Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
jeg leger bare! [chari] privat EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
jeg leger bare! [chari] privat EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
jeg leger bare! [chari] privat EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
jeg leger bare! [chari] privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
jeg leger bare! [chari] privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
jeg leger bare! [chari] privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
jeg leger bare! [chari] privat EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
jeg leger bare! [chari] privat EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
jeg leger bare! [chari] privat EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
jeg leger bare! [chari] privat EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

jeg leger bare! [chari] privat

Go down

jeg leger bare! [chari] privat Empty jeg leger bare! [chari] privat

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 21:53


Omgivelser:hvad der nu er i en gyde, rotter junkier osv.
Tid:midnat
Sted:Gyderne
Vejr: underligt lunt dog en iskold vind.


Daianna gik stille rundt i gyderne. Hun smilte ondt og havde det meste af tiden lukkede øjne. der var nogle efter hende, men ikke noget hun ikke kunne klare, det vidste de bare ikke. Hun førte sig selv ind i en blindgyde og de 2 mænd der havde været efter hende smilte lumskt og gik tættere og tættere på hende. Det var ikke svært at gætte hvad de vilde, og Daianna vidste det da også godt selv. Hun vendte sig om og så med de klare lysende syregrønne øjne på dem. "skal vi lege?" spurgte hun let barnligt, og lignede en uskyldig pige der aldrig havde kendt til frygt. mændene grinte og nikkede imens de gik tættere på hende "ja kom her så leger vi" sagde den ene, og Daianna gjorde som sagt. Dog da hun kom tæt på dem skød hun roligt 2 syreboldte ud ad hendes hænder hvilket ramte dem i hovedet. Syren ætsede deres ansigter og kvalte dem i de giftige gasser. Hun grinte let psykopatisk dog barnligt og piget. alt imens hun flåede hovedet af dem begge og gav sig til at male med deres blod, hvor hun af og til slikkede på sin hånd fordi hun kunne li blodet. "jeg leger bare" mumlede hun og grinte igen. Hun lukkede sine øjne og fortsatte sin forhaven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum