Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tilbage!!! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tilbage!!! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tilbage!!! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tilbage!!! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tilbage!!! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tilbage!!! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tilbage!!! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tilbage!!! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tilbage!!! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tilbage!!! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tilbage!!!

2 deltagere

Go down

Tilbage!!! Empty Tilbage!!!

Indlæg af Jay Wu Tors 9 Dec 2010 - 6:52

Tilbage!!!!!

Sådan nu er jeg endelig tilbage! :] dog før tid, men jeg kan altså heller ikke være længere væk fra jer skønne basser :D

Nu har jeg jo haft overladt siden til Admins og Hjælpe Admins som jeg kan se har så fint taget godt om siden, og ikke mindst brugerne, fordi i holder gang i sagerne også :]

Jeg er utrolig glad for endelig at være tilbage, og håber i alle har nydt at være på siden selv efter min bortrejsen ^^


Men ! Nu er jeg faktisk så at sige total emne klar, uden stress på hovedet før til eksamerne næste år x'D så i må holde mig ud dertil ^^ så forsvinder jeg igen i nogle uger, men vigtigst af alt! Jeg er tilbage, og jeg trænger virkelig til nogle emne, med nye såvel som gamle brugere på siden :]

Clash Tormenta
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Tilbage!!! Empty Sv: Tilbage!!!

Indlæg af Damia Tors 9 Dec 2010 - 7:11

Yaaay hurray Cash ish back! 8D
vi har selvfølgelig savnet vores allesammens Cash :b
det kan jo slet ikke undgås xD og så lyder det fedt at du endelig er stress-fri igen :b
so welcome back :b

Damia
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Tilbage!!! Empty Sv: Tilbage!!!

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 14:41

Well, til de mundtlige eksamener er jeg jo over og hjælpe dig n__n har jeg lovet..

Og jeg har saaaavnet at se dit navn på listen ._..
det er ikke det samme når du ikke er der, det er det virkelig ikke.
Og fuck det var hårdt lige pludselig at være tvunget til at skulle være på siden hver dag, når jeg egentlig havde sagt jeg ville stoppe T^T

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage!!! Empty Sv: Tilbage!!!

Indlæg af Gæst Tors 9 Dec 2010 - 18:07

Fuck det er dejligt at have dig tilbageeeee :3
Uhuaaaaaa :D The king is baaaack xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage!!! Empty Sv: Tilbage!!!

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 1:38

Whalecum back, Idaaarh. 8D
Det bliver rart at høre lidt fra dig igen.. :3
Mwuhahaha! Eksamen.. xD Din taber. i: Heldigt det ikke er mig, -endnu.
Men, men, men, velkommen tilbage, du har været savnet. 8D
*rusker i dit hår, og løøøøøøøøber!* :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage!!! Empty Sv: Tilbage!!!

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 1:56

baaah snak ikke om eksamener jeg har allerede nogen her den 20 og 22 -.-'' skal op i latin og Naturvidenskab D:
fuck jeg dør jo o____o!!
Og mig og ida er da bare heldige at vi snart er færdige med skolen helt? .__. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage!!! Empty Sv: Tilbage!!!

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 2:05

Aaaaahahah! LATIN!? NATURVIDENSKAB!? Åha', det var godt at kende dig Elisabeth. xD
Blah, blah, blah.. -.-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage!!! Empty Sv: Tilbage!!!

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 2:14

*siger pigen som har to år mere af hendes studender eksamen, for derefter at skulle på en to årig fashion design uddannelse -.-''* snart færdig my ass >_> jeg vil være færdig nu! xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage!!! Empty Sv: Tilbage!!!

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 2:16

Håhå, det kan jeg sq godt forstå! oo Små fire år, hold dog op, det er ingenting! xD
I det mindste ved du hvad du vil, jeg har absorlut ingen andelse, what so ever. oo
Hvad laver du egentlig oppe, skal du ikke i skole imorgen? o:
Slash idag .. x3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage!!! Empty Sv: Tilbage!!!

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 2:21

in-in-i-ingenting!? O_O jeg har allerede gået i skole i 10 år nu!! Jeg vil VÆRE færdig Ò_ó xD plus det er jo ikke engang sikkert at de 2 år fashion design er nok, fordi så kommer der jo også lige praktik oven i det hele, og skulle stå i lærer, så før jeg egentlig sådan helt ideelt kan begynde på noget for mig selv.. går der nok en 6 år -___-.. og jeg bliver snart 18! xD *gamle mig*

Well, jeg kan ikke sove ^^' Jeg har problemer med at få søvn, og mine sovepiller virker ikke -.-', har nu taget to, drukket varm mælk, trods for jeg ikke er den største fan af det >_> også har jeg ligget og lyttet til afslapnings musik, jeg har gjort det min psykolog siger jeg burde gøre, nemlig begynde at gøre rent, fordi så bliver jeg hurtigere søvning.. (my ass -.- virker ikke en skid xD) Så.. jeg kan ikke sove, trods for jeg skal i skole om små 7 timer oo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage!!! Empty Sv: Tilbage!!!

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 2:26

Gamle dig, ikke en skid. x3

Åha', det kender jeg kun alt for godt, man får fandme så meget af vide, 'du skal bare ligge og tænke på ingenting, varm mælk med honning, lyt til noget afslappende musik, læs en masse!' det virker ikke noget af det .. -.-
Well, jeg skal så op om små fire timer .. det skal nok blive sjovt at være i nærheden af mig! :]
Det værste er nok at jeg har en masse kreativitet lige nu, og har lyst til at lave en masse .. der er ligesom bare ikke rigigt nogen at dele den med ..
.___________.'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage!!! Empty Sv: Tilbage!!!

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 2:28

mmmh, også er der mig der oven i det lige nu har ret kraftig depression xD så det der med at komme op her i morgen.. det bliver jo bare så dejligt x3..
Og jup! Kender den følelse xD men så må folk jo tage det som det er.. fordi forhelvede nogen gange så kan man altså ikke have det bedste humør óò.. folk må lige bærer over med en, trods for at folk ikke gør det særlig tit >_>..

Well, vi kan tage et emne hvis du har lyst? xD jeg er nemlig også ret kreativ, efter som jeg lige skrev to sider words, blog indlæg ._.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage!!! Empty Sv: Tilbage!!!

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 2:33

Jada!
Præcis! D: nogen gange har man bare lyst til at slå folk.. -.- Og man snerre pænt meget af dem, selvom de jo egentlig ikke har gjort noget. oò Men som du siger, er det jo bare de færreste der rent faktisk bærrer over med én. Det bliver altid sådan noget; 'Nå der er vidst nogen der er lidt gnaven idag!?, slap dog af det bare for sjov!' De fatter bare hat ig kyse altså .. -.-

Uha', tør jeg kaste mig ud i det?xD For hvis vi først kommer igang, stopper vi så igen.. x3 Arh, hvad fanden jeg bliver jo nødt til at bruge tiden på noget. :3
Ja okay, så må du alligevel være pænt kreativ lige nu. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage!!! Empty Sv: Tilbage!!!

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 2:36

Mmmh, hader virkelig den der 'det var jo for sjov' - Ja for dig måske (altså dem som driller x'3=, men prøv lige at bruge hoved før at du hælder alle mine ting ud på gulvet, og griner hysterisk -.- skal jeg måske indevene din taske og danse glad rundt omkring det, mens jeg sætter ild i det? Så kan vi se hvem der griner >__>!? xD
Ej seriøst, jeg kan slet ikke klare når folk tager mine ting o__o.. jeg gav en gang en dreng en lussing så man bare kunne hører lyden vildt højt, når min hånd ramte hans hud xD den var også helt rød bag efter.. hæhæhæ n_n'' og det var kun fordi at han havde taget min pung tre gange eller noget.. selvom jeg havde sagt han skulle lade være >u>' jeg er voldlig, jeg ved det godt, men mine ting er altså mine ting! xD

Hmm, det er jo lige det x3 ikke godt at vide.. men hvem laver, og hvor? xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage!!! Empty Sv: Tilbage!!!

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 2:41

Aaaaaaaaaaaaaarhahaha!!! xD
"skal jeg måske indevene din taske og danse glad rundt omkring det, mens jeg sætter ild i det? Så kan vi se hvem der griner >__>!?" - Fuck jeg er færdig!! xD
Det kan jeg sq godt forstå! Sådan har jeg det også .. -.- Folk skal ikke pille ved mine ting uden at spørge, jeg kan gå totalt amokka over det! oo Det er fandme respektløst bare sådan at glo i andres ting, jeg hader det! >< Hader det, hader det, hader det! <_____<''

Eh .. DU laver det, fordi jeg er sejest. 8D *host ..*
Ehm .. du må sådan heeeeelt selv vælge hvor det er, der er frit valg på alle hylder. x3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage!!! Empty Sv: Tilbage!!!

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 2:45

mehehe x'3 jeg har det med at være overdramatisk en gang imellem, en gang stak jeg mit hoved op i en drengs ansigt, og spurgte om jeg skulle finde saksen frem og klippe hans nedre 'manddom' af, også kunne vi se om det måske ville hjælpe med at tænke med det rigtige hoved xD tror vist også jeg var lidt fuld, men hvad fanden! Folk fik et godt grin x3
Og ja! Helt enig.. det samme med at folk altid skal kigge en over skulderen når man er på computeren O___o eiiiij, jeg hader det altså bare.. må man lige få noget privat liv!? xD og det behøver ikke engang være fordi at man skriver noget direkte personligt, men jeg kan bare ikke lide følelsen af en eller anden klaptorsk der skal ned stirre min computerskærm -w-'

Og okay så xD jeg skal se hvad jeg kan gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage!!! Empty Sv: Tilbage!!!

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 2:49

Hahahah!! xD
Jeg har det Præcis på samme måde! Jeg hader bare når folk kigger en over skulderen imens man sidder foran sin computer! Og præcis som du siger, det behøver ikke være fordi man laver noget personligt, hemligt eller andet ekstremt, det er bare fordi det er pisse ubehageligt når folk sidder og kigger på hvad med laver! oò Jeg kan seriøst få stress af sådan noget! oo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage!!! Empty Sv: Tilbage!!!

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 2:51

nemlig! .___. og jeg hader også at min mor altid lige skal læne sig hen over og kigge på min mobil mens jeg er ved at skrive -___- uf.. jeg må også tage mig seriøst sammen, når hun gør det xD det kunne jo ende galt!..

(at komme fuldstændig ud på et sidespor, da dette indlæg i første omgang handlede om at Clash var tilbage oó..) Der kan man jo bare se xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage!!! Empty Sv: Tilbage!!!

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 2:57

PRÆCIS!!! Min far laver ALTID den der 'Hvem skriver du med?' Hør nu engang lige her, DET RAGER IKKE DIG GAMLE MAND! Seriøst! Hvis du havde skulle vide det havde jeg læst alle de beskeder jeg fik, højt for dig! Jeg HADER det .. -.- Årh gud, jeg må lige trække vejret lidt. xD

Ja, det tænkte jeg også lige .. x3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage!!! Empty Sv: Tilbage!!!

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 3:03

Også fordi at man ved, at de bagefter spørger, hvem er det? Jamen, præcis derfor skal du ikke snage! Fordi du gider slet ikke vide hvem det er! Fordi så kommer den der smører med, det er ikke godt at skrive med folk som du ikke har mødt i virkeligheden, det kan jo være en pædofil.. Jajaja >_> og jeg er din egen oldemor.. forhelvede, forstår forældre ikke at internettet er blevet en del mere sikker? xD Jeg ville da aldrig skrive med en, jeg ikke viste hvem var med sikker hed ><.. arg! xD

Hehehe x3 vi er da også nogle rigtig banditter ._. nå.. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage!!! Empty Sv: Tilbage!!!

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 3:06

Præciiiiiiis! Argh, jeg hader mine forældre .. -.- De fatter virkelig bare ikke at man alligevel enten ikke har tænkt sig at sige sandheden eller har tænkt sig at flippe ud over at de skal smugkigge sådan i alt hvad man laver.. -.-

Ja vi er så! D: Pfft .. x3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage!!! Empty Sv: Tilbage!!!

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 3:11

Well, man kan så sige at min mor efterhånden er blevet bedre til det, men det har nok noget at gøre med at jeg har mødt Ida.. og jeg havde en på besøg som jeg aldrig havde mødt før in real life, i en uge xD Så efter det er hun begyndt at tiltro mig mere... men igen.. før i tiden var det virkelig uudholdeligt! Halleluja at man snart er 18 og de ikke kan gøre noget x3!

... .___. Se nu kommer Ida sikkert og wooper vores asses.. eller o_o.. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage!!! Empty Sv: Tilbage!!!

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 3:18

Heldige.. oo

Åha', jeg kunne lige se hende. xD
Selvom jeg bare ville ruske hende hårdt i håret og løbe skringende væk.. x3 Det er en leg vi har. xD

Nå! At svare på emnet!
- efter at have svaret på ordslangen kan jeg se. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage!!! Empty Sv: Tilbage!!!

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 3:21

Yeah.. er dog ikke særlig glad for idéen om at skulle blive myndig xD..

Og yeah kunne jeg gætte mig til efter jeg så dit første indlæg x3..
eller.. noget o_o xD

- og yeah! selvom jeg nok snart prøver at sove bare en smugle mere xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage!!! Empty Sv: Tilbage!!!

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 3:35

Jeg tror sq også snart jeg vil besvime.. oo
Men, men, men, jeg vil liiiiige se dit svar og så må vi se om jeg kan tage mig sammen til at svare! D:
- Btw, undskyld det blev så kort, jeg var ikke så kreativ som forventet. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage!!! Empty Sv: Tilbage!!!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum