Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Ændringer i selve forummet
2 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Ændringer i selve forummet
Ændringer
Ja, nu er det sådan. At jeg var ved at få spat af at vigtige nyheder blev blandet sammen med fravær. Så nu har jeg lavet et forum, til hver sin ting. Så i bedes om at skrive fravær, ind i fravær forummet. Og overlad nyhederne, til os Admins. Og hvis i har en vigtig nyhed, som ikke har noget at gøre med fravær. Så skriv en pm til os admins. Også vil vi sætte den ind. På den måde er det lidt lettere for os, og for jer. At holde styr på. Alt andet, kan kun blive kaos. :]
Når det er sagt, har jeg også lavet nogle flere underemner i Terre. Og er gået lidt død nu, så vil gerne have nogle forslag til, hvad der mere kunne komme ind, så vi kunne få lidt flere under emner. Så skyd løs! Jeg ville kun være glad, for forslag. Det er sku ikke lige altid jeg er så kreativ ^^'
Så, når det er sagt, så håber jeg at i vil tage godt imod forændringerne. Og jeg er ked af at, jeg laver så meget om, og så mange nyheder, på en gang. Men nu vil fandeme have rigtig gang i den her side. Og vise at jeg faktisk også er indblandet!
Vi skal i hvert fald have mere gang i den, end hvad der allerede er! Det kan kun blive store mine damer og herre! Så kom med indput, og jeg vil blive nået så glad ;]
tak på forhånd
Admin Faith Jável.
Ja, nu er det sådan. At jeg var ved at få spat af at vigtige nyheder blev blandet sammen med fravær. Så nu har jeg lavet et forum, til hver sin ting. Så i bedes om at skrive fravær, ind i fravær forummet. Og overlad nyhederne, til os Admins. Og hvis i har en vigtig nyhed, som ikke har noget at gøre med fravær. Så skriv en pm til os admins. Også vil vi sætte den ind. På den måde er det lidt lettere for os, og for jer. At holde styr på. Alt andet, kan kun blive kaos. :]
Når det er sagt, har jeg også lavet nogle flere underemner i Terre. Og er gået lidt død nu, så vil gerne have nogle forslag til, hvad der mere kunne komme ind, så vi kunne få lidt flere under emner. Så skyd løs! Jeg ville kun være glad, for forslag. Det er sku ikke lige altid jeg er så kreativ ^^'
Så, når det er sagt, så håber jeg at i vil tage godt imod forændringerne. Og jeg er ked af at, jeg laver så meget om, og så mange nyheder, på en gang. Men nu vil fandeme have rigtig gang i den her side. Og vise at jeg faktisk også er indblandet!
Vi skal i hvert fald have mere gang i den, end hvad der allerede er! Det kan kun blive store mine damer og herre! Så kom med indput, og jeg vil blive nået så glad ;]
tak på forhånd
Admin Faith Jável.
Gæst- Gæst
Sv: Ændringer i selve forummet
det er der allerede ^^
godt nok ikke til vampyrer. Men til alle forskellige magiske væsner :]
godt nok ikke til vampyrer. Men til alle forskellige magiske væsner :]
Gæst- Gæst
Et bordel måske? .. ^^'' .. Det passer vel til miljøet.
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
Antal indlæg : 3469
Yay *Kysser igen*
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
okay okay jeg burde godot nok være klog nok til at sige jeg IKKE har nogle ideer
så hvorfor skriver jeg her så ? XD simpelt .. To mennesker kæmper.. O.O aka et kæmpe sted.. hvor man kan komme at kæmpe (har SÅ meget glemt hvad det hedder) der er fx. et bur .. hvor de kæmper.. eller en arena.. Folk vædder om hvem der vil holde i længst tid. Hvem der vinder. Vinderen vinder jo så penge eller.. måske noget helt helt andet x3 ?
så hvorfor skriver jeg her så ? XD simpelt .. To mennesker kæmper.. O.O aka et kæmpe sted.. hvor man kan komme at kæmpe (har SÅ meget glemt hvad det hedder) der er fx. et bur .. hvor de kæmper.. eller en arena.. Folk vædder om hvem der vil holde i længst tid. Hvem der vinder. Vinderen vinder jo så penge eller.. måske noget helt helt andet x3 ?
Damia- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
Antal indlæg : 978
der er et fængsel
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
Et specielt butiksstræde til det okkulte og paranormale ^^ Det er ikke kun mennesker der skal shoppe Sådan noget med voodoo og lignende kunne være fedt.
Ahngel- Master (Rank 21)
Jeg er jo bare indbegrebet af alene gode ideer xD hehe.
Ahngel- Master (Rank 21)
hehe ej ja hvor genialt ahng xD
Hehe :P ..
Ahngel- Master (Rank 21)
Lignende emner
» Ændringer i planen
» Oh? so F#!*king Creepy (små ændringer)Åbent
» Varulv: Race Beskrivelse (Nye ændringer LÆS!!!)
» Sort elver: Race beskrivelse (Nye ændringer, LÆS!!!)
» Oh? so F#!*king Creepy (små ændringer)Åbent
» Varulv: Race Beskrivelse (Nye ændringer LÆS!!!)
» Sort elver: Race beskrivelse (Nye ændringer, LÆS!!!)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]