Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
den nye striper(ÅBNET)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
den nye striper(ÅBNET)
T: 23:00
O: en masse mennsker
V: overskyet
S: De strip-tease
Malika sad i sit omkældenings rum og var ved at gøre sig klar. Hun skulle snart på scene da hun var en nye skulle hun op som den sidste striper, malika hade overtalt Angel til at lade hende gøre det for at skaffe penge til mad og alt det ander de mangel. Hun hade ikke får sit striper tøj på endnu men der tog helle ikke ret længe at får det på,
O: en masse mennsker
V: overskyet
S: De strip-tease
Malika sad i sit omkældenings rum og var ved at gøre sig klar. Hun skulle snart på scene da hun var en nye skulle hun op som den sidste striper, malika hade overtalt Angel til at lade hende gøre det for at skaffe penge til mad og alt det ander de mangel. Hun hade ikke får sit striper tøj på endnu men der tog helle ikke ret længe at får det på,
Gæst- Gæst
Sv: den nye striper(ÅBNET)
Cille kom ind på de strip-tease gennem bagdøren og kiggede lidt rundt for at se om der var nogen der så hende men det var der heldigvis ikke og hun gik ind hvor stripperne var og kiggede og så en eller anden der sad og var ved at gøre sig klar eller noget *hvem er hun*tænkte hun og gik hen til hende "hej"sagde hun stille
Gæst- Gæst
Toshiya kom gående ind på De strip-tease " Jeg har en aftale med den nye" sagde han til bartenderen, som gik ud bagved hvor stripperne var. Imens ventede han på stripperen " Hun har fandme af at være lækker!" sagde han for sig selv og kiggede sig rundt
Gæst- Gæst
Zelvia sad i baren og stirrede bare i sit glas med drinken 'sex on the beach' i. Hun ville ikke komme her, men var li'som nød til det. Hun var jo Zero's slave. Men ikke af sin gode vilje, nej tværtimod, Hun gjorde alt for at bryde ud af kontrakten. HUn havde fået en nedringet mavetop på, som hun bestemt ikke brød sig om. Hun kiggede lidt på bartendern som kiggede på hende. Hun tvang et kort smil frem, og kiggede så rundt, med et lille suk.
Gæst- Gæst
Zelia gik rundt ude ved De strip-tease. Hun så sig omkring og besluttede sig at snige sig ind af bagdøren.
Da hun kom ind, så hun sig omkring på dem alle sammen.
*Hvorfor gik jeg enlig herind?* spurgte hun sig selv i tankerne
Da hun kom ind, så hun sig omkring på dem alle sammen.
*Hvorfor gik jeg enlig herind?* spurgte hun sig selv i tankerne
Gæst- Gæst
Toshiya fik øje på en tøs der sad i baren og stirrede på sin drink " Hmm måske skulle man også bestille en" sagde han stille og gik over mod baren. Han gik selvsikkert og meget diskret over mod baren med et koldt og kynisk smil på de blege læber
Gæst- Gæst
" hej " sagde malika til Celli og så sig i spejlet. Hun hade tralvet med at gøre sig klar til hendes førte tur på scene så hun var rigtig urolig, hun hade en tynd kjole på og hendes hår hang ned af hendes ryg. Malika så meget ung ud selv om hun var 19 år gammel
Gæst- Gæst
"går det"sagde hun kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg går ud i baren så når du færdig med det du skal så kan du komme der ud"sagde hun og gik ud i bare og så sin ven Zelvia "hej Zel"sagde hun og kiggede på hende med et smil på sine læber
//skal vi ikke lave en rækkefølge??//
//skal vi ikke lave en rækkefølge??//
Gæst- Gæst
Zelvia sukkede tungt og lukkede kort øjnene i, inden hun åbnede dem igen. Hun så rundt og fik øje på en sorthåret fyr. Sorthårede fyre havde altid faldet i hendes smag, hun lod et betragtende blik glide over ham imens han gik. Hun tag et blidt tag om sin drink og førte blidt glasset imod sine læber og indtog lidt af sin drink. Hun slog blikket lidt ned imens hun smilte og satte sit glas på bordet igen. Hun satte sin albue imod barbordet og tager fat om noget af sit sorte hår. Den høje musik gjorde at Zelvia ikk opdagede Cille
Gæst- Gæst
Toshiya ventede stadig på den stripper han havde bestilt og han var ikke den man skulle lade vente i for lang tid, for så gik det galt. Han kiggede ud i baglokalet og så nogle der stod og snakkede, bartenderen stod stadig på sin plads " Hey sagde jeg ikke for lidt siden jeg skulle have min stripper !" sagde han vrissende og kiggede koldt på bartenderen.
// Tror jeg oss vi skal. Ellers bliver der forvirrende//
// Tror jeg oss vi skal. Ellers bliver der forvirrende//
Gæst- Gæst
Malika skulle nu på scene. Hun var en kende nervøs men gik det op og begyndte hun hade en smuk krop og var meget smuk, ingen kunne undlader at falde for hende når de så hendes smile en smule. men hun lod sig ikke forstyre
Gæst- Gæst
Lignende emner
» den nye striper(ÅBNET)
» for ung til et være en striper Zann(privat)
» en dag på arbejet (Åbnet)
» slavemarket (ÅBNET)
» en ny dæmon i skoven (Åbnet)
» for ung til et være en striper Zann(privat)
» en dag på arbejet (Åbnet)
» slavemarket (ÅBNET)
» en ny dæmon i skoven (Åbnet)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus