Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Centerets Cafe - Privat ~Yukii~ EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Centerets Cafe - Privat ~Yukii~ EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Centerets Cafe - Privat ~Yukii~ EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Centerets Cafe - Privat ~Yukii~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Centerets Cafe - Privat ~Yukii~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Centerets Cafe - Privat ~Yukii~ EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Centerets Cafe - Privat ~Yukii~ EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Centerets Cafe - Privat ~Yukii~ EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Centerets Cafe - Privat ~Yukii~ EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Centerets Cafe - Privat ~Yukii~ EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Centerets Cafe - Privat ~Yukii~

Go down

Centerets Cafe - Privat ~Yukii~ Empty Centerets Cafe - Privat ~Yukii~

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 13:18

Tid: Formiddag/Eftermiddag
Sted: En cafe udenfor, Storcenteret Eau
Omgivelser: Få mennesker der sidder og drikker eler snakker på cafeen
Vejr: En smule køligt

Joshua får serveret en kop kaffe, det er en smuk men dog kølig formiddag, klokken er ikke mere end lidt over 1 og der er udsigt til en smule overskyet men forfriskende eftermiddag. Han puster lidt på den dampende kaffe, han ser sig omkring med et lille blik imens han tager koppen til munden og tager sin en slurk af den varme drik. "Mon der er udsigt til en spændene dag Rose?" Han tog ud af luften en smuk mørkerød rose frem og snusede forsigtigt til dens blade, han elskede dens forførende duft, så smuk som en af nutidens ladys.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Centerets Cafe - Privat ~Yukii~ Empty Sv: Centerets Cafe - Privat ~Yukii~

Indlæg af Yukii Fre 30 Jul 2010 - 13:26

Yukii gik lidt ned ad den sti hvor der lå butikker men det eneste hun fik øje på var en cafe mon hun skulle gå derind man kunne jo aldrig vide hvem der mon ville lure derinde eller måske var det ikke så slemt. Yukii gik tætterede på de skridt hun tog var lydløse ikke til at høre håret hang løst ned ad ryggen, øjnene var rettet på stedet denne cafe hun havde aldrig rigtigt været på en før men det så meget hyggeligt ud menensker der spiste med hinanden, og nød det selskab de nu kom i. Yukii smillede og lod den knælange sorte kjole flagre lidt i takt med at hun gik mod cafeen. Hun kunne se mange mennesker og vidste ikke hvor hun skulle gå hen så hun stilte sig bare og indsnusede lugten de rvar på stedet.en dejlig lugt og så mange smukke ting man kunne se, både nogle butikker men også nogle blomster.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Centerets Cafe - Privat ~Yukii~ Empty Sv: Centerets Cafe - Privat ~Yukii~

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 13:34

Joshua kunne hører klokken, der kom åbenbart flere til cafeen, han vendte sig om på stolen for at se hvem det var der valgte cafeen. "Nådada.." Han fik et smil på læberne og så fredligt på en lille pige der stod ved døråbningen, hun havde langt hår, lidt for lange ører og dog en galsn der ikke var til at se væk fra. "En rigtig lille lady" Han fniste over hendes tøj, det var så sødt og passede til hendes dukke agtige udseende og glans i øjnene. "Han så på rosen han havde i hånden, rejste sig fra sin stol og gik hen til den lille pige. "Værsågod my little lady" Han satte sig på et knæ og rækte rosen med et venligt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Centerets Cafe - Privat ~Yukii~ Empty Sv: Centerets Cafe - Privat ~Yukii~

Indlæg af Yukii Fre 30 Jul 2010 - 13:40

Yukii fik et lille chok men smillede så til ham mens hun kiggede på rosen det var ikke så tit at der var nogen der ville forære hende en rose en smuk rose"Til mig virkelig? mange tak"sagde hun venligt og bukkede lidt mens hun duftede til rosen"Den dufter dejligt tusind tak hvad hedder du?"spurgte hun og kunne ikke fjerne blikket fra rosen og heller ikke sit smil som hun havde over hendes læber. Håret hang stadig løst hun lignede en dukke men det ignorerede hun hun var glad for rosen hun lige havde fået men kiggede så på ham lidt lang tid hun havde jo ingenting til ham, så sukkede hun lidt"Undskyld..Jeg har ikke noget til dig det må du undskylde"sagde hun med en smule dårlig samvitighed.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Centerets Cafe - Privat ~Yukii~ Empty Sv: Centerets Cafe - Privat ~Yukii~

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 13:45

Joshua smilede og fnisede lidt over hendes sidste svar, han så hende i øjnene og rejste sig så op, "Det gør intet Little Lady, jeg behøver ingen gave fra en smuk little lady som dig, mit navn er Joshua Summerfly" Han overvejde at fortælle at han var en dødsengel, men overfor en lille lady ville han helst holde det for ham selv. "Har du ikke et sted at sidde? Jeg har et bord herovre hvis det er det my little lady" Han gik hen og satte sig på stolen som før, og viinkede pigen hen til bordet med et fredeligt og venligt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Centerets Cafe - Privat ~Yukii~ Empty Sv: Centerets Cafe - Privat ~Yukii~

Indlæg af Yukii Fre 30 Jul 2010 - 22:43

Yukii rystede på hovedet til ham hun havde ikke noget sted at sidde men hun gad godt sidde ved siden af ham så hun kunne lærer ham bedre at kende"Nej det har jeg ikke og hyggeligt at møde dig Joshua mit navn er Yukii Aido"sagde hun og bukkede lidt forover mod ham mens hun kiggede på rosen den var så smuk og værd at beundre, så gik hun hen til det sted hvor Joshua havde sat ved et bord. Yukii gik hen til bordet"Godt bord du har fundet vi har en meget god usigt ud til de mange butikker, og få blomster der er"sagde hun og smillede lidt
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Centerets Cafe - Privat ~Yukii~ Empty Sv: Centerets Cafe - Privat ~Yukii~

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 22:49

Joshua smilte, hun var lidt ligesom en dukke med det udseende. "Fandt nu bare en plads My lady, men jeg nyder nu altid en andens persons selvskab, selv de små" Han tog imod en ny kop kaffe og tog en lille slurk af den da han så på pigen. "Oh undskyld min uhøflighed.. Er de tørstig My llittle Aido?" Han vinkede en tjener hen til bordet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Centerets Cafe - Privat ~Yukii~ Empty Sv: Centerets Cafe - Privat ~Yukii~

Indlæg af Yukii Fre 30 Jul 2010 - 22:52

"Syntes du jeg er så lille jeg har altid syntes at jeg avr lidt høj dog ikke meget jeg er
desvære ret lille jeg bryder mig ikke om det men det er jeg. Og joh jeg kunne vel godt tvinge mig selv til et glas"sagde hun og smillede lidt på en kær måde som hun næsten altid gjorde mens hun satte sig på plads på stolen med hænderne hvilende på hendes skød"Så du er et magisk væsen er du ikk"spurgte hun som det første mens hun kiggede på ham lige direkte på ham siden de sad overfor hinanden.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Centerets Cafe - Privat ~Yukii~ Empty Sv: Centerets Cafe - Privat ~Yukii~

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 22:56

Joshua bad om en kop te til Yukii, han så overrasket men stadigt venligt på hende da hun spurgte og nikkede så. "Jo My lady, jeg er en Dødsengel, men du skal ikke bekymre dig.. Jeg har ikke lyst til at dræbe... Ikke endnu..." Han sagde det som om det aldrig ville være tid til det men han smilte hurtigt positivt igen. "Hvad bringer dig så her my lady?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Centerets Cafe - Privat ~Yukii~ Empty Sv: Centerets Cafe - Privat ~Yukii~

Indlæg af Yukii Fre 30 Jul 2010 - 23:00

Yukii smillede lidt og kiggede på ham og lagde så rosen som hun stadig havde i hænderne
ned på bordet mens hun kiggede på den"Jeg havde lyst til at gå mig lidt rundt i nærheden og så elsker jeg jo også at være udenfor i mørket det er så dejligt og forfriskende, hvad med dig? og jeg syntes engle er smukke med deres vinger, både sorte hvide røde ja hvad der ellers måtte være af farver"sagde hun med et lille grin mens hun kiggede rund tpå cafeen der var meget man kunne bestille og få at spise.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Centerets Cafe - Privat ~Yukii~ Empty Sv: Centerets Cafe - Privat ~Yukii~

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 23:04

Joshua smilte stadig og fniste lidt, "Hvis du var lidt ældre ville jeg tro du flirtede med mig Yukii" Han tog endnu en tår af sin kaffe og satte den smilende på bordet. "Mine er blonde farvede, som mit hår, men kan ikke vise dig dem her i cafeen my lady" Han lænede sig ind over bordet, "Men selv en dæmon burde ikke være for længe ude når hun kun er et barn" Han smilte, men mere vildt end venligt. "Der er jo måske voksne væsner der kunne finde på at angribe en pige som dig." Han nikkede venligt igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Centerets Cafe - Privat ~Yukii~ Empty Sv: Centerets Cafe - Privat ~Yukii~

Indlæg af Yukii Lør 31 Jul 2010 - 11:30

Yukii kiggede på ham og girnte lidt mens hun nikkede og lod hænderne flytte sig
op på bordet i stedenfor at være ved hendes skød"Jeg hadder at ligne et barn da jeg ikke føle mig som et nogle siger jeg ligner et dukkebarn, andre at jeg ligner et barn men selvom mange har deres meninger så vil jeg altid være lille tror jeg, og være den jeg er hihi og man kunne vel sige at jeg beundrede dig for det du er"sagde hun og lagde hovedet på skrå"Ja rigtigt jeg er en dæmon en halvdæmon..Vi dæmoner kan nu godt lig at være udenfor om aften"tilføjede hun lidt med et lille smil
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Centerets Cafe - Privat ~Yukii~ Empty Sv: Centerets Cafe - Privat ~Yukii~

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 22:38

Joshua smilte stadig venligt til hende, hun så så glad ud at han ikke kunne lade vær med at fnise en smule. "Hehe, dæmoner er nu også smukke iforhold til rygterne, det er de et levende bevis på min kære lady" Han havde taget lidt af hendes skinnende hår og snusede let til det, "Og de dufter også helt exellent my lady" Han slap håret og smilede bare venligt til hende med blide øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Centerets Cafe - Privat ~Yukii~ Empty Sv: Centerets Cafe - Privat ~Yukii~

Indlæg af Yukii Søn 1 Aug 2010 - 13:03

Hun smillede lidt mens hun kiggede på ham og bukkede lidt"iih mange tak det jeg meget glad at du syntes men du er altså også sød og venlig og meget fornem"sagde hun med et lille grin. Hun kiggede så lidt hen mod nogle butikker og pegede med en finger derhen"Skulle vi ikke tage hen og kigge på nogle vinduer på butikkerne jeg tror det ville være sjovt at se hvad de rmon ville gemme sig indenfor"sagde hun og nikkede lidt
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Centerets Cafe - Privat ~Yukii~ Empty Sv: Centerets Cafe - Privat ~Yukii~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum