Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
På besøg i High school Di Morga..... EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
På besøg i High school Di Morga..... EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
På besøg i High school Di Morga..... EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
På besøg i High school Di Morga..... EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
På besøg i High school Di Morga..... EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
På besøg i High school Di Morga..... EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
På besøg i High school Di Morga..... EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
På besøg i High school Di Morga..... EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
På besøg i High school Di Morga..... EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
På besøg i High school Di Morga..... EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

På besøg i High school Di Morga.....

Go down

På besøg i High school Di Morga..... Empty På besøg i High school Di Morga.....

Indlæg af Mr. Ting Man 23 Aug 2010 - 17:23

S: High school Di Morga.
T: Kl. 09:30.
O: Ingen. Alle har timer.
V: Udenfor skinder solen, men det blæser lidt.

En blodrød håret pige gik rundt i gangen og ventede ude for en dør. Hun gik ikke på denne skole, men næste år skulle hun gå her. Hun ventede, og klokken ringede. Hun så mod døren, og døren blev åben. "Dav.. Du må være Ting chan, du starter først næste år, har jeg ret..?" spurgte han. Hun sagde et høfligt "Ja" og smilede. Han nikkede og første hende hen til en klasse lokale. Her skal du gå, næste år" sagde han og byd hende velkommen. Hun betragte lidt rummet og eleverne. Hun smilede lidt, tænkt sig, næste år skal hun gå her.... Læren gik imens ud.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

På besøg i High school Di Morga..... Empty Sv: På besøg i High school Di Morga.....

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 17:34

En høj person på omkring 17 år kom gående, det var en smuk ung kvinde… hun skulle ikke gå her men det troede mange, hun havde ikke været på en skole i mange år og ville lige tjekke om det var som det var engang. Tydelig vis ikke, det var nok heller ikke det eneste hun lavede her, menneskeblod smagte jo rat godt, så man kan vel gætte sig til hvor den elev der aldrig kom til time lavede, han var blevet forført af Lg’s smukke former og hendes smil. Hun virkede hamløs da hun udgav sig for at være blind da man ville bemærke at hun var anderledes hvis man kunne se hendes lysende blodrøde øjne. Hun var iført en stram kjole der understregede hendes smukke former og hendes lange hår faldt pænt ned omkring hendes næsten helt perfekte ansigt. Et smukt stykke silkestof i hvid med sorte roser der græd blod og usædvanlige lange glaspikke var broderet på var bundet omkring hendes øjne så man ikke kunne se dem. Hun smilte roligt og holdt en stok i hånden som normale blinde gik med. Hun gik forbi en klasse hvor en pige hun kendte netop var blevet ført ind i ”chi” mumlede hun ikke så højt men hun var sikker på at Chi nok skulle høre det. Hun smilte ondt og fortsatte af gangen og ud i gården hvor hun satte sig på en bænk.

//havde lige en masse jeg skulle fortælle sååå lidt langt indlæg xD //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På besøg i High school Di Morga..... Empty Sv: På besøg i High school Di Morga.....

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 18:04

Malika kom til skolen. Hun skulle lige ha en enkel dag her så hun kunne lære at regen beder ig så TC og LG som, hun kendt meget godt Malika smilede til TC og gik hen i mod den klasse hun skulle være i. Idag da hun kun skulle lære at renge noget beder men ellers kunne hun alt der hun skulle, hun kunne både,læse,skrive og spille musik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På besøg i High school Di Morga..... Empty Sv: På besøg i High school Di Morga.....

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 18:10

Keela gik på skolen, en High school. Hun havde ikk været her særlig længe, men det var heller ikk særlig slemt. Hun farede så sjældent vild og havde en fantastik instinkt. Hun kiggede rundt og så en pige. Var hun blind? Det vækkede hendes nysgerrighed. Hun gik efter denne pige og var ved siden af hende. "Heij." smilede hun let og gik baglæns for at være foran hende. Hun smilede glad, "Jeg hedder Keela." sagde hun roligt og satte hovedet en anelse på skrå, "Hva med dig?" smilede hun glad og kiggede rundt. Der var nogle få elever, men hun valgte at ignorerer dem og kiggede tilbage på pigen. Hun ventede pigens svar med spænding.

//Undskyld, skulle pludselig spise... :'D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På besøg i High school Di Morga..... Empty Sv: På besøg i High school Di Morga.....

Indlæg af Mr. Ting Man 23 Aug 2010 - 18:14

Hun nikkede og så sig om "Nihao Malika, går du også her" spurgte hun og smilede venligt imens hun gik ude for klassen. Hun drejede hoved og betragte klassen en sidste gang. Hun kom her jo igen næste år. Hun smilede til Malika "Skal vi ikke gå ud" spurgte hun og gik forsigtig mod udgangen til udefor. Hun gik så stille, så Malika kunne nå at følge efter hende.

//Sorry -.- er bliver forkølet og skal lukke min bærbar. jeg skal være frisk i morgen ;D sees. Bare skriv uden mig^^ så dette emne kan forsætte.//

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

På besøg i High school Di Morga..... Empty Sv: På besøg i High school Di Morga.....

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 18:27

Lg så op mod stemmen ”jeg er Lg” sagde hun koldt og trist. ”ja jeg er blind” sagde hun og så ned i jorden. Det var en løgn men det vidste pigen jo ikke, desuden var hun mere end bare dygtig til at lyve. ”godt at møde dig … tror jeg” hendes stemme svang lidt imellem at være meget kold til at være ond, dog var den hele tiden trist. ”går du her på skolen?” spurgte hun og så hen mod de nye der lige var kommet, hun kunne slf ikke se dem men hun kunne jo høre dem. Og så kunne hun lugte hvem det var. Et ondt, koldt og mørkt smil bredte sig på hendes læber da hun så råbte hen mod malika ”nåå er man så dårlig til alt at man skal gå om?” spurgte Lg nedværdigende. Og smilet blev blot mere koldt og mørkt af at vendte på et svar

//ejjj ikke så godt Chi.... god bedring //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På besøg i High school Di Morga..... Empty Sv: På besøg i High school Di Morga.....

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 19:00

Malika så på TC og nikke til hende. Og så vendt hun hoved i mod LG hun hadet hendes så meget hun hade forsøget at dræbe malikas lille, Datte lala og hun hade slet ikke gjoret noget men nu kunne ingen rør dem mere. Men minder at hun kunne finde ud af at skade Angel for der var hans magi som beskydte dem, alle smamen i mod alt ondt som ville skade dem


// krev Sviget //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På besøg i High school Di Morga..... Empty Sv: På besøg i High school Di Morga.....

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 19:04

Hun kiggede undrende på Lg, "Lg? Udsædvanligt navn, men jeg kan li det!" smilede hun glad. Hun kiggede på den person Lg råbte af og kiggede på hende. "Hvad er der galt med dig? Er der sket noget?" spurgte hun og rystede på hovedet. "Og nej jeg går ikk her på skolen, jeg kunne. Men jeg vil ikk. Jeg afslutter min egen, den er ikk langt fra byen." sagde hun og smielde let. Hun kiggede på dem og vinkede, "Jeg hedder Keela!" smilede hun til de to andre og kiggede på Lg igen. "SKal jeg følge dig hen til dem?" spurgte hun lidt forsigtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På besøg i High school Di Morga..... Empty Sv: På besøg i High school Di Morga.....

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 19:51

//hun havde da dræbt lala??? har i fået en ny med samme navn ... for hun kan ikke blive bragt til live igen ... der er en regl her inde og kun de stærkeste kan ... desuden skal man ha en aftale med fati om det xD... ikke for at være lyseslukker //

Lg så ud til at hun vidste hvor hvem stod og hun så hen mod Keela … ”nej jeg ved hvor de er …” sagde hun koldt dog roligt og trist, hun pegede på sin næse og derefter sine øre … ”det går fint uden synet …” sagde hun roligt. ”hvad laver du her hvis du ikke går på skolen?” spurgte hun med den samme tone i stemmen.
”jeg har en på sagen … der skal såmænd ikke voldsom kræft til at …. Hmmmm mildt sagt skade din elskede” grinte Lg koldt og mørkt til Malika. ”mit navn er ikke Lg men det er en forkortelse og mit kælenavn … og stort set alle kalder mig det” forklarede hun Keela, dog var hendes stemme langt fra venlig eller glad … det var det modsatte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På besøg i High school Di Morga..... Empty Sv: På besøg i High school Di Morga.....

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum