navn XD husk det til næste gang du laver et emne ellers begynder alle og skrive XD///

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

én som ikk ka' skate? Empty Sv: én som ikk ka' skate?

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 14:11

//Lol, srry Night, skal liiiige ha' styr på det hele O.o//

"Hm...?" Kile så op, og smilte et blændende smil.
"Jeg kan ikke, har aldrig prøvet det før..." Kile sukkede kunstfærdigt, og slog hovedet tilbage, for at kigge på vedkommende.
Han følte sin hals snappe så snart han fik øje på hans øjne.
Et eller andet, nok hans natur, advarede ham næsten altid om folk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

én som ikk ka' skate? Empty Sv: én som ikk ka' skate?

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 17:31

Night kiggede på ham og smilte stille imens han nikkede "så er det da lidt dumt at købe et?, er det ikke?" sagde han lidt spørgende og smilte ned til ham. Han kiggede rundt og så, hvopr mange der begyndte at være her., "hvorfor spørger du så ikke nogle af dem der er her de er jo vildt gode?" Night smilte og kiggede på ham og nogle af de andre drenge der så ud til at vide, hvad de lavede. Drengen var ret så sød og rar. "Jeg er Night forresten" smilte han venlgit og rakte hånden ud tul ham da han præsenterede sig selv "og du er?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

én som ikk ka' skate? Empty Sv: én som ikk ka' skate?

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 18:02

Kile. Han lod kort som om han bukkede dybt, med et mindre smørret grin.
"Jeg har købt det fordi at det lokkede mig fra butiks vinduet... Og jeg spørger ikke andre, fordi jeg ikke orker at lære... jeg hader det... Nåh ja, og der er ingen her der tager imod nybegyndere..."
gab smilte forklarende, med et halvvenligt katte smil.
Han stolede ikke på folk han ikke kendte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

én som ikk ka' skate? Empty Sv: én som ikk ka' skate?

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 19:33

Der kom stille et sødt grin fra Night "hvordan kunne se logge dig til at købe et?" spurgte han så og smilte sødt til ham. "kender det godt, hader det også. Det er vild irreterende når folk belære andre" sagde han og sukkede lidt.
Stille rykkede han blikket over på Kile igen og smilte sødt "men sorry jeg kan heller ikke hjælpe, for kan ikke skate, kan kun pakour" Et lille smil kom igen frem, men det blev hurtigt til et stort smil og et lille nuttet grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

én som ikk ka' skate? Empty Sv: én som ikk ka' skate?

Indlæg af Gæst Tors 15 Jul 2010 - 16:58

"Parkour...? Nååååh.... jeg har ingen intentioner om at lære sådan noget..." Han smilte, forsigtigt, og lettere stramtandet.
Hvad kunne man sige til det, han kendte jo ikke ligefrem vedkommende.
"Det er for svært..."
Han lod sin lang lemmede arm glide skarpt i gennem luften, for på en måde at vise han ikke var den mest udholdende person.
Den syntes at efterlade et mat gyldent skær.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

én som ikk ka' skate? Empty Sv: én som ikk ka' skate?

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 15:20

Night grinte sødt til ham og smilte stort "ja... men når man kan det er det let nok" sagde han og smilte mere selvom det var svært at tro at man kunne smilte mere end han allerede gjorde før. Han kiggede stilel på ham, mern vidste ikke, hvad han skulle sige lige nu da han ikek selv var særlig underholdende nogle gange, mens andre gangfe var han meget underholdende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

én som ikk ka' skate? Empty Sv: én som ikk ka' skate?

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 15:27

"Pft... men indlærings perioden er for lang..." Grinte Kile smilende, og så lidt på ham.
"Desværre, så kan jeg ikke lige frem prale af at kende til det... jeg giver altid op, før eller senere..." grinede han, og slog let med hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

én som ikk ka' skate? Empty Sv: én som ikk ka' skate?

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 15:29

Night kiggede på ham og grinte lidt "hehe det er da ikke godt så lærer man det jo aldrig" sagde han og smitle. "men jehg kan ikke sige at jeg ikke selv har gjordt det nogle gange" haqn kiggede væk på en sjov måde og kiggede så hurtigt tilbage og smilte igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

én som ikk ka' skate? Empty Sv: én som ikk ka' skate?

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 15:31

"Sådan er det bare, og sådan forbliver det..." han grinte lidt.
Hvilket dumt ordsprog?
"Men en dag kommer jeg nok til at gøre det... som med min guitar..." han grinte lidt, og hans hånd spjættede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

én som ikk ka' skate? Empty Sv: én som ikk ka' skate?

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 15:38

"kan du spille på guitar?" spurgte han nysgerrigt da han elskede musik, men ikke kunne spille på noget. Det eneste musik agtigt han kunne var at synge og det var jo også fint syndes han. Night smilte satilel "jeg elsker musik" sagde han og smilte til Kile.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

én som ikk ka' skate? Empty Sv: én som ikk ka' skate?

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 15:41

"Jeg kan spille på guitar, bas, banjo og Ukulele... strenginstrumenter fascinerer mig..."
Han smilte stort til Night, og grinede.
"Det lød godt nok nørdet eller noget... Men jeg elsker også musik..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

én som ikk ka' skate? Empty Sv: én som ikk ka' skate?

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 15:44

Night så fasineret på ham og smitle så stort da han sagde det med musik "hey... det er en god måde at være nørdet på" sagde han drillende og bestemt imens han pegede på ham på en underlig og sjov måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

én som ikk ka' skate? Empty Sv: én som ikk ka' skate?

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 15:47

"Jae..." han grinte, og slo et smæld med tungen.
"Det kan man vel sige? Eller også er det bare komplet fjollet..."
Han smilte stort, og nikkede. "På mange måder er nørdethed en god ting!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

én som ikk ka' skate? Empty Sv: én som ikk ka' skate?

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 15:52

Night grinte lidt og nikkede stille.
"ja, men det kommer jo an på, hvad man er til og spdan det kan jo godt være at andre ikke syndes at det er en god ting poå mange måder" sagde ahn og nikkede på en slags klog måde til det han sagde for bare at se lidt ud, som ok han fattede det han selv sagde for han var ikke sikker på at han faktisk ghjode,.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

én som ikk ka' skate? Empty Sv: én som ikk ka' skate?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum