Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Undskyld.. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Undskyld.. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Undskyld.. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Undskyld.. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Undskyld.. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Undskyld.. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Undskyld.. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Undskyld.. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Undskyld.. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Undskyld.. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Undskyld..

3 deltagere

Go down

Undskyld.. Empty Undskyld..

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 23:02

Ja, jeg vil ikke gøre det her til noget fantsi noget. Siger det bare kort og kontant som det er.
Jeg overvejer lige nu kraftigt at stoppe på Vie.. Jeg har ikke overskud til mere. Og har brug for bare at komme væk fra alting og alle.
overvejer at give min computer til min mor og få den tilbage igen den 10 august hvor jeg starter på Gymnasiet igen og derfor ikke vil have så meget tid til at komme på.
Jeg siger dette for at være ærlig over for brugerene her på.
Der er sket meget i disse dage, som for mig til at føle mig rigtig dårlig tilpas. Og jeg føler jeg mister mig selv mere og mere..
Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg ellers kan forklare det. Virkelig trist lige som jeg havde fået min kreativitet tilbage. Men sådan er det nu engang.. jeg kan bare ikke mere..

Undskyld Cash/Ida... men det er bare for meget.. Og undskyld medlemmerne på vie.. håber at i vil bære over med mig. Og have forståelse for hvorfor jeg nok ikke vil komme på. Men det er det jeg lige nu finder som den bedste løsning. Nu må vi se hvad der sker. Måske er det bedre imorgen, og dette er bare en endags panik. Hvem ved. Jeg havde som sådan bare brug for at fortælle til jer hvad der sker lige nu i mit liv, og hvorfor at jeg muligvis de næste dage ikke kommer på overhoved.
Jeg er der ud over ked af at det kommer så pludseligt, det er end ikke noget jeg har diskuteret med hjælpelærer eller den anden Admin. Da jeg bare føler jeg har brug for at tage denne beslutning alene. Da det åbenbart ikke virker som om at nogen gives a shit about hvad jeg går og laver. Om jeg forsvinder eller ikke gør.

Som i nok kan hører er jeg godt på vej ind i negativitetens kram igen. Derfor.. vil jeg muligvis gøre som jeg her over nævnt vil gøre. Undskyld undskyld undskyld.


Faith Jável - Elisabeth.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld.. Empty Sv: Undskyld..

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 23:13

Det jeg sq ked af at hører Faith! jeg kommer til at savne dig her inde, da du er en god admin!

Take care my dear

- Toshiya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld.. Empty Sv: Undskyld..

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 23:14

Det er jeg ked af at høre Faith :( håber at det bare er noget endags noget

Men hvis det ikke er så må du have det godt :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld.. Empty Sv: Undskyld..

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 23:17

Håber jeg sku også! Vil virkelig ikke væk fra siden da jeg har været med fra begyndelsen og været med til at skabe denne verden og denne side som den er idag.
Men det er virkelig svært efterhånden.
Og måske er det den bedste løsning.

Og mange tak Toshiya. Det er altid rart at hører at man er god til noget. Selvom jeg ikke just føler mig god til noget for tiden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld.. Empty Sv: Undskyld..

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 23:20

Jeg håber sq du bliver Faith der bliver sørgeligt uden dig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld.. Empty Sv: Undskyld..

Indlæg af Zankuji Man 26 Jul 2010 - 23:26

Hej Faith er ked af at høre det men håber du bliver for eller kommer jeg til at savne dig og din dejlige venlighed du har du kan virkelig få en til at smile når man skriver med dig selvom det kun har været over pm men du må ikke smutte her fra så håber også det kun er en endags ting du har men ellers pas godt på dig selv


Jaster
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Undskyld.. Empty Sv: Undskyld..

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 23:27

Lige mine ord Jaster!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld.. Empty Sv: Undskyld..

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 23:29

heh.. tak gutter.. det betyder virkelig meget for mig .. det gør det virkelig..
Må bare komme over det I geuss.. Og jeg vil også helst blive Ingen tvivl om det!
Men synes bare det skulle ud af systemet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld.. Empty Sv: Undskyld..

Indlæg af Damia Man 26 Jul 2010 - 23:33

Thiief ma girl.. *jeg er sq også trist sådan.. og har bare slet ikke lyst til at emne overhovedet for tiden selvom jeg alligevel gøre det - not good* Jeg vil virkelig savne dig herinde søde ^^ Du ved vi elsker dig (; og det vil vi da blive ved med :'O jeg holder dig ikke tilbage osv.. og støtter dig ethundrede procent på at du gør hvad du føler rigtigst(WTF?!! findes det ord overhovedet??) men hey im here if you need somebody to.. something? XD *oh my det kunne faktisk have lydt rigtig rigtig forkert .__.* men du ved hvad jeg mener ^^

Daim
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Undskyld.. Empty Sv: Undskyld..

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 19:01

ender sku nok alligevel med at blive.
Cash vil ikke over sit lig give mig lov, går jeg ud fra, med hentydning til hans sms beskeder O_o xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld.. Empty Sv: Undskyld..

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 19:05

Godt at Cash kan få dig til at skifte mening. :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld.. Empty Sv: Undskyld..

Indlæg af Zankuji Tirs 27 Jul 2010 - 19:09

det lyder dejlig Faith :)
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Undskyld.. Empty Sv: Undskyld..

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 19:09

Well... er det vel ^^'?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld.. Empty Sv: Undskyld..

Indlæg af Damia Tirs 27 Jul 2010 - 20:44

Yay way to go Cassie *highfive cash* Thief love ya ^^
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Undskyld.. Empty Sv: Undskyld..

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 20:46

var det ment som at jeg elsker Cash eller at du elsker mig? o__o *forvirret* xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld.. Empty Sv: Undskyld..

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 20:57

Lol.. Jeg gør vel bare mit job, men hvis Faith
giver slip på siden vil jeg vidst ikke helt kunne
holde mig selv oprejst til at kunne fortsætte.. :/...
Men det er da godt hun fik noget fornuft ind i hovedet ;]..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld.. Empty Sv: Undskyld..

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 20:59

>.>... Nånå.. fornuft i hoved..
Du lyder som om at jeg har været på vej til at gøre det dummeste i hele mit liv o_o'
Men jeg vil ikke have siden dør! Og jeg kan hellere ikke få mig til at forsvinde når Cash selv har sagt han ikke vil have det x___x... Så kan jeg ikke rigtig få mig selv til at såre ham selv på den måde...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld.. Empty Sv: Undskyld..

Indlæg af Malakel the Vanquished Ons 28 Jul 2010 - 1:14

Heeeyya... *Hopper ind fra side linjen*
Faith hvis du har brug for en pause synes jeg du skal tage en lille ferie.. vi hjælpe admins, og Cash vil være her og hjælpe med siden som vi altid har gjort og hvis du føler at du simpelthen ikke kan overskue det og det hele er for meget.. så gør det du føler du har brug for, der er ingen grund til at blive her hvis du ikke føler du kan klare det lige p.t .. vi kender alle følelsen af at være nede i kulkælderen og derfor er jeg sikker på alle vil forstå det og at de vil støtte din beslutning.

Cash hvis du ikke føler du kan styre siden uden Faith, så brug mig, og Ahngel samt Kilia (når hun er på).. vi er på sådan cirka hver dag jo.. så please gør brug af os hvis i har brug for et pusterum eller hvile, det er sådan set derfor vi er her på siden og at vi ha fået de titler vi nu har. Alt i Alt..
Izz my girl, du skal bare tage dig den lille ferie hvis det er det du føler du har brug for, du skuffer ingen, kun dig selv hvis du presser dig selv til noget du godt kan føle du har brug for lige at få lidt på afstand af dig og finde dig selv igen. Jeg synes du skal tage den lille pause, den er vel fortjent, da du er en ufattelig god Admind og har gjort meget for spillerne herinde: vi går ikke ned med flaget så let, så når du kommer igen.. DON'T WORRY WE WILL BE HERE TO WELCOME YOU!!

Kram og tusind kys, Malakel/Anne :D!!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Undskyld.. Empty Sv: Undskyld..

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:26

Jeg har det allerede meget bedre.. selvom min mor stadig er en pain in the ass, og jeg ikke rigtig kan finde ud af om jeg skal være nede eller oppe.. Grine eller græde.
Men bliver sku alligevel .. man skal bare ikke forvente så meget af mig, og forvente at jeg nogen gange også siger nej og ikke altid er den helt venlige admin. Men sådan er det vel nogen gange.

Og fik jeg sagt A.D at jeg elsker dig? xD
Mange tak, det betyder virkelig meget for mig at du støtter mig og synes jeg er en god admin. Selvom jeg nu ikke selv synes det.. eller i hvert fald er der andre som er bedre end mig, det er jeg sikker på (:
Men er da glad for at folk sætter pris på mit arbejde.. og det jeg gør her inde. Da det sku ikke altid er lige let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld.. Empty Sv: Undskyld..

Indlæg af Malakel the Vanquished Tors 29 Jul 2010 - 18:05

Jeg elsker også diig x3!!..
Og der bliver sat stor pris på dit arbejde Faith, selvom det self er svært at se nogle gange når man selv er den der skal få øjnene op for det. Vil altid være her for at støtte dig.. :) dont worry about that ! :D

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Undskyld.. Empty Sv: Undskyld..

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 22:51

Hej Faith..
Kender lidt til følelsen, så jeg håber virkelig, at du kommer igennem det.
Det er dejligt, at du gider at fortælle, at der sker noget.. og ikke lader os andre være uviden tilbage.
Jeg har lidt selv den dårlige vane med, at jeg gemmer mig selv væk, når den negative del af mig kommer frem. Og til min uheldige vane, så sker det temmelig tit, når jeg ingen tålmodighed har, så der er ikke særlig mange, der kender den side af mig. Så jeg får altid beskeden, at jeg er en meget posetiv pige. Måske fordi jeg ikke ønsker, at andre ser min negative side? Jeg ved det ikke helt.
Men nu handler det jo ikke om mig, men dig.
Håber virkelig at du kommer igennem det, og ikke fortryder dine beslutninger.

- Monique

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld.. Empty Sv: Undskyld..

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum