Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mørket i Sombre //privat= Manda// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mørket i Sombre //privat= Manda// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mørket i Sombre //privat= Manda// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mørket i Sombre //privat= Manda// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mørket i Sombre //privat= Manda// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mørket i Sombre //privat= Manda// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mørket i Sombre //privat= Manda// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mørket i Sombre //privat= Manda// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mørket i Sombre //privat= Manda// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mørket i Sombre //privat= Manda// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mørket i Sombre //privat= Manda//

Go down

Mørket i Sombre //privat= Manda// Empty Mørket i Sombre //privat= Manda//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 21:53

S: Sombre- byens park
k: Midnat
o: ingen mennesker , alle er vel taget hjem. Der er mange stjerner på himlen og halv fuldmåne
v: bidene koldt
P: En hvid skjorte og sorte bukser



I Den tomme park sad der en skikkelse på en bænk. Denne skikkelse tilhørte en dreng, han var hvad andre så som en uren race, eller det var han kun blevet kald et par gange. Han var en blanding imellem en engel og elver, dog var han ikke 'guds barn' men han var nu heller ikke ond. Han tilpassede sig vel bare de omgivelser der var. Vis folk var venlig imod ham , var han venlig imod dem og også omvend vis de ikke er venlige imod ham. Drengens navn var Kaoru, Kaoru sora. Han havde lige fået fri fra hans arbejde, derfor havde han stadig noget af butler tøjet på han havde dog taget westen og slipset af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket i Sombre //privat= Manda// Empty Sv: Mørket i Sombre //privat= Manda//

Indlæg af Manda Tors 19 Aug 2010 - 22:02

Manda lå i et træ og sov. Hans yndlingstræ, det der var tættest på den lille sø. Hans ene ben dinglede og hans hoved hvilede blidt på hans hænder. Han smilede i søvne og gabte en smule. Han sov roligt og så ikk ud til at kunne falde ned. Han strakte sig lidt og lagde sig til rette. Stadig uden at falde. Det var som om træet holdte ham ved grenen. Han nussede hovedet til sine hænder igen og lå mere behageligt end før. Han ben dinglede dog stadig og det vippede lidt nogle gange. Han havde en sort hættetrøje på, med en rød T-shirt indenunder. Han havde nogle lidt lyse brune bukser. Han havde nogle handsker uden fingre på og de var lavet af et stof som mindede lidt om en vante. Hvilket var blødt for ham.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Mørket i Sombre //privat= Manda// Empty Sv: Mørket i Sombre //privat= Manda//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 22:17

Kaoru valgte at gå videre, længere ind i den tomme park indtil han nåede til et træ. Han ville enlig kigge på halv månen da hans øjne støtte på en dreng , nok.. to år ældre end ham selv? Det lignede at han sov, skulle Kaoru vække ham? Det var jo ikke det mest sikre at ligge op i et træ. Hans duft strøj forbi Kaoru, han kunne genkende lugten *en..varulv?* tænkte han undrene og studerede drengen nøje. Kaoru tog fat i en af træets grene og begyndte at klatre op. "vågen?" spurte Han da han nåede op til den fremmede dreng.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket i Sombre //privat= Manda// Empty Sv: Mørket i Sombre //privat= Manda//

Indlæg af Manda Tors 19 Aug 2010 - 22:20

Det gav et sæt i hans krop da drengen snakkede. Han åbnede øjnene og de var begge gule. Han snerrede vredt og fik taget fat om halsen på hende. Han fik ham presset ind mod træets stamme og snerrede vredt. "Hvad laver du!?" råbte han en smule og knurrede. Han viste sine skarpe tænder og var lige ved at bore sine negle i halsen på drengen. Han kiggede lidt på ham og gav slip bagefter. Han højre øje blev sort og han tog en hånd til hovedet. "Undskyld... Det sker hvis nogen sniger sig ind på mig og jeg opdager dem..." sagde han let.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Mørket i Sombre //privat= Manda// Empty Sv: Mørket i Sombre //privat= Manda//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 22:28

Kaoru blev overrasket da drengen pludselig overfalde Kaoru og tog kvæler tag på ham. Han åbnede munden for at sige noget, men ingen lyd kom ud. Det var ikke den reaktion han havde forventet vis at vække en dreng, men han bebrejdede heller ikke drengen. I et par sekunder kunne Kaoru faktisk ikke få verjet men da drengen gav slip tog sig til hurtig til halsen og kiggede først.. vagtsom? på drengen. I modsætning til Manda havde Kaoru mørke blå øjne, vis man kiggede ind i dem var det som at se det uendelige hav. "gør...ikke noget " fik Kaoru frem. Dog var det svært at se hans blå øjne for hans sorte pandehår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket i Sombre //privat= Manda// Empty Sv: Mørket i Sombre //privat= Manda//

Indlæg af Manda Tors 19 Aug 2010 - 22:34

Han kiggede på ham og bed sig på læben. Han fik ham til at fjerne hænderne fra hans hals og kiggede på det. "Du er blevet trukket lidt..." Han prikkede ham nogle specielle steder. Nerver og muskler. SOm så ville hjælpe ham med nemmere at kunne trække vejret igen. "Sorry... Lad os sige jeg skylder dig noge for at have gjort det." Han kløede sig lidt på kinden med sin pegefinger og smilede undskyldene. "Men det er lidt et problem med at være en varulv, vi bliver nemt hidsige..." sukkede han og kiggede rundt. Han kiggede derefter på drengen med sit gule øje og det sorte var nærmest en smule tomt. "Men hvad laver en som dig herude om natten?"
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Mørket i Sombre //privat= Manda// Empty Sv: Mørket i Sombre //privat= Manda//

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 22:46

Det gav et lille sæt i ham da drengen trykkede på hans nerver og muskler i halsen. Det føltes underligt nogle gange gjorder det ondt de steder han prikkede og andre gange kunne han ikke mærke det, men det hjalp og Kaoru tog en langsomt dyb indånin. "Som jeg sagde før det gør ikke noget, jeg kom jo ikke tilskade vel? desuden blev jeg kun overrasket " sagde Kaoru og grinte. Et smil kom på hans blege smalle læber og han nikkede. "hmm, jeg var enlig på vej hjem fra mit arbejde og hver dag skal jeg gå igennem sombre" forklarede Kaoru og kiggede ned, først nu opdagede ham hvor højt oppe de enlig var. Det gav ham kvalme da han hadet højder så han valgte hurtigt at kigge på drengen igen. "Kaoru " præsenterede han sig og rakte hånden frem i en hilsen



//skal logge nu -___- svare imorn //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket i Sombre //privat= Manda// Empty Sv: Mørket i Sombre //privat= Manda//

Indlæg af Manda Tors 19 Aug 2010 - 22:49

Han smilede let og aede hans hoved. Han tog fat om ham og fik ham over skulderen. Han hoppede ned og fik ham på begge ben igen da han landede. Han tog i mod hånden og grinede, "Jeg er Manda..." smilede han barnligt og kiggede rundt. Han strakte sig lidt og satte sig med et bump. Han gabte højt og gned sine øjne, "Nå ok, men så ses vi." sagde han roligt og kiggede på ham. Han satte hovedet på skrå og smilede barnligt. Han lagde sig ned og kiggede på himlen, han smilede let og de stjerner der var fremme og lagde sig til rette på ryggen. Han lukkede øjnene lidt efter og gabte igen. Han holdte sig for munden denne gang.

//Ses... ;D
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Mørket i Sombre //privat= Manda// Empty Sv: Mørket i Sombre //privat= Manda//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 13:43

Det var behaligt at blive aet på hovede derfor lukkede han hans ene øje imens. "e..eh" sagde Kaoru da Manda tog fat i ham og da han skulle til at springe ud over kanten klemte Kaoru øjnene i da han ikke ville se hvor langt oppe de var. Han var halv engel og alligevel bange for højder. Det var nok en af grundene til ham ikke fløj, han havde jo vinger men han lod dem være inde i ryggen da han ikke havde brug for dem. Det gjorder dog ondt hele tiden at ha dem inde i ryggen. Han kunne mærke de pressede imod hudet da de ville frem, men selvføllig, nej de kom ikke frem. Han kunne igen mærke jorden under hans fødder og først der åbnede han igen hans havblå øjne. "Manda " gentog han for at kunne huske det til en anden gang. "Må jeg godt side her lidt med dig, eller er du for træt?" spurte Kaoru da han syndes Manda virkede som en interessant person.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket i Sombre //privat= Manda// Empty Sv: Mørket i Sombre //privat= Manda//

Indlæg af Manda Fre 20 Aug 2010 - 14:08

Han kiggede undrende på Kao(hvis det er ok) og gabte igen. "Nej... Det går, men hvis jeg falder i søvn. Så bare væk mig." sagde han let og smilede. han strakte sin krop lidt og gned sine arme. Han satte sig op og åndede på sine hænder, så de kunne blive varme og gnide hans arme varme. Han kiggede på Kao med et smil og satte igen hovedet på skrå, "men skal du ikk hjem og sove? Eller du arbejder måske kun om aftenen?" spurgte han roligt og kløede sig på hovedet. Han kom til at tænke på at han selv trængte til arbejde, og så alligevel vidste han ikk hvad han skulle gøre. Han vidste knap noget som helst om det menneskelige man havde, så hvordan skulle han f. eks lave møbler, eller bare lave en sandwich i det hele taget. Han mærkede på sin mave og den rumlede lidt fordi han kom til at tænke på mad af sin sandwich idé. Han sukkede og kiggede på Kao, "Måske vi skulle være sammen en anden dag, jeg er sulten..." sagde han og rødmede lidt over at hans mave rumlede lidt igen.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Mørket i Sombre //privat= Manda// Empty Sv: Mørket i Sombre //privat= Manda//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 14:18

Kao grinte (i orden xD) da hans mave rumlede "hmm alsår vis du vil kan du få noget at spise hjemme ved mig jeg bor i den bygning der" sagde Kao og pejede på et hus der var længere oppe af vejen. "Men kun vis du vil, det bliver sikkert smidt ud da jeg ikke kan æde så meget. " sagde Kao og smilte venligt. "jeg arbejder om dagen til aften, jeg arbejder som en butler" forklarede Kao og nu hvor man kiggede efter kunne man enlig godt se det , det eneste han manglede var en west og slips så var han i hans fulde uniform. Det var nogle lede svin han arbejde for men han måtte jo tjene penge på en eller anden måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket i Sombre //privat= Manda// Empty Sv: Mørket i Sombre //privat= Manda//

Indlæg af Manda Fre 20 Aug 2010 - 14:26

Han rystede på hovedet og vinkede lidt med hænderne foran sig. "De-det kan jeg da ikk!" svarede han hurtigt. "jeg mener, det er jo dit..." han bed sig i læben da hans mave rumlede igen. Han krøllede sig sammen og gemte ganske enkelt sit ansigt. Han hadede at rødme og lade andre se det. *Det er jo meningen du skal holde med mig dumme mave!* tænkte han surt og prøvede at slappe lidt af. Han kigged på ham og rødmede ikk så meget, "Jeg skal nok selv skaffe mig noget... Jeg vil ikk være til besvær..." sagde han stille og følte en skyldfølelse. Han kunne ikk li at være til besvær eller føle han er det.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Mørket i Sombre //privat= Manda// Empty Sv: Mørket i Sombre //privat= Manda//

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 15:17

"Det er okay, men vis du ikke vil må jeg vel hellere gi det til vildkattene i gyden " sagde han sukkende. *kan katte overhovedet lide sandwich?* tænkte Kao undrene. Nej de ville ikke "Det er ikke til diskution, kom så, jeg ville ikke ha du sulter desuden er du ikke til besværd du hjælper mig jo" sagde Kao med en alvorlig stemme dog stadig med et smil. Han havde set Manda rødmede og det var også en af grundene til at Kao smilte.


//undskyld for det korte svar -___- /

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket i Sombre //privat= Manda// Empty Sv: Mørket i Sombre //privat= Manda//

Indlæg af Manda Fre 20 Aug 2010 - 15:21

Han kiggede på ham, "men...!" hans mave knurrede igen og han knyttede hænderne lidt. Han bed sig i læben, "FInt..." mumlede han stille og kiggede ned. Han ille virkelig ikk være til besvær, men følte heller ikk hans mave ville å ham til at kunne sige nej nu. Han grinede lidt, "Katte med en sandwich..." smilede han og grinede lidt. Det lød sjovt.

//Ddet er ok... ^^
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Mørket i Sombre //privat= Manda// Empty Sv: Mørket i Sombre //privat= Manda//

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 16:52

"men?" gentog Kao med hænderne over kors xD og ventede på hans svar.
"godt " sagde Kao og rakte hånden frem imod Manda for at hjælpe ham op. "husk du er ikke til besvær, jeg elsker at hjælpe " sagde han ærligt og smilte venligt. Hans job gik jo også ud på at hjælpe og servere mad til andre personer. Det eneste der kunne være surt ved det job var folk som behandlede ham dårligt som sagde han var uduligt selvom han faktisk hjalp meget til. "jep , katte med en sandwitch" grinte Kao og efter at ha hjulpet Manda op begyndte han langsomt at gå "hvor bor du så henne?" Spurte Kao tænkene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket i Sombre //privat= Manda// Empty Sv: Mørket i Sombre //privat= Manda//

Indlæg af Manda Tirs 24 Aug 2010 - 18:36

Han nikkede let, "Jeg har forstået..." mumlede han roligt og sukkede. Han kiggede på ham og rystede på hovedet, "Øhm... Faktsik bor jeg der hvor det er mest behageligt at ligge..." smilede han og kløede sig bag hovedet med et smil. Han følte ikk det var dårligt at bo ude, men det var heller ikk det bedste. "Men når det regner er det nu meget irriterende..." sagde han surt og kiggede på ham. "Men hva med dig, hvorbor du henne af?" smilede han. Han vidste godt de var på vej derhen, men han kunne lige så godt spørge nu de var inde på emnet.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Bosted : Han bor i en treværelses lejlighed.

Antal indlæg : 2433


Tilbage til toppen Go down

Mørket i Sombre //privat= Manda// Empty Sv: Mørket i Sombre //privat= Manda//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum