Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Moonlight /Kiker/ EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Moonlight /Kiker/ EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Moonlight /Kiker/ EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Moonlight /Kiker/ EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Moonlight /Kiker/ EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Moonlight /Kiker/ EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Moonlight /Kiker/ EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Moonlight /Kiker/ EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Moonlight /Kiker/ EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Moonlight /Kiker/ EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Moonlight /Kiker/

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Moonlight /Kiker/ Empty Moonlight /Kiker/

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 14:49


Sted: Søen La Marécage
Tid: Aften, omkring en 22 tiden
Dato: IRL
Vejr: kølig brise og måneskin
Omgivelser: sø? xD

Ai kom langsomt gående ned til søen mens hun sukkede lidt, hun var iført nogle stramme sorte jeans hvor der var huller over det hele så man kunne se et par skrigende røde strømpebukser indenunder. Hen hvid Tunika dækkede hendes overkrop.. Hun bed sig i læben og kiggede ud på den blanke sø som skinnede på grund af månelyset der skinnede ned på den faktisk ret flotte sø. hun gik hen til bredden og lod langsomt sine fingre glide igennem vandet Hun satte sig ned ved bredden og beundrede søen... Det var en smuk aften og søen var ligeså smuk som tusinde stjerner

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonlight /Kiker/ Empty Sv: Moonlight /Kiker/

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 15:12

Kiker sad bed breden. Han hade et sulten glimt i øjne han hade ikke får mad i flere dage og det tog på hans kræfter, Han måtte har blod nu inden han gik til af sult hans øjne var blodrøde når han var sulten. Hans maver rummel efter blod og han fik færten af Prinsesse Ai og slikke sin spidse og skrab hjørnetænder og liste sig ind på hende, da han var tæt nok på sprang han på hende og ved lige ved at bide hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonlight /Kiker/ Empty Sv: Moonlight /Kiker/

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 15:15

Ai fik et chok men skubbede sig væk fra ham "hey stop det..." De lå nede på jorden nu i og med han sprang på hende og hun faldte men det var vel ligemeget "Hvad har du gang i!" hun satte sig skræmt op og så på ham *hmm vampyr... jeg må hellere passe på at han ikk er en af dem der forvandler mig til vampyr...*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonlight /Kiker/ Empty Sv: Moonlight /Kiker/

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 15:26

Kiker ryste på hovedt og sprang bange væk. Han så på hende og så væk igen han var vampyr men ikke fuldkomme han kunne ikke skade en som bliv bange for ham, han satte sog lidt væk med hænderen knue " undskyld " sagde kiker stille men han hade hørt at vampyr ikke undskyldte når de angreb. Men han var ikke så ond som man skulle tro om ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonlight /Kiker/ Empty Sv: Moonlight /Kiker/

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 15:32

Ai så på ham da han sagde undskyld "ehm...hey det gør ikke noget...du gav mig bare et chok" Ais hjerte hamrede hårdt i brystet "et meget stort chok" hun smilte venligt til ham, hun rejste sig op igen og kiggede på ham "næste gang så sige lige til før du har tænkt dig at gøre det der" hun grinte sødt og rakte en hånd ned til ham for at hjælpe ham op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonlight /Kiker/ Empty Sv: Moonlight /Kiker/

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 15:39

2 det var ikke meninge at gøre dem bange undskyld " sagde kiker og lod hende hjælpe sig op igen. Han sukke hvorfor skulle han også lige over falde en rigtig søde og køn pige, han var bliven forelsker i det han hade høre hendes stemme og nu hade han skræme hende " jeg burge ikke gøre det men jeg har ikke spiste i flere dage 2 sagde kiker stille. Han så på hende og skubbe en tåt af hendes hår væk fra hendes ansiget,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonlight /Kiker/ Empty Sv: Moonlight /Kiker/

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 15:42

Ai smilte venligt "hmm...du måtte godt få noget af mit blod hvis du spurgte, men jeg er bange for at du kan forvandle mig til vampyr... hvis nu du ikke er fuldblod eller noget" Ai tog sig til sin hals, hun havde allerede 2 bidemærker, men fra en fuldblodsvampyr...
"heh... det ville ikke være så godt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonlight /Kiker/ Empty Sv: Moonlight /Kiker/

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 16:09

2 jeg er ikke en æget vampr men har stadig væk brug for blod. Til at overleve og jeg love dig at jeg ikke gøre dig til en vampyr, det her du mit ord på " sagde kiker og reket hende hånd for at vise at han ikke ville gøre hende et en som ham. Han så på bidemærkeren og rurt svaget ved dem han var ikke kold som en rigtig vampyr var men varm

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonlight /Kiker/ Empty Sv: Moonlight /Kiker/

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 16:14

Ai tænkte lidt "hmm fint...men ikke så meget ok?" hun stod ind til ham nu og smilte lidt "og jeg stoler på dig" hun lukkede stille sine øjne... og bed sig lidt i læben... hun havde jo prøvet smerten før så hun kendte den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonlight /Kiker/ Empty Sv: Moonlight /Kiker/

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 16:18

Kiker lag stille sin mund i mod hendes hals. Og bed meget stille og drak ikke så meget hendes blod var sødt og godt, så slap han igen og slikke sig omkring munden og så på såren han hade lavet på hende. Han følde sig som en parasit sådan at snyldte på anders blod for selv at overleve, men han var en ret blid vampyr han bed ikke til og tog ikke for meget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonlight /Kiker/ Empty Sv: Moonlight /Kiker/

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 16:21

Selvom han bed blidt gjorde det stadig ondt i hendes øjne "undskyld.." hun var belvet lidt bleg og lod sig falde ned at sidde "det gjorde lidt ondt men ikke så meget som da ahngel bed" hun smilte lidt og så på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonlight /Kiker/ Empty Sv: Moonlight /Kiker/

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 16:28

Kiker greb hende " Ahngel ham kenden jeg godt. En meget søde fyr men som tider lidt srædig " sagde Kiker og lag hende ned i græsset, han satte sig ved siden af hende og så på hende han var dybet forelsket i hende. Men var bange for at viste det over for hende han hade altid haft svære ved at viste kærlighed, over for ander væsner og mennsker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonlight /Kiker/ Empty Sv: Moonlight /Kiker/

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 16:36

Ai smilte lidt og rødmede da han kendte Ahngel "heh....ehm" Hun kiggede lidt rødmende væk for hun kunne jo rigtig godt lide Ahngel "tak fordi du greb mig" sagde hun stille og smilte sødt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonlight /Kiker/ Empty Sv: Moonlight /Kiker/

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 16:39

" så lidt " sagde Kiker og så væk han kunne mærke at hun var forelsket i Ahngel. Nu var hans hjerte knust ingen ville kunne elsker ham på den måde som hans forælder hade kunne, da han bare var et mennsker han ville ikke vise hendes sine føldser men det var sværet da tåren trille ned af hans kinder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonlight /Kiker/ Empty Sv: Moonlight /Kiker/

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 16:43

Ai så hans tåre "åh... hvad er der galt" hun satte sig op og rørte hans kind "er du ok?" hun fik et trist udtryk i øjnene og viste jo ikke at han var blevet forelsket i hende så det var jo kalrt hun fik knust hans hjerte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonlight /Kiker/ Empty Sv: Moonlight /Kiker/

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 16:48

" det er lige meget " sagde kiker og skubbe hende væk. Han hade ingen tilbage som kunne elsker ham, siden han bare en vampyr hade selv hans forælder slog hånd af ham og næget at se ham igen. Han hade håbet et finde kærligheden her i området men han tog fejl alle hadet ham, og det for stod han også godt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonlight /Kiker/ Empty Sv: Moonlight /Kiker/

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 16:52

Ai fik en kuldegysning da han bare skubbede hende væk... "...und..undskyld" hun rejste sig stille op og fik nogle tårer i øjnene "...Undskyld!" råbte hun så og løb væk derfra... hun var rædselslagen for at have gjort noget forkert overfor ham men hun vidste endnu ikke hvad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonlight /Kiker/ Empty Sv: Moonlight /Kiker/

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 16:58

Kiker for efter hende og stoppe hende " nej det er mig som skal undskyld ikke dig du ved slet ikke hvad det er og jeg har være uforskræmet over for dig. Tilgiv mig vil du ikke nok " sagde Kiker og gav hende et lille kram, han var så ked af det at han hade såret hendes føldser på den måde Kiker hade aldrig mødt en som hende. Som han kunne lig hun var både sød,kærlig og rigtig smuk i mens han kram hende kysset han hende blidt i nakke, han viste at det var forkret og gik væk igen han græde og var ud af sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonlight /Kiker/ Empty Sv: Moonlight /Kiker/

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 17:00

Ai fik et chok da han stoppede hende og krammede hende ind til sig..hun blev helt stum af det... og da han så slap hende igen stod hun helt stille og der gik længe før hun brød tavsheden der nu lå over dem som et tæppe "Undskyld"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonlight /Kiker/ Empty Sv: Moonlight /Kiker/

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 17:07

" nej du skal ikke undskyld det er mig som skal undskylde dig fordi jeg var så dum " sagde kiker. Tåren trille stadig ned og denne gang vil han ikke skubbe hende væk vis hun ville tøre dem væk, kiker så ned hans øjne var ikke længe røde men lysebrune han så på hende og smilede svaget til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonlight /Kiker/ Empty Sv: Moonlight /Kiker/

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 17:11

Ai gik hen og krammede ham stille "heh...så så hun tørede hans tåre væk" og smilte sødt "du er sød nok...selvom du er lidt skræmmende nogen gange" hun klappede ham på hovedet "venner? ikke også?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonlight /Kiker/ Empty Sv: Moonlight /Kiker/

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 17:17

" venner " sgade kiker. Han så ned omkring hans hals hang en kæde med en forgylvet hjerte, som hans far og mor fik lavet til ham da han var lille. Men nu var han alene og hade ikke rigtig nogen venner endnu da han lige var ankommet i går

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonlight /Kiker/ Empty Sv: Moonlight /Kiker/

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 17:21

Ai smilte "ja... vil du være ven med mig" sagde hun stille og smilte sødt "... jeg sys du er sød og flink i mod mig... så jeg vil gerne være ven med dig" hun kildede ham stille og smilte sødt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonlight /Kiker/ Empty Sv: Moonlight /Kiker/

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 17:25

2 jeg er din ven for altid og vis du får bruge for hjælpe så bare kald. Og jeg hedder kiker men kaldes Kik " sagde kiker og bukke elegandt for hende og så ned og gik hurtig ondt i bryste, han hade et sår på bryste som somtider gjoe ondt og fik ham til at hoste og kaste op. Han gik over til et træ og kaste op han hae det ikke så godt når såret gjore ondt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonlight /Kiker/ Empty Sv: Moonlight /Kiker/

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 17:27

Ai kiggede på ham "Loveless Ai...Ai blandt venner" hun så ham gå over til træet og kastede op "ehm er du ok?" hun havde ikke lyst til at følge efter ham da hun bare ville få det dårligt også

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonlight /Kiker/ Empty Sv: Moonlight /Kiker/

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum