Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Nattens mange timer...
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Nattens mange timer...
T: Midnat
O: Tætbegroet skov
V: Ikke en vind rører på sig
S: Skoven
Kiki's øjne lyste rødt i nattens mørke, da hun ikke havde taget nogen menneskeligt-farvede kontaktlinser i. Ikke denne gang. Hun sad på en gren, i et højt træ og lyttede til stilheden. Den plejede at berolige hende, men ikke nu. Hun lyttede intenst med begge sine øre, imens blikket flakkede fra side til side. Resten af hendes krop var som forstenet. Der var nogen i skoven. Det var hun sikker på...
O: Tætbegroet skov
V: Ikke en vind rører på sig
S: Skoven
Kiki's øjne lyste rødt i nattens mørke, da hun ikke havde taget nogen menneskeligt-farvede kontaktlinser i. Ikke denne gang. Hun sad på en gren, i et højt træ og lyttede til stilheden. Den plejede at berolige hende, men ikke nu. Hun lyttede intenst med begge sine øre, imens blikket flakkede fra side til side. Resten af hendes krop var som forstenet. Der var nogen i skoven. Det var hun sikker på...
Gæst- Gæst
Sv: Nattens mange timer...
Jeanna gik stille rundt i skoven, hun hadet normalt at gå i skoven om natten, især fordi Chris sikkert ikke ville kunne lide at hun rendte rundt ude i skoven om natten uden nogen som kunne beskytte hende, men han bekymrede sig lidt for meget om hende (xD).. Hun nynnede stille for at få stilheden til at virke mindre skræmmende, hun bed sig hårdt i læben, og så rundt da hun hørte noget "Ha.. Hallo?" peb hun stille
Jeanna- Advanced Beginner (Rank 8)
Antal indlæg : 231
Kiki hørte en stemme, ikke så langt fra "hendes" træ, og drejede sit hovede mod lyden. Da hun var en vampyr, og vampyrer så godt i mørke, kunne hun straks se at det var en pige. Ikke en menneske pige, men et væsen. Kiki sprang lydløst ned fra grenen, og landede elegant foran pigen. "Hey," sagde hun, "hvad er du så for en?"
Gæst- Gæst
Jeanna fik et chok og faldte bagover, hun faldte så tit, når hun fik et chok "Je... Jeg er en Engel" peb hun lettere forskrækket og rejste sig "Eh... Og du?" spurgte hun og bed sig hårdt i læben, hun synes det virkede dumt at hun hele tiden faldte da det virkede utroligt klodset. Hun så blidt på pigen med sine smukke brune øjne og lagde mærke til hver eneste detalje på pigen.. Hun virkede utroligt intresant.
Kiki smilede kækt. "Vampyr." Da pigen havde rejst sig op trådte Kiki et skridt tættere på hende, så hun nærmest stod op af hende. "Jeg har faktisk aldrig nogensinde smagt engleblod." Hviskede hun i hendes øre. Hun trak sig tilbage igen, og fniste svagt. "Jeg laver sjov. Jeg vil ikke drikke ikke dit blod. Jeg drikker kun menneskeblod." Hun rakte sin kridhvide hånd frem mod pigen. "Jeg er Kiki."
Gæst- Gæst
Jeanna fik kuldegysninger, hun bed sig let i læben og tog så imod hendes hånd "Je... Jeanna" sagde hun med skælvende stemme da hun frøs lidt, hun bed sig kært i læben "Så.. Ehm.. Hvad laver du her ude?" spurgte hun små dumt og smilte skævt, hun prøvede at slappe af men det var lidt svært, da hun ikke kendte denne kiki,.. Hun kendte jo en anden vampyr, Kelly, men Kelly var sød og smilende så hun var ikke bange for hende.. Og så mødtes hun ikke med Kelly ude i den mørke skov
"Sorry, jeg er kold. Det glemmer jeg til tider." Sagde Kiki med et skævt smil, og slap hurtigt Jeannas hånd. "Mørket." Forklarede hun Jeanna, og besvarede hendes spørgsmål. "Jeg er jo en vampyr." Hun løftede sit ene øjenbryn i en perfekt bue over øjet. "Men du... Hvad laver en engel herude, i den... uhyggelige... skov?"
Gæst- Gæst
Jeanna trak let på skulderen "Jeg gik mig bare en tur... Og et eller andet sagde mig bare at jeg skulle gå her ud" sagde hun og bed sig let i læben, hun smilte skævt til kiki "Må jeg kalde dig kiks?" spurgte hun små fjantet og prøvede at virke glad og smilende, det var lidt svært men hun kunne jo altid prøve "Forresten kan du ikke kalde mig noget andet end Jeanna, jeg synes det er så kedeligt" grinte hun blidt
Kiki smilede. "Weeh, Kiks." Hun nikkede ivrigt. Med et havde Jeanna fået hende til at skifte humør og åbne mere op. Hun lagde en finger på hagen, og tænkte så det knagede. "Hmm... Hvad med... Må jeg kalder dig... Yankie?" Hun smilede sødt, og havde sikkert rødmet hvis hun kunne. "Eller... Jeg er ikke den bedste til det med kælenavne."
Gæst- Gæst
Jeanna grinte let "Yankie.. Hm.. Jo det lyder okay" sagde hun og grinte blidt, hendes øjne skinnede smukt, hun smilte nuttet og månen spejlede sig i hendes øjne, hun så lidt rundt "Koldt... Mørkt" sukkede hun lettere irriteret over at hun var så pjevset, det plejede hun ikke at være, men en gang skulle jo være den første, hun smilte nuttet og begyndte svagt at nynne
Kiki grinede svagt, men blev så med et, alvorlig igen. Hun kørte en hånd igennem hendes hår, og så interesseret på Jeanna. "Jeg ved ikke så meget om engle..." Indrømmede hun. "...Vampyrer drikker blod, men hvad spiser engle?" Et spørgsmål hun længe, gerne ville have stillet. Hendes røde øjne lyste af interesse.
Gæst- Gæst
Jeanna bed sig let i læben "Spiser..." mumlede hun tænkende og lagde hovedet på skrå "Tja... Vi spiser normalt ikke så meget... Men ellers spiser vi bare almindelig mad" sagde hun og så stille på Kiki "Men... Det må også spørge nogle andre engle.. Jeg tror det er lidt forskelligt fra person til person" sagde hun og trak let på skulderne, hun smilte nuttet
"Okay, okay." Smilede Kiki og grinede mildt. Hun betragtede kort Yankies ansigt, og foreslog så at de kunne gå en tur i skoven. "Det har vi jo sikkert godt af!" Fniste hun og rettede lidt på sit hår. Hun lænede sig forover og greb en sten på jorden, som hun derefter kastede langt væk, uden nogen egentlig grund. Hun vendte igen blikket mod Jeanna og vendtede på et svar.
Gæst- Gæst
Jeanna så på hende "Tja.. Det kunne vi godt.. Bare for at lette stemningen" sagde hun og smilte skævt, hun kørte en hånd igennem sit hår og så på Kiki, inden hun rettede blikket mod stien, som ikke var der, og begyndte så at gå, hun så på kiki for at være sikker på at hun fulgte med, da hun jo ikke ville gå uden hende
Kiki smilede let og fulgte efter Jeanna. De travede lidt i stilhed. Kiki tænkte på hvordan hun skulle få en samtale igang som ville kunne køre i noget tid, men hun var ikke sikker på hvad der interesserede Jeanna. Hendes blik flakkede igen rundt, og hun følte det stadig som om der var nogen der overvågede dem, men hun kunne hverken se eller høre nogen. Det gjorde hende utryg.
Gæst- Gæst
Jeanna så på hende "Så... Tell me... Hvor lang tid har du været her??.." spurgte hun og bed sig let i læben, hun ville bare havde startet en samtale da det virkede akavet når der bare var stille og man kun kunne hører fugle der lettede og fløj, hun sukkede lydløst da det var et rimelig åndsvagt spørgsmål
"Hvis du mener her, som i... her..." Kiki vidste godt det lød dumt, men hun var egentlig ligeglad. "...Så er jeg lige kommet. Jeg lever på gader og sådan. Jeg er tyv." Hun sagde det lige ud, uden at vise nogen tegn på nogen som helst følelse. Hun var jo heller ikke flov over det, og kunne sagtens fortælle det til folk som hun ikke havde tænkt sig at stjæle fra. Hun vendte sig mod Jeanna og smilede kækt igen. "Hvad med dig? Hvor længe har du været her?"
Gæst- Gæst
Jeanna nikkede let "Tja.. I en uges tid eller sådan noget.. Jeg bor hos Chris.. Han er min kæreste.. Tror jeg han er.. Men jeg tænker på at blive stripper for at tjene penge så jeg kan betale ham" hun rødmede blidt, og smilte skævt, det virkede lidt underligt at snakke med Kiki om
Kiki smilede. "Okay." Hun nikkede og så op mod trætoppene. "Jeg har det fint med at stjæle, men hvis jeg vil blive i denne by, må jeg nok også hellere se at få mig et job. Ved du noget om jobmulighederne her?" Hun stoppede op og lænede sig op af et træ. "Jeg er træt af at gå." Løj hun. Hun havde bare, af en eller anden grund ikke lyst til at gå mere.
Gæst- Gæst
Jeanna bed sig let i læben og stoppede op, hun så på Kiki "Ehm... Nej faktisk ikke" sagde hun og rødmede, hvor var hun egentlig dum... Men det havde hun altid været så det var hun van til at være
"Okay." Sagde Kiki smilene og kradsede sig på kinden med sin lillefinger, selvom det egentlig ikke kløede. "Så må jeg vel blive ved med at stjæle lidt endnu." Hun stillede sig ret op og tog et par skridt væk fra træet hun før var lænet op af. "Men det er en hyggelig by, egentlig." Fortsatte hun og tog et kig rundt. "Mange mørke gyder og sådan. Perfekt for vampyrer." Hun vendte tilbage til Jeanna og smilede igen
Gæst- Gæst
Jeanna grinte let "Ja.. Måske ikke så godt for en engel, men jeg overlever nok" grinte hun og så på Kiks, "Tja... Hvad skal vi lave?" spurgte hun små dumt og smilte et lallet smil "Altså udover at stå og stirrede ud i den blå luft" grinte hun og så op mod himlen, som var dækket lidt af træerne
"Godt spørgsmål," grinede Kiki, "godt spørgsmål." Hun hævede øjenbrynet og tænkte sig lidt om. "Vi kunne... Ihh... Jeg har ingen ide, eller nogensomhels foreslag." Hun kløede sig i håret og grinede igen. "Har du ikke et eller andet vi kan lave, måske?"
Gæst- Gæst
Jeanna lavede sit tænke ansigt "Vi kuuuuunnneeeeee.... Nej jeg har ingen anelse" sagde hun og grinte svagt, hun smilte skævt til Kiks.. "Altså... Vi kunne lege S P eller K, men virker det ikke rimelig underligt at lege det midt ude i en skov mid om natten" sagde hun grinte
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]