Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
møde ved søen//Zero//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
møde ved søen//Zero//
S-søen
O-lidt træer
P-nederdel og top
V-sol
T-13.00
Cille var ned ved søen hun havde en aftale med Zero om at mødes her så hun stod og ventede på ham nede ved søen og mens hun ventede stod hun og legede med noget vand mellem hendes hænder *han har bare at komme*tænkte hun og legede bare vider med vandet mens hun ventede og hun var ikke lige i det bedste humør lige nu så hun var ikke den rare søde Cille i dag man ville ikke kunne kende hende når hun var sur og der var sikkert mange grunde til det men man ville ikke kunne finde ud af hvad det var der var galt.
O-lidt træer
P-nederdel og top
V-sol
T-13.00
Cille var ned ved søen hun havde en aftale med Zero om at mødes her så hun stod og ventede på ham nede ved søen og mens hun ventede stod hun og legede med noget vand mellem hendes hænder *han har bare at komme*tænkte hun og legede bare vider med vandet mens hun ventede og hun var ikke lige i det bedste humør lige nu så hun var ikke den rare søde Cille i dag man ville ikke kunne kende hende når hun var sur og der var sikkert mange grunde til det men man ville ikke kunne finde ud af hvad det var der var galt.
Gæst- Gæst
Sv: møde ved søen//Zero//
Zero gemte sig i en busk i nærheden han ville se om hun mon onanerede mens han ventede hun havde jo gjort det før så det ville ikke undre ham vis hun gjorder det her mens hun kedede sig han bestluttede sig for ikke at komme frem før hun gjorder det bare for sjov
Gæst- Gæst
Hun stod stille og legede med vandet *så kom dog Zero*tænkte hun og ventede bare på ham. Hun kastede vandet hun stod og legede med i alle mulige retninger så det var ikke sikkert og være i nærheden lige nu *han er langsom*tænkte hun og ventede bare og kunne godt blive sur på ham når han ikke kom
Gæst- Gæst
Zero smilede og besluttede sig at det var på tide med et lille nummer før han vente sig og skød en ild kugle ned i jorden som sprang hvorefter Zero fløj ud fra busken og landede på ryggen foran hende som om han var blevet angrebet hvorefter han lod som om han var besvimet
Gæst- Gæst
Hun fik et lille chok da Zero lige pludselig lå foran hende "hvad pokker har du gang i"sagde hun og det lød lidt højt men hun råbte ikke men snakkede bare højt i sit chok som han lige havde givet hende *hvad laver han dog*tænkte hun og kiggede på ham "hvad er der med dig"sagde hun og viste snart ikke hvad hun skulle sige
Gæst- Gæst
"arv" hviskede han hvorefter han satte sig op "det var vis den kamp" sagde han og så hen mod hvor han lige var kommet fra "hvad så Cille" spurgte han roligt hvorefter han vente sig mod hende med et roligt blik og smil ventende på svar
Gæst- Gæst
"ikke så meget"sagde hun og kiggede på ham "jeg står bare her og tænker på så mange ting der køre rundt i hovedet som ved alle andre piger som mig"sagde hun og kiggede så ud på vandet og viste ikke hvordan hun kunne forklare sig selv *hva skal man sige*tænkte hun og kiggede lidt rundt
Gæst- Gæst
Zero smilede før han lagde sig ned på jorden og hev hende ned osse hvorefter han lagde en arm om hendes mave og flyttede sig ind til hendes ryg "lad mig høre" hviskede han mens han kyssede hendes nakke for at måske og gøre det nemmere for hende
Gæst- Gæst
Hun kiggede på ham ved at vende hovedet "du skal giftes Zero så hvorfor ligger du med andre piger som mig og andre piger"sagde hun og kiggede på ham og ville gerne vide det af ham "kender jo et par stykker du har som slaver nu"sagde hun og kiggede på ham stadig.
Gæst- Gæst
Zero lukkede øjnene "fordi at slaver er min livs kilde" sagde han trist og så på hende "men lad nu vær med at tænke på det" sagde han roligt mens han så på hende med et roligt blik "jeg beordre dig til at ornanere" hviskede han ind i hendes øre
Gæst- Gæst
"Zero jeg kan faktisk afpresse dig lige nu hvis jeg ville"sagde hun og tog ikke lige mod ordre lige nu "hvis jeg finder ud af hvem din forlovede er kan du ende med hun går fra dig og det vil du nok ikke ha"sagde hun og kiggede ikke på ham og ville ikke sige mere
Gæst- Gæst
"Cille du har intet valg min næste ordre er at du tier stille om alt" sagde han roligt og ventede på at hun gik i gang "du har intet valg Cille du er dødsens vis du lader være" han smilede roligt og så afventende på hende "jeg har intet imod du siger det til hende hun ved jeg har problemer med mit player instinkt"
Gæst- Gæst
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont