Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Et glemt sted, - Tarathiel. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Et glemt sted, - Tarathiel. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Et glemt sted, - Tarathiel. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Et glemt sted, - Tarathiel. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Et glemt sted, - Tarathiel. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Et glemt sted, - Tarathiel. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Et glemt sted, - Tarathiel. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Et glemt sted, - Tarathiel. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Et glemt sted, - Tarathiel. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Et glemt sted, - Tarathiel. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Et glemt sted, - Tarathiel.

Go down

Et glemt sted, - Tarathiel. Empty Et glemt sted, - Tarathiel.

Indlæg af Liony Fre 9 Jul 2010 - 22:54

S: Parc d'attractions
D: Dagens dato
T: Aften
V: Køligt. Tætte grå skyer med regn og hård blæst.
O: Øde sted med forladte og forfaldne forlystelser og boder.



Hvis man så rundt, ville byens forlystelsespark se forladt og øde ud. Det var så trist at se på, endda i dette voldsomme vejr.
Liony sad øverst oppe i Karrusellen og blev svinget lidt i sin gynge af vinden. Hun var ikke lige dén, der turde nyde udsigten af den grå og kedelige forlystelsespark, Parc d'attractions. Men regnen var da en optur, selvom den stikkede i huden med de små spidse regndråber, som blev hevet fra sted til sted af vinden. Der gav et tungt suk fra hende. Hun så lidt til venstre, hvor det store spøgelseshus og de små andre madboder lå. Hendes kat var hurtig at opdage, ikke fordi hun havde et syn som en ørn, men kun fordi hun kunne skimme en lille orange plet med andre små yderligere sorte pletter på taget på en af de forfaldne boder.
Liony smilte lidt og så op på den grå og næsten sorte himmel, som truede med at slippe nogle værre og større faretruende dråber fra sig.

//Tror ikke‘ kommer særlig længe på i nat. Skal tidligt op…

Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Et glemt sted, - Tarathiel. Empty Sv: Et glemt sted, - Tarathiel.

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 23:09

Mori gik stille og roligt gennem regnen. Regnen generede ham ikke, fordi dråberne fordampede, når de rørte ved ham, fordi hans hud var en del varmere, lidt som en varulvs/formskifter. Det var kun hans hår, som var en smule vådt, fordi det blev tørret af varmen. Hans tøj var heller ikke engang vådt. Mori smilte kun lidt over dette, men det skyldtes den ild, som var indeni ham. Ilden, som kilden til hans ildmagi, og sådan havde han alle dage været.
Mori ankom til Parc D'Attravtions, han skubbede metallågen op, som kun hang på en hængsel og så knirkede den en del. Han havde fået at vide, at han kunne møde en her, som han muligvis kunne bruge i sin modstand mod Zane. Han skulle bruge en tankelæser, hvis hans plan skulle fungere ordenlig. Og det skulle jo være så hemmeligt som muligt. Zane skulle ikke vide deres planer, og hvordan de fik mange af informationerne fra. Det ville nemlig kunne ødelægge det hele.
Mori fik øje på en pige, en aspara. Var det mon hende? Han piftede efter hende og håbede, at hun muligvis fik øje på ham og kom hen til ham, så de kunne tale.



//Kender det godt, sådan tænkte jeg i går, men kom alligevel sendt i seng.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et glemt sted, - Tarathiel. Empty Sv: Et glemt sted, - Tarathiel.

Indlæg af Liony Lør 10 Jul 2010 - 8:03

Liony smilede, da hun så den forventede person. Hun gav hurtigt tegn til Yuyani, hendes kat, at den skulle gå hen til ham. Det skete, og hun vidste med det samme, hvad det var der var på færde. Denne Tarathiel, som helst blev kaldt Mori var en smule speciel blandt andre. Han var kommet for at søge hjælp fra hende. Der blev hun en smule smigret, men det var også Skæbnen, der valgte, at hun skulle gå den vej, ikke sandt?
Hun sad stadig i gyngen og havde nær glemt, at hun skulle ned, for at tale ham, så hun overvejede en nem og hurtig vej, til at komme ned på. Hun sad øverst oppe, og kastede et blik på Tarathiel og så derefter op i himlen. Der burde være lidt sjov i hendes fremtræden, så det i det mindste kunne fylde en smule af tomheden på stedet. Hun smilede kort for sig selv, rettede diskret sin maske og begyndte så at rejse sig i den let svingende gynge. Hun fandt hurtigt balancen, hoppede så op på gelænderet og holdt vejret et øjeblik. Det var glat af regnen og derfor ret svært at stå på.
"Frys mine lette, små og søde," blev der hvisket blidt, og dråberne stod helt stille, som om tiden stod stille. Liony gav sig et tilfredsstillende fnis, rakte sin ene bare og strakte fod ud i luften og trådte med den lethed på én af de bittesmå 'udstoppede' dråber. Derefter tog hun den anden fod og satte den på samme måde på en anden dråbe, og sådan gik det nedad. Hun så ret let ud, da dråberne ikke reagererede på hendes vægt. Det så ret komisk ud, for hun lignede én, der var i færd med at danse ballet gennem den mørke himmel. Men havde hun ikke noget balletkluns på, men bare en enkelt hvid tynd kjole, som ikke var ret komisk at se på. Til gengæld en smule elegant, hvis man lagde mærke til hendes sølvfarvede maske.
Da Liony til sidst endte med at røre jorden, begyndte regnen igen med at styrte ned. Hun stod lige foran Tarathiel og nejede med et let bukket hoved til slut. Hendes kat stod fredeligt ved siden af og så på.
"En glæde at møde Dem. Jeg er Liony, og dette Yuya," præsenterede hun og så smilende på ham. Katten rejste stolt sit hoved, da hendes navn blev nævnt.

//Sorry tiden! ^^' Der er en god grund til min pludselige forsvinden, så jeg ville ikke slippe godt fra det. Har skrevet en del, da min kreativitet er i top om morgenen.. xD

Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Et glemt sted, - Tarathiel. Empty Sv: Et glemt sted, - Tarathiel.

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 11:57

Mori lagde godt mærke til kattens tilstedeværelse, men han vidste ikke, hvorfor den var her, men hvilken trussel kunne den være overfor ham. Det var jo bare en almindelig kat, troede han.
Mori kiggede op, da dråberne pludselig var gået i stå. Hvad skulle dette nu betyde? Var det noget asparapigen havde gang i? Kunne hun vandmagi? Så måtte han vel passe lidt på, fordi han havde det ikke så godt med vandmagi. Blev han angrebet af vand i længere tid, så kunne hans ildmagi godt blive meget svag, og så kunne han ikke bruge den. Og det ville ikke være særlig godt for ham. Han så på, hvordan aspara dansede ned fra himlen på dråberne. Og da hun landt og lod regnen falde igen, så var han sikker på, at det var hende nummer. Så han måtte passe på.
Mori så på asparapigen. Hun bar altså en maske for at skjule sit ansigt, hvilket måske var klogt, hvis man ikke ville genkendes af sine mulige fjender. Da hun nævnte katten, så han, at det var den fra før, så katten havde alligevel en betydning. "Jeg er Tarathiel Nightwing. Jeg regner med, at du ved, hvorfor jeg er her." sagde Mori. Hun kunne jo tankelæsning, så hun kunne jo bare rodde hans tanker igennem, hvis det skulle være nødvendigt, men han havde for en sikkerhedsskyld gemt nogle af de vigtigste minder væk med sin sorte magi.


//Det er helt i orden. :D
Og vi siger, at personen, der satte os i kontakt, er hemmelig.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et glemt sted, - Tarathiel. Empty Sv: Et glemt sted, - Tarathiel.

Indlæg af Liony Søn 11 Jul 2010 - 17:38

Liony nikkede og smilede med tanken om, at han stadig ville komme i dette vejr.
"Ja, det er jeg godt klar over," sagde hun bare. Hun tog Yuyani op i armene, så katten kunne komme sin vej op til sine skuldre. Liony vidste alt om, hvad Tarathiel tænkte, men det gjorde hende ikke urolig på nogle steder.
"Der er en lille ting at fortælle dig," begyndte hun med et usikkert varmt smil. "Du ved nu, at jeg kan læse og høre folks tanker, men det er ikke ligefrem mig, der har denne gave. Yuya er den eneste, der har evnen til at høre dem." Med 'dem' mente hun fuldt og fremmest tanker, men det var ikke særligt svært at finde ud af.
"Jeg må skuffe dig med denne information, men Yuya og jeg er bundet så tæt sammen, at vi deler de evner, vi begge har individuelt. Det gælder desværre ikke, når vi er fra hinanden." Liony sukkede og så ned i jorden. Bare tanken om at leve et liv uden Yuyani eller nærmere miste sin anden halvdel, ville såkaldt få hende til at få kuldegysninger.

//Yes. Så siger vi bare det. :D

Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Et glemt sted, - Tarathiel. Empty Sv: Et glemt sted, - Tarathiel.

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 18:06

Mori nikkede, det var, hvad han havde regnet med. Så hendes evner var tilstrækkelige, de virkede hvert i fald, som de skulle, eller han vidste jo ikke så meget om det, men det var det, han gik ud fra.
Mori måtte blive overrasket, da hun nævnte det med katten. Han kunne godt se, at det kunne blive en svaghed, men hun var den eneste med denne evne, som han lige havde snakket med, og hun skulle altså hjælpe ham, det var vigtigt. Hun måtte hjælpe ham. "Det kan blive en svaghed, men jeg regner jo med, at I passer på. Så det burde ikke være noget problem." sagde Mori overvejende og håbede, at han havde ret.
"Men du så også, hvordan min plan den hænger sammen?" halvspurgte Mori, det kunne jo være, at hun havde sprunget nogle detaljer over.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et glemt sted, - Tarathiel. Empty Sv: Et glemt sted, - Tarathiel.

Indlæg af Liony Søn 11 Jul 2010 - 20:25

"Nogenlunde.." svarede hun kun, selvom hun vidste hvordan planen skulle foregå. Hun ville hellere høre det fra hans mund end selv at finde ud af det.
"Svagheder er intet problem. Yuya og jeg, vi klarer os, da vi har flere løsninger end problemer. Det er mere dig, der skulle få styr på de svagheder, du har gemt i dig. Og slet ikke om at nævne den evne, du har i dig," sagde hun bestemt, stadig med sin blide stemme. Liony havde ingen tegn på, at vise respekt. Det gjorde hun, men hun var da også nød til at være en smule skrap over for andre uanset person, hvis dét kunne hjælpe dem. Desuden vidste hun, at Tarathiel ikke ville være i stand til at være hendes fjende, før hun fortalte sin ene komiske svaghed.
"Du er nu klar over, jeg behersker elementet vand, og Yuya evnen tankelæsning. Med disse næsten 300 års erfaring, kan jeg bruge lette våben, og helst nogle, som indeholder en smule vand," fortsatte hun med et let smil. Regnen stilnede langsomt af, og skyerne var rykket. Der var kommet nogle knap så lysere hen over himlen over dem.

Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Et glemt sted, - Tarathiel. Empty Sv: Et glemt sted, - Tarathiel.

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 20:58

"Jeg har en mere eller mindre usikker informationskilde. Usikker, fordi jeg ikke ved, om hun står på Zanes side, fordi jeg vil ikke rigtig tror, at nogen vil kunne komme levende fra ham. Men som sagt, det skal ikke virke for åbenlyst, og vi skal ikke vække mistanke hos Zane. Derfor skal du tilfældigvis gå forbi denne kilde og opsnappe informationer, og håbe, at hun vil fortælle dig et sted, hvor hun vil have nogen information til gengæld. Men jeg vil gerne have dig til at undersøge, om hun også arbejder for Zane." forklarede Mori og håbede, at hun ville forstå, hvorfor han var nød til at finde ud af sandheden om Angelie, han havde ikke råd til at ofre noget.
"Hvilke svagheder i mig?" spurgte Mori og klemte øjne lidt sammen, "Og hvilken evne?" Mori virkede lidt forvirret over det sidste, som hun sagde. Hvilken evne? Han vidste da godt, at han kunne betvinge ild og beherske mørkmagi.
"Prøver du at fortælle mig, at du vil kæmpe?" spurgte Mori igen forvirret. Den aspara var et stort mysterium. Men det virkede til, at han kunne stole på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et glemt sted, - Tarathiel. Empty Sv: Et glemt sted, - Tarathiel.

Indlæg af Liony Søn 11 Jul 2010 - 21:36

"Jeg kan sagtens undersøge nærmere på det. Måske på et mindre offentligt sted. Hvis jeg er heldig, kan jeg sagtens få informationer..?" Selvfølgelig satte hun det hele i spørgsmålstegn. Det var ikke lige det, hun plejede at være. Usikker. Skulle hun spå lidt før, hun mødte denne Angelie? Men spådom var jo ikke hele tiden noget, der kendte svaret, også selvom spådommen var noget, hun var bedst til næst efter vandbeherskeingen.
Liony grinte smålidt, da Tarathiel spurgte til sine svagheder og styrker.
"Dine svagheder.. Lad mig nu se.." Hun så med et smil tænkende op på himlen, eller nærmer på skyerne. Så vendte hun blikket mod ham igen. "Din svaghed er.. at du godt kan være en ret sød person. Og nu ikke med at spille hård." Hun smilte stadig, og stod så og kælede Yuyani's hale med en finger.
"Din evne. Som du har glemt. Du har den stadig, og måske kan du redde denne by med den," forklarede hun uden at sige mere.

Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Et glemt sted, - Tarathiel. Empty Sv: Et glemt sted, - Tarathiel.

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 22:25

"Jeg ved ikke helt, hvordan vi får bestemt stedet, hvor I mødes, men det bliver nok sådan, at jeg på en måde får sendt en besked til Angelie, og så får du via mig besked. Der er ingen andre, som skal vide noget om dette. Selvom jeg mistænker Angelie lidt, så har jeg lovet, at ingen andre, end os ved noget om hende." sagde Mori, han begyndte at gå frem og tilbage for at tænke over tingene. Han gik altid frem og tilbage, når han skulle tænke længere over tingene.
Mori stoppede og gloede på hende, da hun fortalte, at han godt kunne være venlig. Han klemte igen sine øjne lidt samme, men sagde ikke noget til det. Fordi hvad skulle han? Andres mening kunne ikke ændres, før de opdagede den mørke side af ham.
Mori måtte helt opgive at tænke over sin plan, fordi det hun sagde, optog virkelig hans tanker. Hun skræmte ham på en måde, hun vidste noget om ham, som han ikke selv vidste. Men hvilken evne snakkede hun om? Og kunne han virkelig måske redde byen med den? Hvad snakkede hun om?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et glemt sted, - Tarathiel. Empty Sv: Et glemt sted, - Tarathiel.

Indlæg af Liony Søn 11 Jul 2010 - 22:44

Liony hørte på, hvad han sagde. Det var da en ret god ide. Denne Angelie havde hun jo aldrig mødt, og slet ikke kendt. Hun kender jo intet om hende.
"Er du nu sikker på, at vi er de eneste, der ved om hende?" spurgte hun og så spørgende på ham. Det var jo svært at vide, da hun også var på 'fjendens' side.
Hun fandt sig en plads at sidde, da hun havde foreberedt en lille skammel baseret af vandpytterne på jorden. Det ville være en smule svært, når man 'sad på vand, så hun frossede vandmolekylerne ned, så vandet tog sin faste form. Hun havde også lavet en til Tarathiel, men hun vidste ikke lige, om han kunne være tilpas i den. Det så slet ikke ud som om, han havde bemærket den. Mens hun sad og så på at han gik frem og tilbage og insisterede på at hans ondskab ville være uberegnelig. Havde hun da sagt, at han havde en mørk side?
Liony sukkede med tanken om, at hun på en måde skræmte ham.
"Jeg taler skam om dig," hun svarede roligt på hans spørgsmål. Hun rystede kort på hovedet og fortsatte; "Du skal helst ikke spekulere længere. Jeg ved du på en eller anden måde finder ud af det.."

Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Et glemt sted, - Tarathiel. Empty Sv: Et glemt sted, - Tarathiel.

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 23:20

Mori stoppede endelig op igen, da aspararen spurgte ind spøgelset. Han lagde mærke til, at hun sad ned på en isstol? Han bemærkede da også, at der var en isstol til ham. Han kiggede lidt skeptisk på den. "Ville den kunne holde til ham?" spurgte Mori, som det første. Hvor efter han kom til at tænke på, at muligvis kunne svække hans ild magi, eller så ville stolen bare smelte under ham? Det virke lidt underligt. Han kom igen i tanke om hendes spørgsmål og svarede, "Nej, jeg er nemlig ikke sikker på det. Hvis.. og jeg siger hvis.. hun er over på Zanes side, så kunne det være, at hun ville videregive informationer om mig. Men så ved Zane også, at hun har kontakt til mig på en måde." Han var ikke helt sikker i sin teori omkring dette, men det var en tanke.
"Hvordan kan du fortælle, at jeg har en evne, som jeg ikke selv kender til?" spurgte Mori forvirret, selvom han ikke rigtig forventede noget svar. Han nikkede af, at han nok skulle prøve at lade vær med at tænke for meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et glemt sted, - Tarathiel. Empty Sv: Et glemt sted, - Tarathiel.

Indlæg af Liony Man 12 Jul 2010 - 0:01

Liony nikkede kort med et grin og tilføjede; "Hverken stolen smelter eller dine evner svække. Medmindre du ikke kan tåle en smule luftmagi." Hun så kort på ham og så på Yuyani, som var kravlet ned og landet på skødet af hende.
"Jeg kunne da sagtens forhindre det. Eller så sker det aldrig, og hun måske kommer på vores side. Du får se, hvad jeg har i mig, for du har knapt kendt mig." Hun smilede. Stadig varmt og venligt. Sikke en vane, hun har fået.
Hans evne. Han havde ikk' forstået en mindste ting af, hvad hun har sagt til ham. Han var måske overrasket og måske lidt for meget til at kunne modtage et ord om det.
"Jeg ved noget om dig. Eller Yuya gør, og så fortæller hun mig disse ting," svarede hun så, mens katten ivrigt nikkede.

Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Et glemt sted, - Tarathiel. Empty Sv: Et glemt sted, - Tarathiel.

Indlæg af Gæst Man 12 Jul 2010 - 0:14

Mori nikkede og satte sig ned på stolen, han havde ikke gjort andet end at rende rundt de seneste dage, det eneste tidspunkt, som han sad ned på, var når han skulle spise, ellers lå han ned, når han fik sovet de få timer om natten, men det påvirkede ham ikke rigtig. Det måtte være alt det Zane-halløj, som holdte gang i ham, det gjorde ham ikke engang rigtig elvertræt. Og han ville selv mene, at luftmagi ikke rigtig havde nogen virkning på ham, men det gik vel nok, han havde endnu ikke været oppe imod et væsen med luft, som betvingelse.
Mori sukkede, han håbede, at tingene omkring spøgelset hurtigt blev opklaret, det ville gøre mange ting, så meget lettere, fordi så skulle han heller ikke gå og spekulere over hende. Han havde ikke troet, at tingene ville blive så indviklet. "du har ret." sagde han, de havde jo lige kun mødt hinanden. Men alligevel, så vidste hun mere om ham, end han nogensinde ville kunne vide om hende.
Mori prøvede at forstå, men alligevel så var der noget, som gik lidt galt. Nu kom han igen til at tænke på den sære evne, som hun mente, at han havde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et glemt sted, - Tarathiel. Empty Sv: Et glemt sted, - Tarathiel.

Indlæg af Liony Tirs 13 Jul 2010 - 14:47

"Du burde skam også slappe mere af, selvom denne Zane går dig på. Han skal ikke være skyld i, at du ikke får nok hvile, fordi han eksisterer og er fjende af dig. Med det, mener jeg, at du ikke selv skal volde dig problemer, fordi du vil hjælpe byen mod ham." Liony smilede tilfreds og så på ham.
Hun fik pludselig en skyldfølelse af, at hun ikke havde præsenteret sig selv godt nok, og kun havde ladet skrækindjagende og forvirrende følelser til at dukke op i Tarathiel. Liony sukkede og rystede derefter på hovedet. Det gjorde hende i hvert fald ikke glad, når hun altid vidste mere om andre, end de om hende. Endda ikke når selve dem selv vidste det.
"Undskyld," begyndte hun så. "Jeg har ikke lavet andet end at plapre om, hvor meget jeg kender til dig. Jeg er virkelig ked af, jeg ikke har fortalt, hvem og hvad jeg er. Du ved jo kun en smule. Tilgiv mig." Liony så ned på katten med nogle øjne, der viste en snært af tristhed. Hun skulle altid være så provokerende overfor andre. Hvorfor dog det..?

Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Et glemt sted, - Tarathiel. Empty Sv: Et glemt sted, - Tarathiel.

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 16:07

//ved ikke lige, hvad der sker for farven.
og ved heller ikke lige, hvad der skete for kreativiteten/sproget..//

"Jeg ved det." sagde Mori og vinkede med hånden, som tegn til at det ikke interesserede ham, han støttede hovedet på hånden. "Jeg har valgt ham til at blive min fjende, men uden en større mening. Jeg ved ikke helt, hvorfor jeg kæmper mod ham." mumlede Mori pludselig, han havde virkelig længe tænkt over, hvorfor han gjorde det. Var det virkelig kun, fordi han ville gøre menneskerne opmærkesomme på, at der også var andre i denne verden.
"Det er helt i orden, det er jo bare en del af din særprægede evner." mumlede Mori, selvom tanken ikke tiltalte ham. Men det var en svaghed, som han måtte leve med. Der var jo flere tankelæsere ude i verden, og man vidste aldrig, hvem de var eller, hvornår de ville dukke op. Eller hvem de kæmpede for, det hele var en stor gåde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et glemt sted, - Tarathiel. Empty Sv: Et glemt sted, - Tarathiel.

Indlæg af Liony Lør 24 Jul 2010 - 21:22

Liony sad og tænkte, mens Tarathiel's stemme lød i baggrunden. Hun kunne ikke forstå på de oprører, som var imod Zane og mest ikke dem, som var med ham. Hvem var han? Han var endnu en gåde lige som denne engel til Angelie. Faktisk var hun en ret asocial, da det gjaldt om samfundet. Det ville ikke engang være nogen gavn, hvis hun var det omvendte. Hun sukkede og skammede sig og kom fra hendes lille verden fuld af tanker og endelig tilbage til byens øde forlystelsespark, hvor en sorteelver sad overfor hende og talte.
Hun så på ham, da han var nået dertil med tankelæsningen og de væsener, som herskede denne evne. Eller.. i hvert fald dét, han tænkte. Det var en underlig tanke af ham at tænke, da han nævnte det som en svaghed for ham. Hun rømmede sig med det samme, hun bemærkede, hun havde været tavs under Tarathiel's samtale med - eller nærmere til hende.
".. Det er jo ikke nogen svaghed for dig, for det er jo ikke den største del af befolkningen, der har denne 'særprægede' evne, som du såkaldt kalder den," var det eneste hun kunne komme i tanke om som kommentar.

Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Et glemt sted, - Tarathiel. Empty Sv: Et glemt sted, - Tarathiel.

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 22:30

"Det var nu mere dine evner jeg hentydede til." mumlede Mori, "Nej, det kan da godt være, men dem, der har, kan blive en trussel i mod mig, hvis de er på Zanes side." Han rettede sig op i stolen og lagde armene over kors. Hans pande lagde sig i lette folder, mens han tænkte.
Nu havde han jo en tankelæser, på en måde, på sin side. Så kunne han i det mindste føle sig sikker på, at der var ingen af hans egne, som var en forræder, som stod på Zanes side. Det ville i hvert fald bringe ham og sine allierede i stor fare, hvis Zane skulle få de mange informationer, så han var lidt for forberedt på, at de ville komme og hvordan. Mori strækkede sin ben og lagde det ene over det andet. Hans folder i panden forsvandt, og han lænede sig lidt længere tilbage. Og prøvede virkelig på at slappe af, men det virkede lettest, når han skulle sove.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et glemt sted, - Tarathiel. Empty Sv: Et glemt sted, - Tarathiel.

Indlæg af Liony Tirs 27 Jul 2010 - 20:51

Liony smilede tilfreds, som om hun havde forventet disse ord komme fra ham. Det var jo ikke noget, hun kunne forudse. Men der var noget, der sagde hende en ting. Tarathiel lignede én, der virkelig havde brug for søvn i dagevis. Hun sukkede diskret men tungt og begyndte så at åbne munden igen.
"Du burde.. nej, skal få noget hvile. Tænk endelig ikke på mig, da jeg altid har en masse at lave," sagde hun så og rejste sig op. Hun rettede lidt på sin ukrøllede kjole og begyndte at trave hen mod én af de livløse boder uden at ænse Tarathiel's reaktion.
Der var stille og støvregnede stadig en smule. Det eneste man kunne høre var nogle små knirk fra Karrusellens rustne gynger og små plask, som kom fra Liony's barfodede skridt i vandpytterne.

Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Et glemt sted, - Tarathiel. Empty Sv: Et glemt sted, - Tarathiel.

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 16:32

Mori orkede ikke at sige hende i mod, fordi i den sidste ende, så ville hun nok få ret. Sådan ville det være, fordi hun havde de evner, som hun havde. Mori kiggede efter Liony, da hun havde rejst sig op og var begyndt at gå mod en af de mange tomme boder. Han betragtede hende en stund endnu, før han kiggede ned på sine hænder. Han skubbede lidt af sin 'bandage' på det ene håndled lidt op. Lidt efter fik han øje på de mørke mærker, som han havde haft længe. Han vidste ikke, hvad de var kommet af eller, hvorfor han havde dem.
Mori dækkede sine mærker igen ordenlig til, hvorefter han kiggede rundt. Han kiggede på stolen, hvor Liony havde siddet. Han gad vide, om han kunne smelte den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et glemt sted, - Tarathiel. Empty Sv: Et glemt sted, - Tarathiel.

Indlæg af Liony Fre 30 Jul 2010 - 20:47

Mens Liony roligt gik rundt og så interesserende ind til de små boder, stod den i forvejene liggende kat op på isstolen, for at informere Tarathiel om, at hun næppe ville give ham sin tilladelse til at ødelægge Liony's skabninger, som hun selv lavede med megen kærlighed. Desuden værdsatte Yuyani de ting, som blev produceret af Liony's magi.
Den omtalte person, som stod inde i en forfalden bingobod var i færd med at undersøge en stakkels lille livløs dukke, der havde mistet den ene arm og haft spor af gnav i det let krøllede hår. Liony så på dukken og gjorde et bedrøveligt udtryk, mens hun fulgte med Yuyani's korte 'samtale' med Tarathiel.

Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Et glemt sted, - Tarathiel. Empty Sv: Et glemt sted, - Tarathiel.

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 19:28

Mori måtte vige sig for katten. Katten havde nok ret i det med, at Liony ikke ville blive så glad. Og tanken om at gøre Liony rasende var ikke tryg, fordi han ville sikkert bukke under for hendes magi. Hun havde jo den største mulighed, fordi hun kunne jo bruge den regn, som der var. Og det han havde set, det var nok til, at han mente, at han skulle passe på med, hvad det var, som han sagde.
Moris øre bevægede sig let, da han hørte en sukken, men kiggede dog ikke derhen. Han burde enlig komme videre, fordi der var vel ikke mere, som der kunne diskuteres her. Og der var jo en del andre ting, som skulle laves i følge hans hoved, men han burde nok få den omtalte søvn, som Liony anbefalede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et glemt sted, - Tarathiel. Empty Sv: Et glemt sted, - Tarathiel.

Indlæg af Liony Tors 5 Aug 2010 - 21:34

Liony hørte nøje efter, hvad Yuyani fortalte hende om Tarathiel's tanker. Hun gav sig et opgivende smil, som om der var tale om en lille knægt, som var bange for hendes vrede.
"Tarathiel af Nightwing," begyndte hun så med den blide og kærlige stemme, som hun brugte mest. "Ødelæg gerne min stol, hvis du vil. Yuya overdriver bare.." Mere kunne hun ikke sige, da hun dukkede smilende op fra boden med dukken i begge hænder. Hun så på katten, der havde lagt sig på ryglænet, men strålede en smule af protest mod dét, Liony havde sagt.
Hun gik langsomt hen til en anden bod og syntes, at han på en måde ikke bør spilde tiden hos hende. Alligevel sagde hun ikke noget, men lod ham hvile sig et øjeblik.

Liony
Liony
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Everywhere.

Antal indlæg : 192


Tilbage til toppen Go down

Et glemt sted, - Tarathiel. Empty Sv: Et glemt sted, - Tarathiel.

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 19:25

Mori måtte dog grine lidt over Lionys ord. Katten var nemlig blevet demonstrativt liggende på stolen, den ville sikkert vise, at den ikke var enig med Liony. Men Mori nikkede til katten, som tegn til, at han skulle lade stolen være, i hvert fald den katten lå på. Mori rejste sig fra stolen og vendte sig mod den. Med sin finger skrev han i ryglænet, med sin magi, som han lod strømme ud i fingeren, så den kunne smelte isen. Han rettede sig i, han vendte sig og kiggede på katten og blinkede til den. Han løb gennem parken, mod hegnet væk fra porten, som han var kommet igennem. Sikkert kravlede han over det ødelagt hegn, som næsten ikke gav efter, fordi elvere var jo lette. Han hoppede ned og landede let i græsset og løb videre. Han forsvandt langsomt i mørket og blev til sidst et med det. Det eneste han havde efterladt var sin besked; "Giver snart besked. - Mori"

//Out - I think so :D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et glemt sted, - Tarathiel. Empty Sv: Et glemt sted, - Tarathiel.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum