Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

overfaldet i sin lejlighed // Lazarus //

Go down

overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // Empty overfaldet i sin lejlighed // Lazarus //

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:08

T: 00:00
O: 14 soven børne
V: nymåne
S: Malika lejlighed



Malika sad og så fjernsyn. Men hun slukke det da hun ikke ville vække børnen som lå og sov i det store værlse, som lå tæt ved soverværlset hvor hun og Angle sov men Angel var ikke hjemme. Så malika måtte passe børnen selv og det var ikke så sværet da de alle lå og sov hun hade får angel, til at liggen et skjold over døren og vinduet som ingen ud over Malika og Angel selv kunne komme ind til dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Lazarus //

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:14

Lazarus åbnede vinduet og kravlede ind. Han stod lidt bag ved hende lydløst uden at sige et ord. Lazarus lænede sig ind og hviskede til hende '' Du har vist ikke givet mig noget blod i lang tid nu.. Det er ikke godt.. Du skylder mig en del efterhånden... Og de lysemagi kugler har jeg heller ikke set noget til ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Lazarus //

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:19

Malika for rundt. Og bliv forskræget " ååh Lazarus kugleren er her i tasken og blodt øøh " sagde malika, og så ned hun hade slet ikke renet med at han ville komme her til men nu hvor han var her. Måtte hun heller søger for at børne ikke vången hun gik ind til dem og gav dem alle øreproper, så de indet kunne høre vis han bed hende og hun skreg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Lazarus //

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:25

Lazarus slikkede sig om munden og bed hende i halsen. Han drak ikke nok til at skade hende men han drak alligevel en del. Da han var færdig kiggede han på hende '' Jeg har arbejde til din mand... Han skal hjælpe mig med at besejre den onde onde Zane.. Jeg har brug for ham i min hær.. Du ved det vil være en gylden chance for ham at gøre noget godt ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Lazarus //

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 16:29

" aarh jeg kan ikke be ham om det. Han vil ikke gøre noget ondt med minder de har gjore mig eller børne ondt " sagde malika, og sluget en healdeskugle og såren forsvandet og hun kom på bene igen. Efter at ha være gå i knæ da han bed og dark af hendes blod

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Lazarus //

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 4:31

Lazarus rystede på hovedet og kiggede på Malika '' Jamen så vil han gerne hjælpe mig... Ser du alle der kender mig er i fare for Zanes vrede... Også dig og dine børn... Den eneste... Gode måde din mand kan redde dig og dine børn på er ved at dræbe Zane sammen med mig... Når jeg er den nye hersker vil jeg beskytte dig og din familie ''. Lazarus lænede sig ind til Malika og sagde '' Så intet ond nogensinde kommer til at ske jer igen ''. Lazarus smilede venligt og kiggede på Malika.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Lazarus //

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 13:34

" jeg vil tænke over det " sagde malika og lag sig på sofane og slappe af. hendes hlas gjore ondt efter at han hade bidt hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Lazarus //

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 13:51

Lazarus rystede på hovedet '' Det er der problemet er... Der er ikke tid til tænke.. Krigen starter snart og alle vigtige personer spiller deres rolle i den... Barishan, Kajika, Mig, Cille og mange flere... Det er vigtigt at jeg ved om din mand er på min side... Troede en engel gerne ville redde Di Morga.. Kan være jeg tager fejl... Barishan er selv på min side.. Di Morga's helt ''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Lazarus //

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 14:05

" barishan og Kajika kende jeg de er nogen af mine venner men jeg ved ikke om Angel vil være med hans kræfet et til at skabe glæde hos ander " sgade malika svaget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Lazarus //

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 14:28

Lazarus knorrede som en ulv og kiggede hende direkte ind i øjnene '' Alle engle kan slås... Ikke nok med det så er hans healings evner meget gode at have med... En krigs læge er en god ting... Mange vil blive såret i kampen... Han kan heale dem så de kan kæmpe videre... Du vil måske have jeg, Barishan og Kajika dør? ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Lazarus //

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 14:33

2 stop siger det ikke jeg vil ikke høre det " sagde malika og holdt sig for øren. I mena tåren trille ned af hendes kinder, hun ville ikke midste sine venner og heller ikke sin mand hendes børnes elsker far

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Lazarus //

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 16:39

Lazarus kiggede på hende med en spørgende blik '' Så snak med ham... Tiden til kampen imod Zane er snart og folk er ved at være klar... Vi har brug for en læge og din mand ville være perfekt til det job... Med ham kan vi sikre os næsten ingen dør... Tænk på dine venner og på fremtiden.. Det er vigtigt din mand er med i kampen ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Lazarus //

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 16:46

" men kan komme ikke hjem før om 4 dage 2 sagsde malika. bange hun hade aldrig se Lazarus så vred før, hun ryste over hele kroppen da hun ikke viste hvad hun skulle gøre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Lazarus //

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 17:10

Lazarus smilede da han læste hendes tanker * hvor har jeg lyst til at knække hende over i to stykker.. Men det var godt jeg udgav mig for at være god... Nu får han hendes mands hjælp i kampen imod Zane... Dejligt *. Lazarus klappede hende på hovedet '' Jeg er skam ikke sur... fire dage... Så skal han nok nå tilbage i tide min ven ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Lazarus //

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 17:13

Malika hade vendt ryggen til ham men nikke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Lazarus //

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 17:15

Lazarus smilede ondt og dystert bag hendes ryg men smilet forsvandt hurtigt * Hvor har jeg svært ved at holde mig tilbage når folk vender mig ryggen*. Lazarus rømmede sig og gik over til vinduet '' Jamen så vender jeg tilbage om fire dage... Få ham klar til kampen... Jeg vil ikke have han falder... Han skal jo heale folk så han bliver godt beskyttet... Det skal du ikke bekymre dig om ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Lazarus //

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 17:22

malika så på ham " Lazarus bliv du ikke lidt " spurte malika

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Lazarus //

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 16:48

Lazarus grinede '' Desværre... Jeg har en kamp jeg skal gøre klar til.. Jeg har ikke tid til at sidde og snakke... Zane finder mig snart... Hvis jeg bliver her for lang tid finder han også jer... Det kan vi jo ikke have sker nu når jeg har brug for din mands hjælp ''. Lazarus sprang ud af vinduet og løb væk da han ramte jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Lazarus //

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 19:17

(må jeg være med)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Lazarus //

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 19:27

ja da men han er ikke på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Lazarus //

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 19:29

(okay.. hvornår er han det)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Lazarus //

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 19:32

ved det ikke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Lazarus // Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Lazarus //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum