Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tilladelse af jer admins? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tilladelse af jer admins? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tilladelse af jer admins? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tilladelse af jer admins? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tilladelse af jer admins? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tilladelse af jer admins? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tilladelse af jer admins? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tilladelse af jer admins? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tilladelse af jer admins? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tilladelse af jer admins? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tilladelse af jer admins?

3 deltagere

Go down

Tilladelse af jer admins? Empty Tilladelse af jer admins?

Indlæg af Gæst Lør 11 Dec 2010 - 16:01

Yeah... Ømh... Hvordan skal jeg starte...

Okay!

*Rømmer sig*

Jeg er i gang med en rpg-side og vil gerne have lov af jer admins, her, at må copyright-paste noget af jeres?
Det bliver dog ikke det hele! Bare rolig!
Jeg vil selv så lave om på det en smugle...

Men jeres historie om Vie La Mort kopier jeg overhovedet ikke! For min side handler ikke om det samme som denne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilladelse af jer admins? Empty Sv: Tilladelse af jer admins?

Indlæg af Gæst Lør 11 Dec 2010 - 20:35

Hvis du laver en side, så stemmer jeg for selv at skrive det. Vie la morts er....

Ja, skriv dit eget, eller ansæt nogen til det (MIG)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilladelse af jer admins? Empty Sv: Tilladelse af jer admins?

Indlæg af Ahngel Lør 11 Dec 2010 - 20:56

Jeg er ikke indforstået med de andre admins for this matter, men jeg må også sige at du må bruge dit eget. Hent gerne inspiration fra denne side, men skriv selv dine ting.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Tilladelse af jer admins? Empty Sv: Tilladelse af jer admins?

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 12:18

Som jeg sagde til en af mine veninder igår, da hun spurgte om præcis det samme..
med mindre du skriver "dette er direkte taget fra Vie La Mort, og ikke skrevet af mig selv" kan vi måske begynde at snakke omkring det..
men ellers er det et stort, og tydeligt nej. Undskyld jeg måske virker lidt hård omkring sådan noget, men jeg er virkelig træt af at finde folk som har taget direkte af det som vi har skrevet, og ja som nogen siger, det kan være svært at finde på sit eget når man starter med at lave en side, så derfor credit til at du overhoved spørger, før du gør.

Men nej, find på dit eget, og vær original, i stedet for at være en 'stealer' :].. du for mere ud af, at lave tingene selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilladelse af jer admins? Empty Sv: Tilladelse af jer admins?

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 12:20

Vil gerne sige, at man heller ikke bør lave sin egen side, hvis man ikke engang selv kan skrive sine info o_O

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilladelse af jer admins? Empty Sv: Tilladelse af jer admins?

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 12:26

Hear hear!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilladelse af jer admins? Empty Sv: Tilladelse af jer admins?

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 2:18

Kunne ikke være mere enig Harley!
Lige som, at man burde lave en side så snart man har fundet en ny og original idé, jeg ser flere og flere side der minder omkring hinanden .__.'
Det bliver efterhånden ret kedeligt xD
Især jeg synes det er like femhundredetusinde harry potter universer? Oo altså hallo! xD..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilladelse af jer admins? Empty Sv: Tilladelse af jer admins?

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 3:40

Giver jer ret, men burde ikke lave en side, ud fra en anden side.. oò hvad er så ideén men at lave en ny? oo
Man bør selv lave det hele før man kan kalde det 'ens egen side'.
Håhå, 'Harry Potter univers'.. xD - jeg kan lige forestille mig det. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilladelse af jer admins? Empty Sv: Tilladelse af jer admins?

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 16:20

Synes det var det værste skud i foden jeg har hørt længe xD Vie La Mort ... Originalt? aldrig har jeg hørt noget så latterligt! xD

Vie La Mort, sejt? nu snakker vi! xD


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilladelse af jer admins? Empty Sv: Tilladelse af jer admins?

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 0:31

Lucas der var ingen der sagde at Vie La Mort var originalt vel?
Pas på dit ordvalg...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilladelse af jer admins? Empty Sv: Tilladelse af jer admins?

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 23:25

Faith, jeg tror måske det var det du skrev, at " man skal lave en side når man har en ny og original idé " , at det var det, han tænkte på :b

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilladelse af jer admins? Empty Sv: Tilladelse af jer admins?

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 23:28

Men det er jo også svært at lave noget rigtigt originalt, når der er så mange sider her og der o_O Man skal jo opfinde sit helt eget univers, en helt uset handling og komplet nye racer, hvis man skal være rigtigt original, det kræver så også bare meget mere, så det kan være svært, at være original :b Men om siden er god handler jo heller ikke kun om, om idéen skiller sig ud, men om dem der styrer siden faktisk gider gøre noget ud af det og tage sig tid til at forbedre siden og hjælpe brugerne ^^ Gode admins giver en god side :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilladelse af jer admins? Empty Sv: Tilladelse af jer admins?

Indlæg af Gæst Ons 15 Dec 2010 - 1:07

Men originalt, bare for at slå det på plads xD
mener jeg, at en original side er når man finder på en idé, som man ikke har draget ud fra en anden side, at man ikke copy-paster direkte.
Selvfølgelig vil man kunne finde sider der ligner ens selv, men det jeg mener er, at man sætter sig ned, også begynder at udtænke noget helt nyt ud fra ens hjerne, ingen vil kunne lave noget originalt længere, når man tænker over det. Folk vil altid have inspiration fra et eller andet sted fra, og det er jo også fint nok; Man er original hvis man skriver alting selv, hvis man selv laver sine ting, hvis man selv laver historien, og som sådan er Vie La Mort jo faktisk original fordi jeg har ikke copy pasted fra nogen side af, alt det som stor inde på denne side, er noget som jeg har opfundet inde i mit hoved, og ikke noget jeg har taget fra andre sider af xD
Jeg kan godt forstå, at folk ser Originalt som noget, som er helt brand nyt, aldrig nogen sinde set før.. men folkens face it, det kan man altså ikke mere som Harley jo siger, er det nærmest umuligt efterhånden o.o..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilladelse af jer admins? Empty Sv: Tilladelse af jer admins?

Indlæg af Jay Wu Ons 15 Dec 2010 - 7:06

Vil os lige sige, at copy paster du noget fra en side, hvor sjovt er det så at lave sin egen når man ved at man ikke kan nå helt til tops ved det? Det er jo også meget sjovere at komme på egne idéer, navne, universer, i stedet for at alt skal komme fra en ting af.

Men harley, jeg vil nu selv sige at alle sider er orginalle, på sin vis, det er ikke en side man har set før, og jeg tror heller ikke der er mange som har set en side som Harrypotter. ... something? det hele afgøre af hvad der står skrevet på siden, og hvordan admins styre den.

jeg vil sige at racer og informationer, regler, ja stort set det hele, er forbudt område, nok fordi at jeg har set utrolig mange! nakke vores hårde slid og slæb, slæb, og jeg tror ikke det er specielt fedt for nogen hvis man tager en skole karakter som eksempel; nakker du andres for du minus da lærerne kan se det, nakker du fra en anden side kommer der minus igen da det er direkte reklame til vores side, ergo personerne vil tænke at det er da lort, og så kommer de herover, ikke fordi jeg ikke vil dele brugere, men bare for at påpege at du ikke får meget ud af det.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Tilladelse af jer admins? Empty Sv: Tilladelse af jer admins?

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 14:39

Jeg tænkte nu mere på regler og en lille smule af racebeskrivelserne?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilladelse af jer admins? Empty Sv: Tilladelse af jer admins?

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 14:43

Luke, det er jo det som de mener, at du selv skal finde på dit eget, da det er noget som de har skrevet og ikke dig :) Faith skrev jo også helt klart nej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilladelse af jer admins? Empty Sv: Tilladelse af jer admins?

Indlæg af Damia Man 4 Apr 2011 - 14:25

- jeg er ikke nogen admin så ikke tag dette som et 'ja selvfølgelig!!' for admins har talt! o.o

Altså reglerne .. hvis vi nu siger 'du skal skrive i datid, må ikke gøre dit og dat' de regler der står på denne side står der også på stort set alle andre sider, fx. min - jeg og andre personer har jo bare skrevet det på deres egen forklarende måde. Nogen skriver det kort andre langt.

Men det med racebeskrivelserne er vel også stort set deres eget værk. Indrømmer dog at hvis vi nu nævner 'ilddæmoner' er det meget lig med en anden sige har har været på for to år siden - før vie kom til - hvor der også var dæmoner. Disse var dog en andelse mere OP og 'Alfa' agtige. Men evnerne til en sådan ilddæmon er praktisk talt det samme alle steder. Det samme med spøgelser osv.
Men siger vi nu vampyrer, der er efterhånden hundredevis af forskellige definitioner på dem (hvis ikke flere). Og det samme er der godt nok også med dæmoner.

Så selve racen er jo ikke noget du stjæler medmindre du laver præcis de samme racebeskrivelser osv..
Da disse racebeskrivelser jo er nogen som Admins på denne side har knoklet for at få skrevet. Og jo jeg ved hvad jeg snakker om <__<'

Men that's it I guess ^^'
~Damia~
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Tilladelse af jer admins? Empty Sv: Tilladelse af jer admins?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum