Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Giv mig én god grund! (Set) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Giv mig én god grund! (Set) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Giv mig én god grund! (Set) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Giv mig én god grund! (Set) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Giv mig én god grund! (Set) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Giv mig én god grund! (Set) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Giv mig én god grund! (Set) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Giv mig én god grund! (Set) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Giv mig én god grund! (Set) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Giv mig én god grund! (Set) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Giv mig én god grund! (Set)

Go down

Giv mig én god grund! (Set) Empty Giv mig én god grund! (Set)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 20:59

Sted: gyderne
Tid: Midnat
Vejr: fuldmåne
Omgivelser: tomt
Dato: den 11 januar
På: avatar

Der lå sne på jorden i de tomme gyder og stjernerne blinkede blidt som tusind små sterinlys.. Varme sterinlys. Nede på en af gaderne stod der en yndefuld person med et længselsfuldt blik imod stjernerene. Misundede dem den varme de måtte have. Hun ville aldrig få den. Hun var isdæmon.. og den kolde af slagsen. Hendes lange sorte hår vejede i takt med hendes korte kjole om de lange blåhvide bare ben. Nok var vinteren på det højeste og således hendes krafter, men var det ikke nok? Nej.
Hun ønskede varmen.. hun længtes efter den, trods hun aldrig havde følt den...

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Giv mig én god grund! (Set) Empty Sv: Giv mig én god grund! (Set)

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 21:14

Set kom går alene for en gang skylde, han tjener var for fuld til af pas på ham ud over de ikke dure til noget, ud over af slå folk ihjel man det var de også god til, han var i sig menneske form og havde læder bukser og en kul sort t-shirt, han var næste lige kommet op ned fra helvede af og skulle lærer jorden af kender ind han begynde på sig plan, han skulle nok få overtager den her lille lort planet, han kiggede roligt op da han synes af kun mærke en anden dæmon, han så en dame og smiler svagt men også lidt lumsk, han stopper nogen meter fra hende, "godaften" sagde han kort og kiggede svagt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 21:16

Anns isblå blik fjernedes fra stjernerne idet hun vendte dem imod den fremmede dæmon. Hun smilede skrøbeligt til ham.. Som en porcelænsfigur. Fuldkommen skrøbelig og skinnende i sin glaslignende hud. "Godaften." sagde hun, nærmest ømt hviskende igen til ham. En forklædning. En facade. Et gardin foran hendes sande natur. En ulv i fåreklæder. Kun i hendes øjne sås dæmonen. Dræberen og isdronningen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 21:28

"hvad laver en dæmon her, har man ikke rigtig noget af laver" spurget han og kiggede på hende, hans øjne viser ingenting, ingen føles en rigtig dæmon efter hans hoved, han gik lidt tæter på hende så de kun ser hinande bedre ud over han kun ser i mørke, han havde enlig bare tæerne, "du ved vel ikke hvor man kan få hjælp til af lærer den her jorden af kender" spurget han og kiggede på hende, hvis hun kun vil han har af hun gør det gratis ellers vil han bare slå hende ihjel, han kun bare find en anden til job.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 21:31

Ann betragtede ham nøje inden hun svarede ham. "Jorden har mange lærere." sagde hun så, i et nyt tonelejde.. mere moden og kold, som hendes øjne ligeså fremviste. "Og jeg har masser at lave og det her er en af tingene." sagde hun og smilte kort til ham. "Men en lærer?" sagde hun. "Dem der er udlært i jordens praksis er sværde at få fat i... hvis man ikke har kontakterne til det." sagde hun og smilte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Maj 2010 - 21:42

"okay det ved jeg ikke noget om, da jeg næste lige er kommet til jorden her og ved ingenting om den" sagde han og kiggede på hende, "jeg kan ikke ser af du har noget af laver, du stå bare her og laver ingenting, smidt af tid efter min mener" sagde han kort og svar ikke på det næste hun sagde, "er du en af des person" spurget han og kiggede kort på hende, godt nok havde han ingen penge man så meget andet, eller skulle han som sagdet bare slå hende ihjel, han læner sig roligt op af luft som der var en mur man det er der ikke kun luft.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum