Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!))

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) Empty Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!))

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 10 Okt 2010 - 16:11

Clash of Evil
- Hvem vs Hvem?!


Nu er opgørets time kommet! Der er 13 der har tilmeldt sig den store krig og de skal skam også få lov at deltage! Her nedenunder bliver sat op hvem der er jeres modstander, hvor jeres kamp finder sted, og hvad slags vejr der udgør jeres himmel. Jeres kampe vil starte d. 13, hvor vi hjælpe admins vil lave et emne på hver af de steder i skal kæmpe. State vejret som nævnt, tiden og alt det praktiske men det er jer som udkæmper kampende ikke os! Kampen slutter sent d.15, og over de tre dage vil der kun gå én dag for jeres karakter, så for at give jer en chance for at poste har vi tildelt jer 3 dage at afslutte jeres kampe på, hvis i ikke når det må i tilsammen finde ud af hvem der vinder og skrive det i enden af emnet og slutte det med: Slut. <-- skal skrives med fed skrift.


Kampene:

1) - Sinclare vs Luciel.
Kamp Sted: Alles Gyderne - Vejr: Grå Himmel (ikke regne like men bare overskyde og mørkt måske ligger det op til torden?)
Note/bemærkninger til kæmpere: Dette område må gerne total skades under kampen efter hvad man finder sin karakter ville gøre i løbet af kampen.

2) - Miguel & Zankuji vs Aino.
Kamp Sted: Logement Bolig Kvarter. - Vejr: Også gråt og ser ud som om det ligger op til torden.
Note/Bemærkninger: Dette område må også gerne blive total smadret hvis spillerne synes det er noget deres karakter ville have det sjovt med at gøre. Det er et bolig kvarter med mange gader og gyder, der er rig mulighed for at gemme sig og finde dækning, hvilket giver begge parter både en ulempe og et triumf kort.

3) - Neon vs Lance.
Kamp Sted: Sombre, Di Morga's elskede park. - Vejr: Ligeså Gråt og ser ud som om det ligger op til torden.
Note/Bemærkning til spillere: Denne del må også gerne total smadres, det er et lettere åbent område hvor begge parter har lov til bruge deres åndelige kræfter til fulde uden at skulle tænke over så meget andet = giver begge lidt af et triumf kort.

4) - Amber vs Tanja.
Kamp Sted: High School Di Morga. - Vejr: ligeså Gråt og ser ud som om det ligger op til torden.
Note/Bemærkninger: Dette område må gerne total smadres! Stedet har mange lokaler og gange og derfor er der rigelig med mulighed for at udnytte alle afkroge eller måske flugte op på taget?


5) Mizra vs Eric & Xetrias.

Kamp Sted: Eau Stor Center. - Vejr: Gråt og ligger op til torden.
Note/Bemærkning: Dette område må ligeså smadres til ukendelighed. Der er igen rig mulighed for at gemme sig eller bruge genstande fra butikker til egen fordel!

__
Good Luck!

__
Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) Cross-animated-logo-silver



Sidst rettet af Malakel the Vanquished Man 11 Okt 2010 - 13:03, rettet i alt 3 gange

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) Empty Sv: Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!))

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 20:31

Altså hvor fair er det lige!? Jeg skal kæmpe imod 2?! xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) Empty Sv: Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!))

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 20:35

Jeg er enig med dig, Mizra. Det er synd. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) Empty Sv: Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!))

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 20:59

jamen jeg har ondt af dem! xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) Empty Sv: Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!))

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 10 Okt 2010 - 21:22

Ikke pive xD

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) Empty Sv: Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!))

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 22:24

jeg piver ikke :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) Empty Sv: Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!))

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 23:13

Hvornår er det vi skal kæmpe og oprette de her Emner???

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) Empty Sv: Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!))

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 23:14

Ooh... Bare glem det dumme spørgsmål, havde ikke set det stod der... -.-"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) Empty Sv: Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!))

Indlæg af Zankuji Man 11 Okt 2010 - 7:32

uhh jeg skal slås sammen med et menneske mod en anden dæmon det skal nok blive spænde
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) Empty Sv: Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!))

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 13:23

Mmhm :P
Lance! Vi skal lige snakke om min karakter Neon. Tror nemlig godt jeg vil ofre hende i kamp til dig ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) Empty Sv: Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!))

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 14:32

Yeah! Cant wait x3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) Empty Sv: Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!))

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 14:33

Capitol! XD
Så Lance kommer ikke til at være Taberen i det her^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) Empty Sv: Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!))

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 14:48

Jeg vil osse gerne være med men nåede det ikke fordi at pludselig kunne jeg ikke finde tilmeldningen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) Empty Sv: Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!))

Indlæg af Malakel the Vanquished Man 11 Okt 2010 - 19:54

Zann tilmeldingerne er blevet lukket, og den har været fremme ude i siden de sidste mange dage så at du ikke har kunne finde den er weird.. men i hvert fald.. hvem holder du med?

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) Empty Sv: Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!))

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 20:03

Faith ligemeget hvad^^ hej efter alt har Zann bevist sit værd en gang før så hvorfor skulle han pludselig skifte side^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) Empty Sv: Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!))

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 20:03

tror det er fordi min pc har spasset at jeg ikke har kunne finde den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) Empty Sv: Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!))

Indlæg af Malakel the Vanquished Man 11 Okt 2010 - 20:17

Hmm..jeg skal lige have fat i en modstander til dig.. så du må vente lidt med at komme på listen.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) Empty Sv: Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!))

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 20:22

Jeg vil da gerne kæmpe mod ham ;D
Men jeg var ikke tilmeldt fra starten O__o Det var egentlig ikke meningen at jeg skulle have været med, men hvis der er en der mangler, vil jeg da gerne stille mig til rådighed ;3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) Empty Sv: Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!))

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 20:23

jeg vli også godt være med

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) Empty Sv: Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!))

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 20:25

Så lader jeg da dig komme til ;D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) Empty Sv: Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!))

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 20:27

vis du gerne vil kæmpe Itarian har jeg osse denne bruger^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) Empty Sv: Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!))

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 20:28

Forresten Ma'lakel fedt nyt ava du har fået dig^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) Empty Sv: Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!))

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 20:29

Det var jo i grunden ikke meningen at han overhovedet skulle blande sig i kampen, da han bedre kan lide observation end egentlig kamp ;D Tro mig, jeg er med i kampen på en anden bruger, jeg foretrækker at denne forbliver på standby vis der ikke bliver brug for mig :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) Empty Sv: Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!))

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 20:37

Mallie, du har sat dine indstillinger til at du ikke vil modtage pm's jeg kan ikke svare ^^'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) Empty Sv: Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!))

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 20:43

ja det er rimelig irriterende ikke Itarian^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!)) Empty Sv: Ven og Fjende - hvem vs hvem? ((Vigtigt for folk der har meldt sig til!))

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum