Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
solen er på vej ned (Amy-) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
solen er på vej ned (Amy-) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
solen er på vej ned (Amy-) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
solen er på vej ned (Amy-) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
solen er på vej ned (Amy-) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
solen er på vej ned (Amy-) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
solen er på vej ned (Amy-) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
solen er på vej ned (Amy-) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
solen er på vej ned (Amy-) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
solen er på vej ned (Amy-) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

solen er på vej ned (Amy-)

Go down

solen er på vej ned (Amy-) Empty solen er på vej ned (Amy-)

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 11:33

S: kirkegården
v: lunt, sky frit
o: gravstene, ruin af kirken osv.
t: aften

Taisho kom gående hen af grusstien, da han stoppede op foran den rustne låge ind til den gamle kirkegård.
I dag havde han ikke helt sit sædvanlige tøj på, han havde nogle lette hvide bukser på og en let hvid trøje, hans hår var samlet i en hestehale omme i nakken, han havde ladet sit pandehår hænge løst om hans ansigt.
Han åbnede den knirkende låge og børstede hurtigt rusten af sin hånd, mens han gik ind på grusstien fuld af ukrudt.
Han havde været her et par gange før, med sin familie, sidste gang var han blevet angrebet.
Han så lidt på de døde træer uden blade, på de ødelagte gravstene og ruinen af kirken.
Her var helt stille i det stadig tiltagende mørke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen er på vej ned (Amy-) Empty Sv: solen er på vej ned (Amy-)

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 11:45

Amy sad ved en gravsten, gravstenen var hele. Hun sad på kræ. Hun havde sin sædvanlig kjole på. Hendes hår hang løst ned over hendes ansigt. Hun havde hænderne i skøøden. Hun hørte lågen gå op. Hun kiggede kort op, men kunne ikke rigtig se noget eller nogen. Hun sukkede lydløs. Hun lod sine finger gled ned over navnet på stenen. Hendes øjne lyste næsten af forvirrening. En hvid hund eller det var nu en ulv.. Men lignede en hund nu, lå ved siden af Amy. Amy kiggede kort ned på dyret, hun rystede stille på hovedet. Den sov. Amy lod en hånd ned på hunden. Hun tænkte lidt for meget lige nu. Hun lod også bare tankerne gå frit.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen er på vej ned (Amy-) Empty Sv: solen er på vej ned (Amy-)

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 11:51

Han stoppede op på en lille høj og kiggede ud over kirkegården.
Et fuglepar fløj rundt og spiste de sidste de sidste insekter inden senge tid.
Han bemærkede en person ved en gravsten, ved siden af hende lå en slags hund, hvid som han selv ville være vis han var i sin hundeform.
Han kiggede lidt på dem og snuste i luften, engel? Af en eller anden art...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen er på vej ned (Amy-) Empty Sv: solen er på vej ned (Amy-)

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 13:59

//Sorry!! Fordi jeg ikke har svaret før nu.. Min moster skulle bruge comen --' Og sorry, min kreav er ikke så god lige nu >.<


Hun kiggede ned på ulv. "Min lille Kiba," mumlede hun stille og rystede på hovedet. Hun havde ikke laget mærke til at en person var ind her inde. Hun lod sione finger gled hen over navnet igen og igen. Hun kiggede ned i jorden foran gravstenen. Hun sukkede stille, hendes suk var næsten lydløs, men ikke helt denne gang. Hun kiggede kort op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen er på vej ned (Amy-) Empty Sv: solen er på vej ned (Amy-)

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 22:58

//Helt ok...Kiba? Fra Wolf´s rain? Mega god serie!//

Han bemærkede at hun ikke helt lod mærke til ham, skulle han lagde hende sidde der og..ja, sidde? Eller...
Med et kort blik omkring sig gik han næsten lydløst hen til hende.
"Heya?" hilste han med et lille smil, en frisk brise fik hans lange, hvide hår til at bølge let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen er på vej ned (Amy-) Empty Sv: solen er på vej ned (Amy-)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 14:23

//Nej, jeg har ikke fåe det der fra.. Der er første nu jeg kommer i tanke om den Kiba......

Hun kiggede let op, da nogen sagde noget. Hun fik øje på ham. Hun smilte venligt. Kiba kiggede op, han blev lidt mere grå i det. "Heysa.." Hilste Amy venligt og nikkede kort. Hun lagde en hånd på Kibas ryg. Hun kiggede på drengen med et venligt blik. Hun smilte let til ham. "Jeg er Amy," sagde hun venlig. Hun slog let sit hår tilbage med den anden hånd. "Og du?" Spurgte hun smilende. Hun holdte sit blik på ham, det var et roligt blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen er på vej ned (Amy-) Empty Sv: solen er på vej ned (Amy-)

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 18:35

//nåe okay....nooo, den fejl gør mange, er absolut ikke en dreng, men en voksen mand^^ Altså, min bruger er, ikke jeg...du ved hvad jeg mener..//

Han så lidt på hende
"Heya" hilste han så
"Jeg er Taisho" han så lidt på ulven ved siden af hende, ulve var smukke og dejlige dyr, synes han, eller måske var det bare fordi han selv kunne forvandle sig, han vidste det ikke helt.
Men alligevel klappede han den ikke, for han vidste ikke hvordan den havde det med fremmede og om den ville beskytte Amy fordi han var fremmed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen er på vej ned (Amy-) Empty Sv: solen er på vej ned (Amy-)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 10:56

//Nej nej nej.. Flot.. Det skal jeg måske huske o.o


Hun nikkede stille som hun havde hørte ham. Hun kiggede etfre hans blik, der lå på Kiba. Hun smilte stille. Kiba løftede hovedet lidt mere og kiggede op på Taisho. Han vippede ørene frem og tilbage, han vidste ikke om han skulle være urolig eller rolit. Amy klukkede kort og stille af Kiba. Hun kiggede tilbage på Taisho med et smil et venligt smil, kan man vel kalde det. Hun lagde hovedet på skrå. Hun vidste ikke om hun skulle sige noget, eller om Taisho havde tænkte sig at sige noget til hende. Så hun holdte bare munden lukket.



Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen er på vej ned (Amy-) Empty Sv: solen er på vej ned (Amy-)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 11:13

"Hvad laver du her?" spurgte han så, for at prøve at få en samtale i gang.
Han så på hende, han havde set at hun havde mærket på gravstenen, men han ville ikke blande sig i det vis det var privat.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen er på vej ned (Amy-) Empty Sv: solen er på vej ned (Amy-)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 11:27

Hunså kort ud som om hun tænkte sig om. "Godt spørgsmå," mumlede hun til sig selv. "Prøver at tænke klart igen.. Og sorger lidt," mumlede hun og kiggede rolgt op på ham. Hun hvade et lille smil på læberne. Kiba holdte øjnene på Taisho

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen er på vej ned (Amy-) Empty Sv: solen er på vej ned (Amy-)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 11:30

"Rolig ulv, jeg gør ingen ting" sagde han til Kiba
Han nikkede til det hun sagde.
"Det lyder på en måde logisk...Nå det er på en kirkegård" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen er på vej ned (Amy-) Empty Sv: solen er på vej ned (Amy-)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 11:34

Amy klukkede stille. "Han gøre ikke noget," Sagde hun smilende til Taisho. Hun agde en hånd på Kiba, det lignede nu at hun holdte hamtilbage fra noget. "Logisk? Her? Jeg ved jo ikke hva de det ligner mere? Det ligner nu ikke nogen Kirkegård mere," agde hun og læbed sig lidt op af Kiba. Hun smilte til Taisho

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen er på vej ned (Amy-) Empty Sv: solen er på vej ned (Amy-)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 11:39

"Det synes jeg nu, men jeg har også set forskellige slags kirkegårde, bla. en der ligner denne her lidt, bare hvor kirken er en lille hytte" sagde han
"Så lå gravstene på rækker, lignede fuldstændigt hinanden, undtagen navn og datoer....Og på en bestemt dag, dagen for de døde, går alle til kirkegården og besøger deres afdøde" sagde han og så tænksomt frem for sig efter hånden som han huskede det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen er på vej ned (Amy-) Empty Sv: solen er på vej ned (Amy-)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 11:45

Hun lyttede stille efter. Hun kiggede op på ham. Hun lagde hovedet let på srå Hun prøvede at forstå hvor han ville hen med det, han sagde. Hun prøvede også at få det hele til at give mening i sit egne hoved. Hun lagde hænderne i skødet igen. Hun smilte stille til ham. Hun nikkede stille. "Okay...." HUn trak det lidt ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen er på vej ned (Amy-) Empty Sv: solen er på vej ned (Amy-)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 11:46

Han smilte mens han så på hende
"Ja, sikke noget sludder at få smidt i hoved" sagde han
"Undskyld, ville bare sige at jeg sagtens kan få det til at ligne en kirkegård" han så sig lidt omkring

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen er på vej ned (Amy-) Empty Sv: solen er på vej ned (Amy-)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 11:49

Hun klukkede stille. "Jeg ved det godt.. Jeg var her også, da den lignede mere en kirkegård. Det er også mange mange år siden nu.." Hun tænkte lidt. Hun kunne ikke helt huske hvor længe siden det var. Hun satte en hånd under hovedet.
Hun kiggede sig omkring. "Det har set pæne ud engang for lang tid siden..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen er på vej ned (Amy-) Empty Sv: solen er på vej ned (Amy-)

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 11:55

Han nikkede lidt, han havde ikke set den da den var pænere, det var han nok et andet sted i verden, men han kunne forstille sig det lidt.
Han så op på ruinen, for at prøve at genskabe hvordan den kunne have set ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen er på vej ned (Amy-) Empty Sv: solen er på vej ned (Amy-)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 20:36

Hun satte sig lidt bedre til rette ved en sten. Hun kiggede op på ham.
Hun smilte stille til ham, hun blikkede lidt med øjnene og kiggede kort rundt, før hun kiggede på ham igen. Hun nussede ryggen af Kiba

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen er på vej ned (Amy-) Empty Sv: solen er på vej ned (Amy-)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 20:44

Han så ned på hende
"Hvem sørger du over?" spurgte han, hun kunne jo altid lade være med at svare ham, vis hun ikke ville.
Men han var nysgerrig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen er på vej ned (Amy-) Empty Sv: solen er på vej ned (Amy-)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 20:47

Hun kiggede kort på stenen. Hun overvejrt hendes svar, selvom det var j nemt nok. KIba lagde ørene tilbage.
Amy kiggede smilende op på ham. "Min mor.. Men det er nu lang tid siden at hun døde.. "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen er på vej ned (Amy-) Empty Sv: solen er på vej ned (Amy-)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 20:59

Han nikkede, men kendte ikke til det at miste sin mor.
"Aldrig kendt min, hun døde da hun havde født mig" sagde han lidt kort, men følte også det skulle siges.
Han så på ulven, det lignede næsten han havde gjort noget ondt mod Amy eller noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen er på vej ned (Amy-) Empty Sv: solen er på vej ned (Amy-)

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 13:57

Hun nikkedes stille til ham. Hun smilte tøvende til ham. Hun fugte hans blik. Hun kom til at smile lidt mere end ellers. "Du skal ikke tage dig af ham," mumlede Tasiho. "Sæt dig ned?" Hun kiggede op på ham..


//Sorry, men kreav er ike så god lige nu oo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen er på vej ned (Amy-) Empty Sv: solen er på vej ned (Amy-)

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 18:20

Han så lidt på ulven, men så så på englen.
Efter lidt tid satte han så endelig på en sten, eller måske var det rettere en gammel gravsten, men det var vel også lige meget, en gravsten var jo stadig en sten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen er på vej ned (Amy-) Empty Sv: solen er på vej ned (Amy-)

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 12:34

Amy smilte stille til ham. Hun kiggede kort ned på Kiba, sendte ham et blik. Kiba lagde sig mere sammen og lagde ørene tilbage og kiggede op på Taisho.
Amy lagde hovedet let på skrå og kiggede selv hen på Taisho, men hendes blik var bare venligt, og Kibas var mere ondt i det. Amy lo stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen er på vej ned (Amy-) Empty Sv: solen er på vej ned (Amy-)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum