Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!)

4 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!) - Page 2 Empty Sv: Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!)

Indlæg af Nanna Fre 13 Aug 2010 - 23:47

Den har jeg læst! 8D Den der... Dum..di..dididaj xD eller...ét kapitel eller lignende... for så da jeg nåede længere hen i den, så tabte jeg kæben på tastaturet O_____O xD

.... Men er nu ret enig i det (at hele dette emne handler om) At man ikke bare kan gå rundt og være én eller anden manga/anime kopi'figur fra en serie... xD no offense o.o
Nanna
Nanna
Competent (Rank 11)

Bosted : Hun har fundet et døsforladt og faldefærdigt 'hus' i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 411

Tilbage til toppen Go down

Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!) - Page 2 Empty Sv: Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!)

Indlæg af Malakel the Vanquished Lør 14 Aug 2010 - 3:29

Er glad for du er enig Nanna :D..
Og Reldus.. meeeh altså så man ikke helt kan sætte fuldstændig finger på at den originale karaktere fra animen du har taget det fra, er den karakter. Jeg vil sige det billede du har af Dark fra DNAngel nok ikke er helt tilladt xD.. find et mere sløret billede, måske et close up hvor man ikke helt kan se hvem det er, og lej med det i hvad end program du måske har. Og lad være med at basere din karakters udseende præcist på Dark's, da det er ripp-off.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Antal indlæg : 1466

Indlæg af Malakel the Vanquished Lør 14 Aug 2010 - 3:46

*At have læst den Yaoi som Mess's profil billede er fra*.. Aquuuueeee xD.. YAOI YAOI YAOI<333

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Antal indlæg : 1466

Indlæg af Zankuji Lør 14 Aug 2010 - 3:49

Malakel du bliver nok glad nu er ved at prøve at lave om på billede af Min karakter altså med photoshop altså lave om på hans hår lidt hvis du ved hvad jeg mener
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 1:49

så har jeg ændret lidt i det!
Rip-Off & Uoriginale Karaktere (VIGTIGT, LÆS!!) - Page 2 Darkwo
er det her nok? eller er der mere der skal ændres?

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Søn 15 Aug 2010 - 2:06

Hey Reldus har du brug for hjælp til at ændre på dit billede?
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 2:09

Kun hvis de ændringer jeg allerede har lavet ikke er gode nok. hvorfor?

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Søn 15 Aug 2010 - 2:14

Har Photoshop så kan gå ind og lave hår farven om på billedet hvis du vil ha det
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 2:20

"det ville være rart hvis mine egne ændringer ikke er nok (jeg kontakter dig vis det er, OK?)

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Søn 15 Aug 2010 - 2:27

okay :]
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum