Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku)

Go down

Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku) Empty Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 19:51

Omgivelser:Ved Barishans hytte. fuglene synger udenfor
Sted: Skoven
Tid: 14.00
Vejr:Solen står højt og det er meget varmt.


Barishan stod i en lysning og ventede på Jaster og Riku. Der var deres første møde som to af Barishans elever. Ha vidste de kunne blive et godt team. Igen alt for længe ville sammen kunne overvinde selv Barishan. Men det var altid et sats at sætte to elever i et team. Hvis de ikke kunne sammen. Men selv dette ville kunne bruges for så ville de kunne træne imod hinanden og derved presse sig til deres yderste for at overgå den anden.




/skrive orden, Barishan, Riku, Jaster//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku) Empty Sv: Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 20:00

Riku kom flyvene og landet ned foran Barishan og kigget hen på ham " nå sensei skal vi gå igang eller hvad " han smilte på en helt anden han var ikke så ensom.
han trak sit swærd og stilte sig klar " skal vi komme igang eller hvad du ser ikke så klar ud sensei" Riku swærd begyndte at lys op som et lyn som fromet sig en klinge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku) Empty Sv: Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku)

Indlæg af Zankuji Søn 25 Jul 2010 - 20:21

Jaster løbene ud i skoven og hoppede op på en gren og hoppede gennem træerne med en vældig høj fart og nogen at træerne bare sådan lidt for sjov mistede toppen for denne gang havde han alle sværd med sig men det var det store han brugte til det for viste ikke hvad hans mester mente med træningen i dag udover det var sammen med ham riku han havde sagt der også var hans elev det skulle nok blive spænde. Han kom håbene oppe fra luften af og lande på jorden. Han havde en trøje på der ingen ærmer havde og den var hvid og et par sorte bukser og sko der var både hvid og sorte han rettede sig op og kiggede op på Barishan og satte sit store sværd på ryggen og der var to mindre på være side af ham"undskyld tiden mester"sagde han og kiggede på og havde godt set ham den anden "er det dig der er riku"sagde han venligt for ikke komme skævt ind på ham.

Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku) Empty Sv: Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 20:35

Barishan nikkede til dem begge. Først til Riku så til Jaster. ’’ Godt i begge to er her. Jeg vil gerne se hvordan i to arbejder sammen da jeg ser stor fremtid i jeres træning sammen. ´Det først i skal er at lære hinanden at kæmpe og vise hinanden jeres kampstile. Når i har gjort det skal i lave et combo attack sammen som jeg skal se. Er det forstået Jaster, Riku? ’’. Barishan satte armene over kors og ventede på deres svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku) Empty Sv: Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 20:50

Riku kigget hen på Jaster og hilste " goddag mig en ære " han smilte ok kigget op på Barishan " ja sensei ". riku stilte sig klar med sit swærd og det lyste op af lyn han kigget hen på jaster og sagde " siden vi vist skal træne sammen og kæmpe side om side så må vi vist heller viden hvordan hinanen kæmper "Riku kigget på jaster og smilte "jeg kæmper fx i en blaning af kendo og ninjutsu men på afstand " sagde han og smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku) Empty Sv: Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku)

Indlæg af Zankuji Søn 25 Jul 2010 - 21:07

Han kiggede på riku mens han stilte sig så på hans sværd der lyste op "kendo aner jeg ikke en dyt om og det samme gælder det der ninjutsu stof men jeg gør hvad jeg ser er bedst for at få en fordel i en kamp så jeg bruger sværdkunst der faktisk er helt min egen kan ikke forklare den helt men kan se du har noget med lyn at gøre på dit sværd der"sagde han og viste ikke lige hvilken en "du har et så må jeg jo hellere også kun bruge et"sagde han og fik smidt bæltet med de to i og smed det ved et træ og tog det store fra ryggen og ilden kom frem på det "ilden brænder og kan være skab bare så du ved det"sagde han og stilte sig klar til at gå i gang med det de skulle og havde stilte sig på afstand.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku) Empty Sv: Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 21:33

Barishan smilede og lænede sig tilbage. Han vidste det ville lære svært for dem at holde sig i skindet og blive grebet af kamp. Men han ville se hvad de kunne vise ham at comboer. Barishan stod og kiggede intens mellem hans to elever Jaster og Riku. Barishan håbede på det endte godt og de ville være i stand til ar forme et team der kunne klare enhver modstander.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku) Empty Sv: Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 21:49

Riku hoppet lidt tilbage og flyver op i luften han svingede sit swærd og sagde roligt "lightning blade ".en klinge formet lyn kom flyvne hen mod Jaster.
*kom så undvig den jaster så jeg kan komme vider med det jeg har i vente ligsom mig og Barishans første kæmp* .
lynet kom flyvene hen mod ham i mave højte. Riku stod klar til at 2th trin kunne iværksat.
Riku landet på jorden *kom så *

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku) Empty Sv: Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku)

Indlæg af Zankuji Søn 25 Jul 2010 - 22:16

Han hoppede op til siden så han undvig det og løb hen mod ham men hoppede op i luften før han kom for tæt på ham og svang sit sværd en gang "Fire sword"sagde han og noget ild blev som en lang steg fløj mod ham det havde ikke nogen form.
*undvig det så vi kan se hvad der sker efter det"sagde han og lande igen på jorden og hoppede lidt væk igen *jeg må være på vagt han er god*tænkte han og holdte øje med ham
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku) Empty Sv: Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 22:26

Barishan grinede. * Riku bruger det gamle snyde angreb. Han huskede det. Skyde et angreb af sted så modstanderen holder øje med Riku og ikke hvad der sker bag ved ham selv. Riku vil sikkert lave et frontal angreb mere samtidigt med han laver angreb bagfra. God dreng *. Barishan kiggede og sagde. ’’ i husker begge to hvad jeg har lært jer. Jeres modstander vil prøve at snyde jer på mange måder med smarte taktikker ’’.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku) Empty Sv: Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 22:56

*så nu er det tid til at Barishan ser det* Riku hpldte signe hænder op og vind begyndte at blive blæst til siden. Riku satte swærdet i jorden og satte signe hænder sammen og begyndte og trakke signe hænder langsomt fra hinanen og det begyndte at danne en kugle af lyn " ahhhhhh det her er min stærkte tiknik tag den den "Riku kunne se at Jaster var optaget af hans tiknik.
samtidet med at riku ladet sin tiknik formet Riku to små lyn som har sender afsted lydløst hen mod Jasters ben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku) Empty Sv: Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku)

Indlæg af Zankuji Søn 25 Jul 2010 - 23:17

Han holdte både øje med sin teknik og riku men havde ikke forventet de små lyn han havde sendt mod ham og hans ben blev ramt som det vist var meningen de skulle og bed tænderne sammen det gav smerte i hans ben men han stod stille og tænkte over hvad han skulle gøre for at undvige kunne blive svært for ham og stak hurtigt sværdet ned i jorden og knyttede sine hænder og ild kom rundt om dem *det går kun galt hvis jeg ikke gør noget*tænkte han og kiggede hurtigt på riku og slog ud i luften "fire fist"sagde han og tog ild formede fløj lige mod riku's mave og hovede og håbede på at det ville få han ud af fokus i hans teknik.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku) Empty Sv: Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 23:20

Barishan sad og smilede. * de tænker sig begge to om og bruger deres evner som de skal. Men har de tænkt over andel del af opgaven. De skulle jo vise mig en combo teknik. Dog var Riku klog fordi han startede en trænings kamp nu. Så ville de kende hinandens styrker, svagheder og evner. Jaster ser også ud til klare sig godt selv om han faldt for Riku’s taktik *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku) Empty Sv: Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 23:41

*lyne ramte jes *Riku kigget op på ild kuglen *fuck pis jeg bliver nød til at bruge denne enegi til noget andet *.Riku førte lyn kuglen ned i hans swærd og sagde "lightinig sheild" et skjold af lyn kom op men Rikus ben blev ligt brændt 'ahhh pis jeg var ikke hurtig nok * man kunne se at det gjorde ondt på ham . Riku stilte sig og holdt den op i luften det begyndte at lyse op og det dannet sig lyn om hans hånd "ahh lightning clever" han begynte at løbe hen mod Jaster i høj fart. Riku holdte sin hånd frem mod Jaster *fuck det gør ondt i mit ben godt jeg er en okay healer *. lige før han var henne ved jaster laver han en lille hop og lavet en salto i luften alt det lyn der var i hans hånd forsvandt og kom frem i hans fod " ahh lightning leap kick "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku) Empty Sv: Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku)

Indlæg af Zankuji Man 26 Jul 2010 - 0:11

Han så på ham *ja det ramte*tænkte han og fik sine ben til at bevæge sig igen og så på ham da han løb mod ham *hmm nærhed er ikke godt tror jeg da*tænkte han og ilden kom om han ene hånd "tag den"sagde han og slog den mod hans fod så de stødte sammen mod hinanden og de ville ryge væk fra hinanden af deres styrke i deres angreb. Han fløj til og ramte ikke træet men lige ved siden af det og lå mere eller mindre på jorden "note til mig selv det gjorde nas"sagde han til sig selv og prøvede på at rejse sig igen.


//håber det fint nok det her er lidt rusten i min krea men forsætter stadig i emnet^^//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku) Empty Sv: Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku)

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 3:44

Barishan smilede. * de to gør deres bedste. Men det ender med en af den bliver slået ud og så kommer det combo angreb aldrig. De ligger godt nok meget i den her trænings kamp. Men det er jo kun til at forvende de er trænet til at ynde deres bedste hver gang. De er nogle gode og stærke elever *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku) Empty Sv: Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 15:12

Riku begyndte at flyve op i luften*sådan nu kan jeg komme til * han holde sine op i luften "kom så det skal virke " i et glimt bliv Riku ramt af et lyn.
lynet forsvandt og hans sværd begyndte at lyse "ahhhh" han begyndte at flyve ned mod Jaster.
Da han kom tæt nok på holde han sin hånd ud og fik noget sand og jord til at flyve rundt om jaster som det blev svært at se noget.
Riku svinget sit sværd og 3 lyn skød hen mod Jaster.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku) Empty Sv: Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku)

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Jul 2010 - 15:45

Jaster lå og kiggede op i luften nu mod riku *pis*tænkte han og kiggede rundt for at se hvad han kunne gøre *har det* tænkte han og lavede en slags beskyttelses skjold af ild om sig og når rikus lyn ville ramme skjoldet og ville han fosvinde et kort øjeblik og være oppe i luften over riku "er det mig du leder efter"sagde han og kom lige mod ham med føder først og ville ramme ham i ryggen med stor styrke så han ville ramme jorden *det har bare at virke*tænkte han og ilden kom frem om hans føder.




//gør mit bedste for at det skal virke realistisk for jaster er dæmon jo XD//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku) Empty Sv: Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 15:58

Barishan smilede. * smart move med at undgå Jaster. Dog burde du have husket at Riku bruger lyn og derfor er et angreb hvor du rammer ham direkte med din egen krop et dårligt træk eftersom han sikkert bare sender lyn igennem sin krop og derved gennem dig. Men nu må vi se hvad der sker. Det skal nok blive sjovt *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku) Empty Sv: Mentor der træner sine elever (Privat= Jaster,Riku)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum