Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Så er jeg tilbage :]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Så er jeg tilbage :]
Hey Alle Sammen :}
Så nu er jeg endelig tilbage fra Sverige af :] Det har været en god tur, men jeg har savnet brugerne på siden!
Men nu er jeg endelig tilbage, og der er vidst en masse at tage fat i :]
Har forhåbentlig fået min kreativitet tilbage igen, efter den lange pause kan man vel sige? Men nok om det, jeg ser frem
til at være meget på siden igen, skønt mit stik stadig er i stykker, men det er umuligt at få lov til at købe et nyt da min
mor insistere på at jeg køber den forbandede ps3, (sikkert til hendes egen fornøjelse..? -.-'') men jeg kan
heller ikke love at jeg vil være alt for meget på, da jeg også skal til at kigge på arbejde (forfærdeligt >_>...) men jeg
får penge :D... så det er da meget godt, somehow? ^^...
Men jeg håber at alt er som det plejer, og at i har opført jeg ordentligt osv, små børn x''3?.. hehe :]
Kh Cash.
Så nu er jeg endelig tilbage fra Sverige af :] Det har været en god tur, men jeg har savnet brugerne på siden!
Men nu er jeg endelig tilbage, og der er vidst en masse at tage fat i :]
Har forhåbentlig fået min kreativitet tilbage igen, efter den lange pause kan man vel sige? Men nok om det, jeg ser frem
til at være meget på siden igen, skønt mit stik stadig er i stykker, men det er umuligt at få lov til at købe et nyt da min
mor insistere på at jeg køber den forbandede ps3, (sikkert til hendes egen fornøjelse..? -.-'') men jeg kan
heller ikke love at jeg vil være alt for meget på, da jeg også skal til at kigge på arbejde (forfærdeligt >_>...) men jeg
får penge :D... så det er da meget godt, somehow? ^^...
Men jeg håber at alt er som det plejer, og at i har opført jeg ordentligt osv, små børn x''3?.. hehe :]
Kh Cash.
Gæst- Gæst
Sv: Så er jeg tilbage :]
Velkommen tilbage (:
Jeg har savnet dig virkelig meget! Og giver dig ret, det er sikker kun fordi at din mor i al hemmelighed vil sidde på de værelse når du er i skole og spille xD Giver meget mening.. helt klart..
Men hvis du for et job kan du jo se frem til at kunne betale for begge dele snart? :3
Anyway.. små børn? >___>''
Jeg har savnet dig virkelig meget! Og giver dig ret, det er sikker kun fordi at din mor i al hemmelighed vil sidde på de værelse når du er i skole og spille xD Giver meget mening.. helt klart..
Men hvis du for et job kan du jo se frem til at kunne betale for begge dele snart? :3
Anyway.. små børn? >___>''
Gæst- Gæst
Ja nemlig, min far sagde det samme x'D...
Og hvilke andre ting Oo?.. skal først lige tage mig sammen til at skrive en mail til den der forretning som ligger i udkanten af byen..
men nok om det jeg har krea igen! xD
.. ja... altså... no comment *Løber sin vej i en fart O_O...*
Og hvilke andre ting Oo?.. skal først lige tage mig sammen til at skrive en mail til den der forretning som ligger i udkanten af byen..
men nok om det jeg har krea igen! xD
.. ja... altså... no comment *Løber sin vej i en fart O_O...*
Gæst- Gæst
bahah xD det giver altså også god mening! xD
Og weee :D svar i emnet så!! 8D svar svar svar.. svaaaaaaaaaaar xDD
.... >___>... *laver en laso og kaster den over Cash inden han når at løbe helt væk*
Og weee :D svar i emnet så!! 8D svar svar svar.. svaaaaaaaaaaar xDD
.... >___>... *laver en laso og kaster den over Cash inden han når at løbe helt væk*
Gæst- Gæst
aww jamen velkommen tilbage Cassie? xb vi har savnet dig ^^
Damia- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
Antal indlæg : 978
CASSIE O_O... hvad er det fornoget at kalde sin overordnede?! xD
*Finder en kniv frem og skærrer lassoen over og løber min vej igen* Jeg er igang med et andet et først x_x
*Finder en kniv frem og skærrer lassoen over og løber min vej igen* Jeg er igang med et andet et først x_x
Gæst- Gæst
*løber efter og kaster sig på ryggen af cash. For ham til at vælte og kysser ham så dybt på munden* n__n
Gæst- Gæst
Cassie jaa? ^^ well du er ikke min overordnede Oo' du er GM xD
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
*Blir væltet x_x*
Oo... når jamen fair nok.. jeg har stadig kontrol x'3
Oo... når jamen fair nok.. jeg har stadig kontrol x'3
Gæst- Gæst
ja men du har ikke kontrol over mig XD
Har jeg da xDD...
*Kysser kort Faith og rejser sig op og finder sin bog frem og læser o_o*
*Kysser kort Faith og rejser sig op og finder sin bog frem og læser o_o*
Gæst- Gæst
tsk! .___. han elsker mig ikke mere.. har sikkert aldrig gjort det .. tsk tsk..
*går over til den nærmeste dreng og flirter med ham >u<*
*går over til den nærmeste dreng og flirter med ham >u<*
Gæst- Gæst
Oo....
Jo... men hvis du hellere vil have ham så okay da ?
*Trækker på skuldrene og fløjter lidt imens han går sin vej* Oó
Jo... men hvis du hellere vil have ham så okay da ?
*Trækker på skuldrene og fløjter lidt imens han går sin vej* Oó
Gæst- Gæst
*rækker tunge efter Cash* Som om jeg aldrig havde dig! xO
Så må man jo nøjes med det næste bedste! >__>.. *læner sig op af den anden fyr*
Så må man jo nøjes med det næste bedste! >__>.. *læner sig op af den anden fyr*
Gæst- Gæst
*Trækker atter på skuldrende* jaja... .___o...
*Går lidt rundt og snakker med nogle forskellige kvinder samt nogle mænd og går så sin vej ind i mørket*
*Går lidt rundt og snakker med nogle forskellige kvinder samt nogle mænd og går så sin vej ind i mørket*
Gæst- Gæst
*Sætter sig hen ved siden af dig og flytter dit hoved og kysser dig blidt på munden*
Gæst- Gæst
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont