Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
jagt - Alena privat EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
jagt - Alena privat EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
jagt - Alena privat EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
jagt - Alena privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
jagt - Alena privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
jagt - Alena privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
jagt - Alena privat EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
jagt - Alena privat EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
jagt - Alena privat EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
jagt - Alena privat EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

jagt - Alena privat

Go down

jagt - Alena privat Empty jagt - Alena privat

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 23:21

Sted:ved grotter
Tid: irl
Dato: irl
Vejr: mørke lidt kold
Omgivelser: Lucifer indtil videre

Lucifer kom flyver ind fra by af, han skulle ud af jage da han var blod trøst pg gab ikke af overfalde et menneske, for så skulle han tænke sig om med hvem han overfalde og hvor han gjort det når det er ind i by, da han lande trække han vinger ind i ryg og begynde stille og rolig af går melle de mange træerne og lytte og mærker efter puls slå, han jage normal ikke her op men det skulle nu prøves, det kun være af det var et godt sted af jage, han forsætte med af går ud lydløs spm han altid er, han kun ikke rigtig høre noget ud over natten lyde og kun mærker små puls slå, så ikke rigtig noget men kun af sit tænde i, han har kul sort bukser på og en blod rød skjole på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jagt - Alena privat Empty Sv: jagt - Alena privat

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 23:27

Alena gik rundt ved grotterne, men hvad hun lavede det havde hun ingen idet om, jagt måske? Hendes korte kjole var indsmurt i blod, så man kunne se hun havde været på jagt tidligere, men hvorfor kunne hun intet huske? " FANDENS OGSÅ!" råbte hun af sig selv på grund af hun ikke kunne huske hvorfor hun var her og hvordan hun var kommet der til. Alena så sig omkring, der var ikke en sjæl at se, men hun kunne lugte noget der var i nærheden, en person? et dyr? det vidste hun ikke rigtigt, men hun havde på fornemmelsen at hun nok skulle finde ud af det på et eller andet tidspunkt, one way or another.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jagt - Alena privat Empty Sv: jagt - Alena privat

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 23:39

han gik videre og kun efter noget tid lugte en ved sig, en vampyr vil han gætte på da den ikke har nogen puls slå, han gik videre og kun ikke find noget dyr af sidet tænde, det synes han ikke rigtig om af der ikke var nogen dyr, skulle han så undersøg lugte, det kun han lige så godt, han hopper op i et træ, hvorefter han hopper fra træ til træ, hvor han er gem i skygger og bevæger sig stadig lydløs, han stopper på en gren og kiggede ned på en kvinde, hele sikke en vampyr da hun er smørt ind i blod eller hendes kjole er, han havde også hørt en råbet men det var sikke hende han kun høre, men det kan være lige meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jagt - Alena privat Empty Sv: jagt - Alena privat

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 23:59

Alena tjekkede alt omkring sig og kom til en masse træer " Great, skov.::" sagde hun vredt og så ned på sin kjole " nå den kan alligevel ikke bliver mere beskidt" sagde hun så og begav sig ind imellem de mange træer og havde ikke bemærket den person der sad og så ned på hende. " Der er godt nok dødt her" sagde hun og grinte, kunne man regne med andet? Ikke lige efter Alena's hoved da det var oppe ved grotterne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jagt - Alena privat Empty Sv: jagt - Alena privat

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 0:05

han sad stille og rolig og kiggede efter hende, da hun kom tætter på ham, han sagde ikke noget til det første hun sagde da det nok mest var til hende selv, "ja her er godt dødt her, har indtil videre kun funder dig" sagde han op tra et træ, men kun stadig ikke set ham, han havde følget efter hende op fra træerne, efter lidt tid hopper han ned fra sig gren og kiggede kort på hende, "hvad laver en vampyr som dig her op alene" spurget han efter noget tid, hvis han kun kom til det var han ligeglad med af det bliv hendes blod, bare han fik noget, da han ikke havde mere der hjem,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jagt - Alena privat Empty Sv: jagt - Alena privat

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 0:09

Alena vendte sig om da hun hørte stemmen " Hvem der?" sagde hun koldt, men det gik hurtigt op for hende der ikke var nogen " Hmm". Hun vendte sig igen om, men hørte så noget der rammede jorden og så sig så over skulderen, en dreng, eller nærmere en ung mand stod bag hende. " Hvad jeg laver her? Tja hvis jeg aner hvor jeg er så ville det gøre underværker!" sagde hun vrissende og skulede på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jagt - Alena privat Empty Sv: jagt - Alena privat

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 0:17

han smiler kort og kiggede rolig på phende mens han læner sig op af et træ, "du er op i bjerg nær grotter" sagde han og kiggede på hende, "har du går i blodrus sige du ikke ved hvor du er og hvad du laver her, da men godt kun tror af du var går i blodrus så meget blod du har på din kjole" sagde han og op og ned på hende, ud hun kun ser det, han venter rolig på af hun vil svar ham, han kun godt hjælp hende ned her fra men han skulle havde noget for det, om det skulle går hurtig eller ej var op til hende hvis hun skulle har hjælp til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jagt - Alena privat Empty Sv: jagt - Alena privat

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 0:23

Alena så underligt på ham " HVAD!!!!" sagde hun forfærdet og skræmt " Bjerge? Blodrus? ÅÅÅH nej ikke det igen" sagde hun og sukkede dybt, hun havde haft endnu et blackout og endt et elelr random sted i Di Morga, eller udenfor byen. Hun så sig rundt * Damnit* tænkte hun da hun så hvor langt der var ned " Uhm tror du, di kan få mig ned her fra?" spurgte Alena med et uskyldigt smil, der ikke var så uskyldigt alligevel da hendes hjørnetænder blev blottede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jagt - Alena privat Empty Sv: jagt - Alena privat

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 0:28

han smiler bare af hende, da hun fandet ud af hvor hun var og hvorofor hun var her, det vat enlig lidt sjov af ser på, "jo det kan jeg godt man det koste og skal det går hurtig eller bare fortale dig vej ned her fra" spurget han og kiggede rolig på hende, han smiler selv da hun vil, hans hugtænde bliv også synlig, han var sig halv vampyr men har hugtænde som en normal vampyr, han gik rolig tætter på hende og kiggede på hende, "giver mig noget af dit blod og jeg hjælp dig ned her fra" sagde han og kiggede på hende mens han rolig går rundt om hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jagt - Alena privat Empty Sv: jagt - Alena privat

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 0:33

Alena så på ham med et svagt smil der hurtigt fortog sig * give ham mit blod* tænkte hun " Vil det hjælpe mig med at komme ned hvis du får noget af mit blod"? spurgte hun og bed sig let i underlæben. Alena overvejede det meget * skal, skal ikke, skal, skal ikke... SKAL* tænkte hun og var kommet frem til et svar. Hun fjernede sit hår fra den ene side af hendes hals og nikkede
"Så tag noget af det og få mig derefter ned herfra" sagde hun og lagde hovedet på skrå så hendes hals var blottet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jagt - Alena privat Empty Sv: jagt - Alena privat

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 0:41

han venter rolig på af hun beslutte sig for hvad hun vil, han smiler rolig og stopper bag hende, hvor han sidder tænde i hals på hende og begynde af suge blod fra hende, det var ikke det bedst blod men kun få men det var bedre ingenting, efter lidt tid slap han hende hals og slikke sig kort om mund, "ja det vil hjælp mig, for jeg har ikke få blod i lang tid før det her og jeg kun går i blodrus" sagde han og kiggede kort på hende, han tror bare han viser hende vej ned på gå ben, "vi skal den her vej" sagde han og begynde af går den vej hun kom fra.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jagt - Alena privat Empty Sv: jagt - Alena privat

Indlæg af Gæst Tors 23 Sep 2010 - 17:29

Alena udstødte et svagt støn da han stak sine hjørnetænder gemmen hendes hud for at tage det han skulle. Efter det så hun på ham og smilte " Godt " Hun så han begyndte at gå den vej hun skulle, men kunne hun stole på ham? Tja... Det ville tiden jo vise. Hun fulgte ham lige i hælene og holdt et vågent øje med sine omgivelser og mest af alt, med ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jagt - Alena privat Empty Sv: jagt - Alena privat

Indlæg af Gæst Tors 23 Sep 2010 - 21:48

han nikke bare kun som tegn på af han havde hørt hende, han gik rolig videre ned af bjerg, han sagde ikke noget da han ikke vidste hvad de skulle snakke om så heller bare lad være med af sige noget, der var lang vej ned fra bjerg med en pæn tur hvis men kiggede på natur, han kiggede kort tibage på hende for af være sikke på af hun stadig var med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jagt - Alena privat Empty Sv: jagt - Alena privat

Indlæg af Gæst Tors 23 Sep 2010 - 22:05

Alena var lige i hælene på ham og smilte kort da han vendte sig om for at se om hun var med. Hun kunne godt lide den natur der var omkring dem, men så alligevel, dar var ikke det store udvalg af blod her oppe, dyr, dyr , dyr og atter dyr i alle afskygninger. Man skule ind til byen hvis det var man ville have noget ordentligt blod

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jagt - Alena privat Empty Sv: jagt - Alena privat

Indlæg af Gæst Tors 23 Sep 2010 - 22:23

han gik videre da han så af hun stadig var med, "hvad arbejde de så med når du ikke er fajle vild eller er i blodrus" spurget han og kiggede kort på hende mens han går, nu vil han snakke om noget ellers vil det nok bliv en halv lang tur hvis de bare gik og ikke snakke sammen, han smiler kort for sig selv og kiggede kort på en fugle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jagt - Alena privat Empty Sv: jagt - Alena privat

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 19:38

Alena bed sig let i underlæben " tja jeg har ikke noget job" sagde hun og så op på himlen * Gad vide hvor langt der er?* tænkte hun for sig selv meens hun prøvede at følge med ham. " Hvad med dig?" spurgte hun og så på ham med svagt skindende øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jagt - Alena privat Empty Sv: jagt - Alena privat

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 20:38

han nikke kort som tegn på af han havde hørt hende mens han går videre, "jeg arbejde i hæren som general" sagde han og kiggede kort tilbage på hende, han gik videre ud af sige noget, efter et stykke tid kom by til syn langt ned, "der har du by, kan du selv finde hjem fra efter eller skal jeg følge dig ned af bjerg" spurget han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jagt - Alena privat Empty Sv: jagt - Alena privat

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 20:57

Alena nikkede kort " kan godt finde ned" sagde hun og smilte svagt og begyndte at gå ned af bjerget. Hun kiggede sig tilbage og smilte blidt " tak for hjælpen" sagde hun og så stadig på ham og afventede svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jagt - Alena privat Empty Sv: jagt - Alena privat

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 21:21

han nikke kort som tegn på af han havde hørt hende, "det var så lidt" sagde han og kiggede kort på hende ind han vend sig om og gik længe op af bjerg, kort tid efter kun man ikke ser ham mere.

//Out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

jagt - Alena privat Empty Sv: jagt - Alena privat

Indlæg af Damia Søn 3 Okt 2010 - 17:38

//Lucifer og alena hey - skyggernes grotter er forbeholdt Damias gruppe og skyggedæmonerne.. du kan ikke komme herind medmindre en skyggedæmon eller en fra førnævnte gruppe faktisk har 'inviteret' dig herind. Sorry ^^.. da det faktisk var skyggedæmonernes normale tilholdssted før de næsten blev udryddet. Og for at være ærlig.. der vil højst sandsynligt ikke være særllig mange dyr et sådant sted//
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

jagt - Alena privat Empty Sv: jagt - Alena privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum