Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
keder mig så tar på ferie kom med^^ EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
keder mig så tar på ferie kom med^^ EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
keder mig så tar på ferie kom med^^ EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
keder mig så tar på ferie kom med^^ EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
keder mig så tar på ferie kom med^^ EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
keder mig så tar på ferie kom med^^ EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
keder mig så tar på ferie kom med^^ EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
keder mig så tar på ferie kom med^^ EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
keder mig så tar på ferie kom med^^ EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
keder mig så tar på ferie kom med^^ EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

keder mig så tar på ferie kom med^^

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

keder mig så tar på ferie kom med^^ Empty keder mig så tar på ferie kom med^^

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 16:12

S: New-York
T: 14:00
O: et 5 stjernet hotel
V: sommer og solskin

ZAnn gik for sig selv han havde været her i New-York før men den gang havde han mødt sin nye kæreste han gik glad afsted mens han sang for sig selv "Jeg mangler et shot
klokken den er ved at være over 2
jeg skal ikke ha det om lidt
jeg skal have det lige nu
jeg har en stil'o der gør dig vild'o
rund regnet har jeg nok huslet for 100 kilo
der er ild i pisset
de ligger nede ved stranden og
piger drenge og
vi lar det brænde og
hvor dine veninder henne
de kan komme igen
vi mødes senere der hjemme" sang han mens han smilte for sig selv han tjekkede ind på hotellet og gik afsted mod sit værelse nr. 103 ligesom sidste gang han så mod dør 104 der var ingen hjemme endnu måske kom der nogen han kunne være sammen med som venner

https://www.youtube.com/watch?v=6ha21CWcPLU

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

keder mig så tar på ferie kom med^^ Empty Sv: keder mig så tar på ferie kom med^^

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 16:20

Milla stod henne ved en sofa på hotelet..
Det var anden gang hun var på ferie.. Hun kiggede langsomt ned på hendes kuffert, mens hun sang stille:
Where is the moment we needed the most
You kick up the leaves and the magic is lost
They tell me your blue skies fade to gray
They tell me your passion's gone away
And I don't need no carryin' on

You stand in the line just to hit a new low
You're faking a smile with the coffee you go
You tell me your life's been way off line
You're falling to pieces every time
And I don't need no carryin' on

Because you had a bad day
You're taking one down
You sing a sad song just to turn it around
You say you don't know
You tell me don't lie
You work at a smile and you go for a ride
You had a bad day
The camera don't lie
You're coming back down and you really don't mind
You had a bad day
You had a bad day

Will you need a blue sky holiday?
The point is they laugh at what you say
And I don't need no carryin' on

You had a bad day
You're taking one down
You sing a sad song just to turn it around
You say you don't know
You tell me don't lie
You work at a smile and you go for a ride
You had a bad day
The camera don't lie
You're coming back down and you really don't mind
You had a bad day

(Oooh.. a holiday..)

Sometimes the system goes on the blink
And the whole thing turns out wrong
You might not make it back and you know
That you could be well oh that strong
And I'm not wrong

(yeah...)

So where is the passion when you need it the most
Oh you and I
You kick up the leaves and the magic is lost

Cause you had a bad day
You're taking one down
You sing a sad song just to turn it around
You say you don't know
You tell me don't lie
You work at a smile and you go for a ride
You had a bad day
You've seen what you like
And how does it feel for one more time
You had a bad day
You had a bad day

Hun havde hovedtelefoner i, så derfor kunne hun testen..
Hun smillede og vippede med hovedt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

keder mig så tar på ferie kom med^^ Empty Sv: keder mig så tar på ferie kom med^^

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 16:22

Zann gik ind på sit værelse han satte sig ned "ligesom sidst jeg var her" sagde han til sig selv mens han smilte han tog telefonen "goddag Zann Bang værelse 103 jeg vil gerne have en frokost menu tak" sagde han nede i receptionen kom en butler løbene med det samme med hans mad han tabte navne skiltet foran Milla men så det ikk han løb videre op mod Zanns værelse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

keder mig så tar på ferie kom med^^ Empty Sv: keder mig så tar på ferie kom med^^

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 16:31

Hun tog navneskiltet op..
Hvem var det mon`s? Hun spekulerde lidt..
Hun fik udleverdet sin n øgle og gik op af de lange trapper.
Hun gik hen til sit værelse..
Det var tæt på hans, det var faktik nabo til det..

//Skal lige gøre rent nu ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

keder mig så tar på ferie kom med^^ Empty Sv: keder mig så tar på ferie kom med^^

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 16:35

butleren stod ved Zanns dør Zann stod lige over dør trinet og snakkede med ham han stod med ryggen til Milla butleren hviskede noget til Zann "hehe per sådan er jeg ikk mere" sagde Zann og smilte "jeg har taget mig tilbage fra min player stilling og desuden er det der Milla en af mine venner fra Di Morga" sagde han og smilte butleren gik igen "hvordan går det Milla" sagde han og vente sig mod hende med et smil

//ok

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

keder mig så tar på ferie kom med^^ Empty Sv: keder mig så tar på ferie kom med^^

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 18:29

Hun vendte sig mod ham "Jamen hej med dig Zann" smilede hun kært.
Hun smilede glad og vippede let med hovedt.
Hun tog sine høre telefoner ud...
"Jeg tror du er på mit hotel værelse" sagde hun og nikkede kort..
Hun kiggede ned på hendes sedel hvor der stod hvilket væresle hun skulle bo på.
"Ja det er det der" sagde hun og pegede på hans suite

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

keder mig så tar på ferie kom med^^ Empty Sv: keder mig så tar på ferie kom med^^

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 18:33

han trak på skulderen "dette er værelse 103 og jeg har reserveret det" sagde han roligt og viste sit nøgle kort der stod 103 på det han smilte "men du må gerne komme ind" han gik ind og satte sig i køkkenet med sin mad han begyndte langsomt på lammet og derefter på lidt salat alt var tørt selv salaten var tør

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

keder mig så tar på ferie kom med^^ Empty Sv: keder mig så tar på ferie kom med^^

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 19:02

"Men det er underligt... På min nøgle står der og 103 og også på min sedel" sagde hun stille med hovedt på skrå..
Hun kiggede igen på nøglen.." Ja det ver 103" sagde hun bestemt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

keder mig så tar på ferie kom med^^ Empty Sv: keder mig så tar på ferie kom med^^

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 19:14

han smilte "okay så kom ind" sagde han roligt og smilte mere "det betyder at vi skal sove i samme værelse" han gik hen til en doble seng og lagde sig i den "denne er min" sagde han og pegede hen på en en mands seng lidt væk fra doble sengen "den kan du ta" sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

keder mig så tar på ferie kom med^^ Empty Sv: keder mig så tar på ferie kom med^^

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 19:18

"Jeg tror bare jeg finder et andet værelse" sagde hun og vendte sig og gik mod trapperne.
HUn trak sin kuffert bag efter sig.. HUn dumpede ned af de store trapper.. Gid hun ikke skulle til ned af alle de trapper igen?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

keder mig så tar på ferie kom med^^ Empty Sv: keder mig så tar på ferie kom med^^

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 19:37

Zann stod allerede nede ved enden
"hvorfor nu det Milla" spurte han roligt
faktisk var han lidt ligeglad men han ville hellere have Milla boende på samme værelse end nogen anden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

keder mig så tar på ferie kom med^^ Empty Sv: keder mig så tar på ferie kom med^^

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 19:46

"Jeg vil bare godt have mit eget værelse" sagde hun og gik hen, mod den disk som man kalder `reseptionen´ Og skulle til at snakke med dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

keder mig så tar på ferie kom med^^ Empty Sv: keder mig så tar på ferie kom med^^

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 19:51

Zann smilte mens han så på hende
hvorfor ville hun ikk sove hos ham?
vis hun tog et andet værelse fik hun bare en anden som skulle bo sammen med hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

keder mig så tar på ferie kom med^^ Empty Sv: keder mig så tar på ferie kom med^^

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 20:04

Hun gik hen til receptionen.. "Udskyld, men jeg vil have et værelse! Mit var taget, jeg vil have et nyt for mig selv!" sagde hun stramt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

keder mig så tar på ferie kom med^^ Empty Sv: keder mig så tar på ferie kom med^^

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 20:26

de rystede på hovedet "alle værelser er optaget" sagde de kort Zann kom hen og så på hende med et smil "du må da godt sove hos mig" sagde han roligt og grinte lidt "men intet seksuelt jeg har fået en kæreste"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

keder mig så tar på ferie kom med^^ Empty Sv: keder mig så tar på ferie kom med^^

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 20:28

"Nej vil have mit eget" sagde hun kort..
Hun trippede ud af hotelet.. Var der mon andre hoteller?
Hun spekulerde lidt. Hun begyndte at gå selvom hun ikke
kendte noget af byen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

keder mig så tar på ferie kom med^^ Empty Sv: keder mig så tar på ferie kom med^^

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 20:35

Zann stod allerede udenfor "hvad er der galt" spurte han roligt "desuden er alle hoteller optaget" sagde han roligt og så på hende med et trist blik han ville gerne have selvskab bare en ven han ville ellers ikk kunne lave noget overhovedet der var intet han kunne lave for han ville ikk bryde hans løfte om ikk at starte sin player stilling igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

keder mig så tar på ferie kom med^^ Empty Sv: keder mig så tar på ferie kom med^^

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 20:39

"Nej men så må jeg sove ved stranden, eller tage hjem" sagde hun og gik fortsat hen mod hovedgaden.. Hun ville ikke noget mere. Hun kunne ikke styre sin vrede hvis hun blev sur.
det ville var skad alle andre, omkring hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

keder mig så tar på ferie kom med^^ Empty Sv: keder mig så tar på ferie kom med^^

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 20:44

han hørte det via hendes tanker "lad nu vær Milla" sagde han roligt "så tar du mit værelse jeg finder på noget" han kastede nøglen hen til hende "på min regning"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

keder mig så tar på ferie kom med^^ Empty Sv: keder mig så tar på ferie kom med^^

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 20:45

"Nej det er okay" sagde hun og kastede dem tilbage..
Hun havde ike noget imod at rejse hjem, hun kunne måske bare finde en skov?
Hunn gik vidre og spekuldrede lidt over hvilken skov.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

keder mig så tar på ferie kom med^^ Empty Sv: keder mig så tar på ferie kom med^^

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 21:03

han trak opgivende på skulderen og gik trist tilbage til hotellet igen han gik op på sit værelse og satte sig i en stol han tog telefonen "jeg vil gerne have øl sat op på værelse 103" sagde han 5 minutter senere bankede det på døren Zann gik hen og åbnede døren med et trist blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

keder mig så tar på ferie kom med^^ Empty Sv: keder mig så tar på ferie kom med^^

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 21:06

Hun væltede over en mursten..¨
"auv for pokker" lød det fra hende.. Hun gned sig på kinden..
"Nårhh.. skidt pyt" mumlede hun og vadede vidre gennem byen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

keder mig så tar på ferie kom med^^ Empty Sv: keder mig så tar på ferie kom med^^

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 21:07

han tog imod øllen lagde den i køleskabet og gik ud på altanen han brugte sine Dæmon kræfter til at se hvad Milla lavede hun var lige faldet så han skulle han gå derned han rystede på hovedet *nej hun klare den men hun skal passe på for ved næste hjørne er der en gruppe voldtagere* tænkte han og så på de mørke mænd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

keder mig så tar på ferie kom med^^ Empty Sv: keder mig så tar på ferie kom med^^

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 21:11

Hun gik stille vidre..
Hun havde et enkelt sår på sin højre kind.
Hun vippede let med hovedt..
Hvad skulle hun mon lave? Shoppe måske?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

keder mig så tar på ferie kom med^^ Empty Sv: keder mig så tar på ferie kom med^^

Indlæg af Gæst Tors 22 Apr 2010 - 21:16

han holdt øje *hold nu øje med vejen de står parat til at springe på dig* tænkte han og så på dem han ville ikk have hun kom til skade hun var jo hans ven og endda en af hans bedste venner han ville ikk leve med sig selv vis hun blev voldtaget eller skadet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

keder mig så tar på ferie kom med^^ Empty Sv: keder mig så tar på ferie kom med^^

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum