Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hjemme hos Zelvia //Cille// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hjemme hos Zelvia //Cille// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hjemme hos Zelvia //Cille// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hjemme hos Zelvia //Cille// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hjemme hos Zelvia //Cille// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hjemme hos Zelvia //Cille// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hjemme hos Zelvia //Cille// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hjemme hos Zelvia //Cille// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hjemme hos Zelvia //Cille// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hjemme hos Zelvia //Cille// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hjemme hos Zelvia //Cille//

Go down

Hjemme hos Zelvia //Cille// Empty Hjemme hos Zelvia //Cille//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 10:57

Sted: Tæt på stranden, Zelvia's lejlighed
Omgivelser: Kun Zelvia og Cille
Tid: 15:00
Vejr: Et par smågrå skyer begynder og dække for den ellers varme sol
Påbeklædning: Lyseshorts, bikini trusser samt bikini top og et tæppe over sig.

Zeliva fumlede lidt med låsen på døren til sin lejlighed ¤Hvorfor vil den ikke ind?!¤ mumlede hun en anelse frustreret , men efter noget tids fumlen fik hun nøglen ind i nøglehullet, hun drejede nøglen om med den hastig bevægelse så låsen blev slået fra, hun skævede smilende imod Cille før hun trak nøglen ud ,trykkede ned i håndtaget og skubbede døren ind. Ganske sandt. Lejligheden var ikke utrolig stor, men stilfuld. Hun trådte ind i lejligheden hvor der var sat hvidt tapet op på væggene, en masse små malerier rundt omkring på væggene som hun selv havde malet. De var alle sammen malet efter en ting, som var zoomet godt ind på. Til venstre for dem lå et køkken, i de sort,grå og hvide farver, men der var dog nogle køkkenredskaber som var i nogle neon farver for det ikke ville blive for kedeligt. Til højre for dem stod et spisebord, ikke alt for stort, der kunne højest sidde 4 personer omkring det. Dette bord var farvet i en rød farve, og de fire stole der hørte til var også røde, på den ene væg tæt på bordet hang et aflangt maleri med en masse forskellige blomster malet i fotorealistiske farver. Gik man lige ud for døren kom man ind til stuen, der stod en 3 mands sofa i sort kunstlæder. foran dem stod et sort sofabord med afrundede kanter og sølvfarvede ben. Nede på gulvet lå et stort blødt Zebra mønstreret tæppe, og over sofaen på væggen som ryglænet stod på af hang endnu et aflangt maleri, men på dette maleri var der en lille zebra flok, igen et som Zelvia selv havde malet. Når man stod i stuen kunne man gå til højre og komme ind på Zelvias værelse, men lige inden var der en dør på den bagerste væk i stuen, åbnede man den dør kom man ud på badeværelset. et ganske normalt badeværelse med hvide fliser op og ned af væggende, med toilet, en vask, et skab over vasken samt en brusekabine. Der hang også en stang til at kunne hænge håndklæder op på. Gik man ind på Zelvias værelse ville man se et dobbeltseng, på denne dobbelseng hang der et tyndt rødt slør ned af siderne. Selve sengen var i hvid træ, ellers stod der en kommode i farven rød, et natbord på siden af sengen i farven sort. Samt et stort aflangt spejl på væggen , ved fodenden på sengen. Sengetøjet var også i Zebra mønster. Zelvia lod kort blikket køre rundt inden hun stoppede sine fødder ned i nogle sutsko og tog tæppet fra skuldrene af, foldede det pænt sammen og lagde det på spisebordet. Hun vendte sig imod Cille for at se hendes reaktion.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme hos Zelvia //Cille// Empty Sv: Hjemme hos Zelvia //Cille//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 11:45

Cille stod og ventede på at Zelvia skulle få døren op til hendes lejlighed og smilte bare stille og rolig og var tålmodig med at det tog tid før hun sådan rigtig fik ramt i nøglehullet og kiggede på hende og gik stille ind i hendes lejlighed og kiggede sig rundt omkring i den *sandlig mange farver og billeder mon hun virkelig har lavet dem alle samme selv for de er da ret pæne eller også er det fordi jeg ikke rigtig har set sådan noget før*tænkte hun for sig selv og kiggede på hende "har du selv lavet dem selv altså billeder"sagde hun og kiggede på hende med et smil på sine læber "for syns de er pæne"sagde hun og kiggede på hende og kiggede så lidt rundt.
Hun kiggede sig rundt omkring i lejligheden og smilte til hende "gad jeg var dig lige nu"sagde hun og kiggede på hende og satte sig på en af stolene og kiggede rundt og var bare glad for hun måtte komme der ind i Zelvia's lejlighed og følte sig velkommen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme hos Zelvia //Cille// Empty Sv: Hjemme hos Zelvia //Cille//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 11:50

Zelvia smilte af Cilles spørgsmål, det var en meget normal reaktion for hendes billeder. Hun fulgte roligt efter Cille og stilte sig foran hende "Ja, det nogle jeg selv har malet" sagde hun roligt og smilte en bredt smil. "Mange tak ^^" sagde hun i en frisk tone, selv om frisk ikke lige var det hun var. "Du ser dig bare omkring imens jeg lige finder en trøje" sagde hun varmt og tøffede ind på sit værelse, fandt en lang hvid halvgennemsigtig t-shirt og iførte sig den inden hun tøffede tilbage imod Cille, hun gabte engang, men lydløst. "Hvad mener du? altså med du gerne ville være mig lige nu?" spurgte Zelvia en anelse forvirret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme hos Zelvia //Cille// Empty Sv: Hjemme hos Zelvia //Cille//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 11:56

Hun kiggede på hende med et stille smil "du god til det"sagde hun og kiggede på hende med et smil og ville gerne se mere men det så ikke ud til at være en stor lejlighed og sådan "så lidt"sagde hun og smilte stille og kiggede lidt rundt i rummet "jeg vil gerne ha det som dig for har ikke noget hjem hvor jeg kan tage hen for at være alene og alt det"sagde hun stille og kiggede på hende med et smil på sine læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme hos Zelvia //Cille// Empty Sv: Hjemme hos Zelvia //Cille//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:02

Zelvia smilede, et bredt smil. Men det falmede da Cille fortalte at hun ikk havde et hjem, som sådan. Tankerne faldt på at hun jo enelig havde rimeligt plads når det kom til stykket. "Altså..." Lagde Zelvia ud til at starte med og satte en håndflade imod bordet og lænede sig op af det "Jeg har sådan set nok plads...her.. til du også kan bo her" Sagde hun en anelse usikkert. Ikke fordi hun var usikker på om det var en god ide, men usikker på hvordan Cille ville reagere. "Hvis du altså vil!" skyndte hun sig og indskyde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme hos Zelvia //Cille// Empty Sv: Hjemme hos Zelvia //Cille//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:06

Hun kiggede på hende med et stille smil på sine læber "hvis jeg må så vil jeg da gerne men nu tænker jeg på regningerne der er og alt det og jeg mangler penge så jeg skal nok finde mig et job"sagde hun og kiggede på hende med et smil på sine læber "men du den bedste veninde man kunne ønske sig"sagde hun med et smil på sine læber og kiggede hende ind i øjne med sine blide øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme hos Zelvia //Cille// Empty Sv: Hjemme hos Zelvia //Cille//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:11

Zelvia smilede roligt "Mine forældre har betalt for denne lejlighed i 5 år mere" svarede hun. "Så jeg.."hun stoppede sig selv" Eller vi" hun smilede ,bare over det ord"Skal kun betale for føde, tøj og hvad vi nu ellers skal bruge" afsluttede hun og trådte hen bag cille og lagde armene om hendes hals i et venskabeligt kram "Tak" svarede hun og hvilede sin hage imod sin arm der lå om Cille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme hos Zelvia //Cille// Empty Sv: Hjemme hos Zelvia //Cille//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:24

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "okay der kan man bare se forældre er vel mærkelige"sagde hun og mærkede hun lagde armene om hende "så nu er vi vel det man kalder bofæller"sagde hun med et smil på sine læber og kiggede lidt rundt "så jeg har ikke noget bagage jeg skal hente så kan jeg jo flytte ind og hvor skal jeg sove"sagde hun og kiggede på hende med et stille smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme hos Zelvia //Cille// Empty Sv: Hjemme hos Zelvia //Cille//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:30

Glæden steg op i Zelvia som røgen fra en smøg steg op imod himlen. Hun smilede bredt og forsøgte og holde sin begejring tilbage "Wee" sagde hun roligt og lukkede øjnene og knugede sig ind til Cille. Det var utroligt så hurtigt de var blevet veninder. "Du kan sove i sengen med mig ...eller sofaen hvis det er" Sagde hun og lagde hovedt lidt på skrå, trak det en anelse tilbage og afsluttede krammet ved og rette sig op igen. "Eller i sengen, så sover jeg på sofaen" tilføjede hun. Zelvia var glad, og vidste ikk helt hvor hun skulle gøre af sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme hos Zelvia //Cille// Empty Sv: Hjemme hos Zelvia //Cille//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:43

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "det er dejligt at jeg kan bo her og jeg vil gerne sove i sengen sammen med dig så jeg kan føle mig tryg"sagde hun og kiggede på hende med et smil på sine læber og gengav hendes knus til hun stoppede det "hvad skal vi lave min veninde"sagde hun med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme hos Zelvia //Cille// Empty Sv: Hjemme hos Zelvia //Cille//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:49

Zelvia smilede fra øre til øre, kunne stadig ikk få det til at passe at hun nu havde en at bo sammen med "fint" sagde hun og gav hende et kort og hurtigt, venligt kys på kinden. Zelvia lod kort blikket glide over lejligheden som nu var deres, og ikke kun hendes. "Oh!" udbryd hun da hun kom i tanke om den ekstra nøgle som hun havde læggende, hun gik ud i køkknet, åbnede skabet og tog den lille sølvfarvede nøgle ud, lukkede skabet og gik tilbage til Cille. "Her n_n" sagde hun varmt og rakte den i en flad hånd imod hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme hos Zelvia //Cille// Empty Sv: Hjemme hos Zelvia //Cille//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:55

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber og grinte da hun kyssede hende på kinden "jep nu bor vi sammen som veninder"sagde hun og kiggede efter hende og så hun kom med en nøgle "tak"sagde hun glad og kiggede på hende med et sødt smil "også har vi jo også et sted hvor vi kan være mere os selv når vi sammen"sagde hun og kiggede på hende med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme hos Zelvia //Cille// Empty Sv: Hjemme hos Zelvia //Cille//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:01

Zelvia smilede af hendes grin og trippede lidt på stedet. Hun var blevet mere frisk, men nok kun pga. begejstringen. "Jeps!" sagde hun friskt og bed sig blidt i underlæben, men stadig med et smil. "Vi skal nok få det sjovt, det ved jeg!" udbryd hun glad og smågrinte af sin egen glæde. Hun trædte et skridt tilbage fra Cille "undskyld" grinte hun "Jeg er bare glad n_n" grinte hun vidre med en uskyldig stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme hos Zelvia //Cille// Empty Sv: Hjemme hos Zelvia //Cille//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:03

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber " ja det skal vi nemlig"sagde hun og kiggede på hende med et smil på sine læber og kunne godt lide at hun boede sammen med Zelvia nu og gik hen og gav hende et kram "tak for at jeg må bo her sammen med dig"sagde hun glad og kiggede på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme hos Zelvia //Cille// Empty Sv: Hjemme hos Zelvia //Cille//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:08

Zelvia lukkede øjnen blidt i da Cille gav hende et kram, og hun krammede selfølgelig selv med. "Tak fordi du gider" smågrinte Zelvia, hun havde ikk en ide om hvad de skulle lave nu. Hun var stadig træt, men det var ikk noget man kunne se på hende mere. Hun dansede næsten hen og satte sig på køkkenbordet. "Ej jeg kan slet ikke forstå det" grinte Zelvia med et sødt og bredt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme hos Zelvia //Cille// Empty Sv: Hjemme hos Zelvia //Cille//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:14

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "heller ikke her"sagde hun og kiggede rundt og gik ud til hende "det eneste jeg har med mig er det jeg har i min pose jo"sagde hun og kiggede på hende med et smil "og kan ikke se noget spænde i den"sagde hun med et stille grin på sine læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme hos Zelvia //Cille// Empty Sv: Hjemme hos Zelvia //Cille//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:17

Zelvia smågrinte lidt, det var længe siden hun havde været i så godt et humør "Du må da selv bestemme om du må beholde den" sagde Zelvia med et lettere frækt smil på læberne. Men hun tog det hurtigt væk igen og satte hænderne på hver side af hende selv, så hun sad mere behagelidt. hun gled ned fra køkkenbordet og lagde sine hænder på Cilles skuldre og legede lidt med en lok af Cilles hår "Nice hår iøvrigt ^^" sagde hun venligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme hos Zelvia //Cille// Empty Sv: Hjemme hos Zelvia //Cille//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:21

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber og smilte bare for hun var glad for at bo ved hende nu "ja det kan jeg og du kan få kunstig lem op hvis det er det"sagde hun med et grin på sine læber "tak i lige måde"sagde hun og kiggede på hende hår og kiggede bare på hende og lagde en hånd på hendes skulder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme hos Zelvia //Cille// Empty Sv: Hjemme hos Zelvia //Cille//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:23

Zelvia smågrinte piget af det Cille sagde,hun kunne ik lade vær med at grine af det. "Jeg tror godt jeg kan undvære lige nu" sagde hun med et skævt smil. Hun lod sine hænder glide ned af hendes arme og hænge tilbage ned af siderne på hende selv "Nårh" sagde hun og forsøgte og holde sig roligt imens hun straks sig "Har du en ide til hvad vi kan lave?" spurgte hun roligt med et smil på læberne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme hos Zelvia //Cille// Empty Sv: Hjemme hos Zelvia //Cille//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:27

Hun kiggede på hende med et smil "okay"sagde hun med et grin "jeg har ikke lige nogen ide lige nu og alt det"sagde hun med et et stille grin og kiggede på hende "har du ikke en ide"sagde hun og kiggede på hende med et smil *hun har bare ha en ide*tænkte hun og kiggede på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme hos Zelvia //Cille// Empty Sv: Hjemme hos Zelvia //Cille//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:30

//Kan vi evt. holde en lille pause med dette emne? n_n er lidt tom for kreativivtet til dette emen :b?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme hos Zelvia //Cille// Empty Sv: Hjemme hos Zelvia //Cille//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:39

//jo//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjemme hos Zelvia //Cille// Empty Sv: Hjemme hos Zelvia //Cille//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum