Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Fravær! ^^
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Fravær! ^^
Fravær!
Halløj i kartoflen! XD
Der er ingen trist nyhed bag mit fravær, som så mange andre delvist har. (Depri, kreasvigt, osv.)
Jeg skal bare nogle ting, som virkelig glæder mig til, at jeg skal. :D
Jeg lægger ud med, at jeg skal på intro "tur" i morgen sammen med min klasse. Tur er så meget sagt, fordi vi skal ligge i baghaven af skolen. ^^ Men vi skal rigtig hygge os, også hvis det skal regne. Her i Danmark hedder det jo: Der findes intet dårligt vejr! Kun dårlig påklædning! XD
Kan nok lige tjekke op på Vie La Mort tordag aften, da jeg lige hurtigt er hjemme derefter.
Og så kommer vi til fredag, den dag, jeg nok glæder mig mest til. Skal nemlig hjem til en veninde, som bor helvedes langt væk. Og så kommer kæresten også hjem til hende. Så skal rigtig have en hygge weekend, men orker ikke at slæbe computeren med mig derop, så håber I kan bære over med mig. <3
Jeg kommer nok til at savne lille Chariot! :'(
Og til Cash: We still got a topic...
Håber I alle sammen vil have en fortsat formidabel uge og en rigtig god weekend.
Jeg er snart hjemme igen. ^^
- Rosella, called Rose or Ro
Halløj i kartoflen! XD
Der er ingen trist nyhed bag mit fravær, som så mange andre delvist har. (Depri, kreasvigt, osv.)
Jeg skal bare nogle ting, som virkelig glæder mig til, at jeg skal. :D
Jeg lægger ud med, at jeg skal på intro "tur" i morgen sammen med min klasse. Tur er så meget sagt, fordi vi skal ligge i baghaven af skolen. ^^ Men vi skal rigtig hygge os, også hvis det skal regne. Her i Danmark hedder det jo: Der findes intet dårligt vejr! Kun dårlig påklædning! XD
Kan nok lige tjekke op på Vie La Mort tordag aften, da jeg lige hurtigt er hjemme derefter.
Og så kommer vi til fredag, den dag, jeg nok glæder mig mest til. Skal nemlig hjem til en veninde, som bor helvedes langt væk. Og så kommer kæresten også hjem til hende. Så skal rigtig have en hygge weekend, men orker ikke at slæbe computeren med mig derop, så håber I kan bære over med mig. <3
Jeg kommer nok til at savne lille Chariot! :'(
Og til Cash: We still got a topic...
Håber I alle sammen vil have en fortsat formidabel uge og en rigtig god weekend.
Jeg er snart hjemme igen. ^^
- Rosella, called Rose or Ro
Gæst- Gæst
Sv: Fravær! ^^
Btw.. er ikke LILLE xD.. hm, vi skal emne når du så kommer hjem!
*Slikker drilsk og hurtigt på Rosella's næsetip!*..
*Slikker drilsk og hurtigt på Rosella's næsetip!*..
Gæst- Gæst
For mig er du lille. ^^
Jaaaa... men ville dog være lettere, hvis jeg kunne blive færdigt med mit emne med Cash. -.- Så ville det nok blive lettere. Men.. ved da, hvordan det nogenlunde ser ud. Kan ikke vente til jeg kommer hjem. *Kigger uskyldigt på Chariot med et lille dristigt smil.*
You wanna play dirty?
Jaaaa... men ville dog være lettere, hvis jeg kunne blive færdigt med mit emne med Cash. -.- Så ville det nok blive lettere. Men.. ved da, hvordan det nogenlunde ser ud. Kan ikke vente til jeg kommer hjem. *Kigger uskyldigt på Chariot med et lille dristigt smil.*
You wanna play dirty?
Gæst- Gæst
You like it D: ..
*Tager på Rose's patter.. som hævn så* <__> fordi du syntes jeg er lille!
...
*Kigger uskyldigt væk*
*Tager på Rose's patter.. som hævn så* <__> fordi du syntes jeg er lille!
...
*Kigger uskyldigt væk*
Gæst- Gæst
Damn.. you got me there. ^^ *Små griner.*
*Trækker sig forskrækket væk og dækker sine patter med armene.*
Emner, når jeg har spist? :D
*Trækker sig forskrækket væk og dækker sine patter med armene.*
Emner, når jeg har spist? :D
Gæst- Gæst
Ja^^.. kan du ikke give besked når du har spist? Skal jeg nemlig også snart, men skal nok oprette emne denne her gang. :3
Gæst- Gæst
Okay, og selvfølgelig vil jeg gøre det. ^^ All for you.
*Glæder sig over, at hun ikke skal lave emne. :D*
*Glæder sig over, at hun ikke skal lave emne. :D*
Gæst- Gæst
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus