Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En dag i skoven //Cille// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En dag i skoven //Cille// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En dag i skoven //Cille// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En dag i skoven //Cille// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En dag i skoven //Cille// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En dag i skoven //Cille// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En dag i skoven //Cille// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En dag i skoven //Cille// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En dag i skoven //Cille// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En dag i skoven //Cille// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En dag i skoven //Cille//

Go down

En dag i skoven //Cille// Empty En dag i skoven //Cille//

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 13:33

Sted: Skoven.
Omgivelser: Hm. Skov omgivelser.
Tid: Ca. kl. 13.45
Dato: 18/08
Vejr: Overskyet og lidt koldt.

Shellie var taget en tur i skoven. Hun ville ta’ en rundtur rundt omkring og var egentlig gået ind i skoven først. Hun rynkede på næsen og lænede sig op af et træ. Hun lagde armene over kors, samt benene.
Hvad skulle hun lave overhovedet?
Shellie trak let på skulderne og så rundt. Hun rettede sig så op og begyndte at gå igen. Hun fortsatte længere ind og stoppede op ved endnu et træ. Hun lagde en hånd på barken og så rundt. Var her slet ingen? Hun kneb øjnene sammen og trak så sin pinke hættetrøje bedre omkring sig. Hun puttede sig ind i den.
Shellie var også iført et par mørkeblå cowboy jeans og sine blå AllStar sko. Hun elskede dem. Gik faktisk næsten altid i dem.
Hun rettede sig op og gik lidt videre..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven //Cille// Empty Sv: En dag i skoven //Cille//

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 14:00

Cille kom gående ind i skoven for at lave noget men hvad viste hun ikke hun ville bare lave noget. Hun kiggede sig rundt omkring for at se om der var nogen inde i skoven og gik vider ind gemmen træerne og kiggede rundt "er her nogen"spurgte hun og kiggede sig rundt og gik stadig vider og ville gerne se om der var nogen hun kunne være sammen med en og lave noget sammen med den person. Hun havde en pose i sin hånd og tøj var en hvid top og en sort nederdel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven //Cille// Empty Sv: En dag i skoven //Cille//

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 14:04

Shellie rynkede på næsen, da hun hørte en stemme et sted i skoven. Hun trak sig helt ind til træet og så til begge sider. Hun gik en smule videre, men stoppede så op og gik tilbage, forbi træet hun lige havde stået ved.
Hun stoppede op og lænede sig i stedet op af et andet træ. Hun lagde armene over kors, samt benene. Hun ventede. Ventede på at personen kom frem.
Shellie bed sig blidt i læben og smilede for sig selv. Hun trak hætten over håret og lagde i stedet armene om sig selv. Hun kiggede nysgerrigt rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven //Cille// Empty Sv: En dag i skoven //Cille//

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 14:08

Hun gik vider da hun fik øje på en der stod op af et træ og kiggede stille på personen "hej"sagde hun og stod og kiggede bare på den person for at se hvem der var men det så ikke ud til at det var en hun kendte så hun så hun ville gerne møde hende. Hun gik vider hen mod personen med i møde kommende smil på sine læber og kiggede på hende med et smil "hvad laver du"spurgte hun venligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven //Cille// Empty Sv: En dag i skoven //Cille//

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 14:23

Shellie stirrede kort på personen, men smilede så venligt. Hun betragtede personen.
”Halløj.” svarede hun og glippede med øjnene. Hun rettede sig op, men lænede sig imod træet igen. Nu var der kommet en, men hun havde slet intet at sige? Hvad skulle hun gøre?
”Jeg, uh, ikke rigtig noget.” svarede Shellie, da hun kom i tanken om spørgsmålet som pigen havde stillet. Hun smilede skævt og betragtede hende bare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven //Cille// Empty Sv: En dag i skoven //Cille//

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 14:36

Hun kiggede på personen og gik hen til hende med et smil på sine læber "okay men jeg hedder Cille"sagde hun og kiggede på hende med et smil og rakte sin hånd frem og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede så lidt rundt "hvad vil du så lave"spurgte hun og kiggede på hende med et smil på sine læber og ville da gerne lave noget sammen med hende og sådan noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven //Cille// Empty Sv: En dag i skoven //Cille//

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 14:48

Shellie smilede venligt og tog mildt imod hendes hånd. Hun trykkede den så og gav slip. ”Jeg er Shellie, men bare kald mig et eller andet.” svarede hun og smilede skævt.
Hun trak så let på skulderne og så rundt. ”Jeg har ingen idé.” sagde hun langsomt og så på Cille igen. Hun smilede varmt, men derefter venligt igen.
”Hvad med dig? Hvad vil du lave?” spurgte hun og smilede skævt. Hun betragtede hende og prøvede at se hvad hun var for et væsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven //Cille// Empty Sv: En dag i skoven //Cille//

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 15:00

"Shellie"gentog hun for at huske på det og kiggede på hende "jeg tror bare jeg kalder dig Shel"sagde hun med et sødt smil på sine læber "vi kunne fortælle om os selv"sagde hun og kiggede på hende med et smil på sine læber og ville da gerne vide mere om hende og alt det de kunne snakke om *hvad er hun, hun er ikke dæmon*tænkte hun og kiggede bare på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven //Cille// Empty Sv: En dag i skoven //Cille//

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 15:12

Shellie smilede skævt til hende og trak hætten af sig, så hendes røde hår kom helt til syne. Det var langt og selvom det var en smule vådt, så sad det perfekt. Hun smilede venligt og nikkede.
”Lad os det.” sagde hun og så rundt efter et sted at sidde. Hun trak kort på skulderne og satte sig i stedet bare på jorden, opad træet. Hun smilede op til Cille.
”Bare sæt dig.” sagde hun venligt.
Shellie sparkede til lidt jord med sin sko og betragtede jordbunden. Hun så op på Cille igen og smilede. ”Hvem starter?”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven //Cille// Empty Sv: En dag i skoven //Cille//

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 15:36

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber.
"kan jeg godt"sagde hun og tænkte lidt over hvad hun skulle sige om hende selv "jeg er Vand dæmon og ja har ikke noget jo eller noget sted at bo og ja der er ikke så meget jeg kan fortælle om mig selv jeg kan lide at bade og hygge sammen med dem jeg kende"sagde hun og tænkte lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven //Cille// Empty Sv: En dag i skoven //Cille//

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 15:48

Shellie smilede varmt til hende.
”Fantastisk. Vand er super.” strålede hun. Hun smilede og pillede lidt ved sit røde hår. Hun så op Cille, mens hun betragtede hende smilende. Hun trak let på skulderne.
”Jeg er Shellie Viola Crystal Katherin Jemkins,” sagde hun og smilede venligt. Hun betragtede sine hænder og så frem for sig. ”Jeg, uh, er en Aspara.” Hun så smilende op på Cille.
Hun vidste ikke lige hvad hun mere skulle sige. Der var egentlig ikke så meget at sige.
”Tjo. Jeg har levet i mange år, er ikke helt præcis på hvor lang tid.” Shellie så tænkende på jordbunden og så derefter op i himlen. Hun trak let på skulderne og smilede skævt op til Cille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven //Cille// Empty Sv: En dag i skoven //Cille//

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 16:01

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber og tænkte "okay hvad end en Aspara er for et væsen hvad kan i endeligt"sagde hun og kiggede på hende med et smil på sine læber og ville da gerne vide hvad de kunne det væsen hun var hun havde aldrig mødt andre væsner end vampyre og andre dæmoner.
Hun kiggede på hende med et smil på sine læber og viste ikke lige hvad hun skulle gøre "men det da en fin race"sagde hun med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dag i skoven //Cille// Empty Sv: En dag i skoven //Cille//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum