Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en stormfuld vinternat // Reldus // - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en stormfuld vinternat // Reldus // - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en stormfuld vinternat // Reldus // - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en stormfuld vinternat // Reldus // - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en stormfuld vinternat // Reldus // - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en stormfuld vinternat // Reldus // - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en stormfuld vinternat // Reldus // - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en stormfuld vinternat // Reldus // - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en stormfuld vinternat // Reldus // - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en stormfuld vinternat // Reldus // - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en stormfuld vinternat // Reldus //

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

en stormfuld vinternat // Reldus // - Page 2 Empty Sv: en stormfuld vinternat // Reldus //

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 19:26

Reldus grinte lidt for sig selv da han hørte børnenes reaktion "jeg skal nok hjælpe jer" sagde han og smilte venligt til dem
"uhm... hvilken dato er det egentlig?" spurgte Rab da hun nævnte julen.
*så har ham Angel sikkert blå øjne* tænkte Reldus da han så Lala's øjenfarve.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

en stormfuld vinternat // Reldus // - Page 2 Empty Sv: en stormfuld vinternat // Reldus //

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 19:31

" det er den 20 December " sagde malika. og gav lala mad. Børne lyste op " vil du virkelig hjælpe os " sagde Buller. han og Bølle var de ældse af malikas sønner men Suki var og bliv den ældset af dem alle sammen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 19:41

"selvfølgelig!" svarede Reldus glad "ellers er jo kun tretten til at ordne det" tilføjede han sarkastisk.
*bare synd at jeg ikke kan give dem julegaver...* tænkte Reldus, men med et uheld kom han til at bruge sine telepatiske kræfter og dele disse tanker med Malika

//undskyld tiden... skulle lige spise (sjovt nok)//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 20:02

" Reldus kom lige med mig " sagde malika og gik ud i køkknet. Børnen sad og snakke i mens Suki sad med Lala i armne, malika skulle ud og købe julegaver til dem alle sammen og hun sukke nok købe gave for ham også

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 20:09

"kommer" svarede Reldus "nå unger, nu skal jeg lige ud og tale lidt med jeres mor" sagde han og fulgte så med Malika ud i køkkenet "nå men, hvad er der?" spurgte han og så hen imod hende, *hvad mon hun vil* tænkte han nysgerrigt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 20:10

//smutter nu, vi kan forsætte senere OK?//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 20:12

// okey //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 21:08

//så er jeg tilbage//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 21:19

// okey //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 21:22

//du ved godt at det er din tur ik?//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 21:33

" jeg hørt hvad du tænket og jeg kan godt købe dem for dig " sgde malika og kunne høre Taia og tami græde " Buller og Bølle giv så jeres søster deres sutter tilbage ellers får i en endefuld " sgde malika vredt til dem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 21:41

"oh nej... ikke det igen" mumlede han lavt før han sagde "uhm tak, så bliver de ikke alt for skuffede trods alt" med en glad stemme og smilte bredt.
"men altså, går vi nu eller er det først senere?" spurgte han og så nysgerrigt på Malika

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 21:55

" først sener så kan Angel tag sig lidt af dem " sagde malika. Og gik ind til børne for at se til dem Suki sad med Lala den mindste " kom nu skal jeg tag hende Suki " sgade malika og tog den lille pige over i armne Malika gik rundt med hende. Og sang for at får hende til at falde en smule til ro igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 22:14

"ok..." mumlede han og gik med ud igen.
"hej i to!" sagde Reldus og pegede hen imod Bølle og Buller "kom lige her over en gang" de to drenge kom hen til ham og så hviskede han "hvis jeg ser eller hører jer to tage jeres søstres sutter igen, så skal jeg personlig sørge for at der kun er elve børn i denne familie" da han rettede sig op igen så han truende imod dem begge, ligeså snart de havde vendt sig om smilte han stort *jeg tror faktisk det virkede* tænkte han glad

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 22:23

Buller og Bølle strak i at skrige " aarh dreng dreng rolig hvad er der " sagde malika og tog dem ind til sig. De fortale hvad han hade sagdet til dem " bare rolig dreng han meger der ikke " sagde malika og lod dem gå over til de ander, hun tog fat Reldus " hvad pokke prøvet du på de skræmet dem de trotpå det " sagde malika

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 22:41

"bare rolig, jeg mente det jo aldrig vel, de skal tro på det før det virker" svarede han og så roligt på hende "og desuden, vil du være venlig at give slip?" spurgte han høfligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 22:45

" undskyld men børne er ikke an til at man siger sådan noget til dem 2 sgade malika og slap taget i ham og gik ind til børne igen den leget alle sammen sammen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 22:55

"ok... så siger jeg da undskyld" sukkede Reldus mens han så på Malika og børnene der legede sammen...
*nej, det er vist ikke lige nu at jeg skal gå hen og lege med dem* tænkte han og satte sig ned på en stol og så på dem allesammen lege sammen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 23:17

Jos græde han var fande ned fra bordet han hade siddet på. Nu lå han på hulvet og græd malika tog ham op og satte ham over til Reldus " Reldus kan du ikke lige trøste Jos lidt jeg skal lige skifte lala 2 sgade malika

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 23:28

"uhm, jojo" sagde han og holdt Jos "hej lille fyr" sagde han og kildede Jos på maven.
men uden held... Jos blev ved med at græde "hvorfor ved jeg ingenting om børn!" spurgte Reldus irriteret sig selv.
"øh er der nogen af jer der ved hvordan man for ham til at holde op?" spurgte han og så hen imod børnene...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 16:21

Suki rejste sig " jeg ved godt hvordan kom jos " sagde Suki og så underliget på ham. Det fik Jos til at grine svaget han græde ikke mere men grinte stille, Suki var en god storesøster for dem malika kom ud med lala igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 16:41

"tak" sukkede Reldus og gav Jos til Suki.
"jeg har aldrig været god til børn, eller i det mindste ikke hvad jeg ved af" mumlede Reldus, et trist udtryk havde sneget sig ind på hans ansigt...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 16:50

" åh nej Buller og Bølle kan i så sætte Joy ned med der sammen " sagde malika vredt. Hun hadet når hendes sønner ikke hørte efter, hvad hun sagde til dem " vis i ikke opføre jeg ordenliget ende i med en varm enden " sagde malika til dem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 16:56

Reldus grinte stille a Buller og Bølles drillerier.
"stop så i to, slemme børn får jo kun kul i julegave" grinte han og så drillende imod dem.
"og i er ingen undtagelse, så vær nu pæne" tilføjede han og smilte

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 16:56

//skal logge nu, vi kan forsætte senere//

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum