Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
At skrive emne
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
At skrive emne
EMNE!
Hey alle sammen, så er vi her igen omkring det med emner x) Denne gang er det dog ikke dårlige nyheder men mere de gode :) jeg ville bare sig tak for at folk begynder at skrive lidt mere, og prøver på at overholde reglerne! Det er virkelig rart at se, og jeg glæder mig til at folk faktisk virkelig overholder det hundrede procent! :] Så bare keep up the good work folks! :)
Der ud over, vil jeg bare bede jer om måske at når i laver private emner så skrive personens navn. Hvis folk så gerne vil være med i dem, så send personerne en pm og spørg om det er okay :) Hvis det ikke er privat så lad vær med at skrive navne også ved folk at de må være med i emnet. Da jeg vil sige det ikke er realistisk hvis man nu er i Terre og der ingen andre mennesker ville være, det ville jo vrimle med mennesker. Og nogen gange er det også sjovere at skrive flere sammen. Men skriv lige en pm (privat message som man gør ved at gå ind på personens profil og trykker contact, og der vil der så komme noget der hedder pm op også kan man trykke der og skrive sin besked) inden man så starter med at skrive et indlæg. Ville jo være lidt surt hvis den blev slettet efter man har skrevet en del? :)
Det var bare det jeg havde at sige til jer og dejligt at se vi endelig er blevet så mange på siden
Så lav så meget reklame for siden som i vil, ville være super da vi har så meget andet vi skal lave :}
inviter venner som i ved også elsker Rp-games. Så hjælp os med at gøre siden mere livlig end hvad den er blevet til! :D
Kærlig hilsen Faith Jável & Seth Tio
~ Di Admins ~
Hey alle sammen, så er vi her igen omkring det med emner x) Denne gang er det dog ikke dårlige nyheder men mere de gode :) jeg ville bare sig tak for at folk begynder at skrive lidt mere, og prøver på at overholde reglerne! Det er virkelig rart at se, og jeg glæder mig til at folk faktisk virkelig overholder det hundrede procent! :] Så bare keep up the good work folks! :)
Der ud over, vil jeg bare bede jer om måske at når i laver private emner så skrive personens navn. Hvis folk så gerne vil være med i dem, så send personerne en pm og spørg om det er okay :) Hvis det ikke er privat så lad vær med at skrive navne også ved folk at de må være med i emnet. Da jeg vil sige det ikke er realistisk hvis man nu er i Terre og der ingen andre mennesker ville være, det ville jo vrimle med mennesker. Og nogen gange er det også sjovere at skrive flere sammen. Men skriv lige en pm (privat message som man gør ved at gå ind på personens profil og trykker contact, og der vil der så komme noget der hedder pm op også kan man trykke der og skrive sin besked) inden man så starter med at skrive et indlæg. Ville jo være lidt surt hvis den blev slettet efter man har skrevet en del? :)
Det var bare det jeg havde at sige til jer og dejligt at se vi endelig er blevet så mange på siden
Så lav så meget reklame for siden som i vil, ville være super da vi har så meget andet vi skal lave :}
inviter venner som i ved også elsker Rp-games. Så hjælp os med at gøre siden mere livlig end hvad den er blevet til! :D
Kærlig hilsen Faith Jável & Seth Tio
~ Di Admins ~
Gæst- Gæst
Yukii- Proficient (Rank 17)
- Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules
Antal indlæg : 1297
Sv: At skrive emne
Yes sir!
Det er jo et helt genialt koncept, savner bare en gang imellem nogen at skrive med.
Og længere, mere uddybende emner? Plus for den, også.
Så... Ja, ud og emne!
Det er jo et helt genialt koncept, savner bare en gang imellem nogen at skrive med.
Og længere, mere uddybende emner? Plus for den, også.
Så... Ja, ud og emne!
Gæst- Gæst
Sv: At skrive emne
ja helt enig Pitch jeg må virkelig ikke glemme det der^^ hihi
Yukii- Proficient (Rank 17)
- Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules
Antal indlæg : 1297
Lignende emner
» Lige kommet til byen og leder efter en og skrive emne med^^
» Nogen der vil skrive? x3
» Nogen der vil skrive?
» god måde at skrive langt
» Fravær/nedsat skrive aktivtet
» Nogen der vil skrive? x3
» Nogen der vil skrive?
» god måde at skrive langt
» Fravær/nedsat skrive aktivtet
Vie La Mort :: Off Game :: Archives